Auteur Topic: Meerjaren jaarverslag (2013 t/m 2016) van Taylor  (gelezen 4945 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Meerjaren jaarverslag (2013 t/m 2016) van Taylor
« Gepost op: 22 januari 2017, 13:27:25 »
Begin 2013 ben ik begonnen met clubben. Ik las op een website een advertentie van een Duitse club, waar je € 120,-- entree betaalde en er de hele dag mocht verblijven om met zoveel dames als je wilt naar een kamer gaan. Deze club was Partytreff Xanten en ik had er wel oren naar. Ik wilde graag deze club eens gaan bezoeken en kijken of het echt zo was. Maar ik dacht ook, als er 1 club is, die dit aanbiedt, zijn er misschien  wel meer clubs en zo begon ik te googlen. Ik vond inderdaad meerdere clubs, zoals Partytreff Dorsten, Totalclub Osnabrück, Pauschalclub B/D/M, La Vita Wallenhorst, enz. Ik zat uiteindelijk te twijfelen tussen Totalclub Osnabrück en Pauschalclub Münster. Dit was puur gebasseerd op de Websites van de clubs en de foto's van de dames. Uiteindelijk gekozen voor Totalclub, omdat de entree € 120,-- was voor een dagkaart en Pauschalclub Münster destijds € 150,--. Partytreff Xanten heb ik overigens nooit bezocht.

In Totalclub Osnabrück had ik een eerste goede clubervaring, vooral met de Italiaanse (maar waarschijnlijk Roemeense) Tabea, de Bulgaarse Melina en de Roemeense Christina. De tweede keer dat ik deze club bezocht was een stuk minder. Dit kwam omdat de zeer knappe Bulgaarse Nina om extra geld vroeg en de zeer ongemotiveerde Hongaarse Kitty. Alleen met de eveneens Hongaarse Jennifer (Jenny in Love Toxic) had ik een leuke kamer. Dit deed mij besluiten om pas na ruim 2 maanden Pauschaclub Münster eens te bezoeken.

De eerste keer in Pauschalclub Münster verbleef ik er maar 3 uurtjes. 2 van de 3 dames (de Poolse Natalia en Hongaarse Anastasia) met wie ik op een kamer was, tongzoenden. Dit beviel me uitermate goed en ook de sfeer was gezellig. Daarnaast verbleef je altijd minimaal 20 minuten op een kamer met een dame. In 2013 begon ik Pauschalclub Münster en Pauschalclub Bochum afwisselend te bezoeken. Mijn eerste echte topper vond ik in Bochum, de Cubaanse Shaila. Een dame van begin 30 destijds, maar ze zag er erg goed uit en ze kon heerlijk tongzoenen. Roemeense Kasandra (Mirela in Club Mondial, Babylon en Aca Gold) heb ik ook leren kennen in Bochum. In Bochum was ze wel erg leuk en spontaan en op de kamer ook prima, maar op de een of andere manier wilde het niet lukken met haar. In Münster heb ik haar ook nog een keertje ontmoet. Ze was toen minder vrolijk en spontaan in het begin, maar ze draaide helemaal bij na de eerste sessie. De tweede sessie met haar was 1 van de beste sessies die ik had in 2013.
Iets later heb ik mijn nummer 1 van dat jaar ontmoet, de Bulgaarse Ivana. Ivana was een knots gekke, maar ook bijzonder geile meid. Ze had een mooi lolita figuurtje met een wulps kontje en de seks met haar was super. Haar gezicht was wat minder en ze keek scheel, maar dat compenseerde ze ruimschoots op de kamer. Aan het eind van 2013 leerde ik nog een paar topdames kennen, Mia (Andrea in Casa Rossa te Elten) en Julia. Beide Roemeense en beide konden ze erg lekker zoenen. Daarnaast kon Mia ook uitermate goed masseren. Ik had plannen om deze dames vaker te gaan bezoeken in 2014, maar dat liep heel anders.

In 2014 bezocht ik voor het eerst Pauschalclub Dortmund en gelijk de eerste dag in deze club, ontmoette ik 2 leuk uitziende dames die ook nogeens een voortreffelijke service boden. De eerste dame was de blonde Roemeense Annamaria. Annamaria had een heel mooi romig lichaam. Dik wil ik haar zeker niet noemen. En ze had een heel mooi koppie, mooier dan op de foto's en een stel prachtige borsten. Haar service was uitstekend met heerlijk tongzoenen.
De tweede dame was de donkerharige Roemeense Lidja. Met haar de eerste keer een supersessie gehad, waarbij ze licht dominant overkwam en heel erg sensueel. Tot op de dag van vandaag is ze mijn all time nummer 1. Helaas heb ik haar maar kort meegemaakt in Dortmund, maar ik vond Lidja snel terug op internet. Het bleek dat ze privé was gaan werken, samen met haar vriendin Kami (Kami/Alexia, saunaclub Love, Club Mondial/Great Palace). Daar gaf Lidja nu ook echte dominasessies (Lady Gatita) in een goed ingerichte SM studio. Met haar daar een aantal mooie sessies en mooie momenten beleefd.
Ik was helemaal verkocht en heb op 1 uitstapje naar Pauschalclub Bochum na, om Mia en Julia nog een keer te ontmoeten, alleen Pauschalclub Dortmund dat jaar bezocht en uiteraard Lidja privé. Wat me ook opviel in Dortmund, was dat met name een aantal Roemeense dames erg close met elkaar waren. Vooral Lidja, Annamaria, Kami, Flori, Anni, Jasmin (Beatrice in saunaclub Dolce Vita) en later kwamen daar Christina (Acapulco) en Cora (Acapulco en Salon Cora) bij, wat de sfeer en gezelligheid zeker ten goede kwam. Andere topdames dat jaar waren Flori, met wie ik nog een triootje samen met Annamaria heb gedaan, Anni, met wie ik lichte bdsm-spelletjes deed en niet te vergeten Cora. Met dit dondersteentje een aantal onvergetelijke momenten meegemaakt. Vooral haar tongpiercing tijdens het pijpen, zal ik niet snel vergeten.

Nadat Annamaria begin 2015 Pauschalclub Dortmund had verlaten, was het weer eens tijd om de andere Pauschalclubs te bezoeken. Eerst heb ik Bochum een keer bezocht om Mia daar voor de laatste keer te ontmoeten. Ze is niet veel later weggegaan uit Bochum, om te gaan werken in Casa Rosso in Elten.
Daarna naar Münster. In Münster vond ik weer een paar interessante dames. Allereerst de Hongaarse Elisa (saunaclub VIP Ranch in Zwitserland). Sodeju wat heb ik daar een paar mega sessies meegehad en zelfs een keer bij mij thuis. Een grote verrassing was de Roemeense Andra. Zeker in het begin, toen ze nog aardig mollig was, was ze niet echt mijn type, hoewel ze best een leuk koppie heeft. Nu is ze een stuk slanker, maar wat een tijger op de kamer. Bijna te vergelijken met Elisa. En als laatste Giulia (saunaclub Love). In het begin nog niet super, maar zeker niet slecht, maar naarmate ik vaker met haar een kamer nam, werden de sessies steeds beter. Giulia heeft er mede voor gezorgd dat ik een saunaclub ging bezoeken.

Saunaclub Love werd in 2015 geopend en een aantal dames uit de Pauschalclubs, waaronder Giulia, gingen daar naar toe. Saunaclub Love is van dezelfde eigenaresse als de Pauschalclubs en nu ook saunaclub XS. Ik weet nog wel dat het voor mij erg wennen was de eerste keer in een saunaclub. Ten eerste moest je steeds de dames na een sessie betalen (in een Pauschalclub betaal je enkel de entree) en de tijd in de gaten houden of vooraf goed bespreken. Ten tweede de jagende dames, die soms van geen ophouden wisten. Dat laatste ervoer ik met name als zeer onprettig. Nu ben ik daar inmiddels al wel aan gewend.

Pauschalclub Dortmund heb ik dat jaar ook nog een aantal keren bezocht, uiteraard voor Annamaria toen ze er nog was, maar later ook voor met name Flori en Anni en 2 andere toppers die ik daar heb ontmoet, de Bulgaarse Anelia en de eveneens Bulgaarse Aline. Anelia kent weinig taboes, zoals oa FT en anaal. Aline is een leuk pocket Bulgaartje die, bij de juiste klik, een lief klein vriendinnetje kan zijn en heerlijk kan tongzoenen en tegen je aankruipt.

2015 is ook het jaar dat ik op RB begon te schrijven. Hoewel ik voor mijn verslagen enkele vrijkaartjes heb ontvangen, heb ik deze nooit gebruikt. Pas in 2016 begon ik de vrijkaartjes pas te benutten.

2016 zou het jaar van de saunaclubs worden, hoewel ik dat jaar ook een aantal andere flatrate clubs heb bezocht dan de gebruikelijke Pauschalclubs. Ik zal hier kort over zijn. Alle andere flatrate clubs halen het niet bij de Pauschalclubs. Niet dat ze allemaal slecht zijn, maar de kwaliteit is gewoon beter in de Pauschalclubs en dat mag ook wel gezien de prijs. Deze ligt op saunaclub niveau met een entree van €200,-- (all in uiteraard) en daar heb je ook een hele leuke dag voor in een saunaclub.

