Auteur Topic: Luikersteenweg 504, Tina (Slovaakse)  (gelezen 13503 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504, Tina (Slovaakse)
« Gepost op: 25 februari 2017, 22:42:09 »
[box title=TINA]
Land:             Slovakije
Taal:              Engels
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,50m
Model:            normaal
BH:                A
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      donker
Haarlengte:    lang en krullend
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PMC NMC Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504, Tina (Slovaakse)
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2017, 22:44:48 »
Leuke ervaring met een hele mooie meid, maar prijs-kwalitatief gezien gewoonweg veel te duur (100€/20 minuten). Uitgebreid verslag volgt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504, Tina (Slovaakse)
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2017, 07:59:50 »
Ik heb gisteren op de Luikersteenweg (Le Paradou) een eerste keer geneukt met Tina.

Tina. Slovaakse. Onderdeurtje van zo'n meter 50. Heel leuk kopje met lang blond, krullend haar. Guitige uitstraling en een schitterende lach. Ik zag haar, en ik was onmiddellijk verkocht. Haar lekkere, gespierde kont en mooie A-cup met pronte tepels (die ik uiteraard pas later op kamer zou ontdekken), nam ik er met alle plezier bij :)). Tina heeft een tramp stamp. Piercings kan ik me niet herinneren.

Ik parkeerde me links vooraan Le Paradou, op de kleine parking, afgeschermd van het zicht vanop de weg, door middel van enkele platen en begaf me snel naar binnen. Daar koos ik uit de uitgebreide menukaart voor een maaltijd aan 100€ voor 20 minuten, waarop ik al snel begeleid werd naar een kamer achteraan.

Onze kamer was een mooie, ruime kamer met een grote jacuzzi, maar om die te mogen gebruiken, moest ik ofwel bijbetalen, ofwel minimum een uur op kamer blijven. Daar heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt.

Ik kleedde me uit en Tina friste zich ondertussen op, waardoor ik alle tijd had om haar kleine, maar heel leuke lichaampje te bewonderen.

Eens opgefrist, installeerde Tina zich naast me op bed. Ze gaf me leuke zoentjes op mijn borstkas en kreeg zo al onmiddellijk wat leven in kleine Piet. Ik genoot.

Plots positioneerde ze zich op me en begon ze met haar poes over mijn kleine vriend te schuren. Dat had ik nog niet vaak meegemaakt op de Chaussee d'Amour. Piet stond nu al snel op volledige oorlogssterkte, waarop Tina het pussysliden voor bekeken hield, kleine KP van een condoom voorzag en hem lekker begon te pijpen.

Ik voelde dat Tina me klaar zou kunnen pijpen, en dat wou ik niet, dus ik vroeg haar te neuken.

Ze kroop terug op me, en stopte mijn genotsknots in haar kleine, nauwe poesje. Ze bereed me lekker wild en ik voelde dat ik dit niet lang zou kunnen volhouden. Ik heb daarom maar snel het commando overgenomen en heb nog een tijdje lekker kunnen doorneuken in missio en hondjes. Uiteindelijk ben ik knallend klaargekomen tijdens missio ;D (jaja, je hoort het goed: niet in hondjes) en ben ik tevreden neergezegen op bed.

We hebben ons vervolgens allebei opgefrist, waarna Tina nog even wou na knuffelen en napraten op bed. Ze heeft nog enkele leuke weetjes verteld over haar thuisland en over de P6 in Limburg en daarna was het tijd om Le Paradou te verlaten. Ik heb nog een dikke knuffel en een zoen gekregen, en ben tevreden terug mijn auto ingestapt.

Herhalingsgevaar: voor het uiterlijk en de service direct. Voor de prijs: het was op die straat goed voor nog eens een keer, maar overall is 100€ voor 20 minuten (al ben ik weliswaar eerder tegen de 30 minuten binnen geweest) simpelweg veel te duur 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504, Tina (Slovaakse)
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2017, 01:47:41 »
Stond daarnet weer enthousiast mooi te wezen in 'Le Paradou' :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Luikersteenweg 504, Tina (Slovaakse)
« Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2017, 17:18:37 »
Ook gisternacht weer op post. En opnieuw heel enthousiast in haar raampje :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum