Auteur Topic: Haus 17, kamer 312, Eda (Albanese)  (gelezen 14115 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 17, kamer 312, Eda (Albanese)
« Gepost op: 11 december 2016, 09:30:34 »
Naam: Eda
Nationaliteit: Albanese
Leeftijd: 23
Lengte: 1.70
Postuur: zeer slank
Borsten: mini A
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: bruin
Taal: Duits (goed)
Service genoten: massage, HJ, PMC, NMC
Extra info: liefste meisje imo van de vulkaan

Sessie
We beginnen altijd met een wederzijdse tantra-achtige massage. Gevolgd door een heerlijke HJ en lekkere gevarieerde BJ. Ditmaal een zeer intieme cowgirl gevolg door lepeltje lepeltje om uiteindelijk in missio de klus te klaren.

Al 2 1/2 jaar een vaste waarde voor mij op de vulkaan en de dame waarmee ik op nieuwjaarsdag traditie getrouw het nieuwe neukjaar start. :bonken
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:55:25 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eda ((Albanes) Haus 17 kamer 312
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2017, 15:16:46 »
Voor het derde jaar op rij mijn p6-jaar ingeluid met naar mening het allerliefste meisje van de vulkaan. Een van de weinige dames uit mijn begintijd die ik nog regelmatig bezoek en nu dus de eerste in vier opeenvolgende kalenderjaren wat haar mijn langstlopende "relatie" maakt.

We hadden de afspraak al de woensdag van te voren gemaakt waarbij ik haar zei dat we de tijd zouden nemen. Rond 20.15 arriveerde ik op haar etage maar zag haar niet staan. Ik liep richting haar kamer die gelukkig open was. Ze was een banaan aan het eten wat mij ontlokte te vragen of ze aan het oefenen was. Dit ontlokte haar een glimlach.mNadat we elkaar een gelukkig nieuwjaar hadden gewenst haar gezegd dat zij de vrije keuze had om te bepalen wat we zouden doen. Onze sessies verlopen altijd volgens een zelfde patroon en met een nieuw jaar is het wel eens tijd voor wat verandering. Nu had ze natuurlijk aan upselling kunnen doen maar ze liet weer eens blijken dat ze geen rare streken heeft en zeer bescheiden is. Bijna verontschuldigend vroeg ze of ik een uur wilde blijven. Ik begon te lachen en zei dat we al afgesproken hadden om de tijd te nemen.

Ik gaf haar de tijd om met een plan de campagne te komen totdat ik me uitgekleed, gewassen en op bed had gestort. Ze wist hier even geen raad mee en ik bleef haar hiermee plagen. Zij is een grote liefhebber van sensuele tantra achtige massages. Ze vroeg of ik daarmee wilde starten. Het blijft een genot om te zien hoe zij hier intens van kan genieten en zich volledig ontspant. Na een tijdje draaide ze de rollen om. Natuurlijk eindigde dit bij mijn kleine kompaan. Met veel gevoel begon ze aan een HJ, na enkele minuten vroeg ze of ik gepijpt wilde worden. Ik zei haar dat we alle tijd hadden en reikte haar de massage olie. Ze begreep meteen wat de bedoeling was en begon aan een zeer goede edging HJ. De spanning goed opbouwend, veel variatie en telkens tot het randje. Volledig ontspannen onderging ik het.

Na een klein halfuurtje zweven was ik toe om te kijken of ze met mijn banaan hetzelfde kon als degene die ze eerder in haar mond had. Ik waste de olie weg en terug op bed voorzag ze hem van een welbekend rode aardbei condoompje. Een rustige, maar o zo gevoelige BJ van haar kant. Na een minuut of vijf keek ze mijn richting uit om te kijken of we tot de daad zouden overgaan. Aan mijn blik zag ze dat ik daar geen aanstalte naar maakte. Ze herpositioneerde zich en begon nu met meer druk en tempo te pijpen. Haar tong ging stevig langs de schacht. Het moment suprême liet niet lang meer op zich wachten. Zij merkte dit ook en deed er nog een tandje bovenop. Mijn nakomelingen knalden met volle vaart naar buiten. Ze bleef doorgaan totdat ze het idee had dat ook de laatste zijn weg had gevonden.

We fristen ons op en dit was voor een deel een andere sessie als we normaal hebben. We hadden al gelijk een idee voor een volgende keer. Bij het afscheid nog volop geknuffeld en gezoend.

Hoewel het mijn voornemen is om minder vaak dezelfde dames te bezoeken is Eda een van de uitzonderingen die de regel bevestigd. Ook dit jaar zal ik weer regelmatig een bezoekje aan haar brengen. Vaak zie je dat dames in dit vak na verloop van tijd veranderen. Eda is nog steeds dat lieve "onschuldige" meisje zoals ik haar heb leren kennen in het voorjaar van 2014. Een zekerheidje en constante factor en zal ook dit jaar weer een plaatsje in mijn top 10 van Duisburg hebben.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 17, kamer 312, Eda (Albanese)
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2018, 18:13:54 »
Zit nu in Kamer 305 van Haus 17