Auteur Topic: Schippersstraat 30/1, Llana (dagshift)  (gelezen 78298 keer)

Offline Vanderbeffen

• rakker
Schippersstraat 30/1, Llana (dagshift)
« Reactie #56 Gepost op: vrijdag 12 april 2019, 09u36 »
De morgenstond heeft piet in de kont  :lol

Offline Mocata

• Professionele vetzak
  • rakker
« Reactie #55 Gepost op: donderdag 11 april 2019, 15u26 »
Llana begint al vroeg met werken. Ik denk dat ze rond 08:30 al klaar is om gepakt te worden of om jou te pakken  ;).
I troll downtown the red light place  / Jump up bubble up - what's in store
Love is the drug and I need to score

Offline frankkinky

• rakker
« Reactie #54 Gepost op: donderdag 11 april 2019, 14u26 »
Op aanraden van een wandelvriend deze Oostblok dame met nieuwe grotere voorgevel en donkere haren en grote tattoo op haar arm eens bezocht. Ik denk dat ik haar eerder heb zien staan op de dag op Schippersstraat 38. Nu dus naast Meesteres Beatrice die op 30-3 staat en Llana staat dus overdags op 30-1. Ik moet zeggen dat was niet verkeerd. Qua sex in combi mer kinky games en fisting wist zij zeker wel de juiste snaar bij mij te raken. Een mooie jonge kinkygirl met goede uitstraling, looks en talent wat als ze zich verder positief ontwikkelt op dat gebied een aanwinst kan worden. Haar lippen gingen over mijn lichaam, zochten mijn tepels op en dan heb je mij al in de juiste geile flow, haar benen en billen zijn fantastisch om te bekijken en te voelen. Ja ik ga haar zeker nog een x bezoeken, ze is wel al vaker bezet, dus wat geduld is nodig. :pompe

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #53 Gepost op: dinsdag 02 april 2019, 15u38 »
Llana vertelde me ook dat ze misschien terug gaat naar waar het voor haar begon SS30/1. Nu Raisa met de nacht in de Verversrui werkt wil ze met de huisbaas bekijken of ze terug naar nummer 30 kan verhuizen. Ben benieuwd !
Mooie Llana is inderdaad (al) teruggekeerd naar SS30/1 !

* Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

The following users thanked this post: delaplace

Offline Mocata

• Professionele vetzak
  • rakker
Schippersstraat 38/3, Llana (dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: maandag 01 april 2019, 09u35 »
Llana vertelde me ook dat ze misschien terug gaat naar waar het voor haar begon SS30/1. Nu Raisa met de nacht in de Verversrui werkt wil ze met de huisbaas bekijken of ze terug naar nummer 30 kan verhuizen. Ben benieuwd !

Offline Mocata

• Professionele vetzak
  • rakker
Schippersstraat 38/3, Llana (dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: zondag 31 maart 2019, 17u25 »
Nadat ze een twee maandjes is weggeweest ben ik nog eens bij Llana beland. Nog even aan het twijfelen tussen haar en Gabriella in de Vingerlingstraat. Ook de Turkse Eva was aanwezig. Eventjes twijfelen maar toen Llana te voorschijn kwam op nummer 38 ben ik naar haar toe gegaan. Binnen krijg ik een dikke smakkerd en dan gaan we samen naar boven.

In haar kamertje kletsen we eerst even wat bij. Haar nieuwe voorgevel valt onmiddelijk op en ik vraag of ik die nieuwe tietjes eens mag vastnemen. Geen probleem maar ik moet er nog wel voorzichtig mee zijn. En ik ben altijd voorzichtig met die dames  ;). Ze voelen nog wat hard aan en ze staan ook strak.Dat zal nog wel veranderen met de tijd zeker.

Als ze dan haar latex rokje uitdoet kan ik die prachtige kont van haar nog eens bekijken. Ze verteld me dat ze wat is bijgekomen. Ze ziet er , op haar prammen na , hetzelfde uit dus het is weer van die typische vrouwenpraat. Na een wasje gaat zij in doggy voor me op het bed zitten. Ze weet dat ik dat een fantastisch zicht vind. Hmm ik kan die lekkere billen van haar nog eens goed vastenemen en ook haar poesje ziet er onweerstaanbaar uit in die positie. Als ze ziet dat mijn kleine vriend kei hard geworden is gaat ze met haar hakken heen en weer over hem.

Na lekker opgewarmd te zijn ga ik op bed liggen. Ze komt weer over mee heen kronkelen. Wat kan ze je toch opgeilen ! Plots gaat ze rechtop zitten en neemt een busje olie. Ze spuit wat olie op haar borsten  :tietjes en wrijft ze lekker in. Dan gaat ze met haar borsten heen en weer over mijn stijve paal. Wauw! Ik krijg ondertussen ook een heleboel zoentjes over mijn lichaam en af en toe zet ik me iets rechter om in die overheerlijke billen van haar te kunnen knijpen. Na dit geile spelletje brengt ze een condoom aan en wordt ik weer verwend met een heerlijke pijpbeurt.

Neuken doen we eerste in missionaris en daarna in doggy. Wat een billen wat een billen ! Haar mooie snoetje is goed zichtbaar in de spiegel maar ik kan enkel naar die kont van haar kijken. Ik was dan even aan het twijfelen om in het cd klaar te komen of mijn lading op haar borsten te schieten. Het wordt het laatste. Ik voor het bed staan en zij gaat voor me op het bed zitten. Na wat geile dirtytalk van haar spuit ik op die nieuwe silli's van haar.

Nadien nog een wasje en een praatje en dan is het tijd om weer naar huis te gaan.

Offline bet(d)weter

• modje
Schippersstraat 38/2, Llana (dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: donderdag 28 maart 2019, 00u52 »
Deze prachtmeid is eindelijk terug van weggeweest ! Ze stond vandaag op SS38/3 .
Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #49 Gepost op: donderdag 28 maart 2019, 00u06 »
Zo'n meid geeft je dan topservice als ne 2x op een dag een briefje van 50 brengt. Is ook een impliciet compliment voor de dame natuurlijk.
Dat klopt. Ik heb al vaker ondervonden dat je veel meer service krijgt als je 2 x voor 50 euro gaat, dan wanneer je je laat overpraten om 1 keer 100 euro te geven. Ze zien je dan ineens als een 'terugkomer', een potentiele vaste klant. Als je in 1 keer eens 100 euro geeft, zien veel meisjes je als iemand die 'steeds' 100 euro geeft, en de volgende keer verwachten ze dus hetzelfde.

Offline Mocata

• Professionele vetzak
  • rakker
« Reactie #48 Gepost op: woensdag 27 maart 2019, 17u39 »
Deze prachtmeid is eindelijk terug van weggeweest ! Ze stond vandaag op SS38/3 .

Online white rabbit

• rakker
« Reactie #47 Gepost op: vrijdag 01 februari 2019, 10u34 »
... een paar uur later stond ik er al terug ! Still horny vroeg ze : YES.
Het doet me plezier te lezen dat er nog zo'n mensen zijn die twee keer kort na mekaar de zelfde gaan pakken. Ik heb dat ook eens met een van mijn favorietjes gedaan. Ik heb daar toen maar 1 recensie van geschreven want ik dacht, de mensen gaan anders denken dat ik verslaafd ben als ze lezen dat ik twee keer op 1 dag naar dezelfde ga. En uiteraard ben ik niet verslaafd. Ik ben gewoon een begeesterd gebruiker van de dienstverlening van de dames  :lol_hitting: :pompe
Doet mij ook plezier. Ik had deze zomer een eerste geweldige ervaring met een jong vers dametjevan en spoot haar jonge strakke kut in no time vol. Nog bloedgeil terug naar buiten en na een paar uur op kantoor er terug naar toe omdat ik er terug op wou. Zo'n meid geeft je dan topservice als ne 2x op een dag een briefje van 50 brengt. Is ook een impliciet compliment voor de dame natuurlijk.

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #46 Gepost op: dinsdag 29 januari 2019, 11u14 »
Ik denk dat ik het wel kan voorspellen .......... tot de centjes op zijn hé! Alleen weet ik niet hoeveel centjes ze mee heeft en hoe snel ze die er kan doordraaien.  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Dat zal ook wel mee afhangen van hoe groot de familie is die ze thuis moet onderhouden zeker...  :cochon

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #45 Gepost op: maandag 28 januari 2019, 17u20 »
Mooie Llana is vanaf 30 januari voor twee maanden met vakantie !
DVP's zijn persies de enigen die nog meer vakantie kunnen pakken dan die van 't onderwijs. Zou dat komen omdat ze elke vent naar boven doen wijzen ipv naar onder...  :lol :lol_hitting:

Llana verdwijnt regelmatig voor een paar maanden, soms is het ook maar "zogezegd" en duikt ze na enkele weken alweer terug op. Afwachten dus hoe lang ze deze keer wegblijft.

Ik denk dat ik het wel kan voorspellen .......... tot de centjes op zijn hé! Alleen weet ik niet hoeveel centjes ze mee heeft en hoe snel ze die er kan doordraaien.  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh
(dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #44 Gepost op: zondag 27 januari 2019, 02u29 »
DVP's zijn persies de enigen die nog meer vakantie kunnen pakken dan die van 't onderwijs. Zou dat komen omdat ze elke vent naar boven doen wijzen ipv naar onder...  :lol :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #43 Gepost op: zaterdag 26 januari 2019, 17u50 »

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #42 Gepost op: maandag 21 januari 2019, 01u46 »
Ze heeft een zwarte pruik opgezet om je te plezieren  :lol
:gtgal Misschien was dat blond wel een pruik....

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:01]
Board: A C A P U L C O   G O L D - Ratingen
Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
door sexmachine
[Gisteren om 21:03]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES april 2019
door Shakir
[woensdag 17 april 2019, 19u21]
Topic: Schippersstraat 22/3, Fanny (dagshift)
door bet(d)weter
[woensdag 17 april 2019, 17u40]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Kwakje
[dinsdag 16 april 2019, 21u54]
Topic: KARINA (Roe)
door Kwakje
[dinsdag 16 april 2019, 21u52]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Het is weer tijd voor de sletjes van de week
door Taylor
[dinsdag 16 april 2019, 19u56]
Board: DIAMOND - Moers (ex Rayna)
Topic: DIAMANTJES VERHALEN
door seksenfun
[dinsdag 16 april 2019, 19u51]
Board: MIJN EI
Topic: mijn paasei
door mechelen
[dinsdag 16 april 2019, 19u30]
Board: GENT
Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
door Shakir
[dinsdag 16 april 2019, 14u29]
Topic: Schippersstraat 30/3, Beatrice (Moldavische/dagshift)
door GirlLover_Ant
[dinsdag 16 april 2019, 13u10]
Topic: Verversrui 22/1, Jessica (dagshift)
door bet(d)weter
[dinsdag 16 april 2019, 10u40]
Topic: Schippersstraat 22/1, Andrea (dagshift)
door bet(d)weter
[dinsdag 16 april 2019, 10u35]
Board: TUTTI FRUTTI - Alfter
Topic: TUTTI FRUTTI Verhaaltjes
door seksenfun
[maandag 15 april 2019, 22u03]
Board: ONRECHTVAARDIGE RECHTERS
Topic: ONRECHTVAARDIGE RECHTER BROMBEERZUID: APRIL 2019
door noglangnietuitgewandeld
[maandag 15 april 2019, 21u23]
Board: ALGEMEEN
Topic: Als je 't doet, doe het dan ineens goed ....
door sexmachine
[maandag 15 april 2019, 20u21]
Topic: Villa Tinto 18, Erika (Roemeense, dagshift)
door Vanderbeffen
[maandag 15 april 2019, 20u11]
Board: REST EUROPA
Topic: saunaclub Funpalast
door Shakir
[maandag 15 april 2019, 18u35]
Topic: SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
door sexmachine
[maandag 15 april 2019, 15u44]
Topic: VERPLAATST: mijn paasei