Auteur Topic: Eros 26, kamer 602,Darla (Albanese)  (gelezen 21835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 602,Darla (Albanese)
« Gepost op: 8 december 2016, 01:23:45 »
Naam: Darla
Nationaliteit: Albanese
Leeftijd: 26
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: slank
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: donkerbruin
Taal: Engels (goed), Duits (matig)
Service genoten: PZC, EL, TZ, HJ, pussysliden, NMC
Extra info: niet de mooiste van eros 26, maar absoluut één van de natuurgeilste met zeer vergaande service. Bijna niets is haar te gek en geen enkele sessie is hetzelfde.

« Laatst bewerkt op: 11 juli 2017, 11:08:48 door Rolly »

Offline The Pope

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2016, 17:10:17 »
Wat vraagt zij voor deze uitgebreide service?
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2017, 17:50:44 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2016, 17:34:40 »
zag haar vorige week zaterdag in het oude gedeelte van 17-19 ik geloof kamer 104 maar het kan ook een etage hoge zijn was met me hoofd ergens anders  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2017, 17:50:14 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #3 Gepost op: 10 december 2016, 10:05:17 »
kamer is 211 van het oude vulkaan huis  :039:
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2017, 17:49:46 door de vulkaan spesjalist »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #4 Gepost op: 9 juli 2017, 16:54:06 »
Darla en ik hebben zoals dat zo mooi heet een haat/liefde verhouding. Als ik aan haar voorbij loop en niet binnen kom dan haat ze mij en als ik haar bezoek dan houd ze van mij.

De laatste weken ben ik weer vaker op de Vulkaan geweest en vorige week zaterdag riep ze mij. Ik was nog een rondje aan het lopen voor een eventuele 2e ronde. Waar ze normaliter het gesprekje afkapt binnen enkele minuten met een boos gezicht als je duidelijk maakt dat een sessie er niet inzit bleef ze ditmaal nadat ik haar gezegd had dat ik nog in de herstelmodus stond na een eerdere sessie gewoon doorpraten. We praatten wat bij en er werd gedold. Buurvrouwtje Vanny deed ook volop mee.

Een tweede sessie doe ik bijna nooit met een nieuwe dame en het was al lang geleden dat ik bij Darla was geweest dus haar gezegd dat ik over een half uurtje wel terug zou komen om te kijken of ze vrij was. Daar wilde ze niets van weten en zei dat we rustig verder konden praten. Ze grapte al dat ik eraan moest geloven en ze me aan het Andreaskruis zou vastbinden. Er was inmiddels een half uurtje verstreken en Darla wees op haar horloge om duidelijk te maken dat mijn rustpauze voorbij was en ik geacht werd haar kamer binnen te komen. Ik had net daarvoor een sigaret opgestoken en zei dat ik daarna zou binnenkomen. Omdat ik dan "te laat" was zou ik me dan toch door haar moeten laten vastbinden aan het kruis zei ze.

Na het sigaretje naar binnen en een tongzoen werd mijn deel. Nadat we ons van de kleding hadden ontdaan en gewassen hadden liep ik naar het kruis en vroeg haar lachend of dit haar bedoeling was. Ze weet dat ik normaliter niet van de SM spelletjes ben en zei dat het niet moest als ik niet wilde. Ik zei dat zij de keuze mocht maken en lachend liep ze naar haar kast om met twee shawls terug te komen. Mijn handen werden vastgebonden en zij zakte door haar knietjes en begon me te pijpen. Na enkele minuten kwam ze overeind en maakte me los met de woorden dat dit niet echt comfortabel voor ons beiden was. We verlegden het speelterrein naar het bed en lieten eerst onze tongen een potje met elkaar worstelen.

Ze werkte zich langzaam naar beneden en begon aan een heerlijke, krachtige en langdurige BJ. We namen een rookpauze en daarna begon ze met haar hand te spelen. Ik reikte voor mijn olie en ze begreep meteen mijn intentie. De handpalm ging open en ik spoot de olie erop. Er volgde een zeer goed uitgevoerde oily edging HJ. Ik genoot intens en de behoefte om te neuken was er niet. Zij voelde dit goed aan en bracht me telkens tot het randje totdat ik het niet meer kon houden en mijn nakomelingetjes vrijelijk rondspoot. Nadat ik me gewassen had hebben we nog samen een sigaretje gerookt en aangezien er een uur was verstreken kleedde ik me aan. Met een diepe tongzoen namen we afscheid.

@mod. Ze zit alweer een tijdje in Eros 26. Kamernummer is 602
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2017, 17:51:16 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #5 Gepost op: 9 juli 2017, 17:26:06 »
is deze dvp nu niet actief op kamer 602 naast vanny of vergis ik me ik heb de laatste tijd maar oog voor 3 dames in het Duisburgse  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2017, 17:49:13 door de vulkaan spesjalist »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #6 Gepost op: 9 juli 2017, 17:43:24 »
is deze dvp nu niet actief op kamer 602 naast vanny of vergis ik me ik heb de laatste tijd maar oog voor 3 dames in het Duisburgse  :lol_hitting:

Dan mis je heel wat.  ;D
Ze zit idd in kamer 602 in eros 26 zoals ik al in mijn recensie had geschreven  ;)

note sm: kamernummer aangepast

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #7 Gepost op: 9 juli 2017, 17:47:45 »
is deze dvp nu niet actief op kamer 602 naast vanny of vergis ik me ik heb de laatste tijd maar oog voor 3 dames in het Duisburgse  :lol_hitting:

Dan mis je heel wat.  ;D
Ze zit idd in kamer 602 in eros 26 zoals ik al in mijn recensie had geschreven  ;)
dan zal ik het kamer NR even aanpassen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Darla (Albanese), eros 26, kamer 602
« Reactie #8 Gepost op: 9 juli 2017, 17:50:10 »
is deze dvp nu niet actief op kamer 602 naast vanny of vergis ik me ik heb de laatste tijd maar oog voor 3 dames in het Duisburgse  :lol_hitting:

Dan mis je heel wat.  ;D
Ze zit idd in kamer 602 in eros 26 zoals ik al in mijn recensie had geschreven  ;)
dan zal ik het kamer NR even aanpassen
:-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 602,Darla (Albanese)
« Reactie #9 Gepost op: 8 juli 2018, 18:15:44 »
Niet meer op de vulkaan

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 602,Darla (Albanese)
« Reactie #10 Gepost op: 11 november 2018, 23:18:44 »
Weer terug en nu in kamer 601 op het buiten terrein achter eros 26