Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 620026 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #570 Gepost op: 9 mei 2019, 21:39:08 »
In De is het een beetje een heksenjacht geworden op condoomgebruik,

Meen je dat van dat condoomgebruik? Polizei im zimmer? Is het dan al ergens gebeurd dat de politie onaangekondigd op de kamer kwam binnengestormd? :o

Ik heb niet veel zin in ongenodigde gasten tijdens het pletsen.
Ik sprak enkel "algemeen", waar de Duitse Ambt allemaal mee bezig is ....


Als ze bij mij op kamer komen, schiet ik hen in hun oog  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #571 Gepost op: 9 mei 2019, 21:59:33 »
Enkel in clubs waar de deur niet met de sleutel op slot gaat uiteraard  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #572 Gepost op: 9 mei 2019, 22:03:57 »
Enkel in clubs waar de deur niet met de sleutel op slot gaat uiteraard  :douchen.
Oeps, ik zit zaterdag in Living Room (geen slot)... ::)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #573 Gepost op: 9 mei 2019, 22:25:26 »
En daar valt de polis geirne binnen  :lol  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #574 Gepost op: 26 mei 2019, 13:41:18 »
Faut-il aimé la vie ou la regarder juste passer?

Si j'en ai perdu la tête j't'ai aimé et même pire
Tu es venu en sifflant.
Eblouie par la nuit à coup de lumière mortelle
Faut-il aimé la vie ou la regarder juste passer?
De nos nuits de fumette il ne reste presque rien
Que tes cendres au matin


Zomaar een stukje songtekst uit een nummer van de Franse zangeres Zaz of toch niet. Het waren woorden in een soortgelijke strekking en in een andere taal die ik ongeveer een jaar geleden kreeg te horen van mijn toenmalige vriendin en dan vooral de vraag of ik toekeek hoe het leven aan me voorbij ging. Een viertal jaren eerder had ik haar in een club ontmoet en vanaf het eerste moment was duidelijk dat dit geen "gewone" ontmoeting was. We vochten met alle macht tegen de gevoelens om tot de conclusie te komen dat dit onbegonnen werk was. Het resulteerde uiteindelijk in huisje, boompje, beestje. Een jaar geleden kwam er een einde aan en bleef er een friends with benefits relatie over.

Wat heeft dit te maken met mijn bezoekje aan Samya? Niets en alles. Gaandeweg zal het wel duidelijk worden.

Rond achten meldde ik me bij de theke en gewapend met een badjas een verdieping naar beneden gegaan om me om te kleden.  Deze bleek ook zijn beste tijd te hebben gehad. In de bar was er nog sprake van relatieve rust. Eerst maar een hapje gegeten. Het buffet als altijd zeer uitgebreid en voldoende keuze. Het koelkastje waarin normaal de mayo/curry/ketchup/mosterd stond heeft plaatsgemaakt voor pompjes. Tijdens het eten wat vluchtige begroetingen van bekende en onbekende gezichtjes. Ik zat nog even aan het tafeltje wat uit te buiken toen het ienie mienie Bulgaars neukmachientje voorbij kwam lopen. Ik had gedacht dat ze me niet zou herkennen maar ze stopte om me te begroeten met twee kussen en liep verder om een sigaretje te gaan roken.

Dit was nog niet zo'n gek idee. Eerst een cola gehaald en daarna het terrasje opgezocht. Mine zwaaide al en ik zette me bij haar. Je hoeft van haar geen gesprek op wetenschappelijk niveau te verwachten maar daarvoor ga je ook niet naar de club. Ze zette zich op mijn schoot en begon met haar bevallige kontje langzaam heen en weer te bewegen. De reactie van the little dude liet niet lang op zich wachten. Zij greep dit natuurlijk aan om de kamervraag te stellen. Ik zei haar dat ik het eten nog wat wilde laten zakken en dat ze over een klein uurtje als ze vrij was me mee mocht slepen naar de kamer. Een pinky swear volgde en ze stond op terwijl ik bleef zitten zodat the little dude weer op normaal niveau kwam.

Door de draaideur verscheen plotseling een zeer bekend gezichtje. Een dame die ik uit een andere club kende en tot de incrowd van mijn ex behoort. De verbazing op ons beider gezichten zou een bijzonder grappige foto hebben opgeleverd. Dit was absoluut wel de laatste club waar ik van dacht dat ze er ooit zou werken. Er moest natuurlijk het nodige bijgepraat worden. Als er ooit een dame letterlijk een verboden vrucht was dan was zij het wel. Schoorvoetend vroeg ze of ik van plan was lang te blijven. Toen ik zei dat ik tot diep in de nacht aanwezig zou zijn zag ik een ondeugend glimlachje op haar mond verschijnen. Haar reputatie als sexvriendinnetje in de hoogste categorie was natuurlijk bij mij bekend en ik zei haar dat ze mijn afsluiting van de dag zou worden. We liepen naar binnen en ze vroeg of ik bij haar kwam zitten. Nadat alle wetenswaardigheden waren uitgewisseld besloot ik een rondje te gaan lopen zodat zij ook op jacht kon gaan.

Al snel kwam ik Mine tegen. The little dude was toe aan een verzetje en om het eerste schot te lossen is zij perfect. Met een glimlach ving ze me op en ik liet me meenemen door haar. Onderweg deed ik haar een voorstel om ditmaal niet als hoge snelheidstrein over me heen te denderen maar om als een boemeltje rustig te genieten met daaraan gekoppeld een bonusje als ze erin zou slagen om binnen de gestelde tijd twee keer het nageslacht van the little dude te laten uitstappen. Ze kweet zich warempel super van haar taak en met nog een minuutje of zo op de klok had ze de doelstelling bereikt. Zeer tevreden verlieten we beiden de kamer.

Het daarop volgende uur stond vooral in het teken van herstel. Rustig wat zitten, aanvullen van het peil van lichaamsvocht en een Lucky Strike in rook laten opgaan. De blote borsten parade en de dansende dames zorgden ervoor dat de goesting weer begon te borrelen. Ik stond bij het podium te genieten van het schouwspel en draaide me om. Een half metertje achter mij stond een prachtige dame. Bij mijn voorgaand bezoekje een aantal maanden geleden had ik haar ook al gezien. Destijds waren mijn smachtende blikken duidelijk aan haar voorbij gegaan. Ditmaal kruisten onze blikken zich wel en er verscheen een glimlach op haar gezicht die zelfs het grootste ijskonijn zou doen smelten. De twijfel omtrent de service deden me weer omdraaien richting podium en al snel voelde ik twee armen om me heen. Ik draaide me om en verdronk in haar prachtige ogen. Waar ik had verwacht dat ze binnen de minuut met de kamervraag op de proppen zou komen maakte ze voor Samya begrippen er een echt gesprekje van.

Uiteindelijk kwam de kamervraag en ik zei dat ik eerst nog een sigaretje wilde roken. Ze kwam mee en op het terras bleek ze ook over de nodige humor te beschikken. Zij grapte dat ze me wilde inhuren als het het juiste tarief was en ik aan haar wensen kon voldoen. Ik gaf aan wat mogelijk was en ze schudde lachend mijn hand met de woorden dat ik de hare was. Op de kamer vroeg ze of ik haar wilde masseren. Natuurlijk liet ik me die kans niet ontlopen. Na de achterzijde draaide ze zich om voor de voorkant. Een hemels genot om haar prachtige borsten liefdevol te kneden. Langzaam ging ik naar beneden. Ook haar klitje was fair game en na een tijdje duwde ze mijn vinger in haar poesje. Interactie richting mij blonk uit in passiviteit. Na een tijdje vroeg ze of ik een blowjob wilde. Een knikje van mijn zijde was voldoende om the little dude van een rode verpakking te voorzien. Ondanks het extra laagje was deze zeer goed en ze kwam in 69 over me heen. Het werd een gevalletje face sitting waarbij ze haar poesje vol tegen mijn mond en tong drukte. Ik wilde haar graag neuken en ze kwam in cowgirl op mij en reed me intens klaar. Het uur werd netjes door haar volgemaakt.

Het was tijd om de inwendige mens te versterken en na twee fysieke orgasmes er een food orgasme aan toe te voegen. Een bordje döner met wat groenvoer zorgden voor het benodigde effect en aanvulling van de calorieën. Na een sigaretje besloot ik de drukte te ontlopen en begaf me naar de relaxruimte. Terwijl ik naar het plafond met zijn lichtjes lag te staren hoorde ik Zaz in mijn achterhoofd "Eblouie par la nuit à coup de lumière mortelle" zingen. Na een half uurtje van de relatieve rust te hebben genoten ging ik weer een kijkje boven nemen. Ik stond amper bij de bar of ze stond al bij me en vroeg wanneer we naar de kamer zouden gaan. Ik zei dat dit nog zeker een half uur zou duren en ze rustig op jacht kon gaan naar een klant. Zonder iets te zeggen maakte ze duidelijk dat ze daar geen zin in had door mijn armen om haar heen te slaan.

Met ta main, descend la, en-dessous de mon coeur
Eenmaal op de kamer zei ze dat ze dat ze altijd jaloers was geweest op mijn ex. Ik plaagde haar door te zeggen dat ze jaloers was om het geld. Ik kreeg een stomp en ze pakte mijn hand en legde deze op haar hart. Deze ging tekeer met een bpm waar de gemiddelde dj jaloers op zou zijn. Ze keek me aan en er volgde een kort gesprekje.

You feel it?
Yes
This is what you do to me
Making your heart go faster? Nothing else?
I am really nervous
For what?
I am afraid that you won't like it
Why do you think that?
I don't know, but i really want to make you happy
I am sure we will have a great time and enjoy.

Er volgde een passionele en hartstochtelijke tongzoen die eindeloos leek te duren. Het bleek slechts een voorzetje wat me te wachten stond. Op subtiele wijze bespeelde ze mij en mijn zwemmertjes bereikten net voor het verstrijken van het uur de finish. Ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten. Zij keek me aan en vroeg of ik nog bleef of naar huis zou gaan. Aangezien het inmiddels al tegen vieren liep zei ik dat ik na wat te drinken en een sigaretje naar huis ging. Ze had geen zin meer om te werken en vroeg of ze nog een tijdje in mijn armen mocht liggen. Het gesprekje werd al snel zeer persoonlijk. Ik pakte mijn telefoon en liet haar het nummer van Zaz horen. Ze vroeg me waar het over ging en nadat ik het voor haar vertaald had zei ze dat het nummer op mijn lijf was geschreven en dat het misschien eens tijd werd dat ik bepaalde knopen zou doorhakken. We verlieten de kamer en na de betaling namen we met een innige knuffel en hartstochtelijke kus afscheid.

Op de terugweg mijn stalen ros behoorlijk op zijn staart getrapt. Als deze dag me iets duidelijk heeft gemaakt is dat ik the point of no return heb bereikt en keuzes moet maken. Welke richting het ook mag uitgaan.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #575 Gepost op: 4 juni 2019, 18:42:40 »
HOOLIGANS

Op de 2e woensdag van de 4e maand pas wat later in de ochtend klaar met een afspraak en zat te overdenken wat te doen. Er branden echter nog een vrijkaartje voor Samya van een ander forum in m'n zak. En aangezien ze nu pas om 13:00 open gaan, besloot ik voor een bezoekje buiten m'n comfort zone gaan.

Om 2 uur aangekomen. M'n vrijkaartje, waarvoor dank aan club en forum, werd even bestudeerd en probleemloos geaccepteerd.
Of ik er eerder was geweest? Ja, maar alweer een poosje geleden. Dat nodigde niet uit tot een rondleiding ofzo. Ik kreeg gewoon m'n spulletjes mee om me beneden in de kelder om te kleden.
Grote grote lockers on je spullen in op te bergen en wat krappe douches, vooral als je met meer bent.
Wel zijn ze in 2 setjes opgesplitst, zodat als het rustig is, je wel in de andere ruimte kan douchen waar nog niet iemand zich staat op te frissen.
En met flinke waterstralen die niet onderdoen voor m'n waterpik (merk mond douche apparaat, voordat iemand rare ideeën krijgt).

Enfin, na het omkleden was prioriteit numero Uno de de organische tank vol te gooien. Omdat de bardame bezig was, tapte een dvp een drankje voor me. Daar scoort je wat mij betreft punten mee, en ze had al gauw mijn aandacht. Maar het was nog veels te vroeg en energie peil was nodig aan opladen toe.
Dat lukte redelijk aan hun ontbijt buffet.
Enige ondervonden negatief puntje was dat de aardappelschijfjes er lag met stukken wat leek op aangebakken stukken anti aanbaklaag er tussen in...

Na het eten weer door de bar omhoog richting het terrasje op de 1e verdieping. Ik spotte al zo een 20 dames en 10 heren. Later op de avond werden dat er zo een 40 a 45 dames en circa 30 heren. Precieze cijfers heb ik niet, maar de dames waren redelijk in de meerderhei.d tot de vroege avonduren. Dat is het moment om de groep strijders te mijden.

Maar zo ver was het nog lang niet. Eerst ronde gemaakt in de club. Daar viel me op dat het terras op de 1e verdieping goed vertoeven was. Daar lekker opgewarmd in hun buiten sauna (voor mij warm genoeg), in de schaduw rustig afkoelen, afspoelen bij de kouwe buiten douche, en in het zonnetje lekker liggen luieren met een tijdschrift.
Na een glaasje prik gehaald te hebben, dit proces nog enkele malen herhaald. De tijd kroop zo rustig voorbij, tot zo voor het avond eten.
Voor mij meestal het moment om te besluiten om te kameren, want na het eten gaan sporten is volgens m'n grootmoe niet gezond. Naar de hoeren gaan ook niet, maar tja, je kan niet alles hebben heh...

Ik besloot als een ware paas haas met een zak vol choco eitjes bij de dames rond te gaan. Dat werd door menig gewaardeerd. Een slanke blondine probeerde me bij haar te krijgen, maar ik zei dat het een tikkeltje te vroeg voor me was, aangezien ik nog even wou rondkijken wat er nog meer in de vijver van Samya rond zwom. Doch, de klik was er wel. En toen de dame die me in de ochtend een glaasje prik voor me inschonk niet erg leek te ontdooien, besloot ik op de bank in een hoekje te gaan zitten.
De slanke blondine lag bij een vriendin schuin voor me te kletsen. Er was tussendoor wat oogcontact. En toen er even een pauze in hun conversatie was, knikte ik m'n koppie richting de vrije plek naast me op de bank. Ze begreep de hint en kwam rustig naast me liggen. Terwijl we de gebruikelijke hoffelijkheden uitwisselden zaten we beetje met elkaar te spelen.
Isabella liet de kamervraag bij mij liggen, dus toen er een bruggetje kwam, heb ik daar handig gebruik van gemaakt. Ik ben niet het type om een dame lang aan het lijntje te houden.
Op de kamer veranderde ze gelukkig niet in een boze heks, en had een heerlijke kamergang met haar.

Daarna was het hoog tijd om de tank te vullen. Dat ging redelijk in hun restaurant. Ik luste niet alles (weet niet meer precies wat er allemaal stond), dus maar een klein bordje opgeschept.

Overwoog nog om de sauna in de kelder uit te proberen, maar dat kwam er niet van. Het was namelijk voor mijn doen al laat aan het worden en wou nog even liggen uitrusten voor de lange rit terug. Dat ging maar redelijk in hun slaapruimte op 1 vd waterbedden, aangezien er een paar gasten flink lagen te snurken.

Vlak voor ik vertrok kwam er net een groep voetbal fans in tenu en opgedost de club binnen. Niet van die HOOLIGANS, maar gewoon een gezellige uitbundige groep mannen die helemaal klaar waren voor de wedstrijd van hun club.
De bar was ook gezellig druk aan het worden.

Al met al een prettig verblijf gehad in de club. Eentje waar het overdag redelijk uit te houden is met mooi weer, als je van rust houdt.
En in de avond levendigheid alom, met een scala aan dames.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Heimwee naar het perkament!
« Reactie #576 Gepost op: 10 juli 2019, 21:01:03 »
Ik sta flink achter met schrijven dus laten we de komende schrijfsels eens a-typisch seksenfun samenstellen (proberen).

Ik begin hier omdat men hier zo vriendelijk was om me een vrijkaartje te gunnen.  Bedankt!

Het was weeral lang geleden dat ik hier nog eens was.  De verbouwingen in de bar, terras... had ik nog wel gezien.  De vernieuwde wellness nog niet.  Om je een idee te geven, hoelang ik er ongeveer niet meer was.

Mijn bevindingen:
- Laten we vooreerst de club een pluim geven voor de vernieuwde wellness in de kelder.  Compleet met zalige rustruimte.  Nadeel ten opzichte van vroeger is wel dat de dames zich bij de wellness niet meer komen douchen.  Daar zag je vroeger alle dames passeren die van kamer kwamen en kon je ook meteen zien welke dame zich waste en welke dame een kattenwasje deed.  Nu ja, dat weet je in andere clubs ook niet.  Seks is vies, zeker?
- Ik verschoot ervan hoeveel dames er al in de namiddag aanwezig waren.  Ik had het veel kalmer verwacht op dat vlak.  80 % van die dames waren ook hüpsch.  Evenveel procent ook afwerkertjes, helaas.  Het was enorm zoeken en veel geduld hebben om een knappe te vinden die "normale" service wou geven à € 50/30'.  Ik heb heimwee naar de papieren die aan het onthaal ophingen waarop de services van de dames vermeld stonden en waarbij 80 % voor € 50/30' service met tongzoenen gaf.
- De muziek stond gedurende de gehele dag op een normaal niveau en men speelde normale muziek (geen R&B en RumBul).  Om 21:00 's avonds ging de muziek luider maar nog draaglijk.  Overdag (ook tot 21:00) vooral Aziaten en Duitsers aanwezig, enkele Nederlanders, 1 Belg.  Na 21:00 uur kwamen er bosjes Turken binnen.  Hoe meer Turken binnenkwamen, hoe luider de muziek ging en de muziekkeuze Oost-Europees werd.  Het één had duidelijk wat met het andere te maken.  Om 22:00 draaide de DJ de muziek nog wat harder.  Ineens veel te hard voor mij.  Mijn vertrekuur.  Plots, ineens besloot ik daartoe.
- Aan uitgebreid lekker gevarieerd eten geen gebrek.

Concluderend kan ik stellen dat als je heel goed uitkijkt en assertief naar de dames bent, je heerlijke seks kan hebben tegen de vroegere saunaclubtarieven en -services.  Dat je er overdag zeer relaxed kan vertoeven, heerlijk kan wellnessen en de dames eigenlijk zelden irritant animeren.  Je buikje kan je heerlijk rond eten en je bierbuik nog wat "tonniger" maken met al dat gratis bier  :lol_hitting:  :douchen .

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #577 Gepost op: 15 juli 2019, 12:07:06 »
Afgelopen zaterdag met een deel van de bende naar Samya gegaan. Koos, PP, Patjax en ik.
Samen afgesproken en met de Koos mobiel erheen gegaan. Ik heb gereden zodat Koos kon rusten.
Onderweg moesten we uiteraard stoppen want PP had dorst.

Rond 16:30 uur aangekomen en was uiteraard nog wel rustig.
Bij het omkleden altijd een beetje behelpen. Vrij krap en de kluisjes zijn wat klein.
Liepen toch al wat meiden rond en zag er uiteraard niet verkeerd uit in Samya. In de avond begon het pas echt vol te lopen met meiden.
Nog genoeg gezichten die ik herkende maar ook weer genoeg nieuwe gezichten.

Begin van de avond werd ik door Bella staande gehouden en de bank op gedirigeerd. Vorige keer ook mee gekamerd door de tip van Patjax dat ze goed moest zijn.
Leuke meid, niet helemaal mijn type want iets te iel maar is gewoon degelijke service. Beetje bijpraten en knuffelen en besloten met haar naar de kamer te gaan.
Een uur gestoeid met deze meid lekker gfe. Tongen doet ze lekker en alles met gevoel. Tijd netjes volgemaakt en geen gezeur.

Terug in de bar kwam PP ook terug van zijn kamer. Hij had weer een stevig bolletje meegenomen naar de kamer. Koos uiteindelijk 3x met zijn Samya meid naar de kamer geweest.
Patjax wou eerst wat uitproberen en dan afsluiten met Bella.

Het gedans van de meiden kwam pas laat op gang. Een klein getint mannetje ging wel helemaal los op het podium en kreeg zelfs nog geld toegeworpen. HellaHolla inmiddels ook gearriveerd.
Af en toe even bij de receptie bijkomen van het feest gedreun. Flinke drukte daar bij het inschrijven. Heb begrepen dat ze 36 kamers hebben en dus allemaal vol. Op sommige momenten soms wel 10 wachtende.
Wachttijden zelf vielen wel mee. Werd flink wat afgeneukt daar.

Volgens mij zijn we rond 3:00 uur vertrokken, toen hadden wel het wel gehad. Leuke en gezellige dag gehad.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #578 Gepost op: 23 juli 2019, 06:56:07 »
Loaded Guns And Beautiful Roses

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home, yeah yeah
Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty


Als de vier musketiers vertrokken zaterdag de 13e juli naar een Ottomaanse nederzetting in het Kölsche. In de volksmond bekend staand als Samya maar door mij liefkozend de Titty Twister genoemd. De vuurhavik reed ons stalen ros vlekkeloos naar de plaats van bestemming met een pitstop om de dorstigen te laven en vlak voor aankomst ook het stalen ros van de benodigde levenssappen te hebben voorzien arriveerden we voor 17.00 uur. Onze "visums" werden zonder problemen ingenomen en kosteloos werden we voorzien van een handdoek en badjas, het "gevechtstenue" om het strijdperk te betreden. Toen we de bar inliepen werden we aandachtig bekeken door potentiële tegenstandsters om onze degens mee te kruisen. Met een drankje namen we plaats in het restaurantgedeelte om aan de begeerlijke blikken te ontsnappen. Een big black mama stortte zich op Koos en op een bezweerderige toon mompelde ze het volgende.

Welcome to the jungle, we've got fun and games
We got everything you want honey, we know the names
We are the people that can find whatever you may need
If you got the money, honey we got your disease
Welcome to the jungle, we take it day by day
If you want it you're gonna bleed but it's the price to pay
And I'm a very sexy girl, very hard to please
You can taste the bright lights, but you won't get there for free
In the jungle, welcome to the jungle


Even leek het erop alsof hij zou bezwijken maar toen we naar buiten gingen voor een peukenpauze wist hij zich toch te bevrijden uit haar klauwen. Bij terugkeer in de bar heerste er nog een relatieve rust. Bella had mij al snel gespot en wenkte. Even bijkletsen, samen een sigaretje roken, een hapje eten (Bella had duidelijk honger) en een sigaretje om het uitbuiken te bevorderen. We maakten de afspraak om later op de avond/nacht ons terug te trekken op een kamer voor een seksuele variant van de jongens tegen de meisjes.

Een tijdje later waren de drie andere musketiers verdwenen. Ze bleken alledrie in een gevecht verzeild te zijn geraakt met het andere geslacht. Bella had de vuurhavik geschaakt, Koos bleek te schieten met de Bibi gun en PP was aan het motorboaten met de grootste tieten beschikbaar in de Turkse Tempel. Zij moesten na hun uitspattingen bijkomen en in de bar wat gezeten. De rijen van de female fighters hadden uitbreiding gekregen van de nightshift en het optische geweld was zoals altijd van hoog niveau. Plotseling voelde ik een hand over mijn kont gaan. Een dametje bleek achterlangs te willen om iets uit haar tasje te pakken. Ik draaide me om en met een grote glimlach keek ze me aan. Nadat ze klaar was in haar tasje greep ze me om mijn middel. Ik deed alsof ik haar negeerde en al snel stond ze aan de andere kant van het glazen tafeltje om mij diep in de ogen te kijken. Het werd een echte staring contest en helaas voor haar moest zij het onderspit delven.

Feelin' like a bullet jumpin' out a gun
Hot damn, pop it like a pistol, mama
I'm comin', baby
I'm comin' for you, yeah
Locked, loaded, shoot my shot tonight
I'm comin', baby
I'm comin' for you
Pull my trigger, let me blow your mind
Everybody's watching, pretty little thing
Baby, tell me, what's your fantasy?
Come closer, let's talk about it


We namen plaats op een bankje, ze stelde zich voor als Soraya en er volgde een gesprekje zonder dat ze ook maar hintte naar een kamer. Vrij ongebruikelijk voor Samya begrippen. Ze was gezegend met een PL-tje maar ook het ork gedeelte was wel enigszins op haar van toepassing. Toch was er sprake van een leuke klik en ik stelde voor om de kennismaking ook op intiem gebied te laten plaatsvinden. Zij ging voor de sleutel en ik voor mijn iPad en massage olie. Beneden in de kleedkamer trof ik HellaHolla die zich in zijn gevechtstenue aan het hijsen was. Kort even hallo gezegd en hij begreep wel dat je een dame niet mag laten wachten.

Soraya stond me bij de trap al op te wachten en we hadden een kamer op de eerste verdieping. Absoluut geen straf om achter haar fit body de trap op te lopen. De massage beviel haar goed en toen ik met mijn vingertoppen over haar lijfje ging leverde dit bij haar kippenvel op. Ze bleek uitermate gevoelig te zijn en gedurende de sessie bleef ze dit behouden. Als tegenprestatie ging haar handje met mijn genotsknots spelen. Even had ik het idee dat ze een poging deed om hem eraf te trekken ipv af te trekken. Op de vraag of ze hem mee naar huis wilde nemen volgde een lachje en ze begreep wat ik bedoelde. Om mijn geteisterd lid tot rust te laten komen besloot ik om de vochtigheidsgraad van haar verboden vrucht te testen. Al snel vloeiden de sappen rijkelijk. Mijn hoofd werd stevig door haar dijen omklemd.

Na een tijdje werden de rollen omgekeerd. Mijn kleine kompaan werd omgetoverd tot een rode aardbei en haar pijpen leek eerder om een jackhammer die hem wilde pletten. Niet alleen mijn aandacht verslapte maar hij leek er ook de brui aan te geven. Ze nam het "heft" weer in handen. Ditmaal in een beduidend beter ritme en zowaar begon ze een spelletje tiptoetsen met haar en mijn tong. We naderden het uurtje en had geen behoefte meer om te neuken en liet het haar zo afmaken. Na de explosie legde ze haar hoofdje op mijn borstkas. Na de schoonmaak maakte ik aanstalte om de kamer te verlaten, maar zij had nog geen behoefte de kamer te verlaten en wilde nog graag in mijn armen een sigaretje roken. Na een tiental minuten de kamer verlaten en haar de verschuldigde bijdrage overhandigd.

Na een verfrissende douche de bar ingelopen en even de paar dansende dames aanschouwt in het gezelschap van HH & FH. PP was weer boven water en buiten met hem een sigaretje gerookt. De rest van de bende volgde niet veel later. Bij HH plofte er een dame op zijn schoot en niet veel later besloten ze dit tafereel op een andere locatie en minder kledingstukken te herhalen. De muziek in de bar stond op standje gehoorbeschadiging en we besloten in het entree gebied wat te hangen. Bella zag me en maakte het sigaretje roken beweging. Samen onze longen vervuild en aangezien een kamertje toch al vast stond een sleutel gehaald.

We moesten helemaal naar boven en op de kamer ging ze op haar buikje liggen. Ik moest aan de slag voor een massage. Hierna volgde er een poosje heerlijk tongzoenen waarna ze naar beneden afdaalde voor een BJ. Bella weet precies hoe ik het het liefst heb, tel daarbij op dat ze op dit gebied een groeispurt heeft gemaakt en het was puur genieten. Ik was totaal ontspannen toen ze vroeg wat ik wilde. Ik zei dat de keuze bij haar lag. Schijnbaar had ze eerder op de avond nog niet genoeg gegeten en wilde ze nog een toetje. Het uurtje dollend volgemaakt. FH stond in het theke gebied en zei dat PP en KA al naar de auto waren. Bella's welverdiende gage gehaald en na overhandiging afscheid genomen. Snel omgekleed en de Titty Twister verlaten.

Opmerkelijk
- Van twee van de vier badjassen ontbraken de lussen
- De schnitzels waren nog half rauw van binnen en de döner erg vet
- Het typische Samya sfeertje was ditmaal minder dan gewoonlijk
- De LU was optisch weer om te smullen

Conclusie
Al met al een wat minder bezoekje. Een tijdje terug het kleine zusje Mondial bezocht en dat bezoekje beviel me beter dan deze keer in Samya. Over een tijdje zal ik vanzelf wel weer hier belanden maar eerst nog eens een keer naar Mondial.




Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #579 Gepost op: 30 augustus 2019, 19:57:23 »
Je suis allé 2 fois au Samya vers la mi-août, il y a plus de filles qu'au Living Room mais par expérience je trouvais que le service général prodigué par les filles en chambre est quelconque, j'avais abordé plusieurs filles qui me plaisaient physiquement (ANNE par exemple, je ne me souviens plus de tous les noms), elles demandaient des extra de 50€ ou 20€ pour d'autres services que suck & fuck with condom. J'ai craqué sur LORI, jolie brune de 180cm avec un corps magnifique (20 minutes en chambre 50€) mais j'ai préféré CIARA avec qui je suis allé plusieurs fois et j'ai aussi testé sa copine ARIA, bon service aussi.

Je préfère venir au Samya en hiver, en été je préfère les jardins et piscines mais le prix d'entrée est raisonnable comparé à plusieurs clubs de Rhénanie Westphalie.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Lak en Leder versie (party).
« Reactie #580 Gepost op: 13 september 2019, 20:41:06 »
Ik kom niet vaak in Samya.  Verkeerde publiek, verkeerde muziek en veel te luid en overdag eigenlijk sfeerloos en erg weinig (mooie) dames. 

Voor de fetishparty maakte ik een uitzondering.  Ik verwachtte veel van die party.  Blijkbaar veel te veel.  Ik had beter niets verwacht.  Dat was dichter bij de waarheid geweest.  Helaas. 

Ik ging er nu niet van uit dat daar plots allemaal professionele meesteressen zouden aanwezig zijn maar het was nog veel minder.  Eigenlijk was er helemaal geen party(sfeer).  Zelfs de muziek stond eerder zacht.  Pas om 22:00 ging de muziek luider (maar dan nog).  Spijtig genoeg meteen ook de muziek waar ik geen liefhebber van ben.  We zijn ten slotte niet in Bulgarije, Roemenië of Turkije maar daar in Duitsland gewoon.  Het eten was zoals altijd lekker maar niet extra (voor de party).  Niet eens alle dames droegen iets zwarts, laat staan dat er veel dames waren die iets aan hadden in leer.  Enkele wel lak.  De kleding was ook niet SM (fetish) maar het bleef in zowat alle gevallen bij een zwarte bikini.  Qua uitdagende, dominante sfeer en dames dus beneden alle peil.  Ook geen "sm-shows".  Enkel zoals altijd een hoop meiden op de dansvloer die eentonige danspasjes uitvoeren op Roemeense muziek.

Daar kwam dan nog bij dat ik twee teleurstellende kamertjes heb gedaan.  Alle gfe-dingetjes die me beloofd werden, werden op kamer ook uitgevoerd maar in een very light version (en snel).  Eén van de twee dames had wel een soort zweepje bij en dacht dat ik het leuk zou vinden als ze van seconde 1 mij gewoon wat zou slagen met de soort zweepje.  Opbouwen naar extase: wat is dat?

Gelukkig wat bekenden gezien en mee kunnen ouwehoeren en overdag wat kunnen relaxen ook.  Gelukkig was ook de inkom niet hoger dan normaal. 

Ik was er eens op een verjaardagsparty.  Dat was ten minste party!  Hopelijk is dat ook niet teleur gegaan  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Lak en Leder versie (party).
« Reactie #581 Gepost op: 13 september 2019, 23:02:17 »
Ik kom niet vaak in Samya.  Verkeerde publiek, verkeerde muziek en veel te luid en overdag eigenlijk sfeerloos en erg weinig (mooie) dames. 

Voor de fetishparty maakte ik een uitzondering.  Ik verwachtte veel van die party.  Blijkbaar veel te veel.  Ik had beter niets verwacht.  Dat was dichter bij de waarheid geweest.  Helaas. 

Ik ging er nu niet van uit dat daar plots allemaal professionele meesteressen zouden aanwezig zijn maar het was nog veel minder.  Eigenlijk was er helemaal geen party(sfeer).  Zelfs de muziek stond eerder zacht.  Pas om 22:00 ging de muziek luider (maar dan nog).  Spijtig genoeg meteen ook de muziek waar ik geen liefhebber van ben.  We zijn ten slotte niet in Bulgarije, Roemenië of Turkije maar daar in Duitsland gewoon.  Het eten was zoals altijd lekker maar niet extra (voor de party).  Niet eens alle dames droegen iets zwarts, laat staan dat er veel dames waren die iets aan hadden in leer.  Enkele wel lak.  De kleding was ook niet SM (fetish) maar het bleef in zowat alle gevallen bij een zwarte bikini.  Qua uitdagende, dominante sfeer en dames dus beneden alle peil.  Ook geen "sm-shows".  Enkel zoals altijd een hoop meiden op de dansvloer die eentonige danspasjes uitvoeren op Roemeense muziek.

Daar kwam dan nog bij dat ik twee teleurstellende kamertjes heb gedaan.  Alle gfe-dingetjes die me beloofd werden, werden op kamer ook uitgevoerd maar in een very light version (en snel).  Eén van de twee dames had wel een soort zweepje bij en dacht dat ik het leuk zou vinden als ze van seconde 1 mij gewoon wat zou slagen met de soort zweepje.  Opbouwen naar extase: wat is dat?

Gelukkig wat bekenden gezien en mee kunnen ouwehoeren en overdag wat kunnen relaxen ook.  Gelukkig was ook de inkom niet hoger dan normaal. 

Ik was er eens op een verjaardagsparty.  Dat was ten minste party!  Hopelijk is dat ook niet teleur gegaan  :douchen.


Je hebt gewoon de verkeerde meiden uit gekozen, eentje weet ik zeker die had je kunnen bewerken met een zweep.
Spanken en al en kinky seks!!!!
Tsja je kan ook niet alles hebben. ;D

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Fetish Party in Samya
« Reactie #582 Gepost op: 17 september 2019, 18:22:30 »
Achtentwintigste clubbezoek in 2019, Fetish party in Samya woensdag 11 september.



Woensdag 11 september zou er een fetish party zijn in Samya. Hoewel Samya niet echt mijn club is, had ik er wel interesse in. Van een beetje fetish enkinky ben ik niet vies ;) Dus vertrokken naar Köln. Ik was erg vroeg, iets na 13:00 uur, maar ik bleek niet de enige te zijn. Ik kwam Seksenfun tegen op de parkeerplaats. Samen gingen we naar binnen.

Het was nog erg rustig en ook zagen we nog geen dames in kinky kleding. De dames die we zagen hadden alleen zwarte lingerie aan. Dat viel een beetje tegen. We hebben een jus d'orange besteld aan de bar en zijn een ontbijtje gaan scoren. Ik had wel zin in een spiegeleitje en de kokkin/barvrouw maakte deze voor mij klaar. Ik had al gelijk een leuk gesprek met haar en zij was tot op dat moment de meest kinky geklede dame in de club ;) Ze had een grote bullwhip om haar nek ;) Oftewel de zweep, waarmee Britney Spears de dame in de afbeelding hierboven “plezier” bezorgd ;) ;) ;)

Na mijn ontbijt zei ik tegen Seksenfun dat ik me ook eens ging bewapenen en ging naar mijn locker om daar een zweepje en een paddle op te halen. Terug in de bar kwam ik Gina uit Babylon tegen. Haar gelijk een tik op de billen gegeven met de paddle ;) Bleek dat ze zelf ook een zweepje bij zich had, dus kreeg er gelijk van langs ;) Even later kwam Blowy (ex babylon Valentina) Gina vergezellen. Blowy heeft zo'n ongelofelijk mooi rond bubblekontje, dat ik het niet kon laten om mijn paddle op dat kontje te laten kletteren ;)



Wat had ik graag dat kontje verder willen spanken, totdat die billetjes vuurrood waren ;) Maar ja, Blowy was daar helaas niet voor in :( Een zacht tikje op de billen was nog wel ok, daar kon ze wel om lachen, maar verder ook niet. Ze zag er trouwens wel kinky uit, in een wetlook jurkje

Ja, de overige aanwezige dames hadden deze actie met mijn zweepjes gezien en dat heb ik later op de dag nog een paar keer moeten bezuren ;)

Seksenfun en ik besloten eerst een saunaatje te nemen en daarna even wat te gaan rusten in de rustruimte. Toen we de bar weer in kamen lopen liepen er al veel meer dames en ook meer dames gekleed in kinky kleding. Sommigen erg simpel, maar anderen toch echt in een kinky jurkje of met kinky hoge laarzen. Zelfs een dame met een hondenriem om ;)



En ja, de dames wisten van mijn zweepje en paddle, want soms gebruikte ik die om een voorbij komende dame een tik ermee op de billen te geven. Dit bracht de sfeer ten goede, want de dames werden enthousiast en wilden dan gelijk mij ook een tik geven er mee ;)

Vooral een Roemeense dame. Haar naam ben ik vergeten. Beetje mollig, maar niet echt dik. Leuk koppie. Ze had wel iets plagerig dominant over zich. Zij pakte ook mijn zweepje en paddle en gaf me daar een paar goede tikken mee op mijn billen. Ik kon het wel hebben, want ik had mijn basjas nog aan. Uiteraard drong deze dame aan om met haar op de kamer te gaan, maar ik heb weinig vertrouwen in de dames in Samya, dus sloeg haar voorstel af. Gevolg was dat ze me nog meer ging spanken ;) Dus een gratis spanksessie. Waarom zou ik op kamer gaan ;) ;) Jammer was wel dat ze op een gegeven moment m'n zweepje niet terug wilde geven. Heeft me veel moeite gekost om die weer terug te krijgen :(

En zo waren er meer meiden die ik een tik op de billen gaf en meiden die mij dan weer terug pakten ;) denk dat ik zeker tussen de 10 en 15 meiden een tik of meer op de billen heb gegeven en allemaal zagen ze de humor er wel van in ;)

Zo ook Mathilde. Een erg mooie blond Roemeense met een paar hele mooi naturelle borsten en een lekker kontje, die ik nog ken uit Happy Garden, maar al ruim 2 jaar in Samya is. In Happy Garden had ik al eens een sessie met haar en wat wel grappig is, was dat ik toen vooraf tegen haar zei dat ik alleen met dames op de kamer ga, van wie ik hun kontje mocht spanken. Ze zei toen dat dat geen probleem was en heb een kamer met haar gedaan in Happy Garden en haar daar een paar keer een paar tikken op die mooie billen van haar heb gegeven ;)

Mathilde had mij al bezig gezien met m'n zweepje en paddle en ook haar heb ik daar een paar tikken me op de blote billen gegeven, dus was ze uit op “wraak” ;) Ze pakte mijn paddle en gaf me een paar tikken, maar die waren niet hard, dus ik zei tegen haar “dat kun je toch wel beter, of niet?”. Waarop ze harder begon te slaan. En weer moedigde ik haar aan om harder te slaan, want dit was nog niets. Daarna begon ze met volle kracht te slaan. Nu kon ik het wel voelen, maar omdat ik mijn badjas nog aan had, dempte dat behoorlijk. Haar vriendin kwam op het idee om de badjas omhoog te houden en daar stond ik in mijn blote billen. De klappen die ze me toen gaf kwamen wel aan ;) Maar wie wil er nu niet gespankt worden door zo'n heerlijke mooie meid ;) ;) ;) Ik denk dat ik een stuk of 5 á 6 van die harde klappen op mijn blote kont heb gehad van haar en ze kon haar lol niet op ;) ook de andere dames waren aan het lachen en de rest van het publiek keek verbaasd, maar met pretoogjes naar dit schouwspel.



Helaas was dit ook de enige kinky actie, want er werden niet echt kinky shows gegeven. De dames dansten, zoals ze altijd doen. Dat vond ik wel jammer. Ik had toch meer show verwacht en niet alleen een paar dames in een latex of wetlook outfit. Heb dat ook aan de theke gezegd toen ik vertrok.

Na deze “afranseling” had ik wel honger gekregen en met een paar gloeiende billen ging ik wat eten in het restaurant. Daar kwam ik nog even aan de praat met de Joker. Had al wat verhalen over hem gehoord, maar nu zag ik 'm dus in levende lijve. Na het eten was ik nog steeds in een kinky geile bui en ik dacht, dan moet ik Gina opzoeken. In haar had ik meer vertrouwen dan in de andere dames.

Gina (ex Sixsens Sonja







Naam: Gina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: zwart
Lengte dame: 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup

Na de sessie met Gina nog een laatste sauna gedaan en in de bar nog een colaatje gedronken. De cola vond ik overigens erg waterig in Samya, Het bier van de tap smaakte wel goed. Het eten was vandaag niet echt mijn smaak, halve haantjes, dus heb alleen wat spaghetti genomen. Erg positief waren de verse aardbeitjes en de schijven meloen. Minder vond ik de kinkyparty. Sommige klanten zagen er meer kinky uit dan de meeste dames en er was geen kinky show, op de showtjes na dan die ik zelf gaf met de dames en mijn zweepjes ;) Ik denk dat ik de volgende keer de kinkyparty in Samya oversla, want had er wel iets meer van verwacht.



Résumé 2019:
28 saunaclubbezoeken
31 verschillende dames
vs 18 – 10
vs 10 – 21
« Laatst bewerkt op: 29 september 2019, 11:18:00 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #583 Gepost op: 29 september 2019, 19:22:13 »
Tweeëndertigste clubbezoek in 2019, Samya zaterdag 28 september.
Nadat ik Babylon rond half 12 had verlaten, kwam ik iets voor 12 uur aan bij Samya. Bij binnenkomst stond Ali bij de deur en vroeg of ie mijn rugtas mocht controleren. Uit voorzorg, vanwege wapens, drugs of andere illegale zaken. Ik heb daar geen problemen mee, want heb niets te verbergen, alleen werd m'n rugtas niet erg grondig gecontroleerd. Er werd slechts in 1 compartiment gekeken, die ik zelf opende.

Me omgekleed en eerst even naar de sauna. Normaal doe ik na een kamergang altijd een wellnessronde, maar na de laatste kamer met Roberta in Babylon, ben ik gelijk vertrokken naar Samya. In de sauna zaten een paar Russen of Polen. Eentje van hen was flink bezopen. Toen ie de sauna uitging, kon ie moeilijk recht lopen en een paar keer viel ie bijna om. Gelukkig voor hem hielden z'n maten 'm op de been. Hij had ook moeite om z'n slippers te vinden en wilde met die van mij er vandoor. In een flits sprong ik de sauna uit en ervoor gezorgd dat dat niet ging gebeuren. Er zat ook een Japanner in de sauna en ook hij sprong de sauna uit om te kijken of zijn slippers er nog stonden. Met hem daarna een tijdje in het Engels gebabbeld.

Daarna de bar verkennen. Het leek wel een onderbroekenparty. Ongeveer 90% van het publiek waren onderbroeken. Verder nog een groepje Indieërs en wat andere Aziaten. Ook werd er veel Turkse muziek gedraaid, waar die onderbroeken deftig op los dansten. De sfeer was verder wel goed. Echt veel mooie dames liepen er niet, vond ik. Dat is normaal wel het sterke punt van Samya. Desalniettemin liepen er kwa uiterlijk best wel wat opties rond voor mij. Een mooie Roemeense met een heerlijke wobble kont.



De rest van haar figuurtje had normale proporties en ze had een leuk koppie, weliswaar strak in de lak, maar toch. En een wat langere blonde meid. Mooi koppie en een normaal figuurtje en hier en daar een grammetje meer. Vooral haar kont, lekkerrrr!
Een andere dame die me opviel en er ook erg lekker uitzag, was een dame in een witte body. Ze gaf op een gegeven moment nog een showtje op het podium, samen met een vriendin van haar. Ook een dame met een normaal figuur en een paar grammetjes hier en daar meer. Mooi koppie en ze kon leuk dansen op de muziek. Leek wel of ze op bepaalde nummers wat dansjes hadden ingestudeerd. Maar de mooiste dame vond ik wel een kort roodharige, lange meid. Die had een heel mooi figuurtje en een fantastisch achterwerk. Een paar tattoos, waarvan één een kruisje in haar nek is.



Ik heb een vermoeden dat ze Bulgaars is, omdat ze met een andere Bulgaarse dame (Suzanna) vaak samen was.

Helaas was ik niet meer echt geil voor nog een kamertje. Roberta had me in Babylon goed gesloopt ;) Toch kwamen er nog wat dames bij me buurten. Ondere andere die dame uit mijn vorige verslag, die mijn zweepje wilde hebben tijdens de Fetishparty. In haar had ik  niet zoveel vertrouwen en er verder niet op in gegaan. Daarnaast werd ik een paar keer “lastig gevallen” door een hele slanke meid. Had wel een mooi koppie, maar een erg platte kont. Wel een flinke stevig voorgevel. Aardige meid en beloofde me van alles als ik met haar naar de kamer zou gaan. Maar ja, ik was totaal niet meer geil en ze was niet helemaal m'n type. Die Suzanna probeerde het ook nog een keer bij me, toen ik bij de bar een biertje dronk. Met die meid ga ik zeker niet. Ben er één keer mee geweest en die kamer was niet zo denderend. In haar roodharige vriendin had ik meer interesse ;)

Tot een uur of drie ben ik in Samya geweest. Voor dat ik wegging nog een Turkse oliebol zonder krenten gegeten en wat fruit. Dat heeft Samya wel goed voor elkaar. Erg veel en veel verschillende soorten vers fruit.

Om zo alleen naar Samya te gaan, zeker na een dagje Babylon, was bij nader inzien toch niet zo'n goed idee. Zouden er bekenden zijn geweest, had ik me nog wel wat langer kunnen vermaken.

Résumé 2019:
32 saunaclubbezoeken
32 verschillende dames
vs 19 – 10
vs 10 – 22
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #584 Gepost op: 6 november 2019, 18:45:57 »
Party & Döner en een déjà vû

Nadat we het heuvellandschap achter ons hadden gelaten was het tijd om ons in het Kölsche te storten. Als de dagen korter en kouder worden en de duisternis de overhand krijgt dan groeit ook weer het verlangen naar de Turkse Tempel van de 1001 erotische nachten. Het was volle bak. Niet zozeer qua beren, maar voor het aantal dames zou een telraampje geen overbodige luxe zijn geweest. Veel gezichtjes kwamen ons bekend voor en daarnaast nog een aantal dames die de transfer hadden gemaakt. Ik liep meteen al Natasha uit Mondial tegen haar prachtig lijfje aan. Een zekerheidje voor mij voor een geslaagde kamergang.

Om rustig te acclimatiseren van de chillax modus van PSR naar de disco modus van Samya besloten we om maar eerst ons te bezondigen aan de döner. Deze was echter op en de rest wat in de bakken lag zag er niet echt appetijtelijk uit. Na een sigaretje de bar weer ingelopen en Bulgaarse Franceska uit Babylon kwam hallo zeggen. Een tijdje bijgepraat terwijl een dame zich opdrong aan flyinglow. Haar lingerie dateerde uit tijden dat ze nog niet teveel van het buffet gesnoept had waardoor ze wat extra rolletjes ten toon spreidde. Flyinglow bedankte vriendelijk maar de dame vond het nodig om hem "du bist scheisse" naar zijn hoofd te slingeren. Franceska zag het tafereel hoofdschuddend aan en zei dat het heel verstandig was haar te weigeren gezien haar scheisse service. Zij fladderde verder en wij gingen op een bankje zitten.

Al binnen de minuut is er een klein dametje met een iets te groot kontje dat zich naast me op de bank ploft. Ze pakt mijn hand en legt deze meteen op de binnenkant van haar dij. Mijn interesse in haar is niet zo groot en ik haal hem daar weg. Ze pakt hem opnieuw maar begint deze nu lichtjes te strelen en vraagt waar ik vandaan kom. Uit beleefdheid vraag ik hetzelfde en zonder te blikken of blozen zegt ze Colombia. Natuurlijk betwijfel ik dit in mijn hoofd. De kamervraag volgt en ik zeg haar dat ik nog aan het acclimatiseren ben. Ze stapt op en zal later op de avond nog enkele tevergeefse pogingen wagen. Haar plekje wordt haast gelijk door een andere dame ingenomen. Zij pakt ook mijn hand maar begint met haar nep nagels erover te gaan alsof het een schoolbord is. Maak haar duidelijk dat dit niet mijn ding is en ze begint nu met haar vingertoppen sensueel eroverheen te gaan. Ze beweert ook Colombiaanse te zijn. Bij de eerste was er nog twijfel maar nu was dit lachwekkend en antwoordde op haar vraag dat ik uit Zuid-Afrika kom. Dit was volgens haar onmogelijk aangezien ik niet black was. Zou het een mooie dame zijn geweest waarin ik geïnteresseerd was dan had ik de moeite genomen het uit te leggen, echter nu was het verspilde moeite geweest. Mijn verdere desinteresse bezorgde me de stempel arrogant en al vloekend in het Roemeens liep ze weg.

Al snel viel ons oog op een dame die langs de lange kant zat. Absoluut de mooiste aanwezig deze avond. Er wordt wel eens gezegd dat God op de 7e dag de vrouw heeft gecreëerd. Nu werd duidelijk waarom hij daar 24 uur voor nodig heeft gehad. Ze verdween echter korte tijd daarna naar de kamer en wij besloten te kijken of de nieuwe döner al klaar was. Dit was het geval en we namen een portie. Hierna een sigaretje en terug naar binnen. Drankje bij de bar gehaald en we zagen dat ons eerder plekje vrij was. Kort daarop kwam miss Beauty ook weer post vatten op haar plekje. Telkens dwaalde mijn blik haar kant uit en dit bleef natuurlijk niet ongemerkt door haar. Alsof ze wilde luistervinken verplaatste ze zich naar de ronde poef voor ons. Ik probeerde zoveel mogelijk oogcontact te mijden omdat het optic fuck fearsyndroom om de hoek kwam kijken. Na een tijdje ging ze weer naar haar oorspronkelijk plekje terug.

Hoewel ik het probeerde bleef ik toch gebiologeerd naar haar kijken. Non verbaal maakte ze de wat beweging en ik verontschuldigde me in gebaar en voor ik er erg in had stond ze voor onze neus en gebaarde of ze tussen ons in kon zitten. Ze was benieuwd wat we over haar onderling hadden gezegd. Ik zei zonder na te denken dat we het erover eens waren dat zij absoluut het mooiste lijf had. Toen bleek maar weer eens dat ook the beautiful people onzeker zijn over hun uiterlijk. Ze was het hier niet mee eens aangezien er genoeg mooiere rondliepen. Ze stelde zich netjes aan ons voor en haar clubnaam was net als haar one of a kind. Met zijn drieeën wat zitten te dollen. Meer en meer verlegde ze haar aandacht mijn kant uit. Natuurlijk twijfelde ik over de service maar uiteindelijk gaf het masseren van haar perfecte lijf en mijn evil dick in haar mondje te zien verdwijnen de doorslag. We gingen voor de sleutel.

Op de kamer zag ze mijn olie en zei dat ze liever had dat ik haar masseerde met haar body crème. O jee daar gaan we al was het eerste dat door mijn hoofd schoot. Ik zei dat dit speciale olie was. Ze wilde het dan wel testen op haar arm. Desondanks zei ze dat ze liever had dat ik haar crème gebruikte. Mij goed en zei dat dit waarschijnlijk niet hetzelfde effect zou hebben. Ik zette de olie op het nachtkastje en hing mijn badjas op het haakje aan de deur. Zij zat in haar prachtige naakte glorie op bed. Ik zag nergens de crème. Schijnbaar had ze zich bedacht en zei dat het ok was dat ik de olie gebruikte. Tijdens de massage hadden we een leuk gesprekje en ontstond er de zogenaamde klik. Zij vroeg na afloop of ik ook een massage wilde. Ik bedankte vriendelijk door te zeggen dat dit niet nodig was. Ze wilde toch iets handenarbeidsachtig doen en begon teder mijn evil dick te masseren. Het behoeft natuurlijk geen uitleg dat deze door haar gevoelige touch al snel in volle glorie overeind stond. Goedkeurend bekeek ze het en met een glimlach zei ze slechts blowjob. Deze was teder, sensueel, gevoelig en langdurig. Hierna kwam ze on top en niks geen poespas en toen ze doorhad dat ik geen rampestamper was legde ze haar lichaam op de mijne. Ze kuste teder mijn nek en zowaar volgde er enkele zoentjes op de mond. Minutenlang was het genieten geblazen waar ik vaak het neuken als een noodzakelijk kwaad zie om mijn evil dick van het opgebouwde levenssap te ontdoen. Ik kon me voorstellen dat ze van positie wilde wisselen en vroeg haar wat ze wilde. Ze stelde missio voor. Gekscherend zei ik dat het niet gekker moest worden en adrem zei ze lachend dat ze mij wel zou betalen voor de geleverde arbeid. Ook nu voelde het hemels aan en aan haar lichte kreuntjes en ademhaling merkte ik dat zij ook genoot. Het tempo lichtjes opgevoerd en haar bekken en handen begonnen zich met het spel te bemoeien. Het signaal om er nog een tandje bovenop te gooien. Het resulteerde in een vol rubbertje als bewijs van mijn orgasme en de hare moet ik maar geloven op haar prachtige kijkers. Ze nam rustig de tijd voor de nazorg en schoonmaakwerkzaamheden van mijn evil dick en maakte geen enkele aanstalte om de kamer te verlaten.

De resterende tijd van het uurtje werden volgemaakt met een nababbeltje waarbij ik aangaf dat ik later gaarne nogmaals op herhaling zou willen gaan als ze vrij was en dit ook wilde. Ongelovig keek ze me aan. Natuurlijk wilde ze dat, maar er liepen zoveel mooie meiden rond en ik wilde weer met haar? Ik legde uit dat ik niet het type was dat voor kwantiteit gaat en ik genoten had van ons samenzijn. Waarom het risico lopen van een misser als ik weet dat bij ons de chemie klopt? Ze begreep wat ik bedoelde maar in haar twee jaar in Samya was er nog nooit iemand geweest die 2x op dezelfde avond met haar was geweest. Ik gaf een globale indicatie van wanneer ik weer volledig hersteld zou zijn en we verlieten de kamer. Zoals gebruikelijk wachtte zij bij de trap voor haar beloning. Weer terug boven begon zei ze verontschuldigend dat ze haar lingerie op de kamer was vergeten. Ik overhandigde haar het geld en na drie kusjes snelde ze terug naar de kamer.

Na de opfrisbeurt de bar ingelopen om te kijken waar flyinglow uithing. Al snel zag ik hem en met een drankje gingen we richting buiten omdat het volume van de muziek inmiddels was opgeschroefd tot het niveau van permanente gehoorbeschadiging en ik een sigaretje kon roken. Naast de gebruikelijke draaideur hadden ze ook de schuifpui naast de borden open staan. Het tafeltje wat daaraan grenzend stond was vrij en we ploften ons neer. Hij had al snel door dat het een geslaagde sessie was geweest. Ik bevestigde door te stellen dat ik de eerste minuut dacht dat mijn bange vermoedens waarheid zouden worden maar de daarop volgende negenenvijftig minuten boven verwachting waren geweest. Hij was volop belaagd geworden door de nodige dames (eentje zelfs driemaal en telkens stelde ze zich opnieuw voor) waarbij slechts eentje hem kon bekoren en niet de kenmerkende banale benadering had toegepast. Hij was echter net uit de sauna en nog in zijn cooling down periode. Ondanks dat er op dat moment geen kamertje voor haar inzat had ze het gesprekje voortgezet.

Eigenlijk zaten we perfect. Aangezien het gros van de dames rookt kwamen ze allemaal wel een keer voorbij schuifelen. Een dame die zich eerder op de avond al had gediskwalificeerd kwam vragen wat wij nu precies aan het tafeltje deden. Ik zei dat we als vakjury alle dames beoordeelden maar de bordjes waren vergeten om de score omhoog te houden. Ze kon er de humor niet van inzien en liep al vloekend weg wat het eerder beeld van haar bevestigde. Het gebrek aan nachtrust begon flyinglow op te breken en vroeg wat we deden. Ik zei dat ik nog een afspraakje had staan. Hij keek me hoofdschuddend aan en vroeg met wie. Het optrekken van mijn wenkbrauwen was voldoende. We gingen naar binnen en namen plaats op een bankje. Niet toevallig naast die van miss perfect. De glazen scheidingswand zorgde echter dat we niet in elkaars zichtsveld zaten. Na enkele minuten stond ze op maar liep echter zonder blikken of blozen aan ons voorbij de bar uit. Flyinglow vroeg of we gingen. Ik zei nog vijf minuutjes en dan gaan we.

Juist toen we op het punt stonden om te gaan kwam ze terug. Ze glimlachte en liep naar haar plekje om gelijk met haar handdoek en tasje naast me te komen zitten. Praten in die herrie was onmogelijk dus besloten we om te verkassen naar een kamer. Ditmaal een kamer op de eerste verdieping. Ook hier dreunde de bas nog als een dolle wat haar deed verzuchten dat zulke avonden haar niet konden bekoren. Al snel lagen we op bed en ze kroop helemaal tegen mij aan en te zoenen. Beetje bij beetje ging haar mondje open en voorzichtig kwam er een tongetje in play. Na enkele minuten tongtikkertje vroeg ik wat ze wilde. Haast verlegen vroeg ze of ik haar een massage wilde geven. Natuurlijk stemde ik in. Ditmaal nam ik ook haar billen en benen mee wat ze duidelijk kon waarderen. Na mijn and now volgde er van haar kant met een ondeugende blik blowjob. Was deze bij de vorige sessie al zeer goed ditmaal deed ze er nog een schepje bovenop. Tel daarbij op die prachtige aanblik om een dergelijke mooie meid vol overgave bezig te zien en ik waande me in de zevende hemel. Ruim een half uur bleef ze zonder onderbreking haar orale vaardigheden botvieren.

Niet alleen haar mondje wilde met evil dick spelen. Ze kwam on top en misschien wel veelzeggend hoe we ons op ons gemak bij elkaar voelden was het feit dat terwijl we rustig aan het neuken waren we een gesprekje voerden. We schoten beiden in de lach om dit en besloten dan maar om onze lippen tegen elkaar te drukken. Het geheel was intiemer dan intiem en het gevoel intenser dan intens. Ze vroeg of ik een ander standje wilde en stelde zijdelings voor. Ze was meteen enthousiast. Ze legde zich helemaal tegen mij aan. Ik stootte langzaam en diep terwijl zij haar kontje naar achteren drukte. Alsof ze tikkertje wilde spelen met haar baarmoederwand tegen mijn eikel. We raakten aardig op stoom en er volgde dan ook een ware explosie van weerszijde. Ze bleef haar kontje stevig naar achteren drukken totdat ook de laatste druppels ontfutseld waren. Het rijkelijk gevulde rubbertje werd liefdevol verwijderd en na de reiniging legde ze zich in mijn armen met haar hoofdje op mijn borstkas. Call me crazy maar ik kan van zulke momenten misschien nog wel meer genieten dan van het orgasme zelf. Ze straalde volledige rust uit. Af en toe keek ze omhoog met een vertederende blik en met een gelukzalige glimlach op haar mond een kusje stelend.

Er was bijna anderhalf uur verstreken en had flyinglow beloofd het op een uurtje te houden. Ik legde haar uit dat ik echt moest gaan en ze begreep het helemaal. Natuurlijk was ik sneller aangekleed dan zij en ruimde alvast op. Ze vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei opruimen. Volgens haar was dit haar taak waarop ik antwoordde dat we samen verantwoordelijk waren en ik alvast begonnen was. Een gebaar dat ze wel kon waarderen. Zij wachtte wederom bij de trap en in de kleedkamer zat flyinglow uitgeteld te wachten. Demonstratief keek hij op zijn horloge en zei sarcastisch ik dacht dat je een uurtje wegbleef. Inmiddels was de klok een uur teruggegaan en ik zei dat het bij een half uurtje was gebleven. Met de meer dan verdiende gage weer naar boven gelopen. Ze nam het in ontvangst zonder er naar te kijken of na te tellen. Ik zei dat we inderdaad gelijk zouden vertrekken en daarop pakte ze me stevig vast en gaf me een innige knuffel. Ze fluisterde in mijn oor dat ze hoopte me snel weer te zien en met de nodige kusjes namen we afscheid.

Met een stevige handdruk van Hakan stapten we in de laagvlieger van flyinglow. Hij was nog een half uurtje op de kamer geweest met de dame van het gesprekje. Het was een avond/nacht met een hoog déjà vû gehalte geweest. Twee jaar en vijf dagen geleden was er een dametje in Samya die me compleet verraste en zou uitgroeien tot een klein fenomeentje in mijn clubgeschiedenis. De gelijkenis qua hoe de avond verliep met miss beauty was bijna angstaanjagend.