Auteur Topic: Veronica - Bulgare  (gelezen 10602 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Veronica - Bulgare
« Gepost op: 29 december 2016, 15:29:16 »
Grande, fine, petits seins, une brune aux yeux bleus de 25 ans, à voir absolument !

Cette fille est là depuis 3 semaines, mais c'est sans doute une de mes meilleures rencontres de l'année 2016, voire même LA Meilleure  :035:

Elle est adorable, bonne baiseuse, sensuelle, elle aime prendre son pied, je la recommande vivement !
East Tripper

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Veronica - Bulgare
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2017, 13:54:52 »

[box title=VERONICA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels (goed) Duits (matig)
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:           1,65m
Model:            Slank
BH:                 Klein maar fijn
Kontje:           O zo heerlijk
Haarkleur:       Zwart
Haarlengte:     Lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+Mysterieus op sommige momenten
+Super lief
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Veronica - Bulgare
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2017, 13:58:16 »
Slanke dame aan de bar die ik toch even in de ogen moest kijken. Verlegen liep ik voorbij maar mijn interesse kon in ieder geval niet onopgemerkt voorbij zijn gegaan. Dit herhaalde zich een aantal maal en ze deed me stoppen maar ik liep natuurlijk straal door. Nadien kreeg ik van die ondeugende blikken. Crap dat maakt mij zo geil.

Haar houding is niet altijd makkelijk af te lezen, is ze verlegen, is ze slecht gezind, ongeïnteresseerd. Ik houd het op mysterieus.
We liepen tegen elkaar aan in de bar. Volgens mij beide mikkende op een botsing. Nog steeds de voor mij meest gebruikte versiertruck.
Daar stonden we dan in de bar, hoofden tegen elkaar maar lichamen nog wat van elkaar. Leek wel één of andere paringsdans, zo een typische
waar na de copulatie het mannetje verorberd wordt.

De relaxruimte werdt opgezocht en daar zaten we dan naast elkaar als twee seuten. Handen in elkaar en liefkozend een aai hier en daar.
De spanning was intens en de spanning in mijn badjas nam ook toe.
Wat hebben die vrouwen toch die ik graag mag, ze vragen nooit zelf naar een kamer. Ik zou nog denken dat ze er meer van genieten dan ikzelf. Kon moeilijk in de geval.

We zijn dan uiteindelijk toch op de kamer verzeild geraakt en yups perfect fit. Stiekem hoop ik dat het enkel met mij zo goed op de kamer is maar ergens roept er toch een fijn stemmetje 'idioot ze is gewoon een klasse meid'.

Ik doe het niet graag maar toch moet ik deze dame op 100% aanbevelingswaardig zetten. En moest er iemand een slechte ervaring mee hebben, laat maar weten want dat maakt de mijne dan alleen maar beter :)
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2017, 14:10:01 door Kwakje »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Veronica - Bulgare
« Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2017, 11:48:49 »
Op herhaling bij Veronica. Weer subliem. Absoluut top. Hopenlijk snel weer.