Auteur Topic: Jeanine (Duitse)  (gelezen 21943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Gepost op: 31 december 2016, 03:20:52 »
Jeanine (6+)
Leeftijd: 26-30 jaar
Haar: Kort, blond (soms lang mét extensions)
Lengte: 1,65
Borsten: D-cup (silliconen)
Postuur: Normaal

Jeanine werkt al iets meer dan een jaar in Livingroom en is ook een parttime kapster. Ze heeft ook alle kenmerken van een stereotype kapster: vlotte babbel, gezellig, vriendelijk en vaak vrolijk. Ze zegt geen domme dingen en heeft een eerlijk voorkomen. Ik heb meerdere keren ongedwongen met haar gekletst. Ze heeft optisch wel een metamorfose ondergaan. Haar lippen zijn opgespoten (onnodig wat mij betreft) en borsten zijn in de steigers gezet, van een B naar D-cup. Ik ben één keer met haar op de kamer geweest. Ze zoent wat zuinig maar maakte het goed met de manier waarop ze me vastpakt en omhelst. Degelijke blowbjob, beffen daar had ik die nacht geen zin en kan daar verder niets over zeggen. Ondanks dat ik de eerste klant van de dag was had ze toch nog wat glijmiddel nodig. We werkten een aantal standjes waarbij zo nu en dan onze lippen en gezicht elkaar vonden. In missio uiteindelijk de klus geklaard en de tijd werd ook netjes volgemaakt.

Kort samengevat: Duitse ‘gründlichkeit’ zonder echte hoogte- of dieptepunten.

'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
JANINE (DUI)
« Reactie #1 Gepost op: 2 augustus 2017, 19:42:13 »
Taal:   Duits dus
Leeftijd: 30-35 jr. Hopelijk niet al te hoog ingeschat  :lol

UITERLIJK
Lengte:1,70 - 1.75m
Postuur:   normaal
BH:   D - siliconen
Kont: normaal
Haarkleur: blond
Haarlengte: halflang
Tatoo: verschillende, opvallendste zijn engeltjes vleugel onder haar nek


DIENSTEN
TZ, PZC, NMC, BALLEN LIKKEN, DT VINGEREN, GFE, PSE, BEFFEN

EXTRA INFO
Werkte ook in LR onder dezelfde naam

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
JANINE (DUI)
« Reactie #2 Gepost op: 2 augustus 2017, 19:58:09 »
Gedurende dag stond bijna iedereen te kwijlen op de vriendin van Tina en iedereen inclusief mezelf vroeg zich af wie het was.   :laydown

In de avond zat ze op een hoge bank met een beer pal tegenover de bar. :gtgal Toen ik langs haar liep glimlachte ze uitnodigend naar mij, wat op zicht raar was terwijl ze met een beer samen zat. Na een rondje door de bar gemaakt te hebben, nam ik plaatst op een bank tegenover haar. Wederom die hemelse glimlach van haar. De rakker naast naar ging weg om wat drinken te halen geloof ik. Door de kabaal konden we enkel met gebarentaal communiceren. Tikte met mijn handvlak op de bank naast mij. Ze weest met haar ogen naar de beer die naast haar zat en drinken was gaan halen. Haar aankijkend wees ik met mijn hoofd haar de uitgang van de bar. Ze begreep het meteen en we stonden op en gingen naar de kamer.

Aangekomen in de kamer werd het laken geplaatst en we kleedden ons uit. "So jetz is zeit um dir zu verwennen" zie ze. Na wat getongd te hebben, legde ze mij neer en ging mij edele delen flink verwennen. Om haar af te remmen zei ik "Jetz w; ocl dor verwennen". Ze ging liggen en ik paste mijn bef en vingertechnieken bij haar toe. Toen ze klaar kwam knelde ze mijn hoofd met haar binnen dijen vast. Na een korte pauze ging ze mij weer goddelijk pijpen. Vervolgens hebben wij in allerlei standen geneukt. Als afsluiter heeft ze mij afgetrokken en gepijpt totdat ik mijn zaad explodeerde. Met en al een heerlijke sessie beleefd met deze dame.    O:-)

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
JANINE (DUI)
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2017, 20:03:43 »
pret er is al een topic van Jeanine/Janine: http://www.relaxxxboard.com/index.php?topic=21744.0

Ook is ze jonger en kleiner van stuk 😉
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JANINE (DUI)
« Reactie #4 Gepost op: 2 augustus 2017, 20:05:14 »
Gaat het echt om dezelfde? Behoorlijk leeftijdsverschil?!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
JANINE (DUI)
« Reactie #5 Gepost op: 2 augustus 2017, 20:10:48 »
Gaat het echt om dezelfde? Behoorlijk leeftijdsverschil?!
ja het gaat om de zelfde dvp .

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JANINE (DUI)
« Reactie #6 Gepost op: 2 augustus 2017, 20:11:55 »
Gaat het echt om dezelfde? Behoorlijk leeftijdsverschil?!
ja het gaat om de zelfde dvp .
Samengevoegd!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #7 Gepost op: 2 augustus 2017, 21:16:47 »
Volgens mij niet. Ze is wat groter en toevallig had ik haar gevraagd of ze ook een andere beroep heeft waarop ze nee zei.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #8 Gepost op: 2 augustus 2017, 22:36:02 »
Volgens mij niet. Ze is wat groter en toevallig had ik haar gevraagd of ze ook een andere beroep heeft waarop ze nee zei.
Mja je beschrijving klopt heel goed, tatoeage enzo. Maar met die pumps lijken de dames veel groter. Kan zijn dat ze gestopt is met haar andere beroep.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #9 Gepost op: 2 augustus 2017, 23:44:52 »
Volgens mij niet. Ze is wat groter en toevallig had ik haar gevraagd of ze ook een andere beroep heeft waarop ze nee zei.
Mja je beschrijving klopt heel goed, tatoeage enzo. Maar met die pumps lijken de dames veel groter. Kan zijn dat ze gestopt is met haar andere beroep.

Ze zei dat ze niks andes deed maar goed. De tatoo is de doorslaggevende factor.  ;D

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #10 Gepost op: 3 augustus 2017, 12:57:52 »
Volgens mij niet. Ze is wat groter en toevallig had ik haar gevraagd of ze ook een andere beroep heeft waarop ze nee zei.
Mja je beschrijving klopt heel goed, tatoeage enzo. Maar met die pumps lijken de dames veel groter. Kan zijn dat ze gestopt is met haar andere beroep.

Ze zei dat ze niks andes deed maar goed. De tatoo is de doorslaggevende factor.  ;D

note mod: haar beroep verwijderd

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #11 Gepost op: 3 augustus 2017, 13:34:46 »
Volgens mij niet. Ze is wat groter en toevallig had ik haar gevraagd of ze ook een andere beroep heeft waarop ze nee zei.
Mja je beschrijving klopt heel goed, tatoeage enzo. Maar met die pumps lijken de dames veel groter. Kan zijn dat ze gestopt is met haar andere beroep.

Ze zei dat ze niks andes deed maar goed. De tatoo is de doorslaggevende factor.  ;D

Note mod: haar beroep verwijderd

Heren, aub ....
What the fuck is er nu interessant om de dames door te lichten ... en te gaan discuteren over wat beroep ze eventueel doet buiten haar activiteiten als DVP ...

Ik zal dit eenmalig schrijven: " 't Zijn onze zaken niet, en vooral, dat is de privé van de meiden"
Wij gaan naar een club voor gezelligheid en te kameren, end at de dame in kwestie nu poetsvrouw, chirurg, apotheekster, gifmengster, wegenwerkster, kapster of pilote is ..... boeit ons als forum geen ene sikkepit, en wij staan ook geen berichtgevingen verder daarover toe ....

Wat ze op kamer presteert, wat de prijs is, hoe ze eruit ziet ... "allemaal relevante info ......"
De familie, haar beroep, haar vriendje, wat ze eet en drinkt en wie ze neukt buiten de club: "None of our business"

Ikzelf begrijp ook niet dat we over zulke zaken in discussie gaan, als ze ******* is en jullie gaan graag naar haar buiten haar werkuren
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #12 Gepost op: 3 september 2017, 18:34:08 »
JANINE (SixSens) - Fuck-A-Bunny 2 :showtits1
Bij deze recensie
 
DVP-Catalogus - Bunny lookalike
 
Bijzonderheden

Janine is een dame die me eerder die dag al opviel: ze heeft een zekere zelfverzekerde kalme uitstraling. Er speelde een zekere herkenning als ik naar haar kijk en aan een andere dame moest terugdenken: de vorm van die mooie wulpse lippen, dat blonde haar, de tatoeages, lichaamsbouw, de aantrekkelijke lach om haar mond, die ogen die me geil aankijken op kamer, haar stem... En ineens wist ik het: Cila in Yinyang. Die vergeleek ik ook met een bunny en dat kwam ondermeer door het strikje dat ze droeg. Ik zou die 2 naast elkaar moeten zetten maar de gelijkenis is er wel volgens mij. In service scoort Janine wel beter dan Cila. Nee, ik vindt Janine gewoon geweldig! Ze heeft een beetje buik, niet super, super strak daar.
 
Maar we gaan nu echt niet moeilijk doen, denk maar aan al die arme zielepoten die X jaar zijn getrouwd met - aan de ketting hangen van - hun echtgenote van 100 pond of met een lichaam met uitgezakte tieten, een commanderend schel stemgeluid en een libido van het soort dat je Pluto eerder een gloeiend heet klimaat zou toedichten vergeleken met een nacht met haar in bed te zijn geweest.
 
Janine heeft verder een weelderig mooi lichaam enis inderdaad gezegend met 2 mooie dikke silitieten. Ik had echt zin in een diktietig wijf die avond en Janine was gewoon de ideale kandidate. Ik hield ervan ze vast te houden. Het zijn geen kanonskogels waarvan je zich afvraagt wat ze daar hebben in gestopt. Stevig maar wel nog zacht genoeg. Toen ik ze vast hield kwam de herinnering op: Danielle in Villa Vertigo. Hier heb ik gelukkig geen ijskonijn voor me.
 
Fysiek, vooral in haar gezicht, heeft ze iets van een blayboy bunny wat heel wat beter is dan een ijskonijn. Ik stelde ze later voor om een bunnysuit te dragen: bunny-oren, bolvormige staart en strikje. Het zou haar echt staan.
 
De service is er eentje van hoog niveau. Ze weet wat playful domination is, weet hoe een rol te spelen en de sekstechniek is zeer sterk. Hier heb ik de derde vergelijking: haar service deed me terugdenken aan Roxana in LR. Ook deze dame gaf topservice in haast dezelfde stijl. Ik realiseer me plots onderhet schrijven dat deze dame de eigenheden van 3 dames weet te combineren die ik eerder heb gehad: Cila (YY), Danielle (VV) en Roxana (LR). Dat kan niet fout lopen, gewoon.
 
 
Waar ik haar heb ontmoet en de presales

Ik zag haar gedurende de dag zitten op het buitenterras bij een oudere dame. Ze wam dan bij de bar, sprak met andere beren, keek me glimlachend aan en keerde terug. Ze maakte nooit aanstalten naar me toe te gaan. Ze heeft wel mijn interesse gemerkt. Ik speculeerde nog met Aloewe en Patjax of ze Janine was. Later, veel later, zag ik ze in de barruimte beneden terug. Ik draaide me om en zag haar blonde hoofd. Ze zat in een van de zetels in de verste hoek van de bar links. Rechts was de vreemd scratchende DJ en de verborgen speelautomaten.
 
Ik ging naar haar toe en zat naast haar. Ik vroeg of ze Janine was en verbaasd keek ze mee aan: 'Yes how you know?' Ik fabriceerde een verhaal dat ik goede dingen van haar hoorde van een vriend in de club. Ik ga haar niet vertellen dat ik dit van ene SFL heb, via een online verslag: wie weet denkt ze nog dat ik alles hetzelfde wil als hij! En uit zijn summiere verslag kan ik, wil ik niet weten wat er toen gebeurde. Door naast haar te zitten had ik blijkbaar zo iemands plaats ingepikt wat tot een onhandige situatie leidde toen de ijsbeer aan kwam. Ik mocht blijven zitten, ik deed dan weer aanstalten recht te staan maar wou echt met haar communiceren en bleef onhandig staan. 'Ga toch zitten waar je zat!'. De ijsbeer.Ineens was ik niet zeker of ze al bezet was door hem: dat was niet het geval, verzekerde ze me, hij was er zijn champagne aan het drinken met die oudere dame. We hebben ons in de zetel ertegenover gezet en verder kennis gemaakt. Ze wist meteen dat het niet m'n eerste bezoek was. Na wat algemeenheden bespraken we de sessie en daarop liet ik ze de sleutel halen voor een kamer boven. Hier had ik een goed gevoel bij. Erg goed zelfs.
 
 
Kamer 5b

De kamer naast de vorige: 5b. In deze kamer speelt muziek en vonden niet meteen hoe die kan worden uit gezet. De verlichting werd verhoogd. Ik dacht aan kamer 7 in LR (dank je, Mona) en keek omhoog naar de speaker: ineens zag ik daar een volumeknop. Zo heb ik toch de muziek toch uit kunnen zetten al was 'stiller' ook zo goed. In de andere kamers boven, loont het om eveneens de speakers te speuren naar zo'n volumeknop als je liever stilte hebt of je eigen muziek. Het was erg warm in de kamer, net als de vorige.
 
 
Voorspel & Sex

Één dèja vu. Ik zei reeds dat Janine de herinneringen aan het fysiek en de service van liefst 3 dames bij me wist op te roepen. Ze wist wat te doen, hoe het te doen, hoe me gek te maken. Ze wreef met haar prachtige borsten over m'n lichaam, over m'n gezicht. Die tieten vastpakken, ik werd er gek van opwinding van. Ik voelde me machteloos overgeleverd aan de lust. Ik wilde verdrinken in het moment dat ik die tieten vasthield, dat ze die tieten op me plaatste, ik haar kont vastpakte. Het verleden en de toekomst waren van geen tel meer. Dat ene moment dat ik al eens meemaakte in verlichte momenten van meditatie. Ja ik was in verdomme 'in meditatie'. Tiet-meditatie. Een koude rilling doortrok m'n lichaam. Daarna was het rollenspelletje aan de beurt en Janine schittert in haar rol als dominante dame. Geen zweep-toestanden, puur verbeelding. Janine heeft een zalige mooie stem, ik hield ervan als ze in mijn oor fluisterde over de dingen dat ze met zou doen. Ze haalde haar handen, haar nagels over m'n huid, streelde me. Ik streelde haar prachtige borsten, de welving van haar zachte lichaam. Pure heaven!
 

 
Overgegaan naar seks, dit was een waar genoegen: deze dame beheerst een goede sekstechniek boven op de rest. Ze draait met haar lichaam, haar strakke kut hield je lul pas goed vast en ze bleef me verder animeren op onnavolgbaar goede wijze. Traag genoeg en zeker. Ik kwam klaar zoals ik het graag had: explosief goed! Hierop wat opgeruimd en op elkaar gelegen. Ik hield nog eens goed haar borsten vast. 'I want to remember this moment, for later! When I'm feeling down, I'll remember how well your tits feel.'Man, wat een genot. Alleen het standje mokkel-boven, m'n favoriet, volstond en dat was goed.
 
 
Afsluiten
 
De tijd was goed vol gemaakt. We ruimden rustig af onder het praten. 'Now you know me, you can come back.' Ik maakte op dit ogenblik van de sessie gewag van de bunnysuit. Wordt mogelijk nog een cadeautje voor haar, als ik zoiets vindt .Het gevaar voor herhaling is zeker een feit! Bij de lockers de betaling overhandigd en met een kus namen we afscheid.
 
 
Aftersales
 
Geen noemenswaardige aftersales: zij had het druk met haar klanten, ik had het druk met drinken van shots met mijn Roemeense dames om vervolgens in de sauna te bekomen.
 
 
Conclusies en Score

Janine is zeker een topper, ze wist Vazkor nog te verrassen met haar zeer goede serviceverlening en het is een feit dat het moment dat hij wilde vasthouden door haar gekmakende mooie borsten te door voelen,  al meermalen van pas kwam in de vreselijke week die volgde. Hij wist het wel dat het ging komen: dit had hij later echt nodig. De dankbaarheid is groter dan in geld uit te drukken valt.
 
Score: 9,5/10
Vazkor-score: *****
« Laatst bewerkt op: 3 september 2017, 18:47:58 door Vazkor »

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #13 Gepost op: 28 oktober 2017, 18:22:47 »
Jeanine was gisteren in PHG.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Jeanine (Duitse)
« Reactie #14 Gepost op: 28 oktober 2017, 18:44:32 »
Jeanine was gisteren in PHG.
Met d'r moeder en d'r schoonzus ?