Auteur Topic: Andrea (2), Bulgaarse  (gelezen 40460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Gepost op: 18 december 2016, 18:24:37 »
Naam: Andrea (2)
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 20
Lengte: 1.65-1.70
Postuur: normaal
Borsten: B
Tatoeage: ja - arm
Piercing: nee
Haar: Blond
Taal: Engels (matig), Duits (matig)
Service genoten: PZC, EL, TZ, beffen, vingeren, NMC

Sessie
Andrea heeft duidelijk een gedaanteverwisseling ondergaan. Natuurlijk was ze de eerste die ik tegen het lijf liep bij binnenkomst. Ik vreesde al dat het weer een dagje "stalken" van haar kant werd, maar tot mijn verbazing niets van dit. Na mijn kamertje met Domenika kwam ik haar tegen op het terras. Even gefeliciteerd met haar verjaardag, beetje bijpraten en waar ze voorheen altijd pushte voor een sessie bleef dat ditmaal uit. Nu heeft ze een prachtlijf en iets in haar blijft mij aantrekken dus gezegd dat ze maar over een uurtje terug moest komen zodat we haar verjaardag onder meer intieme omstandigheden zouden vieren. Ze stond op en liet me verder met rust.

Na een uurtje kwam ze zich idd melden. Ook nu geen druk om de sleutel te halen. Na een tiental minuten haar aangegeven dat ze de sleutel kon halen. Een heerlijk uurtje met haar beleeft waarbij ze niet meer als een wervelwind tekeer gaat, maar geregeld vraagt wat je wilt en of het allemaal volgens wens is. Als ze dit weet vol te houden en zich verder ontwikkelt dan was het zeker niet de laatste keer dat ik met haar gekamerd heb.

Na mijn eerste sessie met haar destijds al weggezet als mijn guilty pleasure vanwege haar leeftijd. Op de een of andere manier lukt het me maar niet haar te weerstaan.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2017, 07:45:44 »
Spreekt ze inmiddels al wat beter Engels en/of Duits?  Communicatie was haar minpunt, voor het overige een grappige sexbom met veel pre-en aftersales. Optisch ook helemaal mijn ding.
Yep, voor een (voormalig analfabete) zigeunerin spreekt ze inmiddels toch aardig wat woordjes over de grens. Na de ingelaste vakantie naar een bio-vakantie oord een paar maanden geleden is zij ook minder opdringerig teruggekomen.
Not my cup of tea , maar vrolijk is zij meestal wel. Waterratje2 met goed weer in het zwembad.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2017, 07:54:50 »
Nou deket... als je toch later aankomt. Niet klagen dat ze vandaag wat ruimer aanvoelt beneden hahaha
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2017, 08:27:38 »
Andrea heeft op zeker meer gevoel voor ironie dan vrind deket.
Zij was overigens flink on the move op vrijdag, dus van een eenzame weduwe was geen enkele sprake  :pompe

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2017, 12:21:06 »
Het is me zowaar gelukt om haar een keer te weerstaan. Voor het eerst heeft ze me behoorlijk met rust gelaten. Later op de avond deed ze alsnog een poging om me op de kamer te krijgen. Blijkt dat de meest effectieve bodyguard een pocket Bulgaartje (Domenika) is. Waarbij ik duidelijk het gevoel had dat dit een revanche van Domenika op Andrea was voor het feit dat Andrea een half jaar geleden de ongeschreven wet onder de dames van het niet benaderen van een klant als deze in gesprek is met een ander (Domenika) had gebroken. Telkens als Andrea onze kant uit keek verdween Domenika's tong in mijn mond. :-P

Als blikken konden doden. ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #5 Gepost op: 28 januari 2017, 14:24:44 »
Paar berichten afgesplitst, gingen namelijk meer over het sturen van een kat dan over Andrea  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #6 Gepost op: 25 maart 2017, 11:13:17 »
De jonge Andrea kan veel beter Engels en Duuts dan voorheen.
die lekkere borsten, ondeugende oogjes, mmm, en wat een mooi, rond kontje wanneer je ze doggy neemt, mijn door leeftijd en operaties lichaam begint zijn tol te eiden

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2017, 01:09:58 »
Knettergekke maar ook geile gipsy
dat spontane, maffe heeft ook iets aantrekkelijk vind ik

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #8 Gepost op: 26 juli 2017, 17:49:17 »
Toen ik kort na binnenkomst in de bar zat te wachten op Licky Luke kwam Andrea me uitermate vriendelijk en gepassioneerd kussend begroeten. Ik had haar de vorige keer beloofd dat we bij mijn volgend bezoekje weer eens een kamer zouden opzoeken. Ze vroeg of ik al lang binnen was. Ik zei net en dat ik eerst een hapje zou eten en een bubbelbadje zou nemen en als ik er klaar voor was haar zou opzoeken in de bar.

Toen ik in de bar kwam zag ik haar niet en ik had me net neergeploft op een kruk toen Julia zich op mij stortte. Natuurlijk kwam Andrea nog geen minuut later binnengelopen. Ik zag haar blik en wist dat ze vreesde dat ik met Julia zou gaan kameren. Het gesprekje met Julia bloedde dood en ik stond op. Ik liep naar Andrea, gaf haar een kus en een teken om me te volgen. Zij was duidelijk verrast. Ik zei haar dat ik het haar gezegd/beloofd had. De overige dames keken met grote verbazing naar het tafereel.

Op de kamer vroeg ze om een massage en ik zei haar dat ik deze op het einde zou geven. De eerste tien minuten waren een intiem tongzoenfestijn. Met haar handje liet ze kleine tafkap groeien en toen deze fier overeind stond begon ze aan haar BJ die we na een tijdje lieten overgaan in standje 69, waarna ze nog een keer de fluit wilde bespelen. Het moment voor de daad was aangebroken en we besloten er een slow missio van te maken. Lekker intiem en volop tongzoenend. Geen zin om van positie te wijzigen dus naar verloop van tijd op deze wijze het rubbertje gevuld. Ze had de massage meer dan verdiend en het is natuurlijk geen straf om dat goddelijke lijf van haar te masseren. Uiteindelijk de resterende tijd al stoeiend en tongzoenend volgemaakt en na een uurtje de kamer verlaten.

Andrea is voor mij zo'n dame die op de een of andere manier een bepaalde aantrekkingskracht heeft die moeilijk is te weerstaan. Ze is en blijft "my guilty pleasure" en er zullen zeker nog herhalingen plaatsvinden in de toekomst.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #9 Gepost op: 30 juli 2017, 19:31:49 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg106944.html#msg106944

Op een gegeven moment komt Andrea voorbij en buigt lekker voorover. Ik kon het niet laten om er tegen die kont aan te schoppen. Niet hard natuurlijk. :D Nu was ik de pineut en ze had mij gelijk te grazen. Ik zat op de barkruk en ze begon tegen mij aan te rijden en aan mijn pik te zitten. Daarna draaide ze zich om en ging met haar kont tegen mijn pik aan rijden waar ze hem te voorschijn haalde. Na de hele dag op scherp gestaan te hebben kon ik dit niet zo goed aan en toen ze mij geil begon te tongen aan de bar was ik helemaal weg.
Vorig jaar met mijn 1e bezoek aan SS was ik ook met haar naar de kamer geweest. Was toen een hele rare kamer en ze gedroeg zich als een baby en de seks sloeg nergens op maar was wel geil.
Nu had ik al vaker gehoord dat ze wat rustiger zou zijn en wat professioneler.
Ik wou eigenlijk nog graag wat pizza pakken voordat ik naar de kamer zou gaan maar ze wees naar haar kut en zei, hier is de pizza margerita. Ik zei, weet je het zeker of is het een pizza fish, want die lust ik niet. Ze kon er wel om lachen maar kreeg wel een paar stompen. Maar het haar naar de kamer gegaan, gelukkig niet te veel trappen want er zijn er al meer dan genoeg wat ik die dag gelopen had.
Ze gaat gelijk op het bed liggen, benen in de nek en zegt, likken. Had daar niet zo’n zin dus ik grab haar gelijk by the pussy. Waardoor ze wegspringt. :D
Zal wel aan mij liggen maar ze was echt niet rustiger geworden. Heb de eerste tijd alleen maar met haar liggen stoeien en worstelen daar, ging helemaal nergens over. Ze bleef maar aan het kutten en schreeuwen, hoorde zelfs een meid van een andere kamer lachen. Op een gegeven moment heb ik maar een kussen op haar hoofd gelegd zodat ze stil zou zijn. Hielp allemaal niet. Heb haar in beenklemmen en armklemmen moeten liggen, hielp allemaal niet, gekkenhuis was het. Heb haar zelf nog 2x opgetild en op bed gegooid maar ze vond het allemaal geweldig.
Wel lekker getongd tussendoor. Ze zei dat ze zo geil was en wou gelijk neuken. Condoom erop en springt er gelijk bovenop. Even flink gas gegeven en lekker in die kont kneden. Duurde niet lang of het was gebeurd. Even nog gelegen en begon nog te zeggen dat ik haar niet gelikt had want ik wou toch pizza margarita. Ik zeg misschien is het wel vis en daar hou ik niet van. Nee kan niet zei ze want daar had ze wat voor. Daar grabbelde ze wat in haar tas en kwam met frambozen en vanille glijmiddel uit haar tas wat ze dan op haar poes zou doen. Ze zegt proef maar. Nee dank je, ruikt wel lekker zei ik. Nee kom, en ze smeert wat van die zooi op mijn lippen zodat ik moest proeven, echt een mafkees is het. Was inderdaad niet verkeerd. Het half uur was voorbij. Een gekke maar wel leuke kamer.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #10 Gepost op: 31 juli 2017, 09:55:35 »
I'M A GIPSY

De eerste kamergang was voor ...... Andrea .... compleet spontaan.
Hoe spontaan? Haar bij de billen gepakt op het terras en gezegd dat ze een sleutel mocht gaan halen voor een kamer .... meer moet dat ook niet zijn ..... geen zin in presales, die krijg ik wel van de leden die aanwezig waren op het feest, en ik zou begot niet weten waarover ik met dames moet praten ....

De kamer?
Verrassend goed ....
Bedje samen opgemaakt en d n trok Andrea alles uit .... ik heb dat niet graag, ik vind het veel leuker als ik alles mag uitpakken tijdens de sexxx, maakt het wat geiler en spannender, maar hey, wie ben ik, de eerste keer dat ik met Andrea de kamer opga ga ik haar nog niet terroriseren, da's voor een volgend bezoekje  :lol

Ik kreeg de verrassende vraag of ik wilde zoenen .... verbazing op mijn lelijke smoel .... haar antwoord was dat sommige klanten dat namelijk niet wensen maar dat zij dat heerlijk vindt ..... krijg nu ... kolere ...what the fuck .... nooit gehoord .... maar met een glimlach wist ze genoeg .... ik ga enkel vloeken in SixSens als de Vulkaan op het terras alles bij mekaar schreeuwt .... ik was op kamer maar ik zeg neit met wie ... het was Andrea en ze is Bulgaarse     ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Andrea begon dus echt lekker te zoenen, en haar handje zakte af naar mij intiemste deeltjes, gewoon zeer zeer lekker .... en verdrinken doe je in die oogjes ....
Mijn opmerking .... what the fuck .... I gonna get lost in your eyes beantwoordde ze met ... I'M A GIPSY ... en dat kwam er echt gipsy uit, zo geil, met oogjes die echt zaadvragend en tegelijk lief waren ....

https://www.youtube.com/watch?v=WtY7ye19ARw

Ze heeft me helemaal opgezoend een gans halfuur en dat is enkel gestopt tijdens het pijpen ...

Andrea is gewoon erg goed, maar voor mij een ietsiepietsie te lief .... wat dan weer ruimschoots goed gemaakt wordt door haar speelse karakter .... ze is een lieve gipsy maar tevens een lekker duiveltje tegelijk .... en met een mooi lijf en ze ruikt verdomd lekker op de koop toe .... top meiske .....

Genuekt hebben we in vier standjes .... zij on top .... doggy, gewoon en tenslotte lepeltje lepeltje .... de zaak lekker zoenend en met het handje afgewerkt, ik vind het gewoon geil om opgezoend te worden en tegelijk een vreemde hand aan mijn klein pietje te voelen rukken tot ik alle nakomelingen de lucht inschiet .... rukken zonder condoom, ze moesten het verbieden .... zo lekker is het  :-\ ;D ;D ;D ;D

Andrea is gewoon erg goed, ze gaf me een geweldig goed gevoel tijdens de ganse kamergang ... ze heeft iets triests in haar, iets vrolijks, iets speels, iets vinnigs, maar vooral iets lekker gipsy .....

Herhalingsgevaar: jawul, maar er staan er nog 10 te trappelen om met me de kamer op te mogen , ze mag achteraan het lijstje plaatsnemen, of zelfs voorsteken in de lange wachtrij *


* niet geloven dat er in de rij staan, ze wachten allen gewoon geduldig hun beurt af  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #11 Gepost op: 29 april 2018, 17:21:58 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg118727.html#msg118727

Na een tijdje kwam Bulgaarse Andrea het proberen. Ze herkende mij wel maar wist niet dat wij ooit naar de kamer waren geweest. Op zich wel een goed teken dat betekend dus dat ik normaal ben geweest. 2 jaar terug was ze nog een ramp er was toen niets mee aan te vangen, vorig jaar was het al wat beter al moest ik toen nog met haar worstelen op de kamer om haar rustig te krijgen waar was toen geen gepush meer met langer blijven en meer van dat soort zaken. Nu was ze nog beter, al is ze nog steeds wel gek. Na een kort gesprekje begon ze mij te zoenen wat tot tongen overging en begon aan mijn pik te trekken aan de bar. Dit hield ik niet lang vol en was er klaar voor.
Gelukkig niet hoeven wachten en had een kamer onderin, was wel redelijk warm daar. Ze had de spullen mee, en toen het bed klaar was begon ze gelijk. Eerst lekker tongen en strelen op bed. Daarna wou ze dat ik haar ging beffen. Nog geprobeerd haar ervan af te praten maar dat hielp niet. Ik moest aan de bak van haar. Toen ik met mijn gezicht voor haar poesje lag nog een laatste poging om het niet te hoeven doen maar ze drukt mijn gezicht in haar kut en moest beginnen. Aan haar kutje is verder niet op aan te merken. Beffen heeft ze graag want je hele gezicht wordt onderhand verkracht.
Toen mijn plicht erop zat, weer even strelen en zoenen en ze daalde af om mij te pijpen. Ook hier heb ik niets op aan te merken en was goed. Daarna over naar neuken wat echt goed was, ze deed goed mee, heel gepassioneerd en ze wil je echt zo diep mogelijk in haar hebben. Uiteindelijk in doggy afgemaakt waar ze haar kontje lekker omhoog deed en zo heerlijk kon stoten. Goed in het zweet gewerkt maar het was lekker.
Daarna nog wat kletsen en tegen elkaar aanliggen. Na een tijdje zegt ze, ik wil dat je mij nog een keer neukt ik ben nu zo geil. Was eigenlijk van plan de kamer te gaan afronden, maar ze begon mij te tongen en liet haar poesje voelen. Het was echt een grote natte glibberige bende. Ik verbaasde er mij zelf over maar ik was weer keihard. Ik dacht fuck it ik probeer het gewoon. Het was echt een flinke neuk partij. Heb haar flink hard genomen maar dat spoorde ze ook aan. Na een tijd was ik echt helemaal Total loss, ik was kapot. Toen ging zij nog bovenop mij zitten en daarna ging ze mij pijpen.
Het hielp allemaal niet maar ze wou mij perse laten klaarkomen nog een keer. Daarna ging ze mij aftrekken. Het was wel een ferme grip en voelde dat het zo wel eens kon lukken. Nu zij flink aan de bak, af en toe spuugt ze eens op je lul, lekker geil is dat. Ze kreeg het nog voor elkaar ook. Helemaal blij was ze. I AM ANDREA!! Riep ze.
Even poetsen en lekker nog even uitrusten. Daarna zat de tijd erop. Het budget van de dag er al door heen geneukt maar het was het waard.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #12 Gepost op: 12 mei 2018, 16:00:58 »
Je kunt zeggen dat ik met Andrea een liefde-haat-liefde relatie heb. Ze was de eerste dame ooit in SS die mij mijn nakomelingetjes wist te ontfutselen. Waar het grootste deel van de beren haar zullen bestempelen als Crazy Bitch/Psycho Bitch heeft ze echter ook een andere kant. Helaas toont ze deze te weinig, maar ze kan ook een Sweet Angel zijn. Rustig, lief en grappig. Het zijn deze momenten gecombineerd met haar looks en fantastisch lichaam die haar onweerstaanbaar voor mij maken.

Gisteren vroeger dan gebruikelijk in SS gearriveerd en er waren nog weinig dames die rondfladderde. Na een bubbelbadje een eerste rondje door de club en Andrea riep mij bij zich. Naast haar gaan zitten en het was snel duidelijk dat ze in haar sweet angel modus stond. Op ons gemak rustig bijgepraat en tevens bepaalde zaken uit de wereld geholpen. We hadden beiden nog niet geluncht dus gezamenlijk richting restaurant waarna we dit op het terras hebben opgegeten. Waar ze voorheen nog wel eens kon drammen om een kamertje bleef de vraag achterwege en ze stelde voor samen iets in de bar te gaan drinken. Na een tijdje stelde ik voor het onvermijdelijke niet langer uit te stellen en na een sigaretje ons terug te trekken op een kamer.

Ze weet mijn voorkeur van een kamer in het oude gedeelte. Bovendien is het geen straf om achter haar aan te moeten lopen op de trappen. Er ontpopte zich een kamer waar ze duidelijk wilde bewijzen dat ze het ultieme vriendinnetje kan zijn. Een heerlijke sessie volgde. Sensueel tongzoenen, mijn kleine vriend opwarmen met een edging HJ die overging in een zeer gevarieerde BJ. Vorig jaar haar ooit eens verteld dat een subtiele en sensuele sessie haar een andere klantenkring zou opleveren. Af en toe had ik het idee dat ze een praktijk examen aan het doen was gezien het feit dat ze vroeg of ze alles goed deed of dat ze het anders moest doen. Het feit dat ik haar tot twee keer toe moest afremmen om niet dat geile gipsy bekkie vol te spuiten had eigenlijk boekdelen moeten spreken maar toch was ze onzeker. Het rubbertje werd gemonteerd en in cowgirl liet ze zich langzaam over mijn fier overeind staande lid zakken. Het begon intiem en volop tongzoenend maar al snel ging het tempo omhoog om luttele minuten later te eindigen in een orgasme. De resterende tijd van het uurtje elkaar nog gestreeld en getongzoend en tussendoor wat gepraat. Toen we de kamer wilde verlaten klonk de lambada door de speakers en hebben we ons daaraan overgegeven en ook hierbij sloten onze ritmes feilloos aan elkaar.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Andrea (2), Bulgaarse
« Reactie #13 Gepost op: 23 juli 2018, 18:36:59 »
Als grote verrassing bleek ook Andrea aanwezig te zijn tijdens de party. Al snel had ze me gevonden en na een tijdje te hebben bijgepraat zei ze dat ze graag met me wilde gaan zwemmen zoals we dat in de begintijd deden. Zij verdween om haar jurkje te verwisselen voor een bikini. Ondertussen kwam Eddy_V vertellen dat de duikcompetitie begon. Ik zei hem dat ik zou proberen om Andrea zover te krijgen. Toen ze terugkwam haar uitgelegd wat de bedoeling was, maar ja vrouwen en hun haren, het blijft een mysterie.

Nadat de competitie was afgelopen namen we een verfrissende verkoeling in het zwembad. Nog een tijdje liggen te klooien met een strandbal waarna ze behoefte had aan een sigaret. We namen plaats op het overdekte terras en ik wist dat het onmogelijk was niet met haar te kameren. Gezien de file haar maar gezegd dat ze zich alvast moest laten inschrijven. Het blijft grappig dat ze zich elke weer verbaasd als ik aangeef met haar naar de kamer te willen gaan. Na een kleine 45 minuten was het dan eindelijk zover. We togen naar kamer 14, een van de kamers waar dus het matras is vervangen. Die was harder als mijn paal ooit is geweest, dus we manoevreerden al tongzoenend behoorlijk voorzichtig. Ze daalde af voor een BJ en liet zien dat ze niets verleerd had in de tussentijd. Net als de vorige keer voelde ik het zaad na een tijdje alweer borrelen en moest haar afremmen. Ze keek me geil aan en vroeg me waarom ik nog nooit in haar mondje was klaargekomen. Zonder op het antwoord te wachten voegde ze eraan toe dat ze dit heel goed kon.

Gezien de tijd voorheen die ze met me doorgebracht had en de wachttijd op een kamer vond ik dat ze dit extraatje meer dan verdiend had en stemde in. Hartstochtelijk ging ze te werk en toen het zover was ging ze daadwerkelijk door totdat de laatste druppel zijn weg vond in haar mondje. De resterende tijd haar een massage gegeven totdat het half uurtje voorbij was. Na de betaling in de kleedkamer pakte ze me in de gang nog volop mijn bek.