Auteur Topic: Vulkanhaus 19, kamer 601, Ivana (Roemeense)  (gelezen 4216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 19, kamer 601, Ivana (Roemeense)
« Gepost op: 30 december 2016, 07:35:45 »
Naam: Ivana
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 25
Lengte: 1.65
Postuur: normaal
Borsten: B cup
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: bruin (lang) met blonde highlights
Taal: Duits (middelmatig), Engels (middelmatig)
Service genoten: HJ, PMC, NMC
Extra info: vrolijk, opgewekt en een guitig koppie.

In Vulkanhaus 19 liep ik de bevallige Ivana tegen het lijf. Een dame die ik al vaker heb gezien en op mijn reserve lijstje stond. Zoals altijd kreeg ik een vriendelijk hallo van haar met dat vrolijke, guitige koppie. Ik besloot om ditmaal een kort gesprekje met haar aan te gaan. Het was gelijk dollen en de keuze was niet moeilijk en bij haar naar binnen gegaan.

Ze kwebbelde er rustig op los tijdens het opfrissenen. Ik twijfelde nog even tussen een sessie van 20 en 30 minuten. Haar gezegd dat we zouden beginnen met 20 minuten en als het zou bevallen we altijd konden verlengen.

Het werd al snel duidelijk dat ze deze hint niet goed begrepen had. Na een korte HJ werd het rubbertje gemonteerd voor een turbo BJ met toch nog wat variatie. Niet echt mijn ding, dus toen ze voorstelde om te neuken was de keuze niet moeilijk. Gekozen om in missio te beginnen niet voordat ze een kwak gel ertegen aan gegooid had. Ze bleek ook nog lid te zijn van de yes baby fractie. De gel en fakegeluidjes hielpen niet mee en wederom bleek dat ik er niet van hou om tegen de klok te neuken. Op zoek naar enig gevoel vertraagde ik mijn ritme. Zij dacht dat ik was klaargekomen, stopte en haalde mijn pik eruit. Ik zei dat ik nog niet was gekomen. Even leek het erop dat er een hele discussie zou ontstaan. Mijn kleine vriend begon er de brui aan te geven. Ze stelde voor om het met de hand af te maken. Na enkele minuten toch klaargekomen. Ze stak haar hand in de lucht voor een high five en verontschuldigde zich voor haar misvatting. Uiteindelijk konden we er beiden om lachen. Ook tijdens het wassen en aankleden bleef ze zich verontschuldigen.

Al met al een vreemde sessie. Puur beoordeeld op haar technische vaardigheden zou een herhaling in de toekomst zijn uitgesloten, maar ik kan nog wel eens eigenwijs zijn. Haar vrolijke en opgewekte karakter en dat guitig koppie zouden me in de toekomst toch kunnen verleiden haar nogmaals te bezoeken. Dan voor een half uurtje en duidelijke aanwijzingen. Ergens heb ik het idee dat er meer inzit.

« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:56:24 door Rolly »