Auteur Topic: Daniëlle  (gelezen 5898 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Daniëlle
« Gepost op: 21 januari 2017, 14:28:39 »

[box title=Danielle]
Land:             Brazil
Taal:             Brailiaans, Duits, Engels
Leeftijd:         ca25-28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,71m
Ogen:       donkerbruin
Model:           Playmate-model niet te slank en alles op juiste plek
BH:              75C minimum, sili's maar stevig maar zacht genoeg
Kontje:          die typische dikke braziliaanse kont
Haarkleur:      bruin tot donkerbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Bimbo, type hot babe
+ Goed voorspel
+ Optick fick
- Afstandelijk
- Seks was moeizaam, verliep niet goed, met de hand moeten klaar komen
[/box]
[box title=extra info]
Zeer stijlvolle dame, drinkt witte wijn en straalt klasse uit.
Deze klasse was niet meteen ten volle naar boven gekomen op de kamer.
Dat is erg jammer want uiterlijk is ze indrukwekkend mooi en super sexy,
het soort dat je op een kalender met sexy babes bij de brandweer ziet hangen. Type dat voorkomt in een natte jongensdroom.

Categorie Optick Fick maar niet meer.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Daniëlle
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2017, 21:46:02 »
DANIELLE (Villa Vertigo) - Hot Playmate Stunner outside, Ice queen within :diva
Bij deze recensie


Type: Plastic Neukpop met verstand - Latina - Bimbo - Playmate - Braziliaanse stoot met superkont
 

Bijzonderheden

Danielle
afkomstig uit Brazilië was zowat de opvallendste verschijning: een leeuwin tussen de verzopen huiskatjes, een stunner van hoog niveau, een playmate fit for a sjieke villa!


 :gtgal
 
Een echte verdomd lekkere hot sexy babe die zo uit de playboy boekskes leek weggelopen. Ze was deftig gekleed in een lang nauwsluitend bruin kleed dat niks aan de verbeelding overliet van haar prachtige glooiende wulpse lichaam. Ze was elegant gebruind, de chocolade huid de Latina's eigen en zag er gewoon perfect uit met haar grote borsten (D, sili's). Ze had een prachtige kont Latina-certified, lang sluik donkerbruin haar, koele blik, een wulpse mond die haar schone hagelwitte tanden lieten zien als ze die licht vaneenweek.
 
Ze is een Braziliaanse. Een echte. Die afstandelijkheid bleef ze jammer genoeg wel behouden, zelfs op kamer, dat was jammer. En misschien had het te maken omdat ik ze in de club hield, ik smeekte zowat voor een kamer. Afstandelijkheid is de belangrijkste factor waarmee vrouwen m'n kop zot kunnen maken in no time: als ik ze niet kan krijgen. Deze jongen smeekt anders nooit voor een kamer. Ik smeekte m'n 50€ te vergooien. Ze is ook een boekenlezer, getuige de dikke pil die in de lounge lag. Mischien moet ik ze verleiden door over Castaneda's werk te praten. Ik ken niks van Braziliaanse chicklit of andere lit uit de brousse. Misschien kan ze m'n handleiding 'Ayahuasca brouwen for complete idiots' ontcijferen al betwijfel ik haar interesse.
 
Ze heeft een hoog gedacht van zichzelf:
Ik: 'you look so sexy!'
Zei: 'I know, I AM good, I'm the best'
 
 
Presales (of wat ervoor doorgaat)
 
Ze stond naast me met haar glas wijn en kon haar alleen maar aankijken. Ze was een gesloten boek, en liep langs me weg. Geen interesse, geen presales, geen "Schatzi wie geht's", wanneer je dat voor de verandering eens wèl wil horen. Koel. Laat dat nu net een element zijn dat me zo zenuwachtig maakt als wat en me die dame deed willen: onbereikbaarheid. De afstandelijke ijskoningin spelen, hé?
 
Wat verbijsterd door de koele behandeling en gekrenkt in m'n mannelijke jagers-fierheid ging ik de lounge in, staart tussen de benen en werd een andere dame opgedrongen die me niet lag. Je hebt van die dames die op iemand lijken die je kent en daarom wil je ze net niet. En ik dacht nog aan Danielle, onbereikbare Danielle. Verdomme. Ik zag ze eten in klasse en stijl aan de kleine tafel, daar lekker sexy te wezen, de borsten parmantig zichtbaar als enige fiere attribuut met al de rest verhuld in dat lang bruin kleed. Ze zei dat ze ging vertrekken en dat ze at voor ze weg ging. Ja, ik zei haar dat ze de enige was die me beviel, en ik verder niks had aan de rest. Ze stelde met tegenzin voor even te blijven en met mij nog een kamer te doen. Dat had me moeten waarschuwen maar ik was te zeer verblind door (haar tieten) het babe-gehalte. Ze ging weg en liet me achter met haar wijn en haar tas om op te letten. Man, ik beefde van ongeduld en zenuwen. Zo'n babe. Die afstandelijkheid.
 
Later kwam ze weer in een prachtig wit nauwsluitend kledingstuk die  haar vormen nog beter deed uitkomen en liet me nog even wachten, de kwelduivelin. Uiteindelijk gingen we een kamer op.
 
 
Kamer
 
De kamers zijn boven. Zo'n grote villa moet er een hoop van hebben. Het is kamer 7: zeer spaarzaam verlicht met grote rode draken van lampekappen die nauwelijks licht verspreidden. Wat haat ik dat. De kamers in VV zijn groot en ruim met een groot bed, dat is mooi maar de ruimte werd nauwelijks benut met dit ijskonijn uit de amazone. De kamer is more fit for the villa als ze beter verlicht was.  :o
 
 
Sessie :pica22
Ze ontkleedde zich snel want onder dat kleed was er niks meer dan haar naakte perfecte schoonheid. Latina perfectie, zelden gezien en ik ga intussen al erg vaak naar clubs! Zo gauw ze de rits opendeed was het alsof Kerst nog niet voorbij was en het cadeautje nu werd uitgepakt. In de spaarzame verlichting zag ik een dame met een perfect gebruind lichaam, Braziliaans, wulps en verdoemd wat werd ik geil. Ze klom op me en bedolf me onder haar lichaam, haar prachtige borsten in het gezicht, kronkelde en wreef zich tegen me aan.
 
De andere wensen die ik had en waar Julia alles van begreep, begreep ze nauwelijks, deed wel haar best maar je voelt het als de overtuiging er niet is. Misschien had ik dit onderdeel toch moeten overslaan voor een keer.
 
Het condoom omdoen wou ik zelf doen en dat was niet naar haar zin. Ik moest het tweemaal doen. Het neuken ging erg moeizaam, nog niet zo erg als bij Valerie in Babylon 2 weken terug maar het scheelde niet veel. Dat is een verdomde teleurstelling! Zo'n superbabe en dan falen?!   :banghead: Ik kon hem gewoon niet in haar kutje houden en doorseksen, het werd behoorlijk onhandig op den duur. Ik vroeg me ineens af of dames seks kunnen saboteren door het moeilijk te maken als het ze niet zindt, want de 50€ zijn toch binnen. Kunnen dames dat? We hebben het afgemaakt waarbij ik masturberend klaar kwam. Zij zuchtte gefrustreerd achteraf. Sfeerbreker.  :angry: :cry :cry :cry
 
 
Neuken lukt niet, dan maar met de hand: een afgang? :-\
 
Ik kan mezelf niet van de indruk ontdoen steeds te denken dat een kamergang 'mislukt' is als ik masturberend moet klaarkomen als het neukend niet lukt. Maar stel ik me dan teveel aan? Ben ik te streng in mezelf hierin en moet ik me daar gewoon niets van aantrekken van dat aftrekken? Want masturberen, dat kun je toch gewoon thuis doen met een boekje, de playboy in haar geval voorwaar. Zo is dit toch een dure beurt?  :017:
 
 
Afsluiten
 
Zuchtend werd het bed afgeruimd, ze ging douchen en zei dat ik maar vast naar de lockers moest gaan voor de betaling. Ze stuurde me weg, lekker is dat. Ze liet me er nog wachten ook, ik had evengoed kunnen omkleden en vertrekken in die tussentijd. Madam verscheen eindelijk in weer een ander kleed, ik gaf haar onwillig de 50€ en ze verdween met de woorden 'dat het niet erg is'. Zoiets zei Adelina in PSR en Shila in YY ook toen ik er niet neukend kon klaarkomen en het maar met de hand moest. Beiden ook prachtige dames maar met beter karakter.
 
 
Aftersales ::)
 
Geen. De dame liep er wel steeds rond nu in gewone kleding (?). Kwestie de verwarring wat te temperen voor wie het nog in z'n hoofd haalt dat ze te boeken is met dat verlaagde damesbestand.
 
Optick Fick: ***** (ja: perfect, dat zie je goed)
Score sessie: **
 
 
Conclusie

Het is een ervaring an sich om eens met een dame te neuken die je anders alleen in de boekskes ziet en ervan begin te dromen met gevolgtrekking van dien. Des te jammerder is het dat het seks is met een onwillige dame, misschien omdat ze weg wou, hoe hoog het babe-gehalte ook.  Dat nog eens in een slecht verlichte kamer laten gebeuren is géén goed idee. Ik heb gemengde gevoelens bij deze sessie overgehouden. Voor een of andere reden blijft ze nog in m'n hoofd rondspoken.


 :laydown
 
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2017, 22:20:19 door Vazkor »