Auteur Topic: Rosalie  (gelezen 5740 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Rosalie
« Gepost op: 21 januari 2017, 14:49:01 »

[box title=Rosalie]
Land:             Ghana
Taal:             Ghanees, Engels
Leeftijd:         25-28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,69m
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank
BH:               A
Kontje:           typisch mooi kontje zoals het een zwarte parel betaamt
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken Servicegericht (TZ niet gedaan)
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Servicegericht
+ In voor spelletjes
+ Lachende dame, vriendelijk
+ Sexy lijf
Geen nadeel gevonden
[/box]
[box title=extra info]
Je zal geen spijt hebben van deze dame. TZ niet gevraagd, sorry
[/box]


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Rosalie
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2017, 19:12:24 »
Rosalie (Magnum) - De zwarte parel zoals ik ze graag heb
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden

Zwarte parel, prachtig slank lichaam, A-Cup, haar tot over schouders, spontaan en lacht graag, service-gericht en vriendelijk. Correct met de tijd en ze was precies waar ik voor wou gaan toen ik met Valerie ging de dag ervoor. Als een beer een glazen bol had waren bepaalde kamergangen vermeden en andere uitgebreider.
 
 
Presales
 
Even apart zitten, kussen (TZ zelfs), strelen, wensen kenbaar maken. Het duurde niet zo lang, 10 minuten. Ze begreep wat ik wou en haalde een sleutel.
 
Kamer
 
19. Veel kamers zijn eender met een bankbed van ene muur naar andere. Verlichting is niet aan de orde daar het nog dag was. Geen storende muziek.
 
 
Sessie

Heel goede sessie volgde met vrijen, strelen en haar lekkere lijf verkennend. Voorspel was perfect en ze kon zich laten kronkelen als een slang die meid. Ik likte haar borsten en masseerde haar. Sloeg op haar lekker dikke kont. We lachten ook veel. De seks was fantastisch en gevarieerder dan de dag ervoor met die Valerie en ik kwam langgerekt en lekker klaar in haar. We hebben wat naast elkaar gelegen en gepraat en gestreeld. De 30 minuten bleek afgelopen en we ruimden op. Ik was vooral verrast goede service te mogen aantreffen hier, ik heb de club echt onderschat.
 
 
Afsluiten
 
Vlotjes, goed gepraat en 50€ gegeven.
Ik draag nog goede herinneringen over haar mee en het zindert nog tot vandaag door.
 
 
Aftersales
 
We passeerden elkaar vaak en een hug en een kus kon er wel van af. Eenmaal vroeg ze lachend of ik al niet naar huis toe moest (die lange rit, weet je wel).
 
 
Score ****
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2017, 19:36:41 door Vazkor »