Auteur Topic: Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)  (gelezen 167478 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #60 Gepost op: 19 september 2018, 18:04:54 »
Ik ben een vrij man , no dates.    :pica

Doc
Vrij....?
Met handen en voeten- en met wat nog allemaal ?- gebonden aan sex ja ! :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #61 Gepost op: 19 september 2018, 20:07:37 »
Ik beken.
  :beer:

Morgen ben ik in skw, rond  10 a  10.30   afhankelijk van het verkeer in en rond Stad.

Doc

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #62 Gepost op: 22 september 2018, 09:49:28 »
Been there, done Micha !    :pica22

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #63 Gepost op: 22 september 2018, 10:36:44 »
Been there, done Micha !    :pica22

Doc
Ik veronderstel dat zij jou heeft gedaan  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #64 Gepost op: 24 september 2018, 13:55:22 »
Blijft een topdame, nu ook wat lak kinkykleding (zwart-rood) en wat SM toys aangeschaft, om ook haar kinky talenten te gebruiken voor de liefhebbers onder ons ;)

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #65 Gepost op: 2 oktober 2018, 19:46:28 »
Micha vandaag nog eens met een bezoekje vereerd met een “klassieke” sexbeurt in gedachten. Na de gebruikelijke opwarmingsoefeningen maakte ik aanstalten om mijn gerief in haar gleufje te plaatsen … maar dan kreeg ik de vraag of er niet eens wat anders op het menu mocht staan. Een verrassing ga ik niet uit de weg, dus laat maar komen. Ik wist wel dat ze uit Roemenië een klein arsenaal voor wat meer kinky stuff (waar ik totaal niet mee vertrouwd ben) had meegebracht. En ja hoor : of ze haar strapon met vibrator mocht testen. Ik weet dat je tijdens het douchen in een voetbalkleedkamer of in de gevangenis best niet voorovergebogen met je kont bloot staat maar bij haar heb ik me dat totaal niet beklaagd : ze is me nu toch stilaan wel op het “slechte” pad aan het brengen maar het was OH ZO FIJN !

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #66 Gepost op: 3 oktober 2018, 01:28:20 »
Voor Micha best wel gemakkelijk verdiend he. Easy money. Ze moet er zich niet eens laten voor neuken  :lol_hitting:

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #67 Gepost op: 3 oktober 2018, 11:59:00 »
Zo gemakkelijk was het nu ook niet.  Terwijl ik in doggy gepakt werd zorgde ze er met haar polleke uiteraard ook voor dat mijn spuitkanaal gereinigd werd en daar heeft ze toch een tijdje voor moeten rammen en trekken. ..

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #68 Gepost op: 18 oktober 2018, 08:42:32 »
Met een lange vlucht van 11 uur voor de boeg vandaag ben ik gisteren nog eens bij Micha binnengesprongen (letterlijk en figuurlijk). Kwestie van mij nog eens geestelijk en lichamelijk te laten ontsporen zodat ik mij in het vliegtuig ontspannen kan neervleien. Na dat ze mij aan het bed geketend had heb ik haar kunsten laten botvieren op mijn lichaam … Zoals steeds weer een super beleving gehad !! Tot over een drietal weken Micha.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #69 Gepost op: 9 november 2018, 16:40:51 »
Micha weer met een bezoek vereerd. Over de kwaliteit van de service zal ik niet uitweiden : die was zoals altijd top (zie terzake vorige reviews). Ik heb het er met haar wel over gehad of ze best geen opleiding zou volgens als assistente urologie. Dat zou alléén een theoretische proef vereisen want met de praktijk uit het SKW zijn ze alleszins geslaagd. De ballen controleren, de kwaliteit van het zaad beoordelen, de prostaat manueel checken, met een dildo met ingebouwde camera een echografie uitvoeren … Dat zou iedereen van de wandelaars ten goede komen want dan krijgen we een attest dat bij de mutualiteit kan ingediend worden : na het aftrekken kan je dan terugtrekken ! Ik was al zinnens om Maggie De Block daarover te interpelleren maar zie daar maar bij nader toezien van af : zie dat ze dat in de praktijk eens wil komen uittesten ter plaatse. Mij alleszins niet gezien (zij is niet het soort vrouw waar ik wild van wordt). Misschien kan een moedige zich opofferen.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #70 Gepost op: 11 november 2018, 07:12:26 »
Nog een tip voor diegenen die toch op dat type vrouw vallen en geen ministerloon willen spenderen aan Maggie : er schijnt een DVP (wel ietwat op leeftijd) nog actief te zijn in Antwerpen voor een habbekrats. Ze zetelt wel niet meer in het SKW wegens te weinig inkomsten om daar huur te betalen. Schijnbaar vindt je ze aan de Scheldekaai waar ze op één van de vele meerpalen rust. Eéns de prijs overeengekomen gebeurt de daad in een leegstaande container. Wel niet schrikken van het geluid als ze rechtstaat : PLOP en GORGELGORGEL als de meerpaal uit haar helaas afgeleefde vagina schiet …

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #71 Gepost op: 12 november 2018, 00:00:18 »
:13: Wat mijn fluitmaat betreft Vanderbeffen heb ik altijd al complimenten gekregen van de DVP.
Ik krijg ook altijd complimenten van de meisjes in het SKW. En zij krijgen van mij 50 euro  :lol_hitting: :lol :bud

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #72 Gepost op: 25 december 2018, 10:48:20 »
blijft een klassemeid deze goedlachse langbenige donkerharige topper, nu ook vaak in hoge rode laklaarzen gehuld en kinkysetjes. Dus voor de liefhebbers van meer kinky games naast de sex, is Micha zich ook aan het ontwikkelen. En dus ook een combi van beide mogelijk als je bij haar bent. Always fun bij Micha ;D

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #73 Gepost op: 27 december 2018, 17:12:32 »
Dat kan ik beamen Frank. Ik kom er nu al jaren en ze heeft een uitgebreid repertoire op alle gebied. Plezier en voldoening is gegarandeerd !

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Micha (Roemenië/dagshift)
« Reactie #74 Gepost op: 14 januari 2019, 15:39:40 »
Slechts nieuws voor diegenen welke voor Micha haar charmes en andere troeven vallen. Deze morgen heeft ze een ongeluk gehad en in het hospitaal terecht gekomen. Voor minstens één week is ze buiten strijd ...