Auteur Topic: Aarschotstraat 198, Anna (Roemeense)  (gelezen 6758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 198, Anna (Roemeense)
« Gepost op: 3 februari 2017, 15:03:34 »
[box title=ANNA]
Land:             Roemenië
Taal:              Frans
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            normaal
BH:                75C
Kontje:           ongelofelijk lekker
Haarkleur:      blondbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PMC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 198, Anna (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2017, 15:06:04 »
Mooiste meid die ik in heel lang geneukt heb. Zo mooi vind je ze in pakweg Sixsens of zelfs Magnum maar zelden :o. En... ze gaf nog een verdomd goeie service ook ;D. Je kan dus wel degelijke nog echte parels vinden in de raamprostitutie! Uitgebreid verslag volgt 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 198, Anna (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2017, 19:16:54 »
Kan dit beamen, zeer knappe meid dus kanarie begrijpen dat hij zijn voornemen, niet te gaan neuken vandaag verwierp. Sterker nog, zelden zo een beauty in een saunaclub gezien, ik zou ze daar onmiddellijk nemen, maar ramen is voor een ouwe zak zoals ik niet meer to do. Een diesel geworden

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 198, Anna (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 5 februari 2017, 14:20:42 »
Ik heb eergisteren een eerste keer (van velen?) met Roemeense Anna geneukt.

Ik had eigenlijk totaal geen neukplannen, en werd daarbij ook geholpen door een zwakke line-up, tot... ik Club Virgin (198) passeerde. En daar stond me toch niet 1 van de mooiste Roemeentjes die ik ooit gezien heb zeker. Ze was gewoon perfect :-\. Ik wandelde snel door, mezelf wijsmakend dat ik haar zou kunnen weerstaan, maar dat was buiten kleine Piet gerekend, die plots het commando overnam: 'deze bloedmooie meid mag je niet laten schieten, nee, daar moet je absoluut eens lekker in schieten ;)'.

Ik luisterde gedwee naar mijn kleine vriend en keerde dus maar snel terug naar nummertje 198, waar ik heel vriendelijk ontvangen werd door Anna (ik twijfel er btw wat aan of ik me haar naam wel juist herinner...), een 22 jaar jonge Roemeense met een engelengezicht, stralende ogen en lang bruin haar.

Ze wandelende voor me op richting kamer: een gracieuze verschijning van zo'n 1,70m (tegen de 1,90m op haar hoge schoenen) met een perfect lichaam, voorzien van een killer kont en een perfecte C-cup (naturel). Geen piercings, wel een tattoo (kleine tekst) op haar zij. Ze droeg verder 2 kettingen: eentje met een hartje en eentje met een kruis.

De eigenlijke kamergang was, naar raamprostitutie normen, uitstekend ;D.

Anna vleide zich op bed onmiddellijk tegen me aan en begon me overal te strelen en te zoenen. Ik kreeg (ongevraagd) zelfs enkele sensuele zoenen op de lippen. Kleine Piet werd ondertussen zonder condoom bewerkt met het handje tot hij voldoende stijf was om er een rubbertje omheen te doen.

Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt, en ondertussen mocht ik overvloedig met Anna haar lekkere borsten, billen en mooie poesje spelen.

Na een tijdje moest er geneukt worden en ook dit was super: cowgirl, missio en hondjes: Anna deed enthousiast mee, en als ik niet beter wist, zou ik zelfs durven zeggen dat ze er ook echt van genoot.

Ik ben probleemloos klaargekomen in Anna haar nauw aanvoelende poesje :)) en zeeg, net op het moment dat het wekkertje afging, uitgeput neer.

Ons opgefrist, nog wat nagepraat, Anna was btw totaal niet gehaast, kleren aangedaan en ik ben heel tevreden buiten gestapt.

Herhalingsgevaar? Buitenaards groot. Zo een mooie meid tref je niet vaak, ook niet in de saunaclubs, en als ze dan ook nog zo een goede service geeft... Dat kan gewoon niet bij 1 bezoekje blijven 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum