Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 618786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #15 Gepost op: 13 juli 2012, 23:37:03 »
Ik dacht dat jij Altsheimer (light) had, niet altijd dus, selectief ja  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #16 Gepost op: 21 juli 2012, 18:09:26 »
Ik zou het geen detail durven noemen, toch moet ik eigenlijk mijn verhaal beginnen nog lang voor ik in de club aankwam.

Ik dacht het gevonden te hebben.  Een overnachting geboekt aan € 25 per persoon per nacht per kamer zonder ontbijt.  Dat is bijna gratis en de foto's toonden een onderkomen van perfecte kwaliteit.
Toch zat er een addertje onder het gras.  Kort voor mijn vorig verblijf, meldde de eigenaar dat hij mij op een ander adres zou laten overnachten omdat de personen die er al geboekt hadden, bijgeboekt hadden en trouwe klanten waren.  Kan al eens gebeuren, begrijpelijk.  Geen probleem.
Echter laatste keer was het weer zo.  Weer een ander adres om te overnachten, nog een ander adres dan het vorige andere adres.  Ik dacht toen natuurlijk al dat dat de laatste keer zou zijn dat hij kort voor aankomst nog alles zou kunnen veranderen bij mij.
Het blijft ook bij de laatste keer ondanks wat zich daar afspeelde. 

Ik had van de eigenaar enkel nog maar de straatnaam gekregen, nog niet het nummer.  Nog zoiets??  Google gaf aan dat het nummer 11 zou kunnen zijn.  Toen ik bij nummer 11 stond en aanbelde, deed er niemand open.  Ik belde de eigenaar en die wist me te zeggen dat ik in nummer 23 moest zijn.  Het lijkt er op alsof deze man de halve stad bezit.  Ik belde daar aan (verschillende bellen = zomaar op een bel duwen) en werd binnengelaten.  Een buitenlandse dame deed open op de gang op het eerste en vroeg meteen of ik voor het logement kwam.  De dame die daarvoor zorgt, was niet thuis, wist ze me te vertellen.  Ze zei dat ik later eens moest terugkomen.  Daar sta je dan.  Zin om te gaan neuken en je staat daar min of meer vast.  Net toen ik weer de eigenaar wou bellen, komt er een mooie Thaise dame aangelopen.  Dat bleek de dame te zijn die ik moest hebben.  Ja, ze was écht mooi.
Ik liep met haar mee naar het tweede verdiep.  Ze was erg vriendelijk en zeer gedienstig.  Ze gaf me zelfs onmiddellijk een vervangrugzak omdat die van mij kapot was gegaan.  Verder geraakte ik er maar moeilijk van af.  Ze had van alles te vertellen.  Ik maar kijken naar haar.  Ze liet ook al vrij snel vallen dat ze alleen was, dat ze graag weer eens op bezoek naar haar familie in Thailand zou gaan, dat ze er geen geld voor had....  Ik dacht: "het is toch niet waar hè".  Ik vond dat ze heel joviaal begon te doen.  Ze titste eens op mijn poepje. 
Even speelde ik met de gedachten om seks uit te lokken.  Ik deed het wijselijk niet.  Een ander verhaal spookte weer als vers door mijn hoofd.  Ik heb haar bedankt voor alle services en gezegd dat ik nu écht wel moest vertrekken.  Geen avontuurtjes meer voor mij.  Bovendien lag het er zo dik op dat ze een geldschieter zocht.

Moet ik geloven dat het toeval was.  Toen ik in de vroege uurtjes weer aankwam om te gaan slapen en net de sleutel in het sleutelgat had gestoken, stond zij toevallig in de gang.  Ik heb me van de straalbezopene gehouden om ongeveer zeker te zijn dat er geen gekke dingen zouden gebeuren.  Seksnood had ik trouwens effe niet meer.

Tot hier.


De eerste eigenaardigheid speelde zich af op Strassenbahn 16.  Een travestie op de tram.  Mooie lange benen had ze wel.

Bij aankomst kreeg ik weer een vriendelijke ontvangst van de theke en van de meeste aanwezige vrouwen ook.  Op dit moment (rond 11:15) waren er nog maar een tiental vrouwen aanwezig en geen mannen.  De vrouwen aanwezig vanaf na 14:00 uur waren veel wispelturiger.  Zoals in de meeste clubs kan je stellen dat de mooiste dames het minste moeite doen om je te zien staan.  Zij zijn er van overtuigd dat jij hun wel ziet staan.  Het zijn de uitzonderingen op de regel waar ik mij vooral mee bezig hou.  Van 11:00 - 12:00 samen met 7 vrouwen gebrunched.  Een tafeltje verderop (we zaten op het overdekte buitenterras) zaten twee Afrikaanse vrouwen.  Eén daarvan herkende mij van vorige zaterdag in Sharks en wou weten wat ik nu hier kwam doen.  Ik stelde haar gewoon dezelfde vraag.  Ik had nog makkelijk kunnen antwoorden maar zij begon over wat anders.  Veel gepraat wenste ik ook niet in gezelschap van 7 vrouwen om me heen.  De andere wist nog te zeggen dat ze me nog kende van PHG.  Ik haar niet meer maar dat begreep ze vermits ze dikker was geworden.  Ze wist nog heel goed dat ik in PHG bijna altijd met die kleine Afrikaanse opdonder Selena op kamer ging.  Toen moest ik ook weer even aan die tijd denken.  Het was de tijd toen ik "gebroken" had met Brenda in PHG.  Die kleine Selena toch... jong, jong... die squirte er nogal op los.  3 soms 4 keer na mekaar. 

Het buitenterras is trouwens vernieuwd en mag er meer dan wezen.  Overal staan zitzakken waar vroeger de sofa's stonden.  Zitzakken voor één persoon.  Ze ogen mooi, ze zitten comfortabel.  Het is een mooie verbetering.  Toch blijf ik het een beetje vreemd vinden om in een seksclub eenpersoonszitplaatsen te verzinnen.  Vroeger kon je languit met je vriendinnetje wat keuvelen en ondeugend doen voor je naar kamer ging.  Nu gaat dat gelukkig ook nog.  Je moet ze gewoon bij je op schoot trekken (laten ploffen).  Dit moment is bijna altijd een fotomoment!  Verder is het buitenterras (en de gehele club zo'n beetje) Oriëntaals ingericht (opgefleurd met Oriëntaalse toetsen). 
De sofa's in de bar zijn ook vernieuwd.  Of toch minstens een nieuwe bekleding.  Het wit is geweken voor groen-bruine velours.  Je kan nu in de bar ook schalen vinden met zoute nootjes en chips en snoepgoed.
Ook de wc-ruimtes zijn gerenoveerd.  Mag gezien worden.  Enkel een spiegel en haakjes om je badjas aan op te hangen in het geval je moet kakken, ontbraken nog bij mijn bezoek.  Misschien is dat nu ook al in orde.

Het ontbijt was weeral erg lekker.  Met een cappuccino of twee heb ik mijn eten dan wat laten zakken.  Vanaf een uur of twee kwamen de vrouwen vlotjes binnen.  Heel veel mooie vrouwen.  Veel vrouwen van mijn type.  Zo moet dat zijn. 
Op de drank moet je de eerste uren dat Samya open is soms wel eens wat langer wachten want dan moet de theke zowel de bar als de ontvangst helemaal alleen doen.  Van tijd tot tijd vraagt een dame wel wat je wil drinken.  Zo ook bij mij maar ik wou een cappuccino en dat kon ze niet maken.  In Samya is dat ook een hele bewerking maar de cappuccino is nergens zo lekker als bij Samya (ook niet in PSR).  De theke kwam kort daarna langs en vroeg of ik nog heel eventjes op mijn cappiccino kon wachten.  Geen probleem.  Ik heb tijd.  Ondertussen komen twee dames voor hun een koffie halen en bedienen ze een andere beer van koffie.  De theke komt weer aan en zag dat de twee dames voor zichzelf bezig waren.  Ze vroeg hen waarom ik nog niet bediend werd.  Ik zei de theke dat ze allicht geen cappuccino zullen kunnen maken en dat een cappuccino het best smaakt als de theke hem klaarmaakt.  Die theke die vaak de eerste uurtjes na opening de dienst uitmaakt in Samya is pas echt een lieve zotte. 

