Auteur Topic: Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)  (gelezen 167479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline CBD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië)
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2017, 19:00:09 »
Oh en ik vergat nog te vragen of zoenen ook mogelijk is?
Heb haar één keer bezocht en dat was het standaard pakket. nmc, pmc en beffen voor 50 euro....

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië)
« Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2017, 18:52:06 »
standaard pakket is maar standaard.... opties zijn te bevragen bij de dame zelf.

Doc


guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië)
« Reactie #17 Gepost op: 14 oktober 2017, 11:26:22 »
ze stond er gisteren in een maagdelijk wit setje met soort van halve witte kouzen/jarretels combi, overigens stond er links van haar ook een knappe meid die ik nog nooit gezien had

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië)
« Reactie #18 Gepost op: 15 oktober 2017, 08:35:43 »
Die andere is ook de moeite waard.
k denk dat haar naam Bianca is

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië)
« Reactie #19 Gepost op: 15 oktober 2017, 18:01:02 »
De dame die vanaf de straat gezien links van Micha staat, is ::) Claudia.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië)
« Reactie #20 Gepost op: 1 november 2017, 13:45:04 »
zo ik ben ook bij deze vriendelijke zwartharige slanke puur natuur Bulgaarse binnen geweest. Ze stond al een tijdje op mijn lijstje maar kon bij het raam niet echt een beeld van haar vormen watvoor type dame het was. Nu ik ben zeer goed te spreken over haar looks (bij binnenkomst zag ze er toch nog heel anders uit dan je bij raam zag, alsof het raam een andere dynamiek geeft, ik snapte het zelf ook niet), zeer slanke knappe dame met prettige positieve energie. Vriendelijk, schoon en zeer servicegericht. Ik ging de trap op naar de 1e verdieping meen ik, grote kamer die doorliep van voor naar achteren, aan voorkant groot ruim bed en stoeltje, en achter in het sanitaire gedeelte.

Mischa had 21/22 cm highheels aan, vind ik erg sexy, mooie slanke lange benen, strak rond kontje, B cup echte borsten, mooie sprekende donkere ogen, zeer zachte huid en ze heeft een hele goede positieve energie om zich heen. Hygiene tiptop in orde

Mischa begon sensueel te teasen met haar handen, vingers en tong over mijn lichaam tepels, waarbij ze met haar heerlijke slanke body naakt over mij heen kronkelde, ook met haar hoge hakken aan, wat echt sexy is, sommige dames doen die uit zodra je binnen bent, maar dan is het qua erotische uitstraling al gelijk een stuk minder. Mischa is wel bewust van dat extra vrouwelijke stukje , en gebruikte haar lichaam goed, ook door het uitdagend te gebruiken, 1 schoen op de muur geleund terwijl ze mij begon te pijpen en haar heerlijke frisse kutje boven mij werd getoond. Een geil gezicht, ik streelde haar heerlijke sexy benen en billen en wreef ook zachtjes over dat kutje.

Haar pijptechniek was met gevoel en goed te noemen, en zo ging ze verder. Waarbij ik uiteindelijk ook haar begon te beffen. Er volgde nog veel meer, en zelfs kinky skills scheen deze vlotte twintiger te hebben. Want ze deinsde er niet voor terug mij te fisten (handschoentjes aanwezig), en ook mijn tepels kregen de nodige aandacht.

Een dame waar ik zeker voor terug ga komen. Toppertje! :))

Volgende week was ze een weekje op vakantie vertelde ze mij, en ze werkt overdags.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië)
« Reactie #21 Gepost op: 19 november 2017, 15:56:21 »
Om het drukke verkeer te ontwijken, heb ik op een zondagmorgen het skw bezocht.
Vlotte rit deze keer, parkeren geen probleem. 

Micha komt rond  11.00 uur aan, k was haar eerste zondagse klant.     Ze was vrij, bij mijn vorige bezoeken was dat niet het geval. 
Service zoals vanouds en gfe.

hhg : da

doc

Offline Mr.Right

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 26 december 2017, 23:50:06 »
Vorige week donderdag deze topper nog eens bezocht. Ik wist al wat ik moest verwachten, daarom heb ik voor 100 gekozen.

De "stairway to heaven" achter haar lopen was al een ervaring die de prijs waarde was! Wat een B-side!

En dan in de hemel: niet alleen een bijna perfect kontje, maar een lekker kutje die zij laat je likken met plezier. Ze lijkt ook van seks echt genieten (en als het geval niet is, dan is ze echt een Oscar prijse actrice).

Echt GFE ervaring, slim en aangenaam meid, redelijk tijd en correcte afspraken. Daarom is ze altijd bezet.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 7 januari 2018, 23:48:43 »
weer op en top heerlijke, leuke, geile en ook met soft kinky elementen sessie gehad met deze goedlachse en intelligente brunette. Die benen blijven top, die billen, ook, haar super hoge hakken ook, en ze is gewoon een leuke sensuele en actieve meid die ook niet heel nauw kijkt qua tijd als je haar met respect behandeld. Heerlijke sex en kinky games gedaan met poppers en zonder verdere speeltjes. Ook fisting, tepeltorture, geile standjes met neuken, beffen etc. Helemaal goed, voor mij een zeker en vast adresje in het SKW! :))

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2018, 12:57:45 »
Ik was weer is in het SKW voor mijn maandelijkse bezoekje aan Antwerpen. Beetje cultuur opsnuiven en nadat ik Melissa al een half uurtje had bezocht zat ik voor een 2e sessie van de dag eigenlijk te azen op een trio met Melissa en Beatrice. Maar de intimi hier weten dat de kans dat beide dames tegelijkertijd vrij zijn niet zo groot is dus toen ik na een paar rondjes de ene vrij zag staan maar net de andere naar boven zag lopen besloot is ik om het over een geheel andere boeg te gooien.
Micha dus. Normaal gesproken voel ik me aangetrokken tot het type dame zoals Melissa, ik hou van grote borsten en als dat met siliconen is, des te beter.
Hoewel Micha wat dat betreft misschien niet direct mijn type zou zijn raakt ze wel al tijden een gevoelige snaar. Ze blijft lief lachen ook al ben ik haar in het afgelopen half jaar al 400 keer voorbij gelopen en eerlijk is eerlijk, Micha is gewoon een hele aantrekkelijke dame met een positieve uitstraling dus ik dacht laat ik deze lief lachende dame maar is met een bezoek vereren.
Eenmaal binnen moest Micha lachen dat ik eindelijk bij haar naar binnen kwam, ze had me idd al tig keer voorbij zien lopen maar op de en of andere manier dacht ze dat ik een hekel aan haar had, nee hoor Micha, niets is minder waar  :)).

Nadat ik haar 100 Euro had overhandigd, ik had behoefte aan een relaxxxed half uurtje, deed ik een wasje waarbij ze me nog even hielp en ja hoor, ik was meteen op volle oorlogssterkte. Snel naar het grote bed waar ze al snel bij me kwam liggen en flink begon te teasen. Mijn hemel Micha, je weet een man wel gek te maken. Wat volgde was een half uurtje stomende sex waarbij ik af en toe in mijn arm moest knijpen om me ervan te vergewissen dat Micha niet mijn vriendinnetje is. Sex met Micha is een ware workout waarbij de wisselwerking met haar het beste in me naar boven bracht. Wat een sex en vooral, wat een lieverd. Ze vroeg op een gegeven moment naar mijn sterrenbeeld en moest hard lachen toen bleek dat we hetzelfde sterrenbeeld hebben. Nadat ik met een big bang klaar kwam bleef ze nog even rustig naast me liggen voordat ik me realiseerde dat de roze wolk over was en k weer terug keerde in de realiteit.
Even opfrissen en nadat we een wandelaar buiten in de maling hadden genomen (een bekende) was het tijd om Micha met rust te laten.
Conclusie: Heerlijke dame met wie je een leuk gesprek kunt hebben,mooi lijf, mooie hoge hakken (jammer dat ze geen laklaarzen heeft maar wie weet kan ik nog is wat regelen  ;) ), stomende sex (alles met condoom) en vooral de positieve energie die je maar weinig mee maakt.
Hier kom ik zeker nog wel is terug maar dan moet ik eerst nog even wat aan mijn conditie doen  :)).

Offline Mr.Right

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 4 februari 2018, 21:32:21 »
Na het lezen van het bericht van frankkinky heb ik zin gekregen in iets anders dan standard sex (niet dat slecht is, integendeel!), iets meer kinky eigenlijk.
Ik had nooit zulke dingen gedaan en na een babbeltje met Micha wel gekozen voor een prostaat massage.

Het was voor mij de eerste keer en dankzij Micha is een speciaal ervaring geweest. Ik kan natuurlijk geen vergelijking doen maar ik kan wel zeggen dat ze heel lief en professioneel is geweest.

Gekozen voor een uitzonderlijk lange sessie, ze heeft me eerst laten ontspannen met een lekker voorspel en dan hebben we afgerond met een goed neuk sessie.

Het is wel wat gekost, maar je verliest je maagdelijkheid niet elke dag, eh!

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2 - MICHA
« Reactie #26 Gepost op: 4 maart 2018, 15:08:31 »
Al een paar jaar bezoek ik Micha quasi wekelijks. Het verwondert mij dat er niet meer recensies gepost worden (zelf heb ik mij nog maar pas op de site geregistreerd). Je krijgt er heel goed service, intens, niet overhaast en zeer hygiënisch. Voor wie er (naast de goede sex) belang aan hecht : ze is vriendelijk, intelligent en je kan er een goed gesprek mee voeren (binnen de afgesproken tijd uiteraard). Voor twijfelaars : vragen kost niets en ik zou zeker eens een poging wagen (zo ontdek je misschien een roemeens pareltje). Maak je wensen goed kenbaar op voorhand zodat je achteraf niet ontgoocheld bent en het plezier des te fijn is. Wat ik daar allemaal beleef vertel ik niet. Waag je kans en ondervind het zelf (YOLO). Ik ben alleszins benieuwd naar je commentaar ...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 4 maart 2018, 15:38:33 »
Invisible, er werden wel degelijk al recensies over deze Micha gepost !
Jij hebt enkel onnodig een nieuw topic geopend...; heb beide topics dus samengevoegd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 4 maart 2018, 19:01:07 »
Invisibele ....   dan ben jij de rakker die haar lang bezet houdt !     :cheer:
En ik maar wachten op haar.    :banghead:

k denk dat ik de eerste was die over Micha beginnen schrijven ben.

Groeten
Doc



Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 4 maart 2018, 19:26:19 »
Jaja, wees maar zeker doc, jij was de eerste die over haar beginnen schrijven is, en niet alleen over haar...Blijkbaar ben je een "haantje-de-voorste", en dat haantje is zeker letterlijk te nemen !!!! O :104: O:-)
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2018, 19:58:29 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...