Auteur Topic: EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM  (gelezen 6780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Gepost op: 16 december 2016, 19:03:59 »
Eindejaar in zicht, ach, laat me eens diep in mijn geheugen graven en wat lijstjes uit mijn brein te voorschijn halen ...
Het gaat een moeilijke oefening worden, ik heb namelijk niks opgeschreven, buiten hier en daar een recensie in "het grootboek der hoerenlopers"     :lol
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Adelina, Roemeense, SS, 1 x, 1 u
Adelina, Roemeense, Bab, 2 x, 2 u
Alice, Roemeense, Bab, 2 x, 1.5 u
Alina, Colombia, SKW, 3 x, 2 u
Anna (sm), SKW, 1 x, 2 u
Anita, DR, SKW, 5 x, 3,5 u
Antoinette, Hongaarse, SKW, 2 x, 1.5 u
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Beatrijsje, Roemeense, SKW, 3 x, 2 u
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Carmen2, Roemeense, SS, 4 x, 4 u
Cindy, DR, SS, 4 x, 4 u
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Deea, Roemeense, SKW 1 x, 15 m, never again ....
Daniella, DR, SS, 2 x, 1 u
D... ??? , SS, wat haar naam was, dat ben ik vergeten, en die sessie, doe ik nooit meer,  ZERO, 50€, 3 minuten
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Emma, Roemeense, SS, 2 x, 1.5 u
Erika, Bulgaarse, SKW, 2 x , 1 u
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeanette, Bab, 2 x, 1.5 u
Jennifer, TS - Brasil, SKW, 3 x, 6.5 u
Jessica, Brasil, SKW, 2 x , 1 u
Jessica, DR, SKW, 2 x, 1 u
Joeeeeeeeeeeelia, SS, 1 x , 0.5 u
Julia, Roemeense, SS, 1 x, 1 u
Juliana, Roemeense, SKW, 5 x , 7 u
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Karla, Roemeense, Bab, 1 x, 0.5 u
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linda, Tsjechische, Bab, 1 x, 0.5 u
Lisa, Venezolaanse-DR, SKW, 3 x, 7 u
Lola, donker, DR, 2 x, 1.5 u
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Manar, Marokkaans-Ned, SKW, 4 x, 3.5 u
Maria, DR, SKW, 18 x, 150 u  :-\
Maria, Brasil-Ned, SKW, 1 x, 0.5 u
Melinda, Hongaarse, 1 x, 1 u

---------------------------------
Naomi, Sierra Leona, Bab, 3 x , 4 u
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paula, Roemeense, Bab, 1 x, 1.5 u
Parisia, Surinaamse, SKW, 1 x, 0.5 u
Petra, Roemeense, SS, 4 x, 6 u
Precieuse, Ghana, Bab, 2 x, 8 u
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Raluca, Roemeense, Bab, 1 x ,0.5 u
Romina, Roemeense, Bab, 1 x, 0.5 u
Rose, Roemeense, Bab, 4 x, 9 u
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samira, Sp-Libanees, SKW, 3 x, 12 u
Sara, DR, SS, 2 x, 1.5 u
Sasha, Roemeense, Bab, 2 x, 1.5 u
Sonja, Bulgaarse, SS, 4 x, 5.5 u
Sonja, Roemeense, Bab, 1 x 0.5 u
Steffi, Roemeense, SS, 2 x, 2.5 u
Sylvia, Roemeense, Bab, 1 x, 0.5 u
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tatiana, TS, Ecuador, SKW, 2 x, 2 u
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zuleika, DR, SKW, 3 x, 2 u
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat leert ons dit?
Dat ik:
- dames prefereer waarvan de artiestennaam met de letter A, J of S begint (met 7 per letter van dat soort gekamerd)
- 5 maal tussen de bevallige silli tieten van 2 wondermooie transkes heb gelegen, voor een totale tijd van 8.5 u, beiden Zuid-Amerikaans
- slechts 3 verschillende oorden heb bezocht, wegens privé-omstandigheden, met name het SKW, SixSens en Babylon
- eindelijk Antoinette heb kunnen bezoeken, nu dat Bema er niet meer op hangt
- Alina (Colombia) in het SKW dringend nog eens moet bezoeken, kwa service in het SKW een echte topper, zelfs boven gemiddeld saunaclubniveau
- de allerbeste sessies dit jaar (voor mij zijn de allerbeste de meest knotsgekke) niet zomaar kan benoemen, er komen ongeveer 10 dames daarvoor in aanmerking (Julia SS, Adelina SS, Daniella SS, Precieuse Bab, Petra SS, Cindy SS, Karla Bab, Jennifer (TS) SKW, Maria SKW, Alina SKW) .... ik zal toch voor mezelf kiezen ..... Julia, Roemeense, SS, slechts éénmaal tegengekomen ... dat blijft ook daardoor een mens het beste bij.
- Sonja buiten beschouwing laat, ik ken dat lieve opdondertje al te lang en onze vriend Judas zou het schaamrood op de poepkaken krijgen als hij dat allemaal moest weten
- met Maria (DR) SKW veruit het langs heb gekamerd (drie keer nageteld per datum) en dat blijkt dus te blijven steken op 150 manuren ....... sjammajee, die kan op mijn kosten ieder jaar een huis kopen in de Dominikaanse ...........
- 119 kamers heb gemaakt, gaande van 3 minuten (D. ZERO) tot 12 uur (Maria DR), met een totale tijdsduur van 270 uur
- overal en altijd de prijs van 50 € per halfuur betaald heb dit jaar (behalve bij de 2 waar ik nooit meer mee ga, 3 min en 15 min en behalve bij die dames waar ik langer dan 4 uur bleef per sessie, dan spreek ik op voorhand wel een prijs af))
- veel minder "op stap" ben geweest dan de jaren 2008-2014, maar evenveel geld wegneukte in 2016 dan in mijn topjaar 2010, waar ik iedere week minstens 2 clubs bezocht
- slechts 47 verschillende dames heb gepookt in 2016, minder dan 1 andere per week dus
- gemiddeld 2.2 uur op kamer bleef per sessie (mistekend beeld)
- 1/3 van de meiden Romeens was, 1/3 latina en het andere derde een mixt van vanalles en nog wat ...
- niet mag tellen wat dat me in 2016 per cm heeft gekost, of mijn piemeltje is veel duurder dan geslepen briljant
- mijn Porsche Boxster nog even bij de dealer kan blijven staan, zolang die hoerententen openblijven in NL en DE
- statistieken niet aan mij besteed zijn, dus klik ik nu snel weg











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2016, 19:13:52 »
Das duidelijk ook geen goedkoop 2016 geweest SM :-\ :PDT_Armataz_01_37:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #2 Gepost op: 16 december 2016, 19:18:58 »
Das duidelijk ook geen goedkoop 2016 geweest SM :-\ :PDT_Armataz_01_37:
Een mens is maar één keer 50 jaren oud, met wat geluk maak jij dat ooit ook nog eens mee  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2016, 19:24:52 »
Das duidelijk ook geen goedkoop 2016 geweest SM :-\ :PDT_Armataz_01_37:
Een mens is maar één keer 50 jaren oud, met wat geluk maak jij dat ooit ook nog eens mee  ;D :lol

Aan het tempo, waaraan ik leef, vrees ik er voor :-\ :banghead: ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #4 Gepost op: 16 december 2016, 19:37:48 »
Een erg indrukwekkende en vooral ook interessante lijst  :great:

btw, met Klara bedoel je zeker Karla  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #5 Gepost op: 16 december 2016, 19:42:35 »
Een erg indrukwekkende en vooral ook interessante lijst  :great:

btw, met Klara bedoel je zeker Karla  ;)
I never had sexxx with that woman ......


note sm: Karla gegeven wat ze verdient, een portie .... euh .... naam aangepast  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #6 Gepost op: 16 december 2016, 19:55:30 »
Een erg indrukwekkende en vooral ook interessante lijst  :great:

btw, met Klara bedoel je zeker Karla  ;)
I never had sexxx with that woman ......


note sm: Karla gegeven wat ze verdient, een portie .... euh .... naam aangepast  ;D

 ;) :great: En binnenkort ga ik haar ook meemaken  :dance2
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #7 Gepost op: 16 december 2016, 23:59:27 »
Aanstekelijk hé, lijstjes maken  ;D

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
EVEN VOORSTELLEN ... DIT WAS 2016 VOOR SM
« Reactie #8 Gepost op: 17 december 2016, 00:08:15 »
Paula, Roemeense, Bab, 1 x, 1.5 u

Wat leert ons dit?

Dat ik:

- Sonja buiten beschouwing laat, ik ken dat lieve opdondertje al te lang en onze vriend Judas zou het schaamrood op de poepkaken krijgen als hij dat allemaal moest weten


Wat ons dit leert:
Dat het jou in 2016 dus toch gelukt is om Paula te palen en jij dus een nog grotere SMeerlap bent dan ik al wist..
Godverdomme!

Dat je toch ook een gevoelige (vrouwelijke?) kant hebt, waarmee je nog een kans kunt maken op de Nobelprijs voor de Strandjeannetten  :lol_hitting:

Dat woord "strandjeannetten", het waterplezier en zijn geslaagde koppelpoging van die dreumes aan mij, maakte de zomerse uitstapjes in Sixsens met de opperSMeerlap telkens tot een feest  :13: