Auteur Topic: Vulkanhaus 13-15, kamer 103, Luna (Ghanese)  (gelezen 4566 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 13-15, kamer 103, Luna (Ghanese)
« Gepost op: 30 december 2016, 07:38:37 »
Naam: Luna
Nationaliteit: Ghanese
Leeftijd: 25
Lengte: 1.65-1.70
Postuur: slank
Borsten: B/C cup, mooi stevig
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart met lange witte extensions
Taal: Engels (middelmatig)
Service genoten: HJ, droogneuken, pussysliden, Russisch, PMC, NMC
Extra info: Zotte doos, maar wel op een leuke manier.

Tijdens mijn eerste rondje had ik al een mooie Afrikaanse gazelle gezien. Om mijn "think different" jaar in stijl af te sluiten toch maar eens kijken of ze vrij was. Toen ik de trap op kwam vam Haus 13/15 begon ze al te lachen. Ze stelde zich voor als Luna uit Ghana. Ze heeft een killer body en mooie stevige borsten. Ik merkte meteen leven in de middelste regionen en ben naar binnen gegaan. Terwijl ik me uitkleedde begon ze op zijn Afrikaans te dansen waarbij haar kontje flink schudde. Ze nodigde me uit om met haar te dansen, maar dat zou een gigantische mismatch zijn geworden.

Op bed begon ze met een handjob. Toen hij hard was begon ze te droogneuken en pussysliden. Er waren momenten bij dat ik even dacht dat hij er zo zou infloepen. Ze pakte een condoom en begon aan een gevoelvolle pijpbeurt. Tussendoor hem tussen haar tieten stoppen en weer verder te pijpen. Weer begon ze met haar kutje over mijn pik te schuren. Ditmaal liet ze hem erin floepen en een intieme rustige cowgirl volgde. Ik nam het initiatief over en dit beviel haar duidelijk. Met de minuut werd ze geiler en de dirty talk vloog om mijn oren. Na een tijdje richte ze zich op en begon als een bezetene te rijden. Het duurde daarna dan ook niet lang meer of het rubbertje was gevuld. Uiteindelijk een kleine 45 minuten bij haar binnen geweest voor €50.

Gezien het feit dat ik normaal niet zo van de Afrikaanse dames ben was ik toch zeer verrast door Luna. HHG zeker niet uitgesloten, leuke meid, waanzinnig lijf.


« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:55:56 door Rolly »