Auteur Topic: Verversrui 02/3, Nicole (avond/nachtshift)  (gelezen 24479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, Nicole (avond/nachtshift)
« Gepost op: 1 februari 2017, 14:29:15 »
Gisteren echt toevallig in het SKW beland, ik moest even bij Linda en Martha iets regelen, had nog een halfuurtje over tussen de ziekenhuisstop, dus snel snel een wandeling door ons geliefd skw gemaakt .....

Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op Anita OF Jasmine, maar zoals altijd schitterden beiden dames door afwezigheid als je er zin in hebt... een wilde gok, ze zaten bij deket thuis (humor he deket, schiet nu niet in je pen om me per interne mail te bestoken)  ;D :lol
Dus vanaf de Fluxxx richting Falcon, geen Jessica, dan maar de VT binnen, geen Anita, kom ik de Verversrui opgesneld, en schiet ik bijna uit de bocht ......
Daar stond ze dan, ik ken ze enkel als "de vriendin van Manar", omdat we die twee al veel samen hebben gezien ('t zelfde vriendtje of zo, boeit me geen ene moer)
Nicole ... en ik kende haar naam toen nog niet ... trekt mij al gedurende twee jaar door haar lekkere tattoo en geile kop .... nu is ze het afgelopen jaar wat groter en breder geworden .... een paard dus ... ik zou zeggen een goede 62 kilo voor een meter 75, want zo groot is ze berrevoets ....
Niks mis mee, en een heerlijk wijf, en die tattooooooooo's vind ik zo beregeil

En ze lachte zo lief en ze wenkte zo mooi en ze klopt eens op haar raampje .... neen, ze deed wel teken en tja, waarom niet, ik stond heet en had geen tijd om enkele uren te slenteren, om dan te kiezen .....

Niks afgesproken aan de deur .... "do you want me" ... beantwoordde is met "very bad" .... Nicole kon er om lachen en doofde haar sigaret, trok met geweld een oortje uit haar lijf en we gingen samen een kamer op op het gelijkvloers ......
Betaald (de standaard 50 euro), uitgekleed en verteld dat zij alles mocht aanhouden (een zwart lingeriesetje).
Wasje, plasje en 't bed op ....... heerlijk wijffie .... euh .... heerlijk paardje  ;D
Ze begon onmiddellijk met me op oorlogssterkte te brengen met haar handjes, daarbij alle middelen die in de oorlog toegelaten zijn gebruikend .... zachtjes knabbelen op tepels, balletjes masseren, zacht en heerlijk trekken .... totdat kleine sexmachine recht genoeg stond voor een pijpbeurt met condoom ....
Die was op zich zeer goed te noemen, lekker nat, het spuug droop uit haar mond, terwijl ze me steeds geil aankeek en niet als een dode vis erbij zat .... lekker actief waar ik ook lekker met al haar onderdelen mocht spelen ....
Even later vond juffroew het nodig om te neuken, tja, daar komen we voor en kroop ze pardoes boven op mij .... paardtje bereidt (of is het nu berijdt) ruitertje .... lekker hoor, en aangezien ik toch maar een kleine heb duwde zij lekker alles erin .......

Ze hield het wel even vol, en vroeg toen om over te schakelen op doggy, maar hey, ik ben een odue man, en ik ga enkel nog platliggen op kamer, werken doe ik wel voor RB en mijn baas  ;D ;D ;D ;D ;D
even twijfel en ze vroeg wat ik wel wou .... spelen was mijn antwoord ... en in mijn ogen kijken .... diep graag ....
En zo geschiedde .... Nicole ging aan het pietje met een handje, een ander handje knedde zacht tot minder zacht mijn melocakejes, en soms kwam ze dicht tegen mijn lelijke snoet hangen om diep in mijn ogen te kijken , om daarna weer te knabbelen aan de tepeltjes, maar me steeds geil aankijkend .....

Toen ze voelde dat er iets diep in mij tenen vertrok om zich te bevrijden, kwam ze tegen mijn ogen hangen, kneedde ze de balletjes harde en fluisterde ze: "Give me that sperm right now" .... ik kon niet anders dan te gehoorzamen en de zaadcelletjes vlogen redelijk hoog de kamer door .... goh, wat geil .....

Nog een gezellig praatje gemaakt, en ja hoor, ze is lekker, lief, een beetje stout en goedlachs  .... met deze stoot ga ik nog wel wat uurtjes doorbrengen, ik denk namelijk dat ze niet vies is van een vettige trio met Manar .... word dus vervolgd



KP ... mijn Roemeense teller staat dit jaar dus ook op twee .... na Petra SS nu Nicole 'paardje' SKW .... alleen heb ik ook een Nederlandse gehad, dat is zo leuk aan die zogenaamde dubbele nationaliteiten, dat gaat veel sneller in tellen   :-\ :lol :lol :lol

note sm: haar lijf kan je best vergelijken met dat van Teanna Trump, maar dan MET tattoo's  ;D
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2019, 08:03:21 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, NICOLE (avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2017, 23:50:13 »
 :017: Sexmachine, vermits je o.a. op zoek was naar Jasmine (of was het Jessica ?), veronderstel ik dat je op wandel bent geweest gedurende de dagshift; vermits ik de drie andere dames van die shift op Verversrui 20 ken, veronderstel ik dat die Nicole in het tweede raam staat, of ben ik verkeerd ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, NICOLE (avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2018, 17:23:29 »
Weet ondertussen dat deze Nicole op Verversrui 20/3 staat, in de avond/nachtshift.
* Topic derhalve aangevuld met "volledig adres" en shift.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, NICOLE (avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2019, 20:45:41 »
Nicole werkt al enkele weken in de Gouden Hoek, nummerke 2, raam 3, de nachtshift
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal