Auteur Topic: CADER  (gelezen 5712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CADER
« Gepost op: 20 februari 2017, 01:23:06 »
Cader is een dame van een jaar of 28, maar ziet er jonger uit. Ze is niet superslank, maar lekker romig en heeft een paar hele mooie borsten. Ze is erg spontaan en dat viel me al op tijdens de rondleiding. Ik ben bij haar komen zitten in 1 van de sofa's en daar hebben we een kort, maar leuk gesprekje met elkaar gehad. Vervolgens hebben we een kamer opgezocht, waar het gelijk goed begon met tongzoenen. Wat ik nog niet wist, was dat ze een tongpiercing heeft en daar speelde ze lekker me tijdens het tongen. Ook tijdens het pijpen weet ze haar tongpiercing goed te gebruiken. Voordat ze begon met pijpen, werd mijn pielemans grondig schoongemaakt met een speciaal doekje. In het doekje zat iets van alcohol ofzo, want het tintelde behoorlijk. Eigenlijk voelde het best lekker ;)

Met Cader voelde het gelijk goed aan en ik had wel een klik met haar. Nadat ze me een tijdje gepijpt had, vroeg ik of ik haar mocht verwennen en je raadt het wel, ook haar heb ik tot een orgasme gekregen ;) Bij haar heb ik wel een groot vermoeden dat het echt was.

Daarna was het weer mijn beurt, waarbij ze me weer heerlijk tongzoende en pijpte met haar piercing. Dit keer maakte ze mijn piemeltje niet schoon met het doekje, ook niet toen ik haar erop wees dat er veel pretvocht in en rondom zat. Ze pakte hem beet en zonder schroom nam ze 'n in haar mond. Even later ging er een condoompje overheen en ze kwam boven op me zitten in cowgirl, wat over ging in verschillende andere posities. Aan 't eind heb ik het afgemaakt in missio, zodat ik haar heerlijk kon blijven zoenen. Tijdens het orgasme duwde ze me wel iets weg met haar hand. Het was niet echt storend. Ze vertelde me later dat ze altijd bang is dat het condoom zou knappen.

Daarna nog even wat nagepraat. Cader is een erg leuke en spontane meid met een erg goede service en ook gewoon correct bij het afrekenen. Met haar iets langer dan een uur (lees 5 tot 10 minuten) op de kamer geweest, maar ze gaf aan dat het een uur was. Cader is echt een aanrader in deze club.

Naam: Cader
Nationaliteit/Taal: Roemeens-Turkse / Duits en Engels
Leeftijd: 28
Haarkleur/-lengte: Bruin
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55 Kg, maat 36 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 4/5
Aftersales 3/5
Beoordeling: 4¼/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.