Auteur Topic: Aarschotstraat 192, Jenny (Bulgaarse)  (gelezen 5750 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 192, Jenny (Bulgaarse)
« Gepost op: 17 januari 2017, 14:22:21 »
[box title=Jenny]
Land:             Bulgarije
Taal:              Frans
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           heeeeeel lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC PSE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 192, Jenny (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2017, 14:23:18 »
Wat een mooie meid :-\. En wat lekker neuken was me dat ;D. Uitstekende ervaring :)). Uitgebreider verslag volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 192, Jenny (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2017, 08:33:47 »
Eergisteren heb ik een eerste keer met Bulgaarse Jenny (192) gekamerd.

Jenny is een heel mooie vrouw: ze is 22 jong, heeft lang blond haar, een engelengezicht en een stralende glimlach. Ze is normaal gebouwd, heeft een stevige maar heel mooie poep en ze heeft een heel mooie gevormde B-cup. Haar lichaam is verder mooi gebruind en voorzien van 2 kleine tattoos: eentje op haar pols en eentje in de nek.

Mijn nieuwste muze liet me binnen en leidde naar het achterste kamertje. Ik betaalde 50€ voor 'la pipe et l'amour, plusieurs positions, en mocht me uitkleden terwijl Jenny haar centjes ging wegbrengen.

Ik zat nog maar net naakt op bed, of daar was deze Bulgaarse schone al weergekeerd. Ze ontdeed zich van haar weinige kledij, zodat ik deze op en top vrouw in al haar schoonheid kon aanschouwen. 1 woord: WAUW!

Jenny installeerde zich naast me en begon me te pijpen. Hoewel mijn handen ijskoud waren van de kou buiten, maakte Jenny er geen enkel probleem van dat ik tijdens het pijpen met haar lekkere borsten en billen speelde. De pijpbeurt zelf was uitstekend: Jenny varieerde goed en pijpte met heel veel gevoel.

Eens piet voldoende op oorlogssterkte stond, vroeg Jenny me haar te neuken, en, tja, daar zei ik uiteraard geen nee tegen!

Ik was nog steeds betoverd door haar lekkere kont (echt iets voor jou Taylor), dus ik koos er voor om in hondjes te starten. Ik begon rustig aan, met lange en diepe bewegingen, en versnelde beetje bij beetje het tempo, zonder daarom 'te beuken'. Ik kon ondertussen mezelf in de spiegel 'bewonderen'. Altijd een geil zicht, jezelf zo zien neuken met een bloedmooie meid.

Ik had geopteerd voor 'plusieurs positions', dus er moest ook nog eens gewisseld worden he. We zijn van hondjes op missio overgeschakeld, en met zicht op Jenny haar mooie engelengelaat heb ik nog een tijdje lekker verder geneukt in deze Bulgaarse haar nauwe poesje (dat ze btw niet voorzien had van een kwak gel) om uiteindelijk net voor het wekkertje zou gaan, zalig klaar te komen ;D.

Piet werd vervolgens schoongemaakt, waarna Jenny snel snel de kamer verliet, het enige minpuntje aan deze ervaring.

Overall: heel goede ervaring met een bloedmooie meid, zeker geen pocket, maar daarom niet minder mijn type. Herhalingsgevaar is groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum