Auteur Topic: NELE  (gelezen 14344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NELE
« Gepost op: 20 februari 2017, 21:39:31 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NELE
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2017, 22:14:41 »
Uit het algemene LT topic:

Na een broodje en een drankje nestelde ik me voor de tweede ronde naast de blonde (geblondeerde) Nele. Een dame die iets ruimer in haar vel zit en een redelijke voorgevel heeft. Ze vertelde uit Spanje te komen, maar dat moet je in de clubs altijd met een korreltje zout nemen, zeker als ze ook nog edn aadig woordje kunne  spreken met de dames die aangeven wel uit het Oostblok te komen. Dat maakt de pret er echter niet minder om. Daarom ook met haar maar eens een kamer opgezocht. Na een Franse verwenning (zc) wilde ze al redelijk snel van bil. En zo hebben we diverse posities uitgeprobeerd, maar net wilde nog niet lukken. Vooral omdat de sessie met Arabella nog net al te lang geleden was.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



en niet lang daarna:

Na een saunagang was het tijd voor de eerste show van de dag. En zoals meestal na de shows is er tijd voor "Gruppensex", zo ook deze keer. Op het bed kruisten Neles en mijn pad zich wederom. Liggend op het bed nam Nele tussen mij benen plaats zinnend op een rematch en ze was ook aardig goed op weg. Na enige tijd nam Maria het echter over en ze nam na een rubbertje geplaatst te hebben bovenop plaats. De eerdere arbeid van Nele was niet voor niets geweest en zo kon Maria het dus tot een resultaat brengen.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



en tijdens het tweede rondje Gruppensex:

Na wederom een dans (Balkandans van Sarah en Patricia) was het tijd voor een tweede rondje Gruppensex. Ik belande op het bed bij Sarah. Zij ging kn de aanval op kleine Koosje gebruik makend van haar  handjes en mondje. Patricia kwam er ook bij, maar er was niet zo heel veel plaats, dus dat bleef bij wat strelen. Toen mein Nachbar klaar was, kwamen ook Nele en Joyce nog helpen. Joyce vooral met strelen en Nele bood haar sappige ronde borsten aan. De explosie die volgde ging over een aantal van de dames hern (nog sorry dames, maar ik had ook weinig kans om elders te mikken  ;))

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NELE
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2017, 20:17:57 »
Uit het algemene LT topic:

De laatste sessie van de dag zou uiteindelijk naar Nele. Deze dame was de hele dag al zeer vriendelijk geweest en met haar wilde ik wel afsluiten. De sessies daarvoor hadden echter al teveel tot geëist waardoor het niet meer tot het eindresultaat wilde komen. Dat lag echter zeker niet aan Nele, maar volledig aan kleine Koosje.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende