Auteur Topic: Anga  (gelezen 5413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anga
« Gepost op: 21 januari 2017, 15:12:46 »

[box title=Anga]
Land:             Hindoestaanse uit Roemenië
Taal:             Hindi, Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca23-25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,56m
Ogen:       donkerbruin
Model:            lekker slank
BH:               A
Kontje:           mooi niet speciaal dik, slank
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    iets meer dan schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Wel: PZC NMC Likken Massage
Niet: TZ en Vingeren
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Goed voorpsel, seksuele spelltjes, fantasie
+ Goede Vrijpartij, niet afstandelijk
+ Goede gesprekken, slimme toffe meid met respect voor de klant
[/box]
[box title=extra info]
Dit Pocketroemeentje beweert nog in het SKW in Antwerpen te hebben gewerkt. Dat is aan haar service niet te merken dat bovengemiddeld tot erg goed was. Aanrader.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anga
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2017, 19:15:04 »
Anga (Magnum) - Hindoestaans Pocketroemeentje
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden

Beweert de hebben gewerkt in Antwerpen in het schipperskwartier voor een paar maanden en uit Indië te komen. Na de kamergang hoorde ik ze vlot Roemeens spreken dus de waarheid zal zijn dat ze uit Roemenië afkomstig is en misschien Indische roots heeft. Adelina van Babylon komt bij me op. Ze is in het geheel niet opdringerig wat je van een ex-raamdame zou kunnen verwachten. In tegendeel, ze neemt de tijd, zelfs zoveel dat ik haar lang moest zòeken. Ze bleef beleefd en wist dat men van haar goede service verwacht. Ik had een erg goed gevoel bij deze meid. Vingeren heeft ze blijkbaar niet graag. Ze is wat gevoelig dus tref haar maar beter in een goeie bui en bvb niet vermoeid door haar vroegtijdig te wekken wat ik heb vermeden & handle with good care.
 
 
Presales

Deze meid wist zich goed aan te prijzen en zichzelf 'aan de man te brengen' als een volleerd verkoopster. Alles verliep rustig en ze streelde me subtiel. Ze verstond dat deze beer eerst wat wou relaxen en sauneren en ging zelf eten en wat rusten. De presales in 2 delen waarbij ik rustig met haar praatte en wensen kenbaar maakte en een korte tijd voor we de kamer opgingen. We hadden zoiezo de afspraak gemaakt dat ze op me kon rekenen voor een kamergang. Mijn 60ste dit jaar.
 
 
Kamer
 
24 zoals de 19 met Rosalie, de kamers op het niveau van mijn lockerruimte. Veel kamers zijn eender met een bankbed van ene muur naar andere. Verlichting is goed en kon geregeld naar sterker maar niet te om het 'romantisch' te houden. Geen storende muziek.
 
 
Sessie

Ik liet het meisje eerst doen en met haar beweeglijke superslanke verleide ze me, kuste, likte en streelde me. We vreeën als een pas verliefd stelletje en het contact in het voorspel was behoorlijk fysiek, geen beetje afstandelijkheid. Dit is het soort ervaring waar ik steeds zo naar uitkijk en voor mij al het verschil maakt. Ze heeft geen woord gelogen en was me gewoon supergoed aan het verwennen zoals ik dat met bijvoorbeeld Julia mee heb gemaakt in SixSens. En dat is een compliment want Julia hoort voor mij bij de top. Ze wist me goed te bespelen en te domineren en te teasen. De seks was al even goed als met Rosalie en ze draaide lekker met haar kont. Ik kwam krachtig klaar en had het gevoel dat dit wel mocht blijven duren! Jammer genoeg hadden we niet veel tijd meer.

 
Afsluiten

Wat strelen en praten en afruimen. Ze zei me dat ze graag deed wat ik verlangde. Ik zei haar dat ze de laatste is want de beste. Dat zou ik beter niet meer moeten zeggen want toen ik nog een kamer wou en met Nessi ging, was ze met anderen bezig en zag ze pas in de lockerruimte met haar klant. Gênant moment.
 
We rekenden af en gaf haar 50€voor het half uur. De Magnum-service heeft me wederom verrast.
 
 
Aftersales
 
Geen, want ontmoette ze pas terug toen ik op punt stond te vertrekken.
 
 
Score ****3/4
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2017, 22:27:29 door Vazkor »