Auteur Topic: GABRIELA  (gelezen 28017 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Gepost op: 26 december 2016, 02:50:51 »
Na de sauna probeerde ik Jeanine weer op te zoeken, maar nog steeds kon ik haar niet vinden. Toen maar een paar biertjes gedronken met Blueeyes aan de bar en later met Breitling en Firehawk in het andere bargedeelte, waar zich ook een sauna bevindt. Gabriela kwam daar ook even buurten en kwam weer bij ons staan. Na een tijdje besloot ik weer naar het andere bargedeelte te gaan, om te kijken of ik Jeanine kon vinden. Ook nu zag ik haar daar niet. Gabriela was me gevolgd en kwam bij me staan aan de bar. Daar begon ze me te teasen, door met haar billen tegen me aan te rijden. Daarna draaide ze zich om en begon me te zoenen. Jeanine was ik even vergeten, want Gabriela geilde me behoorlijk op. We bleven zo een minuut of wat zoenen, praten en dansen (nou ja, zij danste en ik genoot er van ;) ).

Een kamer kon nu niet uitblijven, dus vertrokken we naar een kamer. Op de kamer ging ze verder met (tong)zoenen en na een tijdje daalde ze af naar beneden om mij een blowjob te geven, waarbij ze 'm tot de huig en verder nam, om me daarna weer verder te zoenen. Daarna haar in missio genomen en al zoenend kwam ik tot een hoogtepunt.

Gabriela is echt wel een aanrader. Je moet een beetje van haar uiterlijk houden. Ze heeft oa een behoorlijke tattoo op haar arm en ze heeft een Bulgaars/Turks Zigeuner uiterlijk. Ze lijkt wel een beetje op onderstaande meid (Esmeralda, Pauschalclub Münster en Bochum)

[attachimg=1]

Naam: Gabriela
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: 9/10
Cijfer: 8,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2016, 08:50:12 »
Gabriella is een toppertje. Ik heb exact een jaar geleden met haar gekamerd in Samya. Zie hier mijn ervaring (nooit individueel geplaatst...):

"Mijn vierde, en veruit beste kamer gisteren in Samya was met Bulgaarse Bonny, oa ex PHG (Gabriella), Freude, enkele laufhausen en nog veel meer.

Ik heb een heel lang en leuk gesprek gehad met Bonny en trok iets na de elven, wegens opkomende vermoeidheid, zonder al te veel verwachtingen over Piet zijn presteren, met Bonny naar kamer 15.

Bonny is 23 jaar jong, 1,65m, heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang rood haar. Ze is normaal gebouwd (klein buikje), heeft een stevige poep en een leuke C-cup. Bonny heeft meerdere tattoos, een wenkbrauw- en een navelpiercing.

De kamergang, die maar liefst 3 uur zou duren, was fenomenaal: 1 van de beste van 2015! Veel en diep tongzoenen. Pijpen, pijpen en nog eens pijpen (haar specialiteit) met alles erop en eraan: handenloos pijpen, eierlecken, DT, zacht en hard, alles met enorm veel gevoel. Boh. Wat was me dat lekker.

Neuken in alle mogelijke posities en snelheden was super. Het leukste moment: op een bepaald moment neukte ik Bonny rechtstaand terwijl zij met haar borsten uit het raam hing. Moet een mooi zicht geweest zijn vanop straat.

Na zo'n 2,5 uur van zoenen, pijpen en meermaals neuken, slaagden we er uiteindelijk in mijn 4de orgasme van de dag uit kleine Piet te krijgen.

We hebben nog een half uurtje getongzoend en na geknuffeld en ik heb de kamer verbouwereerd verlaten. Wie had gedacht dat ik de dag nog met zo'n uitzonderlijke goede kamergang zou afsluiten.

Herhalingsgevaar met Bonny is uiteraard heel groot!"
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2016, 14:01:11 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,14.msg91854.html#msg91854

Toch bleef Gabriella een beetje bij mij hangen en begon het ook wel een leuke meid te vinden. Nu nam ze ook de tijd. Ze is heel spontaan en je kunt er goed mee lachen. Beetje klieren, beetje stoeien en de tijd vloog voorbij. Was eigenlijk van plan eerst te gaan eten voor dat ik een kamer zou gaan pakken. Maar ik kon zelf niet meer wachten en kon haar ook niet meer laten wachten, ze is echt heel lang bij mij gebleven. Ze had mij al goed opgegeild aan de bar en dat ze deed tongzoenen had ik ook al ondervonden. Ze was ook al goed warm en vochtig van onderen wat Piet ook even moest checken.
Kamertje gekregen in die gang waar ook de kino zit. Mooie ruime kamer en echt een mega bed.
Ze liet er geen gras over groeien en toen ik op bed lag sprong ze bovenop mij. Fatsoenlijk tongen en lekker overal aan zitten. Bij het pijpen kwamen er geen doekjes of niets aan te pas.
Normaal met nieuwe meiden voor mij, maak ik er een half uurtje van maar zag al dat ik het niet ging redden en maakte mij ook niks uit, dit was super.
Met neuken ging zij eerst bovenop mij zitten wat ze wel lekker deed. En op een gegeven moment gaat ze er van af haalt het condoom eraf en begint weer te pijpen. Ik kwam bijna maar wilde niet in haar mond komen dus stelde voor om weer te neuken. Dit keer in missio wat echt lekker was met haar. Waar ze je dicht tegen zich aan drukt en gaat tongen. Heerlijk, ik had het ook niet meer dus was snel genoeg klaar.
Beetje poetsen en weer op bed neergelegd wat uitrusten en wat kletsen. Na een tijdje lagen we weer de stoeien op bed, waar zij op een gegeven moment op mijn nek lag. Waarop ik haar optilde en over mijn schouders, haar op bed neergooide maar ze kwam net met haar voet tegen de muur. We lagen allebei in een deuk, want de buren zullen wel gedacht hebben dat we de tent aan het afbreken waren. Ze had zich een beetje pijn gedaan aan haar voet, maar zij had mij ook al een keer in mijn rug gebeten dus we stonden gelijk.
Moe en voldaan van de kamer gegaan. Super meid!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #3 Gepost op: 4 januari 2017, 18:33:46 »
Vandaag voor het eerst sinds 30/12/2015 nog eens mee gekamerd:

 :58: t4533 t4517 t4515
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2017, 14:05:29 »
Kort over mijn ervaring van gisteren met Gabriella: 

De presales waren uitgebreid en lekker ondeugend ;D.

De kamergang was geil en uitstekend: zalig tongzoenen waarbij ik zo opgewonden werd dat we de pijpbeurt gewoon oversloegen en enthousiast neuken waarbij Gabriella heel goed mee deed.

Als ze aanwezig is, is deze meid een zekerheid voor mij. Je moet van haar zigeunerlooks houden, maar qua service is dit sowieso een topper! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #5 Gepost op: 1 mei 2017, 11:20:36 »
Gisteren heb ik nog eens gekamerd met Gabriella. Ze is mij in de latere namiddag letterlijk van aan het zwembad komen wegplukken.

We hebben het komend anderhalf uur samen doorgebracht: chillen, zeveren, lachen, samen eten (een stukje kip, met pasta in tomatensaus en groentjes: heel geslaagd), strelen, zoenen... alles zoals je dat normaal gezien enkel met een echt vriendinnetje doet.

Het hoeft uiteraard niet verbazen dat ik Gabriella hiervoor beloond heb met een uurtje op kamer. Nou ja, ik haar beloond... eigenlijk heeft zij mij op kamer ook beloond: deze natuurgeile meid is een enorme verademing. Alles gaat zo spontaan en is zo lekker. Tongzoenen, pijpen, droogneuken, pussysliden, neuken... ze doet het allemaal en ze doet het allemaal uitstekend!

Uiteindelijk heeft Gabriella mij tijdens cowgirl simpelweg klaargereden. Ze deed het zo enthousiast en zo goed, dat ik het onmogelijk kon houden en plots het condoom volknalde met nogal wat spermacellen :o. Dat gebeurt me niet vaak!

Na een onvergetelijk uurtje samen, hebben we kamer verlaten, en heb ik met het uitwisselen van de centjes, afscheid genomen van deze leuk GND.

Ze zal me snel terugzien. Herhalingsgevaar is en blijft immers enorm groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #6 Gepost op: 4 mei 2017, 20:17:01 »
Momenteel in SS.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #7 Gepost op: 7 mei 2017, 11:41:36 »
En weer terug in PHG. Haar gisteren daar getroffen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #8 Gepost op: 7 mei 2017, 12:03:34 »
En weer terug in PHG. Haar gisteren daar getroffen.

Thanks voor de feedback! Dan laten we haar hier staan 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Gabriella (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 28 december 2017, 12:45:35 »
[box title=GABRIELLA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars/Duits
Leeftijd:         geschat op 26-29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal/Stevig
BH:                 Malse C-cup  :-P
Kontje:           Lekker
Haarkleur:      Donker bruin/zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
ALLES! (wat legaal is).
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service, PSE
+ Correct
+ Niet opdringerig
+ Vriendelijk
- Is het Engels onvoldoende machtig
[/box]
[box title=extra info]
Grote tattoos, maar niet storend.
Is eventjes naar huis tijdens de kerstvakantie. Komt waarschijnlijk wel terug.
[/box]

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Gabriella (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 28 december 2017, 12:52:20 »
Er zijn nog zekerheden in saunaclubland. Bulgaarse roma, bvb. Die geven in de regel uitmuntende service. Helaas zijn die getatoeëerde zigeunertypes niet helemaal mijn meug. Meestal vind ik hun gezicht iets te ruw. Die Roemeense antilopes zijn doorgaans veel verfijnder. Bij Gabriella valt dat allemaal goed mee. Voor mij heeft ze geen al te ruige zigeunerlook. De sessie, en alles wat er aan vooraf ging, verliep niet in de typische Shakir-style. Geen impulsaankoopje, geen optick fick, geen ambras achteraf, etc... Kortom een loopstijl zoals ik altijd al graag had willen hebben.

Ik zat in de blokhutsauna en Gabriella kwam gezellig bijschuiven (dames in de wellness vind ik op zich al erg sexy). Ze was snipverkouden en niesde, hoestte, kuchte, blafte, rochelde en reutelde non-stop (op het irritante af, maar soit). "Daar heb je weer zo'n cokesnuivend zigeunerinnetje": dacht ik dan. Komaan, Shakir, een beetje positivisme, kameraad. (Ik was de dag immers knorrend begonnen). Verbaal konden we niet converseren (ik kan geen lappen Duits, zij geen Engels). Toen ze wegging, kon ze het niet nalaten mijn trouwe vriend toch al eens vrijblijvend te inspecteren. De interesse was al gewekt :smiley:.

Na 15 minuten te hebben gezweet als een zwijn ging ik buiten wat verkoeling zoeken. Ik hoorde Gabriella hoesten vanuit één van de bovenkamertjes. Ik kreeg een spontane erectie... Vanaf dan wist ik het zeker: we gaan op de kamer belanden. Neen, het heeft geen zin meer om nog tegen te spartelen of te ontkennen.

De losgeslagen dekhengst kwam het gebouw binnengestormd op zoek naar Gabriella. Ze lag al in de kino op me te wachten. En maar hoesten, hoesten, hoesten. Ik gaf haar een massage en dekte haar toe met mijn badjas (ik moest de zieke meid toch warm houden?). Was de dame niet een beetje te ziek? De twijfel sloeg weer toe. Uiterlijk leek ze me toch een tikje te ruw. Doet ie het of doe ie het niet?

Ondertussen was de dampende vulkaan spesjalist gearriveerd. Die is namelijk niet weg te denken van zijn super coole vaporizer 8). Ik heb er ook eens van gelurkt, de damp smaakt echt wel lekker! De vredespijp van de toekomst (voor ons aller wandelbroeders). Aan de bar hebben we nog wat bijgekletst over onze noden en behoeften in een club. "Het is allemaal kut!" sprak de dampende vulkaan spesjalist. Met deze wijze woorden in het achterhoofd ging ik nog eens een rondje maken. Gabriella? Die wou in de bar ook eens proeven van de vaporizer. En het was prijs: Gabriella en de vulkaan spesjalist gingen de kamer op. Ik dacht bij mezelf: laat ik de vulkaan spesjalist eerst als proefkonijn gebruiken (hij heeft immers ook al veel meer ervaring dan ik). U weze gewaarschuwd als je met mij op stap gaat: we testen dan om beurten een meid voor elkaar uit.

Na een halfuur zag ik de vulkaan spesjalist voldaan in de zetel dampen. En nu is het mijn beurt ;D. Gabriella sprong op mijn schoot, ze wist gewoon dat de tijd nu wel rijp was. We stormden naar boven voor een heftig partijtje. PHG daverde op zijn grondvesten! Het werd een PSE van de bovenste plank! En het was weer brullen als een beer. Ik moet zeggen dat het al een geruime tijd was geleden dat het van zo diep kwam.

Herhalingsgevaar: absoluut bestaande, ook al konden we geen woord met elkaar uitwisselen.


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #11 Gepost op: 30 december 2017, 00:52:14 »
Mag verplaatst worden naar Happy Garden en samengevoegd worden met:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,24102.0.html
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #12 Gepost op: 30 december 2017, 01:00:17 »
Mag verplaatst worden naar Happy Garden en samengevoegd worden met:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,24102.0.html

Samengevoegd! Met dank!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #13 Gepost op: 30 december 2017, 10:12:48 »
@ Sjeufke: ik zie Gabriela nu bij Sixsens staan, terwijl ze momenteel in PHG werkt.

Nu zie ik pas dat wijlen KanariePiet er ook voor iets tussen zit ;D. Onze gemeenschappelijke waslijst is laaang! Dat kent gewoon geen grens :lol

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
GABRIELA
« Reactie #14 Gepost op: 30 december 2017, 18:05:31 »
@ Sjeufke: ik zie Gabriela nu bij Sixsens staan, terwijl ze momenteel in PHG werkt.

Nu zie ik pas dat wijlen KanariePiet er ook voor iets tussen zit ;D. Onze gemeenschappelijke waslijst is laaang! Dat kent gewoon geen grens :lol
Wijlen KP? Heeft ie de geest gegeven?  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal