Auteur Topic: Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)  (gelezen 167484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 6 maart 2018, 07:52:28 »
dendocteur, sorry dat ik je zo lang heb laten wachten maar ik neem aan dat als je zolang wacht, de dame meer dan de moeite waard is  ;). Normaal bezoek ik haar 'zondags niet ... Volgende keer gebruik ik weer een weekdag en heh je de vrije baan !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 6 maart 2018, 11:05:38 »
dendocteur, sorry dat ik je zo lang heb laten wachten maar ik neem aan dat als je zolang wacht, de dame meer dan de moeite waard is  ;). Normaal bezoek ik haar 'zondags niet ... Volgende keer gebruik ik weer een weekdag en heh je de vrije baan !
Ach, maak je gewoon "invisible" de volgende keer, dan heeft ze een dubbel inkomen en ze kan gerust 2 pietjes tegelijk aan van jullie kaliber  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 6 maart 2018, 17:26:31 »
I love it    :lol

 :great:    :08:    :PDT_Armataz_01_37:    :clap:

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 16 maart 2018, 17:37:22 »
Deze week al wat getuinierd : voren getrokken, plantgaten gemaakt en scheuten gepland. Dat bracht mij op het idee wat alternatief te tuinieren en ben dus maar naar het SKW getrokken om mijn stadstuintje te onderhouden. Dat kan tijdens mijn wekelijks bezoekje aan Micha. Daar heb ik niet veel voorbereidingswerk. De voor is er al. Voor wie het nog niet doorheeft : als je achter Micha de trap opgaat wordt je geconfronteerd met een prachtige voor … Eens boven ons gezamenlijk wisjewasje gedaan en vervolgens begon ze mijn scheut plantrijp te maken (strelen, pijpen …). Vervolgens heb ik voorzichtig met mijn vingers haar plantgaatje vochtig genoeg gemaakt. Daarna heeft ze mijn scheut nog even verder bewerkt zodat ik mijn zaad kwijt kon. Gelukkig moet ik hier geen oogst verwachten want mijn zaad kreeg ik netjes in het CD terug ...Dit was dus geen aflevering van “boer en tuinder” maar van “hoer en tuinder”. De term hoer gebruik ik niet graag maar het moest toch rijmen !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 16 maart 2018, 18:19:14 »
Zalig .... "voor hoer en tuinder" ....

Hoe vind je het toch uit .... schitttttttttttterenddddddddddddddddddddddddddddd     ;D

note sm: het woord "hoer" vinden wij niet erg, dat is een erg correcte omschrijving, en diegene die schreeuwen om respect voor de dames van plezier, fijn, maar de grootste Nederlandse website noemt gewoon HOOKERS.NL, "vrij" vertaald naar "hoeren.nl" .... dus noem ze hier gerust bij de naam .... meid, lekkere slettebetjes, hoertjes, dames van plezier ..... wij zijn after all ook gewoon "hoerenlopers", niiks meer of minder  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 16 maart 2018, 18:50:52 »
Inderdaad schitterende metafoor van nieuwkomer  :sign0144: invisible over deze aantrekkelijke Micha- de spellingsfout bij "scheuten geplanD" nemen we er graag bij- alhoewel: misschien is dit zelfs een bewuste keuze, het geplanDe bezoek aan het skw indachtig...
In elk geval, invisible, bijdragen als die van jou aan dit forum kunnen we alleen maar toejuichen en verwelkomen... :035: :035:
Uiteindelijk verwacht ik van je, invisible (ben je dat echt ?), nog meerdere bijdragen die van vindingrijkheid en goeie smaak getuigen, iets dat niet over alle bezoekers van dit forum kan gezegd worden (kijk maar eens naar de bijdragen van vandaag onder "Wandelen in het skw" !) ;)
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2018, 19:03:14 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 17 maart 2018, 00:14:21 »
Was deze week nog spontaan in Antwerpen. Ik was er vorige week al geweest en normaal gesproken duurt het wat langer voordat ik terug kom maar aangezien ik afgelopen week weer toevallig die kant op ging dacht ik waarom ook niet.
Ook vorige week was ik al bij Micha geweest en ook nu ging ik weer voor de bijl. Niet alleen de stomende sex maar Micha is gewoon een hartstikke leuke meid waar je voor uit moet kijken niet verslaafd aan te raken  ;).
Ik liep de straat in, het was vrij rustig en Mischa stond alweer te stralen op nummer 35, wat een plaatje, lijkt wel of de zon net iets harder straalt.
Eerst nog een paar rondjes om de stijve benen er uit te lopen en na een bezoekje bij melissa, wat ook weer absoluut top was maar een iets meer kinky karakter had, kon ik Micha niet meer weerstaan.

Boven aangekomen 2 zoenen als welkom en vervolgens even gelachen om van alles en nog wat. Tot ze bovenop me kwam liggen en dan is het snel gedaan met het lachen en komt erotische erg snel naar boven.

Ik begon met het masseren van haar schouder en vervolgens nam ze het over waarna het orale gedeelte van start ging. Ach wat kan ik er verder over schrijven, ik heb een half uur lang een intens goede sessie gehad zoals ik me eerlijk gezegd niet meer kan heugen. Standjes met Micha lopen vloeiend in elkaar over en toen ik uitgeput ging liggen deed ze het condoom eraf en maakte ze het vakkundig af met de hand.
Iets over de tijd, ze is  geen klokkijkster, waren we klaar en kon ik nog even uit hijgen. Mijn god, was me dat even een sessie zeg.

Als je een sessie hebt gehad bij Micha dan kom je echt wel aan je trekken en is je libido weer even gestild, wat een topper. Ik had buiten weer een paar rondjes nodig om weer een beetje op temperatuur te komen, ik ben nou al bang voor de zomer als het warm is en een sessie met Micha heb maar goed, ze heeft airco dus de warmte zal me er niet van weerhouden haar te bezoeken.

In de nazit nog even nagepraat over ons wel en wee. Het is buiten de geweldige sex gewoon een ontzettend lieve en aardige meid waar het goed vertoeven is. Niet raar trouwens als je ziet hoe druk ze is.

Nou Mischa tot de volgende keer, misschien vind ik m'n kettinkje met sterrenbeeld nog voor haar.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 31 maart 2018, 09:24:34 »
Mijn wekelijks bezoekje aan Micha gedaan. Na het obligate wasje en wat inleidend gekeuvel op de bedstee beland. Bleek dat ze hier en daar wat spierpijntjes had (vermoedelijk te wijten aan de bedsport neem ik aan). Heb dan maar voorgesteld haar een massagebeurt van de rug te geven. Terwijl ik schrijlings op haar zat alle spieren van de bovenrug zitten kneden en regelmatig eens speels met mijn vingers zachtjes de bilspleet ingedoken. Inmiddels was mijn penis door dat heen en weer geschuifel op haar been op oorlogssterkte gekomen. Toen was het tijd om de voorzijde te verwennen : met mijn tong tepels en tepelhofjes verwend en gelijktijdig haar poesje op temperatuur gebracht. Dan was het moment aangebroken om de aandacht op mij toe te spitsen. In het kader van de nakende Pasen heb ik haar gevraagd om extra aandacht te besteden aan mijn klokkenspel … Vooraf had ik haar nog gevraagd of ze volgend spreekwoord kende : “de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt”. Het bleek van niet maar ze wist toch wel waar de klepel hing. Dat kon ook moeilijk anders want dat ding stak prominent boven alles uit. Met haar vaardige vingers een tijdje mijn klepel en paaseieren onder handen genomen en vervolgens ging het CD erover voor het betere mondwerk. Van al dat geflikflooi stond mijn klepel inmiddels gloeiend heet. De tijd dat ik twijfelde om een pauze in te lassen om nog tot “de daad” te kunnen overgaan begon mijn klokkenspel te luiden. Geen paaseieren maar een CD vol is ook heerlijk. Die klok zat alleszins niet in Rome ! Na het opfrissen bleek er nog wat tijd over en hebben we in elkaar gestrengeld nog wat zitten kletsen. Waarlijk een héél Goede Vrijdag en een vooruitgeschoven zalig Pasen !!

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 25 april 2018, 17:06:48 »
Weet iemand of Micha aankomend weekend op zaterdag of zondag aanwezig is? Oftewel, werkt ze ook in het weekend?

Offline Mr.Right

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 25 april 2018, 17:13:36 »
Weet iemand of Micha aankomend weekend op zaterdag of zondag aanwezig is? Oftewel, werkt ze ook in het weekend?
Normaal wel ;-)

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 25 april 2018, 17:52:50 »
Yep 

doc

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 26 april 2018, 07:09:26 »
Dank voor de antwoorden heren!

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 26 april 2018, 07:20:07 »
als ze haar normaal schema volgt wel (start rond 11.00 u). Goede service gegarandeerd !

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 26 april 2018, 09:41:47 »
ik heb het even aan haar gevraagd, ja ze is er a.s. zaterdag EN zondag, have fun! :039:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 29 april 2018, 16:07:57 »
Om alle twijfels weg te nemen heeft Micha in navolging (?) van buurvrouw Claudia nu ook een naamplakkaatje hangen  :azn: !
« Laatst bewerkt op: 29 april 2018, 16:58:15 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...