Auteur Topic: Aarschotstraat 164, Maria (Roemeense)  (gelezen 21738 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 164, Maria (Roemeense)
« Gepost op: 13 december 2016, 21:32:04 »
[box title=MARIA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         19
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,68m
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 134, Maria (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 13 december 2016, 21:40:31 »
Vanavond bij Maria binnengestapt: 19 jaar jong. Slank lichaam, 1,68m groot, lekkere kont, wondermooie naturelle B-cup. Leuk koppie, stralende lach en lang bruin haar. Geen piercings wel 2 kleine tattoos.

De service was matig: de pijpbeurt was me veel te zacht. Toen piet nog maar op driekwart sterkte was, moest er al geneukt worden. Begonnen met missio, maar dat voelde gewoon niet leuk aan. Overgeschakeld op hondjes, maar ook hierin plaatste Maria zich zo, dat het nooit helemaal los kwam. Een bepaald moment is het neuken toch even lekker geworden, maar net toen ik helemaal op dreef kwam, herpositioneerde Maria zich wat, waardoor Piet uit haar poes floepte en het moment weg was.

Toen het wekkertje af ging, was ik nog aan het neuken, en een orgasme was nog veraf. Ik heb het maar zo gelaten en ben zonder orgasme terug buiten gestapt.

Herhalingsgevaar? Nope. Heel mooie meid, maar service veel te plat (itt haar borsten :-P ;) :lol)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 164, Maria (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2017, 14:39:47 »
Uit pure armoei in de A-straat vandaag nog eens binnen gegaan bij mooie Maria, die qua schoonheid vandaag (met wat gevoel voor overdrijving) 2 koppen boven de overige aanwezige meiden uitstak.

De service was iets beter dan tijdens mijn vorige bezoek.

De pijpbeurt was nog steeds te zacht, en opnieuw moest er geneukt worden, wanneer kleine Piet nog niet op volledige oorlogssterkte was ::).

Dat neuken was deze keer echter veel beter: gevarieerd en zonder remmingen. Ik heb er van genoten!

Probleemloos klaargekomen tijdens missio en nog een paar minuten nagepraat over Maria haar toekomstplannen.

Herhalingsgevaar: groter dan na mijn vorige bezoek aan Maria, maar toch nog steeds heel klein 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline massdoc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 164, Maria (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2021, 07:12:30 »
Goeie morgen, Is het mogelijk dat deze dame verhuisd is naar Gent?

Vanavond bij Maria binnengestapt: 19 jaar jong. Slank lichaam, 1,68m groot, lekkere kont, wondermooie naturelle B-cup. Leuk koppie, stralende lach en lang bruin haar. Geen piercings wel 2 kleine tattoos.

De service was matig: de pijpbeurt was me veel te zacht. Toen piet nog maar op driekwart sterkte was, moest er al geneukt worden. Begonnen met missio, maar dat voelde gewoon niet leuk aan. Overgeschakeld op hondjes, maar ook hierin plaatste Maria zich zo, dat het nooit helemaal los kwam. Een bepaald moment is het neuken toch even lekker geworden, maar net toen ik helemaal op dreef kwam, herpositioneerde Maria zich wat, waardoor Piet uit haar poes floepte en het moment weg was.

Toen het wekkertje af ging, was ik nog aan het neuken, en een orgasme was nog veraf. Ik heb het maar zo gelaten en ben zonder orgasme terug buiten gestapt.

Herhalingsgevaar? Nope. Heel mooie meid, maar service veel te plat (itt haar borsten :-P ;) :lol)