Auteur Topic: Lana (Russische)  (gelezen 9182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Lana (Russische)
« Gepost op: 31 december 2016, 03:45:55 »
Lana (8,0)
Leeftijd: ca. 35 jaar
Haar: Lang, blond
Lengte: 1,75
Borsten: C-cup
Postuur: Normaal/Sportief

Eind november ik kennis gemaakt met Lana. Ze is lange blonde verschijning met een sportief lichaam, gelukkig met behoud van haar vrouwelijke vormen. Ze is overkomen waaien van Sharks zoals anders dames die dag. Blijkbaar is concurrentie moordend aldaar. Ze woont in Beieren en wilde LR 2 weken eens proberen. Na een leuk inleidend gesprek gingen we naar een kamer.

Staand hebben we volop gezoend en toen ik haar tepels likte werden die kei hard. Haar borsten hingen iets maar waren meer dan een handvol en heerlijk om mee te spelen. Op bed kreeg ik een vakkundige blowjob en ze zoog mij ballen alsof ze niets liever deed. Ze likte ook de rest van mijn kruis en de rillingen liepen over mijn lijf van genot. Ik befte haar ook een tijdje en ze werd behoorlijk nat. Cowgirl dat kun je een Russische wel toe vertrouwen en ook Lana stelde mij niet teleur. Kort in doggy geneukt om vervolgens over te stappen naar missio. Ze zoende weer volop en spoorde mij ook aan om haar hals en oorlellen af te lebberen.

Voorde 2e ronde kwam ik weer bij Lana uit. Ze had inmiddels al wat prosecco achter haar kiezen en we hadden weer een leuk gesprek dit maal in de tent buiten. Op de kamer tapte ze dit maal uit een ander vaatje. Ik werd om mijn oren geslagen kamasutra standjes en een geografie die ik nog niet eerder had beleeft. Nou was dit opwindend en ook leerzaam maar bijna iets te veel van het goede zo laat op de avond. Na afloop gaf ze ook toe dat ze kamasutra boeken heeft gelezen en ze heeft ook ervaring als striptease danseres. Kortom een leuke dame die ik in de toekomst graag terug zie in LR.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Lana (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2017, 01:38:32 »
Lana werkt nu in GT.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lana (Russische)
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2017, 08:29:04 »
Lana werkt nu in GT.

Bedankt voor de info. Verplaatst!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum