Auteur Topic: GRISELDA  (gelezen 8981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Gepost op: 14 januari 2017, 10:01:41 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2017, 10:08:21 »
Interessant lijfje ;D. Jammer dat het gezicht niet zichtbaar is...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2017, 10:16:06 »
Interessant lijfje ;D. Jammer dat het gezicht niet zichtbaar is...

Een keer een bezoekje brengen...? Dan laat ze haar gezicht wel zien ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2017, 10:28:02 »
Interessant lijfje ;D. Jammer dat het gezicht niet zichtbaar is...

Een keer een bezoekje brengen...? Dan laat ze haar gezicht wel zien ;)

Goh. Ze is eigenlijk sowieso te groot (1,77m) voor mij... ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2017, 11:06:49 »
Interessant lijfje ;D. Jammer dat het gezicht niet zichtbaar is...

Een keer een bezoekje brengen...? Dan laat ze haar gezicht wel zien ;)

Goh. Ze is eigenlijk sowieso te groot (1,77m) voor mij... ;)

Dat wordt klimmen, echt iets voor Pret  :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #5 Gepost op: 14 januari 2017, 11:27:23 »
Interessant lijfje ;D. Jammer dat het gezicht niet zichtbaar is...

Een keer een bezoekje brengen...? Dan laat ze haar gezicht wel zien ;)

Goh. Ze is eigenlijk sowieso te groot (1,77m) voor mij... ;)
En Grieks .... voor wie het wil geloven ....  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #6 Gepost op: 14 januari 2017, 15:18:18 »
Interessant lijfje ;D. Jammer dat het gezicht niet zichtbaar is...

Een keer een bezoekje brengen...? Dan laat ze haar gezicht wel zien ;)

Goh. Ze is eigenlijk sowieso te groot (1,77m) voor mij... ;)
En Grieks .... voor wie het wil geloven ....  :-\ :-\ :-\

Boekarest-Zuid......... 8)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #7 Gepost op: 29 januari 2017, 22:31:22 »




Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
GRISELDA
« Reactie #8 Gepost op: 2 februari 2017, 20:46:46 »
Uit het algemene Love Toxic thema:

Na twee rondjes relatief snel achter elkaar was het tijd voor een iets langere pauze. Alleen kwam daar op een gegeven moment een show van Nieves aan (een dansact op het podium) en als de dames zo hun best doen, is het natuurlijk wel zo fatsoenlijk om daar even te gaan kijken  ;). In de aanloop naar de act begon Griselda me al aardig op te geilen met een soort van striptease act voor mijn neus  :o. Na de act van Nieves kwam de oproep tot gruppensex en ik belandde op het bed met Arabella en Merlyne, ze discussieerden met elkaar wie kleine Koosje en wie de balletjes mocht verwennen. Uiteindelijk won Arabella de strijd om kleine Koosje en nam Merlyne daaronder de honeurs waar. Omdat Arabella zeer goede mondelinge kunsten in huis heeft genoot ik zeer en liet ik de beide dames hun gang gaan. Griselda was ondertussen in een fanatieke rit bovenop de gast naast me verwikkeld, die dit niet heel lang vol hield. Griselde hield het echter wel vol en had blijkbaar nog niet genoeg, ze was dus van plan om ook mij te bestijgen. Op zich genoot ik goed van de diensten van Arabella en Merlyne, maar de killerbody van Griselda (zeer fraaie borsten, leuk koppie en een lang lichaam) kon ik ook niet weerstaan en sowieso had ik niet veel keuze met al die dames die me vasthielden op het matras. Aldus nam Griselda bovenop plaats en begon aan een enthousiaste rit waarbij ik een zeer mooi uitzicht had op haar fraai gevormde voorgevel. Na geruime tijd steeg ze af en ging met haar handen verder. Ondertussen kwam ook Patrizia erbij en bood haar borsten aan en ook Sabrina was klaar met haar "Freier" en kwam erbij maar met reeds vier andere dames was er niet veel ruimte meer. Met zoveel aandacht duurde het niet lang voordat er een zeer krachttige volgde. Door het enthousiaste bewegen van de handen van Griselda waar ze ook mee doorging toen de explosie al op gang kwam, kwam het tot het gezicht van Sabrina, het lichaam van Arabella en Griselda. Ik verontschuldige me tegenover de dames, maar kon er eigenlijk niet veel aan doen, het richten lag immers niet in mijn handen  ;D.

Griselda:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 26
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: C
Piercing: Nee
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), nmc, cob, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed



Na wederom een langere pauze stond de tweede act van de dag op het programma. Een dame die deze dag voor het eerst in de club was: De Bulgaarse Christina, een jonge donkerharige slanke en kleine dame verzorgde een enthousiaste Oost-Europese dans. Later op de dag verdween deze dame echter weer, blijkbaar was het partytreff concept niet geheel haar ideaal. Ik begreep dat ze eerder ook al in een sauna of FKK club zou hebben gewerkt.

De derde dansact van de dag stond gepland voor Sarah. Een eveneens Bulgaarse kleine dame. Ook nu weer een Oost-Europese dans. Hiervoor had ze een outfit met de nodige bedeltjes aan. Langzaamaan veranderde de dans in een striptease acts.

Na deze dans stond Griselda voor me en ze liet haar jurkje vallen waardoor haar zeer fraai gevormde borsten zich weer ontvouwden alsmede haar werkelijke killerbody. Dan ben je gewoon betoverd en heb je niet veel andere keuze dan je mee te laten voeren  C:-).

Op het bed ditmaal een enthousiaste franse verwenning wat ze ook lang volhield (alleen jammer dat je dan niet meer zo'n goed uitzicht op haar voorgevel hebt.....). Vanwege de eerdere sessies kwam het ditmaal echter niet tot een eindresultaat. Dat lag echter zeker niet aan de kunsten van Griselda.

Griselda:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 26
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: C
Piercing: Nee
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), fzc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed



http://www.lovetoxic.de/sedcard-griselda-34550.html
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2017, 20:53:15 door koosje12 »