Auteur Topic: Amira  (gelezen 6174 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Amira
« Gepost op: 21 januari 2017, 15:29:04 »

[box title=Amira]
Land:             Roemenië
Taal:             Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,58m
Ogen:       bruin
Model:           slank
BH:              B
Tatoeage:     Arm, Borst(en), Buik
Kontje:         normaal...
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    schouderlang in paardenstaart
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken SM
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Neuktechnisch erg sterk
+ Weet je goed en snel op te geilen, service ok maar...
- afwerkmentaliteit, finish&go
[/box]
[box title=extra info]
* als je niet snel komt kan ze je opjagen: werk dat tegen en zeg dat dit een averechts effect geeft. Ze heeft het condoom al snel in handen bij kort voorspel.
* alleen voor de snelle wip.
* Maar wat ze doet, dat doet ze goed want maakte 2 kamers met Amira, mijn eerste dame van 2017.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2017, 19:23:41 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Amira
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2017, 17:18:43 »
Amira (Villa Marisol) - Afwerken in stijl
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden
 

Roemeense dame met lichtblond haar in een paardenstaart en bruine ogen, kleiner van gestalte dan haar vriendin Denisa. Na mijn eerste sessie met Denisa vroeg ze bij de douches of ik haar vriendin goed vond. Dat was het geval. Ze is een type dat onder de afwerksters valt: finish&go. Dit betekent niet automatisch dat de service an sich belabberd of slecht is, het is te zien hoe je dat bekijkt natuurlijk: het gaat gewoon erg snel. Je zou kunnen zeggen dat ze heel goed is in het opgeilen van mannen, en hen een hoogtepunt kan geven in no time. Ze ziet er ook lekker uit, mooi lichaam, kleine cup b en ze wist moeiteloos hoe ze me wild kon krijgen voor haar.
 
 
Presales
 
Kamer #1 - Erg snel: ze wil op kamer met je. Ze geilde me op als geen een en was open voor mijn wensen. Ze dreef de spanning door om de kamer op te gaan. Ik ging overstag ondanks mijn twijfels.
 
Kamer #2 - Aan de kino had robglover eindelijk Denisa aan de haak weten te slaan. Voor Amira blijkbaar een teken om deze jongen ook te verleiden, dacht ze. En ze deed dat zo kundig dat ik weer geil werd en overstag ging! Ze verstrengelde zich om me en maakte de kleine jongen in me wakker terwijl ik dacht dat hij al was in geslapen. De deugniet, ze wist wat ik wou, ze wist dat ze dat goed deed. En snel. De geile gek makende snol die nog een vlugge cent wou binnenhalen voor sluitingstijd. Het is ze nog gelukt ook. Snelheid was geen issue, eerder een beleefde mogelijkheid daar de toon voor de sluiting van de club weer klonk toen we ons naar de kamer begaven.
 
Amira is zo mijn eerste dame van 2017.
 
 
Kamer 19 en 20
 
Zie clubrecensie
 
 
Sessies
 

Kamer #1 - Het voorspel deed ze goed maar minder spontaan dan Denisa en ik moest haar wat leiden. Ze is afstandelijker dan haar vriendin en wilde dat alles sneller ging door al gauw een condoom vast te grijpen. Ze wilde die zelf om doen en ik had meer moeite moeten nemen bij de dame om haar te overtuigen dat ik dat zelf wil doen. Ze was er gefrustreerd over. Die vreselijk lange nagels... Ik deed die om en moest maar haar opmerkingen slikken bij het omdoen. Ze klom op me en gelukkig was ze nauw gebouwd, de seks verliep enorm lekker en vlot bij die slanke deerne. Ze werd steeds beter en het ritme werd afwisselend door mij en haar bepaald. Uiteindelijk kwam ik klaar. Goed maar niet de geweldigste sessie. Er konden nog een paar manelenummers vanaf waarbij ze op haar buik lag. Die lockdown-pose van het al het interessantste behalve haar ass is U vast ook al bekend. Ik sloeg er ook op wat me een plagerige blik koste van 'O jee, je bent hiermee niet snel gestraft'.
 
Kamer #2 - Er was geen inleiding meer nodig, noch hoefden correcties, bij deze 2e maal waren we helemaal op elkaar afgestemd. Geen twijfels, ze deed onmiddellijk wat ik leuk vond in het voorspel. Geen uitstel op seks van mijn kant toen ze het condoom al uithaalde want het was bijna tijd en ik wist niet of ik in een vijfde maal snel zou klaar komen met zoveel vermoeidheid diep in de nacht: het werd al over 4u20. Geen frustraties van haar, ze gaf me het condoom gewoon aan. De seks ging zelfs zeer snel en ik kwam bijna onmiddellijk klaar. Ok...tja. Je kan er dus geen maat op zetten en Amira deed het goed en de seks met haar was gewoon prima. Dit is finish&go maar gezien de tijd om was en de sessie bevredigend, klaag ik er niet over.
 
 
Afsluiten
 
Maar snel, zo snel: nog geen 15 minuten later waren we weer buiten. Na het afrekenen van mijn laatste 50€ had ik nog voldoende tijd voor een drankje en kleedde me om.
 
 
Aftersales
 
Geen noemenswaardige aftersales bij deze dame na beide sessies behalve dat ze na de eerste maal vaak wenkte om nog eens op kamer te gaan wat haar uiteindelijk lukte.
 
 
Score **1/2 (#1) en *** (#2)
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2017, 17:26:50 door Vazkor »