Ondertussen had ik mijn keuze voor mijn eerste date al gemaakt.  Spijtig toeval was dat door het wachten op de cappuccino zij ondertussen met een andere man richting catacomben verdween.  Geen probleem.  Ik ging met mijn cappuccino wat in het zonnetje zitten.  Op het overdekte binnenterras zat wel wat volk.  In het zonnetje buiten slechts één dame die languit van de zon aan het genieten was.  Veel plaats is er in Samya niet om te zonnen en de paar ligzetels die er zijn, daarvan is er nog een kapot ook.  Ik ging op een stoel zitten aan een tafeltje.  Niet veel later komt Georgie aangewandeld en komt flemen.  Een paar lieve woordjes en kusje en Georgie ging weer weg.  Ze wou eerst wat eten.  Daarna zou ze gegarandeerd weer terug naar mij komen.  Ze is blijkbaar ongeloofelijk aangetrokken tot "gene simpele kerel".  Vanaf toen deed ik veel moeite om net niet meer te veel in haar weg te lopen.  Ik wenste haar smakelijk eten toen ik met mijn lege tas cappuccino weer richting bar trok. 

Net voor ik een eerste saunabeurt wou beginnen, bestelde ik nog een drankje.  Georgie kwam ook net de bar binnen.  Als ik niet meteen richting sauna was vertrokken, hadden we mekaar tegen het lijf gelopen.  Ik stapte dus richting veilige oorden.  Ik heb precies al gemerkt dat Georgie "trapafdaalangst" heeft.  Ik zie ze nooit in het wellnessgedeelte.  Nochtans als ze me niet begrijpt kan ze daar eens in alle rust mijn gebruiksaanwijzing doornemen.   

Verdorie, da's waar ook.  Je moet handdoeken vragen aan het onthaal aan de theke vooraleer je naar beneden naar de wellness gaat omdat er in het wellnessgedeelte geen handdoeken liggen in Samya.  Beetje onpraktisch, zou kunnen verholpen worden.  Wat dacht je?  Op de trappen passeren Georgie en ik mekaar.  Ze knijpt even in mijn kontje.  Net zoals je iemand ook een kusje teruggeeft als je een kusje krijgt, knijpte ik ook eens terug in haar kontje. 
Op de handdoeken moet je soms tijdens de eerste openingsuren van Samya ook even wachten.  Een mooie blonde dame vroeg aan mij waar ik stond op te wachten.  Ze zei kort dat je dan op de bel mag duwen en ze belde voor me.  Verder was er op de dame haar gezicht weinig symphatie af te lezen.  Ze kwam dus niet op mijn to do-lijstje en al zeker niet toen ik zag dat ze met een berenkennis van mij naar kamer vertrok en met hem al na 15' terug was.   

In het wellnessgedeelte zie je zelden vrouwen.  Dat is wel jammer.  Wat ik wel zag was dat er een beetje een rare kerel was.  Hij was in de bio-sauna en speelde voor Jezus of zo.  Hij hield zijn armen naar achter en klopte keihard met zijn knoken tegen de houten want van de sauna.  Daarna zwaaide hij met zijn armen van onder naar boven en als zijn handen beneden waren kuste hij zijn voeten.  Ik had niet beter verwacht maar hij verdween met mijn sletsen en met een andere man zijn badjas en handdoeken.  Deze vreemde man met lang gekruld zwart haar heb ik na mijn saunabeurt niet meer gezien in Samya.

Ik maakte er een compleet wellnessgebeuren van.  Finse sauna, bio-sauna en dampbad.  Telkens met de nodige rust en koude douches.  Daarna had ik een heerlijke BBQ zeker en vast verdiend, vond ik zelf.

Op het terras was Georgie weer.  Zij daagt mij nog steeds uit, nu was het mijn beurt en ik streelde eens langs haar bilspleet heen.  Ze liep gewoon door want ze had blijkbaar een afspraak met een beer.

De BBQ smaakte weer heerlijk.  Tijdens het eten werd ik "lastig gevallen" door een paar knappe blonde dames.  Wat is dat tegenwoordig toch met al dat blond?  Twee van de drie konden het nog voor mekaar krijgen om mijn laatavonduren mooi op te vullen.  Ze maakten er beide een waar bedfestijn van.  Het waren twee vriendinnetjes die wat hadden afgesproken en dat tot waarheid wilden brengen.  Hoewel ik dat maar na mijn twee spetterende sessies vernomen had, hebben ze het tot waarheid kunnen brengen, helemaal met mijn zege.  Of ik wat over deze twee sessies kwijt wil, weet ik nog niet.  Sommige dingen hou ook ik liever voor mezelf en aan hun twee.  Velen zouden het trouwens maar gek vinden.

Op de parking kwam ik den baas nog even tegen.  Hij vroeg of alles naar wens was verlopen.  Het management van Samya houdt er een familialer karakter op na dan bijvoorbeeld de kleine club ROM waar het er allemaal heel formeel aan toe gaat. 

Je zou Samya met wat goede wil kunnen vergelijken met GT.  Toch voel ik me goed in Samya.  Het is toch ook weer heel anders in Samya.  De vrouwen zijn vriendelijker, de vrouwen zijn relaxter, de vrouwen zijn mooier, ze zijn even talrijk, het eten is veel lekkerder, de wellness is veel beter, je kan er ook tot rust komen, de wc's worden gerenoveerd als dat nodig is, je moet niet aanschuiven om wat food, je moet niet in de gietende regen eten en in de kou, de douches werken behoorlijk....

Vrouwenaantal in de avond en nacht op deze vrijdag: ongeveer 85.

Aanstaande zaterdag ben ik weer op de bruisende verjaardagsparty van den baas van Samya.  Vorig jaar was dat een feest zoals ik er nog maar weinig heb meegemaakt.  Ik twijfelde dus geen moment meer toen ik zijn verjaardagsuitnodiging in mijn mailbox ontving  ;).

 
 
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #17 Gepost op: 22 juli 2012, 00:33:40 »
Headlines van de vrijdag Samya




De Thaise kamerverhuurster viel op SekenFun.


Op de tram een travestiet met lange benen.


Georgie valt op " gene simpele kerel", maar het blijft bij in de poep knijpen en over de bilspleet aaien


Jezus zit in de bio-sauna van Samya, lenig want hij kan zijn voeten kussen en verdwijnt met S&F badslippers en badjas in het niets.


Vervolgens zijn er 3 blonde waarvan 2 Seksenfun amuseerden wat wij maar gek zouden vinden.


En op de parking nog de baas van Samya.




Kortom een bont gezelschap voor een vrijdag in Samya.




Groet, Foots  O0




P.S. Wie veel reist kan verhalen was vroeger een spreekwoord.



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #18 Gepost op: 22 juli 2012, 10:37:39 »
Verjaardagsfeest van één der bazen is inderdaad een erg gezellig feest altijd, uiteraard een resem stammgasten en een resem dames, maar 85  :o, dat lijkt me toch ietwat té veel van het goede om te mogen anticiperen  ;D... Veel plezier gewenst aan éénieder die aanwezig kan tekenen, wegens festiviteiten in een recreatiegebied zal ik andere prioriteiten hebben volgend week-end...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2012, 23:48:27 »
Heren Rakkers,


Het idee:
Hier lezende had ik de indruk gekregen dat Samya wel eens een tent zou kunnen zijn die zowel Sexmachine als mij zou kunnen bevallen daarom besloten we om de club eens te gaan bezoeken. We waren er beide nog nooit geweest en een eerste keer is altijd weer eens spannend. Afgelopen zaterdag was ook nog eens het feest van de baas en Seksenfun maakt me al erg nieuwsgierig toen hij een line up voorspelde van 85 dames  :o . Dit werd later in de week gerelativeerd door Satanic Surfer, maar mijn eerste idee was eigenlijk dat het een kleine club zou zijn.


De dag:
Kortom afgelopen zaterdag werd de stalen ros de teugels gegeven en de sporen in de liezen van de Duitse volbloed gezet. Al pratende waren we er eerder dan we verwachten, want 150 km. is en blijft wel een eind weg voor je hobbie weer eens te gaan bedrijven. Bij aankomst viel allereerst het oog op een bloedmooie blondine die naar de ingang liep, veel extentions, mooie ogen en een geile hoerige look. Ik was eigenlijk al meteen verkocht, tenzij er nog iets mooier binnen zou rondlopen........


De club:
Binnen kregen we als nieuwelingen geen rondleiding van een jongedame en daardoor trokken Sexmachine en ikzelf zelf maar eens verkennend door de club. Welke ruimtes etc. ga ik niet in detail beschrijven, daar staan hier genoeg recensies die dat veel beter beschrijven dan ik ooit zou kunnen. Verbazingwekkende details noem ik wel, vandaar dat de club zowel Sexmachine als ik zelf de club meteen vanaf de eerste minuut goed beviel. De omklederuimte beneden met de douches voor zowel heren als dames. Hier troffen we SeksenFun volgens mij die al languit in een relaxxxbed/standstoel/ligbed lag. Deze bleek namelijk een perfect uitzicht te bieden op de dames douche, een verdomd leuk en doordacht detail, toppie >:D .


Op de begane grond was een soort disco in gogoclub stijl met danspalen, rond half 5 was er nog niet zoveel dames en heren, maar ik proefde al een leuke ontspannen en geile sfeer, wat naast de danspalen mij opviel dat je zelf lekker gekoelde kleine flesjes frisdank kon pakken. Niets dringen of vragen aan de theke en als klap op de vuurpijl ook nog echte coca cola en goede fruitsapkes. Hmm lekker en makkelijk, zouden veel meer clubs moeten doen. Trouwens gogo danspalen moeten ze verplichten in een club, dat zouden ze via een Europese regelgeving zelfs moeten eisen C:-) .


Gezien de temperatuur liepen we door een automatisch openende deur naar een groot overdekt terras, met deftige bbq voorzieningen. Heren die mij kennen weten dat bbq en buffet niet meteen mijn cullinaire charmes winnen ten opzichte van de versbereide PSR menu's, maar ik zag gelijk dat ze veel apparatuur hadden en een deftige ruimte voor het buffet. Deze werden later dan ook voorzien van een geweldige bbq aangevuld met heerlijk buffet en zalige toetjes.
Ook kon je er overdekt aan een tafeltje zitten of in het stukje onoverdekt in de zon genieten van het mooie weer. Verder stonden er achter op dit terras een busseltje zitzakken, maar dat vind ik persoonlijk zelf maar onhandige dingen. (Vanwege mijn lage zwaartepunt kom ik niet meer omhoog als ik in zo'n zitzak hang.) :-X


Op de eerste verdiep zijn de kamers schijnbaar allemaal in een andere stijl, mooie kamers, zonder meer in hoerige stijl. Zo moet dat zijn, niets ikea of deens ontwerp, maar lekker kitscherig en hoerig. Zelfs op de wc was het duidelijk dat je hier in een hoerenclub zit te schijten en wederom handig waren de hygienische handendrogers, ik zeg die gast die dit hier heeft ingericht is in mijn ogen met lof geslaagd voor de universitaire studie hoerenkeet-inrichting 8) [size=78%] .[/size]


Op de 2e verdiep is een lounge voor een verjaardagsfeestje of wat uitrusten en ook deze hing vol decoratie die je overduidelijk toont waar je bent. Heerlijk, alleen die verdomde 2 op en afstapjes waar ik al haast mijn nek over brak, dat is gewoon zeer gevaarlijk, maar dat was met de zitzakken en de hoge temperatuur het enige waar ik over zou kunnen mekkeren, maar ik kwam helemaal niet om te mekkeren, ik kwam voor een leuke gezellige en geile tijd en dat is wat ik in alle genen van deze club proefde. De sfeer, zeker als het wat drukker werd, spatte ervan af en dat was en is waar we graag voor komen, wat een heerlijke geile sfeer zit er in deze typische hoerentent ;D .


De sfeer:
Aangezien we rond half 5 aankwamen was het nog niet zo druk, na een flesje cola te hebben opengetrokken streken we rap neer op het terras, waar je zo kunt gaan zitten dat je ook de club in kunt kijken als de automatische deur opengaat. De dames liepen vaak op en neer en dat maakte het een mooie plek, waar je strategisch opgesteld staat voor het buffet en de meiden in de gaten te houden. Het beviel me werkelijk uitstekend, ik genoot met volle teugen van alles, het voor mij zo ontastbare maar ozo belangrijke punt sfeer was volop aanwezig en dat kwam niet alleen door het gebouw, maar vooral van de dames, de looks de kleding, de dansen en hun gedragingen :P .


Meltem:
Wel ik was nog nooit in Samya geweest en ik kende ook geen enkele dame alsnet een dame waar ik jaren geleden ooit eens mee was geweest. Maar Meltem de Georgische schone en verleidelijke dame die is er de laatste tijd niet vaak las ik op het forum, maar plots kwam er een dame buiten zitten en ik bleef maar naar haar ogen kijken, was dit Meltem ? Ik twijfelde, maar eigenlijk ook weer niet, was ze dit echt ? Nu ben ik niet de bangste uitgevallen en jawel het bleek inderdaad Meltem te zijn woooouw !!! Want daar heb ik al jaren zeer goede herinneringen aan. Even wat gepraat, maar aanzien ze nu gezonder leeft was ze toch een heel stuk steviger geworden. Tja eigenlijk viel ze nu buiten mijn normale selectiecriteria want ik doe graag superslanke hoerige uitziende playboymodellen die ik in het normale dagelijks leven niet eens ontmoet. Maar toch zie ik liever Meltem zo dan dat ze overduidelijk bezig is met een ongezonde en dure hobby. Eigenlijk eerlijk gezegd de reden ook waarom ik haar niet heb achternagereisd in haar clubcarierre, als ik verliefdheidsgevaar voel in combinatie met de dure en ongezonde hobbie zegt mijn brein gewoon nee :( .


Meltem is een stuk rustiger geworden, maar haar ogen zijn nog steeds even verleidelijk. Tja wat zou ik doen ? Die overheerlijke hoerige blondine met extensions bij aankomst ? Of toch mijn Meltem, ik koos met mijn brein, want Meltem had gezellig even aan het tafeltje tijd voor mij vrijgemaakt en bleek zich nog te schamen voor het gedrag dat ze vroeger wel eens vertoonde. Op kamer bleek het nog steeds superlieve meid die nog precies weet wat ik graag heb. Na kussen en goed pijpwerk in verschillende standtjes kwam ze met het voorstel om mij te neuken, maar geroutineerd als ze is kent ze mijn voorkeur en viel mij cowgirl, cowgirl op de hurken en cowgirl reverse mij ten deel.





Daarbij deed ze vrijwel al het werk, zoals ik dat graag heb in afwisselde tempo soms langzaam soms enthousiaster. Uiteraard wilde ze me graag klaarpijpen en de ft die volgde was ik denk ik een seconde of 10 lang en ik heb weer deftig moeten kermen. Het was bijzonder veel, zoals meestal en Meltem liet niets uit haar mond ontsnappen. Heerlijk nog een kus met zoute nasmaak en mijn eerste goede Samya sessie zat erop.

Conny:
Intussen was het drukker geworden en rond 10 uur half elf kwam de sfeer in de 18+ disco lekker op gang, vrij kort na mijn kamer met Meltem zag ik die heerlijk hoerige blondine die haar zwarte setje ophoog deed, waardoor ze lekker in haar zwarte slip stond te dansen. Geil als ik ben pakte ik haar van achter beet en wreef met mijn handen over haar prachtig platte buikje heerlijk hing ze als een slang achterover op mijn mooie ronde welvingen van mijn buik, als een krolse kater reed ze tegen kleine Foots met dat geile kontje en kleine Foots werd gelijk wakker en klopte mee. In het ritme van de muziek werd hij bij elke beat weer harder, godverdomme dat was veel te snel, dus ik vertelde de dame dat ik net van kamer was en dat ik haar later zou opzoeken. Potverdomme achteraf gezien ik had ze niet moeten laten gaan, maar haar terplekke moeten nagelen in een kamertje.


Tegen een uur of 1 zocht ik de geile blondine weer op, het was Conny uit Duitsland en ze haalde voor mij een colaatje en voor haarzelf een watertje. Ze zei nog iets en ik begreep dat we even op een kamer moesten wachten, geen punt ! Echter er kwam niemand meer terug en ik zag ze ook nergens meer. Bij de receptie gevraagd, maar die antwoordde dat ze op kamer was. Oh ok, wat vreemd, misschien had ik het wel verkeerd verstaan, want de muziek was heel erg hard in Samya. Goed dat maakte me niet zoveel uit, want ik wilde perse met deze dame gaan. Toen ze terugkwam in de bar werd ze weer meteen aangesproken door een gast en ze kwam niet naar mij. Ik dacht ik zal het nog eens vragen, dus ik erop af. Ze vertelde dat ze bezet was en tja toen was ik wel even beteuterd, maar goed ik begrijp dat ze waarschijnlijk een vaste klant had en accepteer gewoon dat het voor vandaag niet meer ging zijn.



Toen ze echter aan de kant ging zitten schoot onze SeksenFun er (voor mij al overduidelijk) als grap op af, maar ook deze kreeg te horen dat ze bezet was. Hoewel ik pas na vele jaren Seksenfun een beetje begin te begrijpen, zo begreep hiij niet dat ik me zo liet bhandelen, want voor een gfe heer is met een ander gaan natuurlijk meteen een dramatische spelbreker. Voor mij is dat echter helemaal niet zo, de dame moet gaan met wie zij wil en als zelfstandig ondernemer moet ze zelf rekening houden met vaste klanten etc. Kortom ik was teleurgesteld dat ik het niet was, maar ik neem een dame absoluut niets kwalijk, ach ja ze had het iets duidelijker kunnen zeggen, ach, soit, voor mij geen punt. Doe ik de dame lekker de volgende keer, want ik ga hier zeker nog eens terugkomen.


Priscilla:
Ik dacht echter dan maar een ander en ik vertrok met een dame waar ik tijdens de bbq wat mee had lopen dollen dat ze een killerarsch had. Tevens had ik van Sexmachine begrepen dat ze erg goed was, maar tegen mijn eigen beter weten in had ik beter naar huis gegaan. De dame was wellicht een prima keuze, maar in mijn brein zat de geile blondine en ondanks haar goede pogingen werd kleine Foots wel even wat harder, maar de fantasie in mijn hoofd liet me in de steek. Kleine Foots weigert dan na een korte tijd, maar dat kun je de leuke dame niet aanrekenen.


Kortom:
Geweldige BBQ, lekker toetje, geweldige freet
Fantastische clubsfeer  in hoerige stijl, zo mag ik het heel erg graag
Mooie jonge dames, perfect passende in de sfeer
Geweldige club met superdetails, zie tekst
Veel en veel te laat thuis, moe maar zwaar voldaan


Groet, Foots  O0


P.S. Foots overweegt nu een blonde coupe:
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2012, 13:01:53 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #20 Gepost op: 30 juli 2012, 02:24:44 »
Ali en zijn vijfenzestig sletjes (uit de vertellingen van duizend en één Kölnse Nachten)


- Seksenfun goes "LR new style": onbegrijpbaar maar waar, deze geile disco voor 18+ vindt hij wel leuk
- Leuke Foots wordt oud: ondanks de overvloedige aanwezigheid van Arabische volbloeden aka playboymodellen holt hij "dikke Meltem" en "blonde schminkdoos" Connie achterna
- Na Lorena LR (waar is de tijd) nu haar zus gespot in Samya: wegens overaanbod Arabische paardjes zal ze even moeten wachten op een recensie
- Ali weet wat mannen bekoort: een hoerige tent, lekker eten, geile sletjes en een ophitsende sfeer
- Jazzstar A. zweept de hele avond de gemoederen op, wat een heerlijke kaalkop aka black singer: entertainment van de bovenste plank

- Op de plank: reuzegarnalen, heerlijke tunasteaks, heerlijk varken, lekkere kipjes
- Lekker kipje Priscilla toony urenlang "KillerArsch" aan BBQ: Amalia heeft een geduchte concurrente, ze krijgt van me een perfecte 10

- Om 10 u des avonds is Ali jarig: alle "roofsters" zingen in koor, op de tonen van Stevie Wonder

- Wonderwoman Connie doet tot drie maal toe de verdwijntruuk: Foots staat versteld

- Verstelde SM: Samya serveert varken tijdens Ramadam
- Veel " Ram-Madammen" aanwezig: ik schat zo een 25 meiden met Turks bloed in de aderen
- Nieuwe definitie Turks Fruit: watermeloensap over (de borsten van) een lokale schone


-Schone kamers op het eerste verdiep
- Verdieping 2, de lounge heeft een levensgevaarlijk op- en afstapje
- Gevaar voor verslaving: Samya is van dag één voor mij beter dan LR in de toptijd
- Top waren de cocktails, de fasciliteiten, het personeel, de sfeer en de hoerentent op zich
- Samya is een tent zoals een hoerentent moet zijn

- Wordt vervolgd...

« Laatst bewerkt op: 30 juli 2012, 17:57:52 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #21 Gepost op: 30 juli 2012, 21:06:17 »
Ik weet niet of ik nog veel extra kan vermelden bij deze twee prachtige recensies over Samya.  Enkel dat geredeneer over Connie.  Foots, laat dat a.u.b. voor de GFE-beren.  Dat past niet bij jou.

Citaat van: Foots
Tegen een uur of 1 zocht ik de geile blondine weer op, het was Conny uit Duitsland en ze haalde voor mij een colaatje en voor haarzelf een watertje. Ze zei nog iets en ik begreep dat we even op een kamer moesten wachten, geen punt ! Echter er kwam niemand meer terug en ik zag ze ook nergens meer. Bij de receptie gevraagd, maar die antwoordde dat ze op kamer was. Oh ok, wat vreemd, misschien had ik het wel verkeerd verstaan, want de muziek was heel erg hard in Samya. Goed dat maakte me niet zoveel uit, want ik wilde perse met deze dame gaan. Toen ze terugkwam in de bar werd ze weer meteen aangesproken door een gast en ze kwam niet naar mij. Ik dacht ik zal het nog eens vragen, dus ik erop af. Ze vertelde dat ze bezet was en tja toen was ik wel even beteuterd, maar goed ik begrijp dat ze waarschijnlijk een vaste klant had en accepteer gewoon dat het voor vandaag niet meer ging zijn.
Toen ze echter aan de kant ging zitten schoot onze SeksenFun er (voor mij al overduidelijk) als grap op af, maar ook deze kreeg te horen dat ze bezet was. Hoewel ik pas na vele jaren Seksenfun een beetje begin te begrijpen, zo begreep hiij niet dat ik me zo liet bhandelen, want voor een gfe heer is met een ander gaan natuurlijk meteen een dramatische spelbreker. Voor mij is dat echter helemaal niet zo, de dame moet gaan met wie zij wil en als zelfstandig ondernemer moet ze zelf rekening houden met vaste klanten etc. Kortom ik was teleurgesteld dat ik het niet was, maar ik neem een dame absoluut niets kwalijk, ach ja ze had het iets duidelijker kunnen zeggen, ach, soit, voor mij geen punt. Doe ik de dame lekker de volgende keer, want ik ga hier zeker nog eens terugkomen.


Zeg nu zelf, dat is er vierkant over, zo'n ellendig lang "gelul" over haar.  Neuk haar gewoon en kom voor jezelf op man!  Aarzel niet zo lang als ze alleen zit.  Waag je kans.  Die niet waagt, niet wint.  Zélfs ik was je inderdaad voor.  Stel dat ze niet bezet was, was je ze voor de vierde keer kwijt  ;).


het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #22 Gepost op: 11 augustus 2012, 23:10:43 »
Als je het nog niet mocht weten.  Je kan bij het binnenkomen in Samya vragen om geregistreerd te worden voor de kortingsformule.  Je krijgt dan na een aantal bezoeken een vrijkaartje voor je volgende bezoek. 
Ze komen daar ook spontaan mee af maar dan pas wanneer je verschillende keren de club bezocht op kortere tijd.  Zo wilde het toeval dat ik net achter de formule wou informeren en de theke inderdaad de fichebak al had geopend.  Je geeft een zelf verzonnen code op en met die code moet je je dan steeds aanmelden bij elk bezoek, voor dat je betaalt!
De korting geldt dus voor iedereen.  Als je zelfs niets vraagt, komen ze er maar mee af als ze vermoeden dat je een trouwe klant gaat worden.  Niet abnormaal overigens.

De thekefrau ontving me weeral uiterst sympathiek.  Een toffe dame.

Na het omkleden werd ik aan de douche al direct herkent (dat gebeurt me de laatste tijd wel vaker) door Joy.  Ze herkende me van Amnesia.  Wat een geheugen hebben die dames toch.  Ik herkende haar niet (al die Zuidafrikaanse dames lijken voor mij ook zo op mekaar) en zij herkent me dan uitgerekend van een club waar ik nog maar twee keer was.  Joy was zichzelf aan het opmaken in het wellnessgedeelte beneden.  Ondertussen speelde ze muziek van Ramstein.  Toen ik vroeg of ze van hard rock houdt, kwam haar Duits chauvinisme (woont al 15 jaar in Duitsland) naar boven.  Ze houdt niet van rock (hard rock) muziek maar wel van Ramstein.

Terwijl ik wat later even languit lag te rusten in een van de ligzetels in de wellnessruimte, kwamen twee vrouwen zich douchen.  Ze waren voor de eerste keer in Samya en sprongen bijna een gat in de lucht van het verschieten toen ze merkten dat ze net de douche hadden genomen die enkel koud water geeft.  Een man wees hen de normale douches en ging erg graag nog eens douchen met hen (hij had zich net gedoucht).  Met hun drietjes vertrokken ze op kamer.  Mooie start voor die dames in Samya.

Ik liep maar weer eens naar boven.  De theke wou me al direct een cappuccino aanbieden. 

Met de heerlijke drank (het kost wat werk hoe ze die daar klaarmaken maar hij smaakt dan ook bijzonder goed, met een wolkje cacao er op inclusief) ging ik in een sofa zitten in de bar.  Aan de andere kant tegenover mij kijkt een dame mij voortdurend strak in de ogen aan.  Ik moest deze keer zelfs als eerste opgeven.  Nadien probeerde ze op een andere manier contact (= kamer te versieren) te leggen.  Ze aapte me na, verdorie.  Dat heb ik niet graag.  Even testen dan maar.  Opeens zwaai ik mijn benen open.  Zij deed het toch ook.  Ik werd nu meer beloond dan zij want zij had geen slipje aan.

Zoals steeds was het de eerste uren rustig in Samya met ongeveer 20 vrouwen en 35 mannen.  Later zou de ambiance volop uitbarsten.  Het was vandaag dan ook niet voor niets een partydag.  (Ja, een beetje een late post, ik weet het.)

Terwijl ik alles rustig wat afzag na het eten werd ik toch wel ineens wat geprikkeld door een mooie slanke dame (ik kreeg als het ware zelfs reactie tussen mijn benen) met een mooi wit kleed met diepe beenuitsnijding. 

In de namiddag heb ik voornamelijk gewellnest om de verwachte partysfeer 's avonds niet te moeten missen.  Mijn wellness werd prompt onderbroken toen twee beren binnenwandelden en voor het eerst deze club bezochten.  Ik heb hen dan maar een rondleiding gegeven.

Even meegeven dat de relatie Georgie - seksenfun nog altijd spannend blijft.  Liefde - haat. 

In de loop van de avond groeide het aantal dames naar meer dan 60 maar er waren ook zeker dubbel zo veel beren.  De ambiance was zeker niet zoek!  De life act van de zwarte zanger was super.  De partymuziek was ook erg goed (maar stond soms wel écht te hard = + YY-niveau).  Veel dansacts gezien.  Niet alleen van de dames (verschillende dames tegelijk) maar rond middernacht ook van Ali zelf.  Dit kostte echter zeer veel moeite van enkele dames om hem zo ver te krijgen en hij deed het ook niet lang.  Toch deed ie het maar.  Rond middernacht werd ook de hele grote lekkere verjaardagstaart aangesneden.  Het avondbuffet was meer om "U" tegen te zeggen.  Zelden zoiets gezien in clubs, ook niet op partydagen.

Als je even uit de drukte wou zijn, kon je in de wellness wat gaan luieren met dat voordeel dat door het drukke gekamer je wel altijd een mooie dame kon bewonderen die zich kwam douchen.  Als je daar dan zo een tijdje ligt, zie je meteen ook welke dames 10" douchen (de naam niet waard) en welke het nauwer nemen met hun hygiëne.

's Nachts werd de massagekamer in de wellnessruimte ook gewoon gebruikt als neukkot door de pientere dames die daaraan dachten.

Jammer blijft het wel dat de dames niet animeren in de wellnessruimte van Samya.  Ik heb tientallen dames daar weten passeren en begin nu sterk de indruk te krijgen dat ze in principe niet mogen animeren in de wellness.

Ik wist dat ik de party niet links mocht laten liggen, ook niet deze keer.  Het was weer een fantastische dag  ;)!


het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #23 Gepost op: 20 augustus 2012, 15:16:23 »
Relaxxx rakkers,


Hier geen ik reed weg en ik kwam om 14:00 in Samya, bla bla bla, maar ik ga eens gewoon de opmerkelijke dingen vertellen. En over iets wat ons werkelijk allemaal interesseert, ofwel dames en wat opmerkelijke zaken.

Andra
Bij binnenkomst in de bar lag rechts op een bank een bloedmooi meisje. Jong, klein op het oog superlief met lange zwarte haren guitig snuitje en en kontje wouw, dat PP en SEF daar nog niet op hebben gezeten, daar snap ik werkelijk de ballen van. Een lolita 1e klas, nee business class wat een prachtig exemplaar. Ze is heel gemakkelijk te herkennen want haar schoenen hebben 10 cm plateau en met hakken erbij lift het haar 20 cm hoger zodat ze misschien de onderkant van je kin kan raken, echter het meest kenmerkende is dat ze een tatoe op haar middel heeft van een pistool  C:-)  !!!!


Later op de avond zat ze met een Duitse rakker op de bank en nog een andere dame. Die dame leek me door Andra erbij getrokken, was in mijn ogen een oud spuuglelijk monster dat ik het beste omschrijf met een heks zonder bezemsteel en met wat overgewicht zodat ze niet meer op kon stijgen. De rakker had de hand op de knie van Andra en weinig of geen aandacht voor die dame. Echter toch verdwenen de 2 dames met de rakker op kamer, arme ziel had zich in mijn ogen een trio op laten dringen door het lieve onschuldig ogende meiske, Ik durf erom te wedden Andra zal wel een Roemeense zijn.


Soraya
We liepen door naar het terras waar we voor de automatische deur gingen zitten, zodat we lekker al het lekkers konden observeren. Daar zat me echter een gruwelijk geile hoerig uitziende spetter. De dame was met 2 heren in conversatie, maar keek al over de een zijn schouder naar Foots, want die had eigenlijk gelijk schloesel willen roepen. Aangezien ik veel te netjes ben doe ik dat niet en bovendien kan er natuurlijk nog een veel hoeriger en geilere slet uit een hoek of kant tevoorschijn komen. De dame bleek achteraf Soraya te heten, met een volledig vormloos lichaam ofwel een strijkplank zonder borsten of heupen en met een zeer donkerbruine zonnebankkleur en overduidelijke extensions zoals een vogelverschrikker in een kersenboom.

Die looks, de ogen en haar soort minirokje van draadjes die vaak worden gebruikt als visgraat netkousen met van die grote gaten en dat afgekleed zonder slip. Tja ik kan het maar moeilijk onder woorden brengen maar als je deze meid aan je moeder voorstelt dan krijgt ze meteen een hartaanval. Het is van 10 kilometer afstand herkenbaar als een hoer en laat Foots net daar gevoelig voor zijn geworden, want een lief zoek ik niet in een club. De belevenissen met Soraya worden hier later gepubliceerd voor de mederakkers.


Stella
Later op de dag kwamen er nog wat lekker snoepjes binnen gewandeld, maar ik ga jullie hier alleen vermoeien met de spetters van de dag. Er kwam een lang zwartharige met 2 tatoes op de buik in een soort decoratief ontwerp met 2 krullen, lek me iets van Turks, Bulgaars maar haar ogen waren ook een beetje Thais aandoend. Deze dame was wat jagerig en keek je graag langer aan. Deze dame Stella daar staan foto's van in onze fotoselector, dus klik er maar eens op Stela (verkeerd geschreven) dan zie je een beetje wat ik bedoel. Deze spetter had ik zeer zeker op de korrel voor mijn 2e ronde.

Echter Foots leven zit vol verrassingen en aangezien Stella rond 22:00 op de toog stond te dansen en ik eigenlijk mijn keuze al voor haar had gemaakt kwam in 1 keer Sexmachine me vertellen dat de dame zo beschonken was als een zat konijn. Tja een zatte dame is een engel in bed zegt mijn vader altijd, maar mijn eigen ervaring is dat het ook net zo goed een dode vis kan worden of een verzopen kater. Ze viel voor mij daarom af, goed voor de volgende keer maar dan eerder op de dag, dan mag ze eens genieten van mijn zoute coaktail (let op bewust fout geschreven).


Mylena
Echter toen viel mijn oog op een wat enthousiast feestende blonde dame. Ze was wat groter, een heerlijk pornolichaam, topless en een zwarte slip met daaromheen zo'n turks ringel wikkel rokje met blinkende rondtjes wat rammelt en blinkt. Ze rookte en was duidelijk geobsedeert door de muziek van de DJ en ik dacht "dat is een heerlijk wild feestbeest". Ik kreeg bij het zien visioenen van mijn toppers Carmen / Coco en Nilfisk Nicky in mijn kop en spontaan wilde ik alleen nog met deze stoot aan het rollebollen.

De intake of presales deden Sexmachine hoofdschuddend attenderen dat alle alarmbellen van een flop aanwezig waren. De 100 euro voor een uur en de piccolo, echt alle rakkers die hier op het forum schrijven inclusief Sexmachine die zich nooit van iemands commentaar aantrekt dacht dat Foots weer eens de domste zet ging doen die hij kon maken. Echter zonder risico was Foots nog maagd en zonder ook maar 1 seconde twijfel heb ik deze Mylena gekamerd. De dood of de gladiolen ! De belevenissen komen hier zonder chroom op dit board.


De broer van Ali
Toen we weggingen rond 00:15 stonden er een stuk of 5 heren bij de theke die wilden nog naar binnen  :o  tja als de club tot 03:00 open is dan is dat nog gewoon mogelijk, het was er zelfs druk. De theke vroeg nog of alles ok was en we waren dik tevree. Buiten gelopen en Sexmachine stak nog een cigaretje op terwijl de 15 meter naar de auto liepen en de badslippers in de auto opbergden. De broer van Ali kwam ons echter na en vroeg nog eens hoe het ons was bevallen. Opmerkelijk inderdaad maar ik vind het een zeer goede zaak dat de eigenaars zelf vragen of de klanten tevreden waren.

Op onze complimenten over de geil dansende wijven en de goede discosfeer antwoordde hij dat we daarvoor naar een hoerentent kwamen. Tja daarop konden we slechts instammend knikken, we waren het weer eens roerend met hem eens. De vroege terugweg werd Sexmachine al teveel, de hardwerkende oude man dommelde vooral op het einde regelmatig in, dromend van de heerlijke dag vol lekker geile dansende sletjes.


Het leven is mooi en kort geniet er daarom met volle teugen van.


Groet, Foots  O0


P.S. de mokkels van de vorige keer zoals de Konny die me een paar keer had laten zitten was er niet en ook de superverleidelijke Meltem was vast elders aan het genieten van dit tropische weer. Toch waren er naast de 4 genoemde dames nog genoeg andere waarvan er ook zeker een aantal zeer de moeite waard waren. Ook waren er een paar polderknollen in mijn ogen, maar zo moet het ook zijn in een club, want wat ik geweldig vind vind een ander niets en met een gevarieerd aanbod voorziet een club in ieders smaak.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #24 Gepost op: 20 augustus 2012, 16:56:54 »
Ja klopt, die Andra had ik al lang gezien maar het blijft nog even één van mijn brandende verlangens.  Nu ken ik toch haar naam al.  Doet dat er wat toe  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #25 Gepost op: 20 augustus 2012, 17:51:08 »
Ja klopt, die Andra had ik al lang gezien maar het blijft nog even één van mijn brandende verlangens.  Nu ken ik toch haar naam al.  Doet dat er wat toe  ;) ?


Pas maar op of ze schiet je lek, in ieder geval zal jij niet zo gek zijn dat je een trio met die andere erbij neemt, alhou-wel zeg nooit nooit  ;)


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #26 Gepost op: 25 augustus 2012, 09:57:20 »
Na lange aanwezigheid laatstleden donderdag nog eens Samya binnengeduikeld rondom 16 uur. Het was erg rustig, een 20-tal dames en een 15-tal rakkers. S'avonds trok dit aantal aan, en mag er uitgekomen worden op een schatting van 30-40 in het nadeel van de vrouwen, al zagen deze 30 dames dat ongetwijfeld anders. Een boel nieuwe snoetjes voor ondergetekende, en gelukkig zaten er 2 bevriende Stammrakkers op het terras waarmee we kortweg effie bijkletsten, tips die doorgaans goud waard zijn waarvoor dank. Eigenlijk zitten keuvelen tot 19 uur met nog enkele gearriveerde gozers, erg gezellig en wederom ee, excellente actie ter opleuking van m'n Deutschkenntniss, dolletjes. BBQ was klokslag 18 uur beschikbaar, lekker gegeten as always in Samya, valt niets over te mopperen. Het sanitairgedeelte is quasi afgewerkt, nog wat herstellingswerken hier en daar, maar hinderlijk was het op geen moment vond ik, zeker aangezien ik 3 uur zat te neuzelen op het terras en daarna wat sauna en kameren tussendoor, no complaints.

Line-up der dames was numeriek niet impressionant, en ook qua looks was het geen hoogvlieger ditmaal. De sfeer kwam er ook pas erg laat in, denk dat de lage verdiensten van het gros van de dames deze dag daartoe zal hebben bijgedragen. Opgemerkte aanwezigen ter info voor enkele mederakkerrs: Konny en Meltem die blijkbaar op het appél zijn op ongelukkige tijdstippen. Ook Antonella ist wieder da, dimaal met ietwat lichtere haartint, staat haar beeldig. Bilge/Milena als oudgedienden, een resem Roemeense dames waarvan enkele met opvallend uitgesproken Spaanse roots  ;). Zo rondom 20 uur toch maar ns de focus op de dames gericht na al dat gekeuvel met moffen met borstelsnorren, al dient gezegd dat het aantal Turkse rakkers wel steil toenam vanaf 20 uur. Geopteerd om een gokje te wagen met een geblondeerde Spaanse die al gans de dag vlekkeloos Roemeens zat te kletsen met 3 vriendinnen die ook nagelnieuw in Samya waren, Bianca. Zag er het appetijtelijkst der 4 uit naar m'n smaak, naja, mal probieren.

BIANCA, begin20, lange geblondeerde haren, 1m65, normaal postuur, D-cups naturel, mooi gezichtje, spreekt redelijk Duits en Engels. Voorheen actief in het Frankfurtse, World/Oase/Palace... euhm: een risicoboeking m.a.w. Korte presales waarbij de vonk niet bepaald oversprong, maar de infovergaring en de tietengeilheid :-X haaldden de bovenhand, dus na een 10-tal minuutjes nietszeggende chitchat maar naar de kamer getogen.
Service was bepaald magertjes, zoenen euhm, op de mond maar van rechtgeaarde tongverstrengelingen was toch geen sprake hoor, jammer. PZC was erg matig te noemen, veel handinzet, weinig zungeinsatz, below average en niet van dien aard om geweldig vrolijk van te worden. NMC was ook magertjes, zeer afstandelijk en op auto-pilot, een dame die zich tevreden lijkt te stellen met korte passages overal, en nadat ze in hett Frankfurtse effe uitgeclubhopt is lijkt ze nu het NRW te gaan onveilig maken. Het zal me benieuwen of ze lang in Samya blijft, ik schat in van niet en an sich zal het me ook aan m'n kont roesten want van enig herhalingsgevaar is geen sprake. Service waar je in sommige clubs misschien mee wegkomt, maar ik gok dat het stammgästoverwicht in Samya doorgaans snel een impact zal hebben. Bianca zal zich bepaald moeten verbeteren qua service wil ze "succesvol" worden in any club vrees ik... Eindbilan: afstandelijk, technisch matig, inzet matig, een kleine sof dus  :(.

Pfff, geen geslaagde sessie tijdens m'n bezoek, het gevoel dat ik de laatste tijd al had werd bewaarheid, het was twijfelen tussen rustig naar huis rijden, een herhaling met een "sichere bank" of nogmaals een gokje wagen; de verscheurende keuze vierendeelde m'n breintje zowaar, en ik besloot maar eerst ns duchtig wat frisdrank binnen te klokken op het terras ter afkoeling waar een soort van voetbalwedstrijd met Hannover en nog wat werd vertoond, 3-3 ofzo dacht ik, prettige afleiding en tussendoor kwam Nastia zichzelf nog effe kandideren, maar die viel ditmaal af om ontbrekende redenen. Het "zekerheidjesplan" dus afgevoerd, het naar huis rijden ook, dus er zat niks anders op dan maar een gokje te wagen, en wel met een blond onderdeurtje van hooguit 1m55 ofzo, Marie genaamd.

MARIE: 18 (euhm iets ouder denk ik), Duitse met Poolse roots, lange blonde haren, normaal figuur, B-cup natuur. Spreekt vloeiend Engels en Duits, een morzel Frans, Latijn etc. Erg gezellig gekletsmajoord over vanalles en nogwat in de sofa, ikke fantaslurpend, zij prosecco-sinaas. Wat een dotje, vreemde en interessante hersenspinsels werden heen en weer gecaprioleerd, studente sociologie/psychologie etc; nice. Ze houdt ervan om in het brein van mensen te graven zei ze, naja prima, je kleinste schepje volstaat bij deze ongelikte rakker hoor wat haar enigszins tot lachen aanzette, een gemoedelijk en rustig meisje. Nog een drankje aangehaald, rustig zittend, wat semimasseren en strelingkjes uitdelen, gemütlich. Na een halfuurtje kletsen maar ns besloten een kamer op te zoeken aangezien het al na elven was, je weet nooit of er een langere sessie zat aan te komen, want de stemming tussen beide participanten zat wel snorhaar.
Serive: goed tot zeer goed, TZ goed, PZC goed, NMC: goed. Geen uitmuntende technische performance maar wat een gedrevenheid en bijwijlen tegen passioneel aanschurkende attitude van die kleine opdondertje. Marie duldde géén afstand ofzo, neehoor, closeness all around en voorts inzet te over. Zoenen is geen opgave voor haar, erg gezellig en wervend te noemen. PZC een mixture van handsfree, eierlecken, somtijds té dolle handinzet, technisch nog lang niet volleerd, maar kan je het een jong meisje kwalijk nemen die enkele weken geleden haar eerste stapjes in P6 zette, nee toch. Aandoenlijke inzet en volhoudendheid, en via een lastige Pirelli-installatie, ook hier merkt men haar onervarenheid toch voorzichtigjesaan met NMC aangevangen. Oook hierin somtijds gekke bokkesprongen en capriolen, maar alleszins klantgeoriënteerd en mit gute laune. Zeer gemoedelijk en lief meisje dat ook wil genieten, allesbehalve kietelachtig is, een mooi lichaampje heeft en de voorgaande sessie deed vergeten in no-time, zowaar een huzarenstukje.
Looks: 7/10, puur technische score van de vakjury: 6/10, klantgerichte inzet en gute laune: 10/10, maakt samen 23/30en dat schijnt een onderscheiding te zijn al ben ik daar als gepatenteerde ongediplomeerde niet compleet zeker van...Herhalingsgevaar is verzekerd... Erg schattig ook nog dat na trapafdaling ze nog effie bij Hakan die de sleutelbedeling en tijdsregistratie uitvoerde donderdag moest checken hoelang we op de kamer geweest waren, onprofessionalisme ten top wat ik haar nog voor de poezelige minivoetjes wierp, de mooie blondine zoendde deze schertsende rakker ten voorlopig afscheid, want ze hoopt op een spoedige herhaling dixit haarzelve, oh, de uitgenashte profi  ::).

Zo, douchen maar want dat was benodigd, en het was ondertussen 0.55, time to go, Hakan nog de hand geschud en maar rustig de Duitse nacht ingekachelt richting overige avonturen... Een Samyabezoek sinds lang met tweespaltige gevoelens, enerzijds een ietwat ongunstige evolutie die ik al effie vaststel en die werd bestendigd, dus geen al te numerieke Samyabezoekjes voor deze kapoen de komende tijd, maar ter compensatie wel op een minidotje gestuit dat de moeite waard is om zo af en toe eens een bezoekje te brengen, net als overige dames hoor, maar die werden ditmaal vakkundig in de wacht gezet... Peace out!

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #27 Gepost op: 9 september 2012, 18:13:36 »
7/9 in Samya, afgesproken met een bevriende Duitse medebeer RAKKER die een ganse week op clubtour was en die ik al veel te lang niet had gezien, een prima reden dus om m'n Duits af te stoffen en wat dansende bardames gade te slaan. Gearriveerd in de vroege namiddag en al in de umkleide op mederakker Laurent gestuit die alvast ook m'n kennis der Franse taal op de proef stelde. Een erg leuke en joviale kerel waarmee het uitermate gezellig praten was doorheen de dag, net als met 2 van z'n vrienden waarvan ééntje zelfs 5 uur autorijden vanuit Parijs achter de kiezen had, tering. Een broodje gegeten liters frisdrank geslurpt op het terras, een aantal FC-kollegen eveneens, het was weer gezellig te noemen. BBQ was verzorgd, en de renovaties lijken achter de rug, enig minpuntje voor kommaneukers is het ontbrengen van een haakje voor de badjas in de toiletzones, voorts was alles prima in ordnung.

Qua dames s'namiddags erg kalm, een 5-tal nieuwe snoetjes, een 18-jarig Togolees meisje dat qua service geen hoogvlieger zou zijn volgens een betrouwbare infobron, maar wel een cutie van jewelste. Helaas had ze een bakje citroenen gegeten ter ontbijt en zat ze de ganse dag stomverveeld te zitten, jammer. Voorts bijna traditioneel effie te vermelden voor Foots: MELTEM was aanwezig, Konny niet, net als Marie die helaas ontbrak, ook geen Antonella, snif. Bianca, de tegenvallende dame was ook verdwenen volgens intimi, dat viel dan weer mee. In totaal een 35-tal dames schat ik, waarvan een groot gedeelte pas na 19 uur zoals onder andere Tropical Cat die weer drukgeboekt was tijdens haar 5-urig verblijf. Laurent had een opvallende Stella-tattoo op z'n voorhoofd, maar daar was een Cosmina-streep doorgezet, tot tevredenheid dacht ik zo...

Zelve kamerde ik slechts 1maal, met een Roemeense blondine die de naam ADELLE droeg, en in contrast met de ietjewat forse zangeres een reteslanke Roemeense bleek te zijn van 20 lentes jong, 1m64, B-cup naturel, spreekt perfect Engels, studeert financiën etc. in de heimat, sinds een maandje in Samya, en ze blijft nog een 3-tal weken ofzo, erna naar huis om te studeren, ok. De muziek stond ouderwets luid, én op aanvraag van mezelve maar naar de lounge-verdieping om wat te presalen, prima volgens Adelle dus maar wat trappenlopen in het zog van dit blonde meisje met een killerbody, geen straf me dunkt. Kolderieke presales zouden het worden, Adelle bleek een goedlachse tante te zijn die houdt van cartoosns, ze heeft een tweety-tattoo in de buikzone, wat mezelf dan weer op het gewiekste idee bracht mezelve voor te stellen als Musti aus Oezbekistan  :) . Adelle schrok zich dusdanig de pleuris en begon te gibberen als een dollevrouw, de rest van het 45-minuten durende kletsmajooren was al even onsamenhangend en allesbehalve gespeend van onzin en lachstuipen dat er gewag dient gemaakt te worden van gebroken ijs in allerlei gedaantes. Uiteindelijk toen er effie serieus werd gebabbeld kwam ook "key" voorbij, dus toch maar ns kameren om te checken of Musti en Tweety door 1 deur zouden kunnen... Sessie was goed tot zeer goed te noemen, TZ ietjewat tongpunt at first, maar positief evoluerend zonder te excelleren. PZC ausdauerend en variantreich zoals men zegt, tentatief en teasend overgaand in gulzig toehappend, leuk. Handsfree, somtijds intensievere inzet, very nice, enkel oogcontact ontbrak en qua eierlecken was het geen Pasen, maar voorts niet slecht voor een quasi-debutante... NMC goed tot zeer goed, leuk tempo, closeness dabei, ietjewat passief in missio, maar voorts niet veel te mopperen. Sessie klokte af op een dik uur, wat coulant werd afgerekend. Tijdens het douchen werden respectievelijke ruggen ingezeept, gute laune en goede verstandhouding dus, al dien ik ootmoedig toe te geven dat ik haar borsten net ietsje minder omzichtig inzeepte dan zij de mijne  ;) . Herhalingsgevaar schommelt rond de 80%, geen must maar gezien de interessante looks en persoonlijkheid zeker een optie, geen profi attitude, en ze vond me een geschikte kerel voor een Oezbeek ...

Overall, leuke dag in Samya met gelijkgezinde rakkers, degelijke line-up en leuke sfeer (na 20 uur traditioneel dansende dames), eten prima, 1 sessie tot algehele tevredenheid, Samya blijft een gaarne gefrequenteerd adresje voor me, geen prioriteit, maar ik mag er al graag ns langskomen...
« Laatst bewerkt op: 9 september 2012, 22:06:01 door foots »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #28 Gepost op: 9 september 2012, 22:11:24 »
Voorts bijna traditioneel effie te vermelden voor Foots: MELTEM was aanwezig, Konny niet, net als Marie die helaas ontbrak, ook geen Antonella, snif. Bianca, de tegenvallende dame was ook verdwenen volgens intimi, dat viel dan weer mee.


Ja ja Foots heeft zijn Meltem teruggevonden op het 1e bezoek onlangs in Samya. Het was wel even goed kijken, ik herkende haar ogen, maar haar lichaam niet meer. Ik heb ze gekamerd en de sessie was dik ok, waarbij dik ok in meerdere opzichten kan worden uitgelegd. Ze is dan behoorlijk wat aangekomen, maar ik ben blij dat dit te maken heeft met een veel gezondere levensstandaard.


Bedankt voor de vermelding, maar een traditie hoef je er niet van te maken. Ik vind het iedere keer leuk om ook weer iets nieuws te ontdekken en ik heb nog veel " werk" in Samya op mijn to do lijst staan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #29 Gepost op: 14 september 2012, 02:54:28 »
Ik ben eindelijk ook in Samya geraakt. Het vrijkaartje, waarvoor nogmaals mijn dank, lag al lang klaar maar het kwam er niet van. Nu had ik een dagje vrij en dat was dus ideaal voor een tripje naar Keulen.

Rond 14u kwam ik aan op de parking en het was er nog zeer kalm. De club ligt in een kmo-zone, zoals veel saunaclubs blijkbaar, Duitse wetgeving wellicht. De ontvangstdame nam mijn kaartje aan en overhandigde mij een rakkerjas, handdoek en slippers.

De lockers en toebehoren staan in de kelderverdieping. Anders dan in andere clubs krijg je hier geen armbandje maar een neklintje met je sleutel. Nog in de kelderverdieping zijn er de douches, sauna's, een stoombad en ligzetels. Een zwembad of jacuzzi heb ik niet gezien. Er is een masseur die niet veel te doen had.

Na de obligate en verfrissende douche ging ik weer naar boven, naar de eigenlijke club. Het centrale gedeelte bestaat uit een ovale toog, met veel rood licht en overal rode gordijnen, een beetje zoals in vele baanhoerekoten in het Vlaamsche land, en ik voelde mij hier onmiddelijk thuis  >:D. Het interieur komt dus niet helemaal overeen met de foto's op de website... Drank mag je zelf nemen uit de frigo : flesjes fris of bier. Er waren op dat ogenblik slechts 10 rakkers en toch 40 dames aanwezig. Mooie dames, hoofdzakelijk van het Oost-europese type. Schaars gekleed, sommige topless.  Opmerkelijk : ze bekeken je wel maar jagen deden ze niet. Strikte regels wellicht. Een bebaarde kerel kwam iedereen de hand schudden en vroeg of alles naar wens was. De baas wellicht, ik vond dat het er erg gemoedelijk aan toe ging. Het buitengedeelte was afgesloten omwille van het mindere weer, al vond ik dat niet erg.

Ik had nog geen zin in een kamergang en ben terug naar beneden gegaan, naar de sauna's. Ik was vanzeleve nog nooit in een sauna geweest, dus wou ik dat toch eens uitproberen nu we hier toch waren. Waar Relaxxxboard al niet goed voor is... Eerst nog snel onder de douche en dan het zweetkot in. Aan de muur hangen zandlopers waarmee je kan zien wanneer je 15 minuten binnen zit. Een kwartier was dan ook meer dan genoeg. Opnieuw onder de douche, en weer de club in.

Ik heb eens rondgezien en een dame opgemerkt die mij wel aanstond : Adriana uit - u raadt het nooit - Roemenië. Let wel : het is niet dezelfde als op de website die een beetje verouderd is. De site bedoel ik dus. Adriana is 22, blond en heeft een c-cup. Effe afgesproken wat wel en niet kon, veel kon blijkbaar, en naar boven.

Op de kamer zwierden we alle textiel aan de kant, en we begonnen met zoenen. Het was lang geleden dat ik nog zo intens gekust heb en ik had al snel in de mot dat dit langer dan een half uur ging duren. Pzc en nmc om te eindigen met perte totale (FT). En nog eens ... en nog eens. Driemaal is scheepsrecht, ik heb in elk geval 2 uur met deze dame op de kamer gezeten, en niks geen blauwe pillen nodig. Om een of andere reden klikte het met deze juffrouw. 200 euro alstublieft, en dat was verdiend.

Dan terug naar beneden waar ineens veel meer volk zat. Blijkbaar moesten er toch veel mensen 'overwerken' vandaag. Ik heb dan nog eens een saunake gedaan, want op 1 been kan je niet staan natuurlijk.

Rond 18 uur kon je aanschuiven aan het buffet. Het was sober, maar goed. Omdat het buitengedeelte dicht was moest je staand aan de toog eten, maar ach, het was gezellig, en lekker ook. Ik sloeg nog een yochurtje naar binnen, nam nog een cola uit de frigo en vleide me neer in de sofa's. Hier zijn er wel geen hoekjes waar je je kan wegsteken.

Het werd lekker druk en denk dat het op een zaterdag wel te druk kan zijn, nog een reden waarom ik op een donderdag ben gekomen. Ik heb nog een dik uur liggen kletsen met verschillende dames, maar tot kameren kwam het niet meer. Rond 20 uur was het tijd om te vertrekken, ik was dan goed zes uur binnen geweest.

Conclusie : dit is de vierde club die ik bezocht, na Living Room, PSR en FKK World. Met World moet ik Samya niet vergelijken want dat is een andere categorie. In vergelijking met die andere clubs vind ik Samya wel het leukst en zeker het gezelligst met ook wel de mooiste dames. In elk geval dank u Relaxxxboard dat ik hier ben geweest.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2012, 03:52:42 door mechelen »