Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

BIBI

(1/1)

Taylor:
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

Klatergoud:
Bibi
Totdat ik de mazzel had en bij de tafel werd aangesproken door Bibi, een overheerlijke Duitse dame met iets te weinig hout voor de deur, maar een fraai, iets voller lijf, en voor mij heel aantrekkelijk; een opgeruimd karakter. Een persoonlijkheid dus, die Bibi. En dat mag ik zeer. Hoop dat de goed lezende lezer mij nog kan volgen …..
Dat werd dus vlot een kamer met Bibi. En zoals gebruikelijk ga ik daar geen details over vermelden, maar het was voortreffelijk. Was für eine Wucht ist die Bibi ……!! Top, en ik had niets meer te wensen over, stond na het overhandigen van haar beloning+ tevreden onder de douche en twijfelde of Bibi vandaag nog getopt kon worden.

odipuc:
27 juni jl was ik spontaan weer een keer in babylon. Na wat gegeten en gedronken te hebben ging ik maar eens even buiten in de zon liggen. Na een korte zonperiode kwam bibi bij me. We kennen elkaar al een tijdje, ik ben ook al enkele keren met haar geweest en ik geniet iedere keer van haar geile aanblik. Natuurlijk weet ze dat ook en deze keer wist ze ook meteen de goede snaar te raken. Binnen no time was ik zo geil als boter en begon ze op de prima ligstoelen mijn inmiddels al staande kleine cupido te masseren en even later zakte ze met haar mond langzaam naar beneden. Om haar handen nog wat rust te geven ging haar mond langzaam om mijn paal heen. Langzaam maar zeker verdween die dieper en dieper in haar mond. Ik vergat mijn hele omgeving en concentreerde me alleen op haar. Toe ik weer bij zinne kwam wilde ik graag een heerlijke massagebeurt van haar, maar dan toch liever op een kamer.


We besloten dus maar even een kamer op te zoeken. Eenmaal op de kamer pakten we de draad weer op en na een heerlijke pijpbeurt gingen we elkaar maar eens heerlijk insmeren met die heerlijke olie die ze altijd bij haar heeft. Ik vond dat ik haar toch ook maar eens even van alle kanten moest masseren en gleed met mijn handen over haar heerlijke lichaam. Wat heeft ze toch een heerlijk lijf. We gingen langzaam maar zekere over op een body to body massage en na enkele minuten zat mijn leuter weer in haar mond. Wat kan die vrouw toch heerlijk pijpen. Ze ging over van pijpen naar opnieuw een tantramassage en was ik nog niet 100 % geil was ik het nu wel. Ik kon het lang ophouden, maar nu wilde ik toch wel komen. Zo geroutineerd als ze is, wist ze dat natuurlijk wel en ging me op een heerlijk geile manier aftrekken. Een happy end duurde niet lang meer. Een enorme lava van sperma vloeide uit mijn leuter over haar handen die ze vervolgens over haar borsten verspreidde, waarna ze verder ging met haar body-to-body massage. Zo geil!!! Niet geneukt en toch heerlijk komen, wat wil je nog meer. We gleden nog een tijdje over elkaar heen en ook de after party was geil. Bibi wat ben je toch een heerlijke geile vrouw.

Cheasehead:
Voor mijn 2e kamer had ik 3 opties en uiteindelijk viel mijn keuze op Bibi.
Wat een heerlijke meid op de kamer en ik vroeg me af waarom ik nog nooit met haar was geweest.
Echt een klasse dame op de kamer, heerlijk TZ en mijn leuter werd ingesmeerd met een soort olie en tijdens het TZ werd mijn leuter glibberig verwend door de handen van Bibi.
Daarna gleed ze met haar mond af en begon ze mijn leuter heerlijk te verwennen met haar mondje wat een heerlijk gevoel gaf en ik voelde het speeksel langs mijn billen naar beneden vloeien.
Daarna heerlijke seks met haar gehad alleen was het veelste warm op de kamer waardoor het zaakje stagneerde. Uiteindelijk werden mijn geslachtsroom handmatig eruit getrokken.
Kortom een super kamer met deze Duitse en daarom een HHG van 110%.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie