Auteur Topic: Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)  (gelezen 167509 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #45 Gepost op: 30 april 2018, 18:30:05 »
Micha knijpt er vanaf 2 mei voor een weekje tussenuit  :sign0098: !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #46 Gepost op: 30 april 2018, 20:08:19 »
Idd.

En Micha was de eerste die hier naam afficheerde, gevolgd door Claudia.      :lol_hitting:
Er schijnt soms verwarring te zijn tussen die twee GFE....      :gtgal

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #47 Gepost op: 1 mei 2018, 21:52:12 »
Enkele reacties weggehaald ..... wij willen het gezellig houden.


gr


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: 18 mei 2018, 19:30:48 »
Vandaag weer langsgegaan bij mijn Roemeense zonnetje van het SKW (afspraak gemaakt op haar startuur onder een grauwe hemel). In principe ga ik praktisch elke week maar nu zaten er al 3 weken tussen : eerst had zij een weekje break en nadien had ik enkele huis- en tuinwerken aangevat die een fikse knauw gegeven hadden aan mijn energieniveau (op een bepaalde leeftijd moet je inderdaad al eens kiezen tussen werken en plezier …). Wij hebben ons “klassiek” speeluurtje beleefd welk mij na enkele jaren nog altijd een intens plezier en voldoening geeft. Na de geleverde inspanningen had ik behoefte aan een andere versnapering : op de Groenplaats heb ik mij dan maar op een terrasje geïnstalleerd met het nodige natje en droogje onder een inmiddels stralende zon. Na zowat anderhalf uur trok ik terug richting SKW waar mijn wagen geparkeerd stond via uiteraard de Schipperstraat, kwestie van nog eens van haar aanblik te genieten. Had ik dat maar niet gedaan want  dan had ik niet het verlangen gekregen om nog een tweede maal binnen te springen. Zo gezegd zo gedaan … Ik heb haar dan maar gevraagd om een verrassing uit haar hoed te toveren waarbij ze wel rekening moest houden met het feit dat het momenteel aspergetijd is. Ik mocht mij alras op mijn rug leggen waarbij zij héél langzaam en op een subtiele manier met haar vingertjes mijn penis omtoverde tot een uit de kluiten gewassen asperge. Toen ging het CD erover en ging ze verder met de bereiding via een heerlijke pijpbeurt. Het kookpunt was van verre nog niet bereikt toen ze extra kruiden ging toevoegen want ik voelde een gehandschoend vingertje aan mijn anus. Na wat speels gestreel voelde ik haar vinger richting de prostaat kruipen … en ja, dat was het begin van een erotische massage. De asperge ging nu richting kookpunt en ik voelde dat de béchamelsaus klaar was om te spuiten. Het CD ging eraf en binnen de kortste keren kon inderdaad het gerecht geserveerd worden ! Toch een sterrenchef die Micha ...

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #49 Gepost op: 25 mei 2018, 15:07:35 »
Vandaag weer mijn wekelijks bezoekje op afspraak aan Micha gedaan. Vroeger dan anders van thuis vertrokken en aangezien het verkeer wonder boven wonder extra vlot verliep kwam ik te vroeg in het SKW aan. Van de gelegenheid dan maar gebruik gemaakt om een paar blokjes rond te lopen en mij te vergapen aan de schaarse meisjes welke reeds op post waren. Nog meer dan tijd te over en dan maar van een meeneemkoffie genoten in het zonnetje op een bank op het Falconplein. Heerlijk begin van de dag en even later werd dat nog mooier : Micha kwam aangestapt op weg naar haar werkplek … Zij is natuurlijk een knappe verschijning maar vandaag werd ik helemaal wild van haar outfit : een waarschijnlijk gedateerde jeansshort had ze zelf verknipt tot ultra kort waarbij de punten van haar broekzakken eronder uit kwamen piepen, bruine benen tot aan de sneakers, een modieus topje zodat een bruine buik en navel ook zichtbaar waren. Op enkele seconden raakte ik ook verknipt ! Gauw naar haar toegestapt om te vragen of ik mee kon optrekken naar haar kamer en dat was geen probleem. Ik heb haar aangeraden om een patent te nemen op haar creatie en contact op te nemen met een modehuis : je weet maar nooit ! Ik weet dat het hier geen modemagazine is maar als voorspel kon dit wel tellen. Voor het overige was de bedsport zoals steeds top (om niet in herhaling te vallen verwijs ik maar naar vorige recensies)

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: 22 juni 2018, 18:17:07 »
Vrijdag is (enige uitzonderingen niet te na gesproken) zowat mijn gebruikelijke dag om Micha te bezoeken. Vandaag was het weer zover en ik kan beamen wat Mr. Turtle zegt : als je bij haar binnenkomt voelt het aan als thuis en ze weet perfect wat je nodig hebt. Voor de sex verwijs ik ook naar vorige recensies. Na mijn bezoek het centrum ingetrokken voor een hapje en een drankje en wat gewinkeld. Na een paar uurtjes via het SKW terug naar de auto en even binnengewipt (en hiermee bedoel ik dus geen sex) bij Micha om nog even dag te zeggen en te vragen hoe de zaken liepen … Had ik dat toch maar weer niet gedaan want ik kreeg het water weer in de mond (ook figuurlijk dan want achter het raam beginnen we niet aan sex). Op mijn ouderdom kom ik niet zo gemakkelijk een tweede keer klaar maar een heerlijke prostaatmassage met gelijktijdig pijpen zorgde er voor dat ik weer op ontploffen stond. Gevraagd om me “te pakken” in cowgirl en dat duurde niet lang of mijn happy end was er !
Aangezien vrijdag mijn bezoekdag is fantaseer ik er regelmatig eens op los dat zij de vrouwelijke Robinson Crusoe mag zijn en ik haar “vrijdag”, samen op een onbewoond eiland. Wat een feest zou dat zijn maar helaas blijft het bij een natte droom ...

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: 6 juli 2018, 17:57:12 »
Zoals gebruikelijk vandaag weer een heerlijke passage gehad bij Micha maar daarover geen verdere details (zie vorige recensies). Dit berichtje alléén maar om geïnteresseerden te informeren dat ze vanaf 1 augustus voor 4 weken de heimat gaat opzoeken. De laatste werkdag is vermoedelijk 30 juli tenzij ze nog wat puf over heeft om de 31° nog een laatste slag te slaan.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: 18 juli 2018, 14:54:24 »
Gisteren ben ik nog eens langs geweest waarbij Micha me weer verrast heeft. Bij het binnen komen liet ze me enige aankopen zien, bestemd voor de wat meer kinky seks. Zelf was ik daar geen adept van maar in de loop van de tijd heeft ze me af en toe al eens dat pad op geleid. Deze keer mocht ik ruggelings het bed op en als eerst kreeg ik een oogmasker aan. Niks meer te zien … spannend uiteraard ! Dan hoorde ik een paar minuten allerlei voorbereidingen. Dat bleek dan kledij te zijn aangepast aan het scenario, nl. netkousen, latexrokje en oogmasker (wat me even deed denken aan het Venetiaans carnaval) : daarvoor mocht ik nog even mijn oogmasker optillen om dat heerlijk zicht te mogen smaken maar dan werd ik onherroepelijk blind gemaakt. Vervolgens kreeg ik een mondbal aangesnoerd, handboeien aan en voetboeien omgesnoerd (deze twee laatste werden ook nog eens aan elkaar vastgemaakt zodat ik niet alleen blind was maar ook nog eens geïmmobiliseerd). Dus totaal aan haar overgeleverd. Dan begon ze me overal zachtjes te plagen met wat later een zweepje bleek te zijn (hard hoeft voor mij niet) gevolgd door een cd om de penis voor een gevarieerde pijpbeurt waarbij ik in omgekeerde hurkhouding lag te kronkelen van genot. Dan weer een kleine pauze voor een mij op dat ogenblik onbekende voorbereiding : dat was de inleiding voor een prostaatmassage. Na een tijdje begon ze me dan gelijktijdig te pijpen … Het hoeft geen betoog dat het spel al gauw op ontploffen stond. Het cd ging van mijn penis af en met het nodig glijmiddel werd ik met veel gevoel vakkundig "afgemaakt". Volgende week zie je mij nog eens Micha want dat is haar laatste werkweek om nadien voor vermoedelijk een maand met vakantie te gaan.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #53 Gepost op: 19 juli 2018, 12:50:09 »
Zopas vernomen dat haar vliegtuigticket geboekt is en ze wat vroeger vertrekt. Allerlaatste werkdag dinsdag 24/7 !!

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #54 Gepost op: 6 augustus 2018, 23:46:38 »
ja Micha is op vakantie, en er staat nu een andere donkerharige slanke dame in haar raam

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #55 Gepost op: 8 augustus 2018, 17:40:15 »
ja Micha is op vakantie, en er staat nu een andere donkerharige slanke dame in haar raam
Die andere dame is Alice, die eerder- toen Claudia met verlof was- op SS35/1 heeft gestaan !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #56 Gepost op: 17 september 2018, 11:55:55 »
Voor degene die haar gemist hebben : Micha gaat vanaf woensdag 19/9 terug aan de slag !

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #57 Gepost op: 17 september 2018, 19:17:44 »
Zou iemand ze al geboekt hebben ?     ;D

Doc   

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #58 Gepost op: 18 september 2018, 18:27:53 »
Zou iemand ze al geboekt hebben ?     ;D

Doc
Jij misschien ???? :lol
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #59 Gepost op: 19 september 2018, 07:50:26 »
Ik ben een vrij man , no dates.    :pica

Doc