In de Pauschalclubs heb ik in 2016 geen nieuwe topdames ontmoet, met uitzondering van Mirella (Pauschalclub Münster). Mijn “vaste” dames stopten er één voor één mee. Zo zijn Lidja en Flori beide eind 2015 gestopt met dit vak en Elisa is naar een saunaclub in Zwitserland gegaan, VIP Ranch.

Giulia zat dus in saunaclub Love en dat is ook de club die ik in 2016 als eerste bezocht. Een saunaclub, maar toch een beetje vertrouwd, omdat ik er een aantal dames al kende. Uitstekende sessie gehad met Giulia en omdat ik ook nog eens een vrijkaartje had gewonnen van RB voor saunaclub Dolce Vita, smaakte het naar meer om saunaclubs te gaan ontdekken.

Maar voor dat ik naar Dolce Vita zou gaan, bezocht ik eerst saunaclub Great Palace. Ik had vernomen dat Kami (Pauschalclub Dortmund) daar zou werken en dat bleek ook inderdaad zo te zijn. Het was een zeer leuk weerzien en 2 prima sessies. De volgende dag zou ik Dolce Vita gaan bezoeken en mijn 3e saunaclub was een feit. Dolce Vita heb ik later dat jaar nog een keer bezocht, voornamelijk om Beatrice (Jasmin Pauschalclub Dortmund weer te zien. De beste sessie in Dolce Vita was met de beeldschone Diana, ook een dame die niet rookt overigens.

Vanaf nu ging ik op zoek naar de topdames in saunaclubs en in 2016 heb ik een paar leuke en zeer goede dames ontmoet. Na [Giulia en Kami, vond ik weer een ex-Pauschalclub dame, dit keer in Club Mondial. Mirela (Kasandra in Pauschalclub Bochum en Münster). Met haar had ik een paar geweldige GFE+ sessies en ze was even mijn nummer 1 in 2016. Ik heb haar later ook nog in Babylon en Aca Gold ontmoet, waar de sessies met haar iets minder waren, maar absoluut niet slecht.

Mijn eerste nieuwe topdame in een saunaclub was in Babylon. De bulgaarse Susi. Met haar geweldige sessies gehad in 2016 in Babylon en Life/Planet Eden. Met Susi de meeste tijd doorgebracht in 2016. Uiteindelijk zou Susi mijn nummer 1 worden van 2016.

De eerste helft van 2016 was ik voornamelijk te vinden in uiteraard de Pauschalclubs, maar ook in Great Palace, Mondial, Love en Babylon. Ik heb nog een uitstapje gemaakt naar partytreff McSex, maar dit was het meest teleurstellende clubbezoek in alle jaren dat ik clubs bezoek. Verder heb ik Samya, Acapulco, Planet Eden en Heaven 7 een keertje bezocht. In Samya, Acapulco en Planet Eden waren de sessies met de dames niet erg bijzonder. Niet slecht, maar niet bijzonder. Dat kan ik niet zeggen over de 2 dames met wie ik een sessie in Heaven 7 heb gedaan. De eerste dame was de Italiaanse, maar waarschijnlijk gewoon Roemeense Viktoria. Met name haar heerlijk kont deed me besluiten om met haar op kamer te gaan. En dat was een goede zet, want een erg leuke GFE met haar gehad. De tweede dame was Lia. Ik had in het begin mijn twijfels over haar, maar deze bleken geheel onterecht. Wat een heerlijk dondersteentje was dat! Ze deed me erg denken aan de goede oude tijd met Cora uit Pauschalclub Dortmund, ook zo'n dondersteentje en net zo eigenwijs. Net als Cora heeft Lia ook een tongpiercing en ze wist die net zo goed als Cora te gebruiken. Helaas schijnt Lia kort daarna gestopt te zijn met dit vak.

De tweede helft van 2016 begon een beetje vreemd. Ik bezocht toen een hele rits flatrate clubs, te weten partytreff Dorsten, Pauschalclub Bochum, Pauschalclub Münster, Pauschalclub Dortmund, Love Toxic en weer McSex. Kwa prijs/kwaliteit viel mij Love Toxic nog redelijk mee. Daarna was het weer tijd voor saunaclubs. Eerst weer naar Babylon om mijn nummer 1 van 2016, Susi, te bezoeken en daarna was het de beurt aan Sixsens. Hier zou ik veel beren ontmoeten van RB, omdat RB er die dag een feestje had. Ik heb erg genoten van het RB-feest. Waar ik ook erg van genoten heb is Dani. Ze zat in een stoel bij het clubje RB-beren en ik vond haar er wel leuk uitzien. Vooral toen ze ging opstaan om mee te doen aan de “wet T-shirt contest”, want toen zag ik hoe geweldig haar kont er uitzag. Vanaf dat moment wist ik dat ik met deze dame een kamer ging nemen. En op de kamer een erg leuke sessie gehad met haar en haar aftersales zijn meer dan ruim voldoende. Later dat jaar heb ik Dani nog een keer bezocht en deze sessie was net iets beter dan de vorige.

Na Sixsens oa Aca Gold bezocht, waar ik Mirela weer heb getroffen, maar ook een nieuwe dame, de Kazachstaanse Olga. Een bijzonder mooie meid en ik had mijn twijfels over haar service, maar deze bleken erg goed. Daarnaast was ze ook erg leuk in de omgang en absoluut geen domme meid.
Met Living Room en saunaclub Diamond heb ik ook kennis gemaakt. Vooral in Diamond een spetterende sessie gehad met Alexandra Verder nog een paar keer saunaclub Love, Babylon en Life/Planet Eden bezocht, voornamelijk vanwege Susi, Giulia en Kami en een uitstapje naar Villa Marisol, een mooie club, maar helaas die dag daar weinig te doen. Living Room ook nog een keer bezocht en genoten van misschien wel de mooiste borsten die ik ooit heb gezien van de Roemeens Louanna (of Luanna).

En toen kwam Happy Planet. Het was er niet erg druk, maar ik was in goed gezelschap van Sigmund11. Na 2 redelijke sessies, kwam ik Giulia tegen. En nee, niet de Giulia van saunaclub Love. Met deze Giulia uit Happy Garden een onvergetelijke GFE+ gehad, waarbij ze maar niet van me af kon blijven en de afgesproken kamertijd ruim overschreed, maar hier maakte ze geen enkel probleem van.

Verder nog een paar keer naar Babylon geweest en daar nog eens 3 topdames leren kennen. Roberta, een echte Kuschelmaus die blijft tongzoenen. Dolli, een erg intelligente meid die wel in is voor een geintje. En last but not least Karla, waarmee ik een bijzondere sessie had, waarbij ik haar billetjes (licht) spankte en later masseerde om de ”pijn” weg te masseren en daarna gaf ze me mijn eerste FT in een club.

Aan het eind van het jaar heb ik saunaclub XS een keer bezocht. Deze club is in 2016 overgegaan van Pauschalclub Bochum naar saunaclub XS. Een aantal dames uit de Pauschalclubs werkt er nog, waaronder Bella, met wie ik onverwacht een zeer goede sessie had. Ik had Bella begin 2016 al eens meegemaakt in Pauschalclub Dortmund. Toen was ze nog erg onzeker en wist ze nog niet goed wat ze deed. Dat is nu wel veranderd.

Kerstavond heb ik gevierd in Happy Garden met een stel bekende beren, wat erg gezellig was. Helaas was Giulia er niet, want dat zou de avond helemaal compleet hebben gemaakt.

De laatste club die ik in 2016 heb bezocht was Heaven 7 en voornamelijk vanwege Larissa. Helaas heb ik haar een groot deel van de dag niet gezien, maar uiteindelijk was ze daar dan en nam ik een kamer met haar. Vooral haar blowjob-kwalitieten springen er ver boven uit. Heerlijk deepthroat en ze weet haar tong uitstekend te gebruiken. Een echte aanrader.

2016 was voor mij dus echt een overgangsjaar geweest van flatrate (of beter Pauschalclubs) naar saunaclubs en dat komt op een goed moment. Per 1 juli 2017 bestaat het flatrate concept niet meer en dus verdwijnen ook de Pauschalclubs. Een aantal zullen overgaan in saunaclubs. Pauschalclub Bochum heeft die stap al gemaakt en heet nu saunaclub XS. Een paar maanden kan ik nog genieten van Pauschalclub Münster en Dortmund en dat ga ik ook zeker doen. Maar ook vooral genieten van saunaclubs zoals Sixsens en Babylon. Sixsens, omdat het de mooiste club met de meeste en beste voorzieningen is, waar ik ooit geweest ben en Babylon, vanwege de vele dames met zeer goede service. 3 van mijn top 5 dames van 2016 kwamen uit Babylon. Nieuwe clubs die ik waarschijnlijk nog ga bezoeken in 2017 zijn Van Gogh, Magnum en misschien Yin Yang.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.