Auteur Topic: Eva (Roemeense)  (gelezen 16057 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Gepost op: 27 december 2016, 17:49:02 »
Paspoortje
Naam: Eva
Nationaliteit: Roemeense
Taal: Duits (matig)
Leeftijd: 22-25 jaar
Haarkleur en lengte: zwart lang haar
Kleur ogen: bruin
Lengte: 155-160 cm.
Postuur: normaal
Cupmaat: B, naturel
Tattoo’s: ?
Piercing: ?
Diensten: pzc, nmc
Prijs: 50 euro
Tijd: 30 minuten
Extra info: jaagster/afwerkster
Herhalingsgevaar: nee
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2016, 17:50:37 »
Had Eva al een paar keer gespot, dame met een normaal/vol postuur en stevige kont. :))

Klein beetje spelen in de kino en toen door naar de kamer.

Kamer in de kelder, het licht werd zover mogelijk gedimd. Zij bepaalt wat er gebeurd, en draait haar (standaard)programma af: oraal met veel handwerk, en knijpen in je kleine vriend. komt als een amazone boven, nadat eerst de aandelen glijmiddel veilig gesteld waren. Cowgirl met 80 slagen per minuut in een gevoelloze ruimte, nog even missy geprobeerd, en in doggy de boel af gemaakt.

Typisch gevalletje Fuck & Forget. :-P
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2017, 12:14:56 »
Een taaie tante, deze Eva. Ze heeft een beetje de uitstraling van een strenge juf. Als ik een jaar of acht zou geweest zijn, zou ik bij haar in de les het angstige jongetje zijn. Een half jaar geleden had ik haar stiekem op het oog, maar toen gunde ze me geen blik. Ik kan echt wel botergeil worden van onverschillige dames. Haar stevige billenpartij, en haar mooie welgevormde poep zijn enkele van haar troeven, evenals haar onbevlekte witte huid.

Nu had ik mezelf de afgelopen weken plechtig beloofd mijn impulsen in toom te houden. Als optick ficker pur sang heb ik altijd de onweerstaanbare drang om heel de tent plat te wippen, met alle gevolgen van dien. Maar Eva had me vlak na mijn aankomst al bij de kraag gevat, en er was gewoon geen weg meer terug (wat een lekker fors wijf :-P). Allez vooruit, een quicky dan om het af te leren.

De sessie verliep helaas vrij militant. Ze lijkt alles onder controle te willen hebben zodat je geen duimbreed bewegingsruimte krijgt. De typische raam-mentaliteit dus: jij moet hier liggen, je hoofd hierop, je been daar, en waag het vooral niet om te bewegen. Tjonge dat is hier precies zoals bij het leger. Als bij wonder ben ik erg snel klaargekomen. Puur op het uiterlijk. Na mijn schot (die, eerlijk gezegd, wel raak was) kreeg ik het bevel de kamer te verlaten :huh:.

Nou even serieus. Ik heb haar ruim tien minuten gemasseerd, en de eigenlijke stoeipartij (nou ja) heeft nauwelijks 5 minuten in beslag genomen. En nu krijg ik voor de resterende tijd geen massage meer om af te bouwen? :sign0065: Eva: "Komaan kerel, opschieten." Shakir: "Ik heb betaald voor een half uur, dus ik blijf de resterende tijd nog op bed liggen." Toen trok ze geprikkeld het bedlaken van onder mijn kont weg. "Opschieten, man.": zei ze. Ik ging dan maar in de zetel zitten. "Ik zit hier tot het half uur om is." Toen begon Eva verveeld en zuchtend in de gang wat rond te lopen. Twee minuten voor tijd stond ik dan netjes op om Eva te betalen (dit om net niet over het half uur te gaan, stel dat ze me dan 100 euro zou aanrekenen. Ik ken die Roemeense jachthonden wel). Aan de lockers heb ik dan uiteindelijk 50 euro in haar poten geduwd.

Ach, waar maak ik mij druk over, ik heb haar toch een goed lesje gegeven in doggy-style?  (Die #Metoo'tjes moesten het eens lezen --> Shakir aan de galg).
« Laatst bewerkt op: 28 december 2017, 12:53:26 door Shakir »

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Eva (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2018, 08:31:30 »
Unsure if that is the same girl i have met in LR but i would avoid though.
Though this be madness, yet there is method in't.