Auteur Topic: tanja (Russische)  (gelezen 5794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
tanja (Russische)
« Gepost op: 19 februari 2017, 14:12:53 »
Leeftijd         26-29 jaar   
Taal                          Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur                  Blond   
Haarlengte           Halflang
Lengte                  1.65 m - 1.70 m   
Postuur                   Normaal
Tatoeage                   Ja   Lichaamsdeel   Zij
Cup-maat                   F   Siliconen           Ja
Kleur ogen           Blauw   
Herhalingsgevaar   ja bij aanwezig zou ik haar nooit overslaan
Prijs                           150 euro     Tijdsduur   90 minuten minuten
Service                   NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info                   een topper


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
tanja (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2017, 15:29:42 »
In de bar waar de muziek niet zo hard staat trof ik Tanja Tanja  is van Russische kom af met een F cub opgestoken blonde haren  blauwe ogen ze was in gesprek met een andere kandidaat . en toen die weg was zag ik mijn kans schoon .ik plofte op gepaste wijze naast haar neer . en vroeg of ze vrij was nee was haar antwoord . zij was aan het wachten dat de andere kandidaat terug was maar dat ze graag met mijn spas zou willen maken als ze met de andere kandidaat klaar was . wachten duurt altijd lang maar op zo milf als Tanja wacht ik graag ongeduldig af . ik was aan de praat met een Duitse toen de andere kandidaat terug kwam . maar het duurde wat langer dat ik Tanja zag . ik had geen geduld mee en ging Tanja zoeken . zoeken in magnum dat kost veel energie maar als vulkaan ganger  ben je wel wat gewend .het zoeken was te vergeefs en ik had de hoop op gegeven . geduld is een schone zaak en ik trof Tanja toen ik op het bankje zat bij de kleed ruimte . we zijn eerst samen in de rustige bar wat gaan drinken . totaal geen tijdsdruk had Tanja om de kamer te bezoeken . maar ik was er aan toe . het is een heel geloop in magnum om op een kamer te komen . op de kamer vroeg Tanja mijn wensen  . mijn antwoord was verast me maar . en dat is haar erg geluk . als eerste vroeg ze mijn of ik van zoenen hou de lippen van Tanja zijn zacht en onze tongen verstrengelde in elkaar Tanja zakte af en taste me met kleine zoentjes van me hals tot aan me eieren . ze nam me eieren vol in haar mond en haar pz was ook nog is super te noemen Tanja blaast nat zo goed als dana van LR . tijdens het blazen speelde ik met het klitje van Tanja ik voelde nattigheid aan  me vingers het was tijd om voorzichtig binnen te dringen het vocht van haar vagina gleed langs me pols . en al gauw nam mijn tong het werk over na een 15 minuten vroeg Tanja ben je nog niet moe Tanja pakte wat glijmiddel en bracht dat tussen haar borsten . het was heerlijk hoe ik mijn zwans tussen haar grote F cub zag verdwijnen . Tanja had plezier met mijn genot staaf  .terwijl mijn genot staaf tussen haar  F cub gleed wist ze ook nog is mijn eikel in haar mond te krijgen ik werd geil en tanja monteerde het condoom . als eerste klom tanja op mijn . ik kon leker met haar borsten spelen haar tepels likken tanja gebruikte heel mijn zwans en de volle 25 centimeter verdween als sneeuw voor de zon in haar vulva Tanja beweeegden alleen met haar kond van voor naar achter . ik draaide tanja om plat op haar buik nu had ik de teugels in de hand . met grote ogen keek ze me aan in de spiegel ze zetten haar nagels vast in het bed laken en incasseerde de volle mep . veel was er niet nodig om mijn doen klaar te komen en de scheidsrechter vloot de 1e helft af

Het was rust en tanja kroop als een verlieft dvp in mijn armen de rust duurde 15 minuten en tanja wist me op te geile voor de 2e helft we begonen weer te zoenen als 2 verliefde cupido had zijn pijlen afgeschoten en pielemans kreeg er weer zin in tanja is de blaas koning van magnum . en ze verdiende een lik beurt van de vulkaan . ik legde tanja op haar rug en heb met mijn tong lekker met haar klitje gespeeld het condoom laten monteren ik monteer zelf ook niet me auto banden overigens en in misjonaris   afgemaakt met haar benen hoog in de lucht na de daad hebben we nog verstrengeld in elkaars armen gelegen tanja behoord voor mijn in de top van de sauna club dames samen met jannette babylon – anja phg-svetlana sixsens-en dana  lilli en angelica LR ik deel deze ervaring graag dit zijn de hoogvliegers in sauna club land