Auteur Topic: PATRA  (gelezen 7643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PATRA
« Gepost op: 16 januari 2017, 22:26:28 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
PATRA
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2017, 11:41:35 »
Vrij onverwacht bleek ik een hele donderdag ‘vrij’ te zijn (werk én privé). En op donderdag is het FKK-dag in H7: voor mij toch altijd nog een plus.
Iets voor 12 u was ik daar, met in mijn jaszak nog een gratis inkom en een bon voor een drankkaartje van 10 euro van het Gewinnspiel. Het werd dus de Getränkekarte (de gratis entree nog beschikbaar stellen op het forum was zinloos omdat het de laatste dag van de geldigheid was).

De AWL was OK. Helaas nog geen Sabina (als die überhaupt nog terugkomt…) maar het is geen straf om pakweg Sabrina of Viktoria bloot te zien, en ook nieuwe meiden als Roxy en Antonia zien er erg verleidelijk uit. De laatste met erg mooie tieten die ik later op de middag van haar absoluut moest (goed)keuren.

Na de saunagang en wat eten en drinken (tot pakweg 2 uur is het erg druk qua kamergangen vanwege de vroege bezoekers – o.a. de werknemers van het industrieterrein???) zat ik met de Qual der Wahl. Roxy of Antonia??? De eerste heeft het knapste gezichtje, de laatste de mooiste (en grootste) borsten, maar een wat minder knap snoetje. De foto’s – en dat geldt voor zowat alle meiden die recent toegevoegd zijn – zijn barslecht en doen de dames geen recht. Beter geen foto’s dan zo’n amateuristische rotzooi…

Maar het pakte anders uit. Ik was tussendoor aan de praat met een Vlaamse medewandelaar die toch best wel belangstelling voor donkere dames heeft. Zodoende belandde Patra bij ons. Hij voerde het gesprek en ik luisterde (en keek) vooral. De presales waren wel leuk en die grote, stevige donkere tieten op een halve meter afstand, dat stuurde toch wel enige signalen naar down under.

Na een tijdje besloot hij even te gaan douchen en dan met haar naar de kamer te gaan. Intussen zette Patra zich sensueel naast mij en begon ze met veelbelovende presales. Uitgebreid strelen en likken van mijn tepels; plagerig over mijn buik (en lager) kriebelen, gevoelig mijn ballen strelen en kneden, mijn penis masseren… Het passeerde allemaal de revue. Eigenlijk was ik toen al verkocht, maar ‘gelukkig’ had ze al de afspraak met de collega staan, zodat ik nog wat uitstel kreeg. Ik denk wel dat het voor ons allebei toen duidelijk was dat er later no escape meer zou zijn.

Uiteindelijk liep ik haar opnieuw tegen het bevallige lijf (of correcter, zij mij tegen het iets minder bevallige lijf) en zetten we ons op de bank vlakbij het kapsalon. Opnieuw wat presales, maar dit keer bleef het beperkter en was Patra ietwat er op uit om snel naar de kamer te gaan.

De kamergang was op zich prima. Patra zakte op bed meteen op haar knietjes en begon mij staande te pijpen. Zonder vraag van mijn kant positioneerde ze haar achterste ook zo dat ik een prima inkijk had in de spiegel.

Overall was ze een tikkeltje dominant. Niet overdreven, maar ze nam bv. zelf een tiet in haar hand en duwde zo haar tepel in mijn mond.

Na een goed kwartier was het Fickzeit. Ze heeft mooie grote borsten en dus leek het mij wel aangenaam om voor Reiterposition te gaan. Patra koos voor de harde, wilde optie. Ze heeft me behoorlijk wild bereden. Haar wild zwiepende tieten voor mijn ogen en in mijn handen zorgden voor een snel klaarkomen.

Herhalingsgevaar?

Ja en nee. Ik hou toch net iets meer van een zachter samenzijn waarbij ik geniet van de wonderbaarlijke schoonheid van een vrouw terwijl we (ook al is het maar in een illusie) intieme, persoonlijke seks hebben. Met Patra was het wilde (maar wel kwaliteitsvolle) seks. Voor de liefhebbers van dit laatste is ze zeker aan te raden. Maar op het juiste moment en met inzet van de juiste assets tijdens de presales zou het zo maar kunnen dat ze me nog eens overtuigt.
Op basis van haar foto’s zou ik haar niet herkend hebben. Die foto’s zijn echt waardeloos en in werkelijkheid is ze veel mooier. Naar eigen zeggen is ze overigens Ghanese, en op basis van haar gezicht en haar gladde haren zou ze inderdaad best uit die regio kunnen komen.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PATRA
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2017, 21:07:24 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.