Auteur Topic: Eros 26, K 406, Laurina (Duitse)  (gelezen 13951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26, K 406, Laurina (Duitse)
« Gepost op: 15 januari 2017, 14:45:46 »
in Duisburg zitten veel verborgen pareltjes die voorheen gewerkt hebben in een sauna club zoals laurina . laurina heeft in DV gewerkt en is nu zo 3 weken actief in huis 17-19 . de leeftijd voor de dames in DV is verhoogt na 21 jaar een geluk voor mijn vulkaan anders was laurina nooit gegaan bij DV.

laurina geef op de deur aan dat ze van Duitse komaf is en dan neem me geilheid toe  :lol_hitting: in werkelijkheid is het een poolse  en bij de gedachte van een poolse dame heb ik al geen voorspel nodig om een stijve te krijgen  :lol

het was al laat toen ik haar vrij zag staan zo tegen de klok van 2 uur . aan de deur gaf deze dame aan dat ze alleen voor 50 euro werkte. maar ik was al verkocht door haar achterwerk   :kissass haar mooie naturelle c cub  :showtits1 haar mooie donker grijze ogen en vooral haar lingerie  :17:

voor die 50 euro had ik een standaard PZ waar ik niet om gevraagd had de eieren werden ook niet over geslagen  :o tijdens het pijpen bleef ze me aankijken sloeg gedurig mijn zwans in haar eigen gezicht en tegen haar tong  :adult ook klemde ze mijn zwans tussen haar c cub . ik mocht overal aanzitten zonder dat ik een tik op me vingers kreeg  ;D

en in een standje er een eind aan gebrijd waar de dame plat op haar buik ligt ze legde een kussen onder haar buik waar door haar kond  hoger kwam dat aanblik bracht me binnen 7 minuten naar een hoogte punt
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:52:24 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Laurina Duitse vulkanstrasse 26 (Eros 26) Kn 217
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2017, 12:57:41 »
in een maand tijd deze dame al 3 keer bezocht gisteren met  :xrated zonder aufprijs  :sign0065:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Laurina Duitse vulkanstrasse 26 (Eros 26) Kn 217
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2017, 01:03:25 »
Zit nu in kamer 406 van eros 26

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Laurina Duitse vulkanstrasse 26 (Eros 26) Kn 406
« Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2017, 09:03:55 »
Zit nu in kamer 406 van eros 26

Thanks. Aangepast!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum