Auteur Topic: WK VELDRIJDEN 2017  (gelezen 6375 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WK VELDRIJDEN 2017
« Gepost op: 28 januari 2017, 19:31:53 »
Sanne Cant heeft het dan toch geflikt, na 8 jaar mee te draaien aan de wereldtop is uiteindelijk haar kinderwens en -droom in vervulling gegaan: Sanne is wereldkampioene geworden bij de elite-dames ....
En hoe ......
Al drie jaar zou en moest en stond het in de sterren geschreven dat Sanne wereldkampioene zou worden ... de dame die al drie jaar het veldrijden domineerde en zowat alles won ..... behalve dan het wereldkampioenschap ....

Er was trouwens ook ene Marianne Vos die al enkele jaartjes op de sukkel was .... maar er was er altijd wel eentje die beter was, wen de laatste twee jaar dan ook nog wegrensters (Ferrand-Prevot en ene Talitha de Jong)

Vandag gaf ik Sanne maar weinig kans, zeker als je rekening hield met het feit dat Sanne al vanaf september actief was in het veld en op hoog niveau presteerde, maar vooral dat er sinds twee maanden een dame terug het veld in was gekropen met de naam VOS ..... en ze won zowat alles waar ze aan de start kwam .... en dan ook nog met sprekend gemak.

Het zou dus veel moeilijker worden dan ooit de wereldtitel te grijpen voor Sanne .... trouwens ook voor mijn toekomstige ex Sofie de Boer ......

Een sprankeltje hoop, spekglad parcours, en de techniek van Sanne, die misschien de bovenhand zouden kunnen halen op Vos (al is dat dromen, die dekselse Vos, 7-voudig wereldkampioen, kan alles)

Het wedstrijdverloop .... ik heb ervan genoten ..... Ellen VL die de kop pakt, en o neen, Vosjeen Brand in het wiel, en Sanne constant rond plaats 5/6 .... simpel, Vos rijdt met een minuut los naar de wereldtitel toch ....

totdat Vos in ronde twee haar eerste echte versnelling plaatst, en Sanne vlotjes opschuift naar plaats 2 en zowaar op een tweetal kilometers het gat dichtrijdt ...
En toen was ik er zeker van dat Sanne zonder pech werledkampioene zou worden .... als Vos namelijk een versnelling plaatst, is ze weg ... en is ze dat niet, dan is de tweede in de wedstrijd domweg beter.

Zo bleek ook, want Sanne zette nu druk, en dan was het weer eens Sanne, dan Voske die de kop pakte, tot in de voorlaatste ronde (op een Cant-strook), Sanne een foutje maakte, haar pedaal de grond raakte, en weg was Voske ..... een kloof van 8 seconden .........
Weer niet, verdoeme toch (dat dacht Sanne), tot in de laatste ronde ook Vos bijna identiek dezelfde fout maakte, haperen, en ketting even van de tandwielen .......

En zo kregen we een finale om duimen en vingers van af te likken .... Sanne op kop, neen, marianne, neen, weer Sanne, neen, tot Sanne definitief overpakte, net voor de rechte lijn een fractie van een seconde inhield, en dan op volle kracht de spurt inzette .... Vos had er geen verhaal meer tegen.....
[attachimg=1]
Een sterk geƫmotioneerde Cant die jankte als een kleine die een pak slaag heeft gekregen, een een zeer sportieve verliezer Vos, die helemaal de schuld niet stak op materiaalfalen, maar die de prestatie van Cant hoog inschatte .... of hoe groot kan je als 7-voudige wereldkampioene zijn in het verlies ........ petje af ...

Mijn schatje, Sofie de Boer, verging het niet zo goed .... ach, ik vind haar zo lief meneer ..... en zo doodeerlijk en leuk ......
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK VELDRIJDEN 2017
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2017, 19:36:38 »
Zat er al meerdere jaren aan te komen. Maar het was inderdaad al te vaak net niet. Dik, wat zeg ik, super dik verdiende wereldtitel.

Proficiat Sanne!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK VELDRIJDEN 2017
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2017, 19:44:21 »
En nu morgen nog ons Woutje he!!! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WK VELDRIJDEN 2017
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2017, 19:56:30 »
En nu morgen nog ons Woutje he!!! ;D 8)
Morgen ben ik "landverrader", en ik hoop echt op een titel voor Mathieu Van der Poel ..... al mag ook Lars van der Haar van mij winnen  (nog een grotere landverrader word ik) of Tommeke Meeusen (dat maakt al wat goed voor mijn belggevoel)  :-\ ;D   
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK VELDRIJDEN 2017
« Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2017, 20:32:20 »
En nu morgen nog ons Woutje he!!! ;D 8)
Morgen ben ik "landverrader", en ik hoop echt op een titel voor Mathieu Van der Poel ..... al mag ook Lars van der Haar van mij winnen  (nog een grotere landverrader word ik) of Tommeke Meeusen (dat maakt al wat goed voor mijn belggevoel)  :-\ ;D   

 :-\ :cochon
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum