Auteur Topic: Schippersstraat 43/3, Alicia (Bulgaarse)  (gelezen 2791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
Schippersstraat 43/3, Alicia (Bulgaarse)
« Gepost op: 27 maart 2011, 21:59:16 »
Alicia : Bulgaars
Haren : blond lang
Leeftijd : 19 jaar
Lengte : 170 cm
Borsten : cup A/B
Billen : lekker gevormd
Ogen : groen/bruin
Taal :wat Engels
Tato : kleintje op rug
piercing : navel kruisje
Service PMC NMC Beffen Vingeren aftrekken en jaja PZC

guest696

  • Gast
Schippersstraat 43/3, Alicia (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2011, 21:59:29 »
Gisteren na een paar blokjes gelopen te hebben kwam ik weer langs Schipperstr. 43/2 terrecht.
Daar stond een meisje iets te ver naar achteren om wel/of juist geen klanten te trekken ?
Ik stopte wat dichter bij het raam en ze bloosde wat mooi paste bij haar Rose/Rood setje wat ze droeg.
Ze keek snel de andere kant uit en ik wou doorlopen maar na wat tikken op het raam van nr.43/3 en een wenk van kom eens liep ik terug 43/3 deed de deur open en vroeg of ik haar buurmeisje niet mooi vond ?
Ik zei awel maar zei heeft volgens mij niet veel zin.
Het meisje bloosde en vroeg iets in het Bulgaars denk ik de andere antwoorde en zei tegen mij,haar relatie is net uit en daarom is ze naar Antwerpen gekomen om even weg te zijn ze is bij mij en nieuw hier.
Ik vroeg hoelange ze al werkte hier dan en kreeg als antwoord je zou de eerste kunnen zijn.
Ik keek nog eens en zag een heel mooi jong meisje met dons op haar benen en schat haar op 20 jaar oud met mooi figuurtje en Cup A/B
Ik zei oke maar wil wel dat ze mee werkt met een PMC en NMC.
Die garantie kreeg ik en ze vertelde het meisje wat ik wou.
Ze zei als je ook wil vingeren en beffen komt de prijs op E.100,-
Ik antwoorde dat zien we wel als ik bezig ben eerst eens aftasten wat het wordt. voor E.50,- in 20 min.
Op de kamer vroeg ze of de deur open mocht blijven staan en ik kleede me uit wat zei ook deed
Ja het was een mooie striptease omdat het meisje dit langzaam en onzeker deed.
Na even de geslachtsdelen samen gewassen te hebben gingen we het bed op.
Ze streelde me en het duurde even voor ze mijn pik zou pakken dus hiep ik om haar hand er om heen te doen ook dit was vrij slap warop ikniet echt een erectie van kreeg.
Ze kleurde weer en riep haar vriendin die kwam binnen na enkele seconden en ging naast ons op bed zitten en nam het over met wat Bulgarse woorden naar haar toe.
Ja de reactie kwam en ze vroeg of ze moest blijven voor extra E.50,-
Ik zei oke maar dan wil ik jullie allebij PMC en NMC ze overlegde en kleede zich uit en waste zich terwijl de andere me verder aftrok.
De vriendin naam ? zeg maar Cindy vertelde dat ze ook in GT had gewerkt in 2009dus ik vroeg haar meteen om een PZC haha zei ze dat kost e E.25,- extra dan.ik zei oke ik betaal jullie samen E.150,- en bef ook Alica.
na overleg was het oke.Dus Cindy begon me te pijpen terwijl ik Alicia boven op me kreeg om te beffen.
Dat beffen had ze door haar vriend volgens mij nooit laten doen want ze reageerde vrij snel met schokkende bewegingen en een ademhaling die geen fake kon zijn en kwam echt klaar toen ik haar knobbeltje lekker getongt had.
Ze trok zich even naar boven omdat het te gevoelig werd en ik zag enkele druppeltjes te voorschijn komen.Er werd een condoom om gedaan en ik neukte eerst Cindy die op haar rug lag daarna liet ik Alicia bovan Cindy hangen en pakte Alicia op zijn hondjes wat was ze lekker strak.Na enkele minuten wou ik dat ze naast elkaar gingen liggen en trok mijn condoom eraf om op de borsten van Alicia klaar te komen.
Cindy stimuleerde mijn anus met haar vinger waarop ik reageerde ze stopte pakte een condoom deed die om haar middelvinger en stopte deze net in mijn anus ( niet te ver ik ben geen RP,Lustman of Dolfie ) maar ik kwam wel lekker klaar.
ik veegde mijn pik af op de buik van Alicia en Cindy was al wassen.
Met de keukenrol veegde ik haar schoon en wij ook naar de wasgelegenheid.
Zo zei Cindy nou kan ze het alleen waarop ik antwoorde moregn middag rond 15.30 u ben ik terug hah.Ik betaalde E.150,- en stond toch pas na 50.min.buiten.
Herhaling: ja straks

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/3, Alicia (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2011, 22:08:30 »
...pakte een condoom deed die om haar middelvinger en stopte deze net in mijn anus ( niet te ver ik ben geen RP,Lustman of Dolfie ) maar ik kwam wel lekker klaar.
Ha ha Jansen, alle begin is moeilijk, ze stopte haar vinger net in je kont....ze had hem er ook ONNET  kunnen insteken  ;D :P
Je bent nog geen erpee, maar alle begin is moeilijk, je bent op de goede weg  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal