Auteur Topic: Diana (Roemeense)  (gelezen 5512 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Diana (Roemeense)
« Gepost op: 25 februari 2017, 09:33:06 »
Naam: Diana
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Lengte: 1.65
Postuur: slank/normaal
Borsten: B- cup natuur, half leeggezogen
Tatoeage: ja - enkel, bovenbeen, onderarm, vingers en schouder
Piercing: ja - bovenlip
Haar: zwart
Taal:  Engels (goed), Duits (matig)
Service genoten: TZ, HJ, BJ, beffen, vingeren, NMC
Extra info: leuke kwebbeltante die het je naar de zin wil maken.

Sessie
Zoals gebruikelijk de sessie begonnen met het geven van een massage waarna een zeer overtuigend partijtje huigswaffelen plaatsvond zoals je dat met een geliefde doet. Na een tijdje begaf ze zich naar beneden en begon aan een BJ. Diep, nat en de juiste hoeveelheid druk. Ze had zich op dusdanige manier gepositioneerd dat ik volledige toegang met mijn vingers had tot poes en klit. Terwijl zij aan het pijpen was masseerde ik haar klit in eerste instantie gevolgd door een warmte-/vochtigheidstest met een vinger van haar grotje. Dit moest natuurlijk ook mondeling gecheckt worden waardoor we in 69 verder gingen. Nadat we elkaar enige tijd op deze manier verwend hadden was het moment daar op de intimiteit verder op te voeren. Zij besteeg me in cowgirl en boog compleet over me zodat we ook onze tongen met elkaar konden laten spelen. Na enkele minuten draaiden we door in missio. Het bleef close, intiem en we neukten in een langzaam tempo zodat we optimaal konden genieten. Na een tijdje voelde ik het langzaam opborrelen en ook aan de manier waarop zij bewoog en steeds steviger tegen mijn kont drukte was te merken dat ze richting hoogtepunt ging. Tempo werd geleidelijk opgevoerd wat uiteindelijk leidde tot een wederzijdse explosie. Een heerlijk uurtje met een leuke gezellige jonge dame die het je volledig naar de zin wil maken. Kans op herhaling is dan ook groot.