Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 618788 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline p456

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #495 Gepost op: 16 februari 2018, 04:19:07 »
Op 14 februari 2018 samen met PoarNeemn naar Samya geweest.

 Hier aangekomen viel gelijk op hoe netjes en mooi deze club is. Even kort rondgesnuffeld wat er allemaal te doen was. En dit was ontzettend veel zoals een heerlijke relaxruimte waar PoarNeemn en ik de eerste uurtjes even zijn bijgekomen van een zware werkweek. :)). Hierin stonden een sauna en een turks stoombad, ook was er een ruimte met heerlijke ligstoelen en waterbedden. Een mooi detail aan de ruimte was dat het het plafond verlicht was met kleine lampjes die constant van kleur veranderde. Dit maakte de sfeer dan ook nog beter en kwam je nog beter tot rust. Het enige nadeel aan de relaxruimte was dat de muziek goed te horen was en het daardoor avonds geen ruimte meer was waar je even lekker kon bijkomen.

Na de verkenning even een drankje gaan doen in het uitstekende restaurant waar de gehele dag heerlijke hapjes  klaarlagen om opgegeten te worden. Over heerlijke hapjes gesproken die dames waren al goed bezig om mijn mooie blauwe oogjes te verwennen waardoor ik al bijna het gevoel kreeg om is even heel snel een kamer in te duiken. Na veel pijn en moeite heb ik kunnen ontsnappen en konden PoarNeemn en ik zoals al eerder genoemd de relaxruimte is gaan gebruiken.

Na een goed middagslaapje zijn wij is naar het restaurant gegaan en hebben wij ons maagje gevuld met de heerlijke gerechten die er waren. Hierna nog even kort bijgekomen van het eten in de relaxruimte. Eenmaal aangekomen in de ruimte waar de gehele avond een ontzettend lekker feestje was met dansende schoonheden enkele lekkere nummers en vooral ontzettend veel dames die helaas soms net iets te opdringerig waren, en ook niet allemaal even goed het woord nee kenden en dan toch graag nog verder gingen met opdringen.
Op een bepaald moment had PoarNeemn zin in een peukje en gingen wij het rokersterras op waar iedereen inclusief de dames aardig kou leden.

Wel ging op dit overkoude terras mijn lichaam inwendig naar een graad of 300 dit aangezien er een russische dame die niet opdringerig was bij ons ging staan en dit toch echt een dame was waar ik geen kans mee wilde missen.

Na een kort gesprekje in het slavisch zijn wij is prive gegaan en hebben wij ons uitstekend vermaakt. Dit door een goede service beurt van haar en als beloning daarvoor heb ik haar een heerlijke massage gegeven. De massage kwam mij ook uitstekend uit aangezien haar lichaam toch haast uit een moddelenkrant komt rollen en plots naast mij verscheen alsof het een sprookje was. O:-)
Ook hebben wij nog even leuk gesproken met elkaar en hebben wij een ontzettend leuke tijd samen gehad waar ik met veel plezier op terug kijk.

Terug in de bar vlogen de dames als een magneet weer om mij heen en heb ik dit even moeten tegengaan, ik wil wel langer leven dan vandaag :sorry: dames. Hierna ook weer even met PoarNeemn gesproken en die had ook een leuke tijd gehad met Ariana Grande :06:.

Na even te hebben gekeken naar alle spektakel en heerlijke drankjes. Was op een gegeven moment PoarNeemn even prive gegaan met drukke bezigheden en kwam ik bij de bar uit waar ik zelf ook is even een goed pareltje wou uitzoeken, maar dat viel nog even goed tegen pooh pooh pooh wat liep er ontzettend veel moois rond ben er nu nog van door de war. En ben ik uitendelijk uitgekomen bij een roemeense dame waarmee ik de 2e maal prive ging.

Deze sessie heb mogen genieten van een heerlijke erotische massage en nog een aantal andere heerlijke verwennerijen. Uiteraard heb ik ook mogen genieten van dit schoonheidje en kan ik ook hier met plezier op terug kijken.

Hierna weer naar de bar gegaan en hier kreeg ik het gevoel dat ik wel eens een tijdmachine kan gaan gebruiken aangezien de sluitingstijd met een bizarre snelheid naderde. En aangezien ik het gevoel had ik nog eigenlijk minstens 3 dames wou gaan ontdekken en de russische koninging ook al stond te springen om mij nog maar is te gaan verwennen was het eigenlijk gezien de tijd niet meer mogelijk.

De totale indruk over Samya is als volgt.

De dames zijn ontzettend knap en als je de goede hebt ook ontzettend leuk, helaas voor deze prachtgroep lopen er ook een aantal dames die ontzettend opdringerig zijn en haast als een stuk kauwgum aan je schoenen blijft plakken die ook niet luisteren naar je als je aangeeft geen zin te hebben.

De faciliteiten zijn net als het eten uitstekend de service aan de bar is goed en erg vlot. Helaas heb ik over het personeel toch 1 ding waar ik niet erg gelukkig van wordt en dat gaat over de heren die het pand netjes houden, ik vind persoonlijk dat dit mij toch op 1 of andere manier gestoort heeft de gehele dag. Dit omdat er weinig vriendelijheid van afspat en zei constant geirriteerd rondkeken. Wel zeg ik daarbij dat alles er erg netjes uitziet en de heren ook geen enkel moment vervelend waren.

Al met al heb ik met Samya een uitstekende tijd gehad leuke dames ontmoet, een goede service heb gehad. Het feest in de avond was ook ontzettend leuk en het was ook absoluut gezellig met ook goede muziek. Wel is het voor sommige bezoekers wat handiger om eventueel diversere muziek te draaien. Helaas was het schoonmaakpersoneel en een aantal dames minder plezierig. Daardoorheen gekeken is het een prima club. :13:


Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #496 Gepost op: 19 februari 2018, 18:49:37 »
We schrijven zaterdag de 10e en waar "mien stedje" zich massaal in een carnavalesk gebeuren stortte koos ik ervoor om dit folkloristisch gebeuren aan mij voorbij te laten gaan. Gedurende de dag kwam langzaam de ijsbeer in mij naar boven. Gezien het tijdstip bleef er eigenlijk maar 1 optie over, nl de Titty Twister. Iets na 20.30 een plekje gevonden om mijn voiture te parkeren. Bij binnenkomst zag ik gelijk Patricia al. Ze zat met een gelukkige te wachten op een sleuteltje. De zekerheid op een goede kamergang al afgevinkt.

Volgende dames gespot gedurende mijn aanwezigheid
Alexandra, Anna, Andar, Beatrice, Bibi, Bria, Carla, Christina, Claudia, Franceska, Giulia, Hannah, Iliana, Ines, Katarina, Lilly, Lulu, Madalina,Patricia, Semira, Tara en Viktoria

Opvallende afwezige:
Catalina, Kim, Merisa, Nora, Vanessa

Voordat ik daadwerkelijk als ijsbeer zou gaan rondlopen ging ik eerst de culinair recensent uithangen. Zoals altijd was de keuze reuze. Ik was benieuwd naar de pasta, de kip van het spit en de döner. Bordje gevuld en aangevuld met wat rauwkost. Eindoordeel: Pasta was lekker, kip een beetje te droog en met de döner was niks mis.

Na een sigaretje de bar ingelopen. Het was schijnbaar het 1 FC Köln kwartiertje. Wat clubliederen kwamen voorbij die door welgeteld drie aanwezigen gewaardeerd werden. Besloten om dit intermezzo maar even in het restaurant uit te zitten waar ik in gesprek kwam met een beer. Er werden wat club ervaringen uitgewisseld en nadat het hooligan gehalte in de bar plaats had gemaakt voor de gebruikelijke muziek verkasten we weer naar de bar. Daar liep ik Andar tegen het lijf. Even snel begroet en terwijl zij even met de andere beer sprak liep Katarina voorbij. Toen ze me zag staan stopte ze en lonkte opzichtig mijn kant uit. Andar liet haar ongenoegen blijken door een gebalde vuist mijn kant uit te maken. Er was plek op een bankje en de beer en ik gingen er zitten. De dames begonnen het podium te bestijgen en we zaten eerste rang om van dit schouwspel te genieten. Na een tijdje besloot de andere beer dat het tijd was om op zoek te gaan naar een honingpotje.

Binnen no time stond er een mooie dame verleidelijk voor mij te dansen. Ze maakte de gebruikelijke vingerwijzing naar elkaar en maakte een hartje. Ik probeerde haar te negeren aangezien ik een bloedhekel heb aan dergelijke praktijken. Ze zag dit echter als een uitdaging om er een tandje bovenop te gooien. Ze kwam dichterbij en haar bewegingen werden sensueler, echter besloot ze het hartje teken nu voor haar poes te maken gevolgd door een cirkeltje met de duim en wijsvinger waar ze de wijsvinger van de andere hand in liet verdwijnen. Op dat moment knapte ik helemaal af op haar. Toch gaf ze nog niet op en ze kwam op mijn schoot zitten en stelde zich voor als Iliana uit Bulgarije. Spraakzaam was ze niet en bleef hinten op een kamergang. Ik zei haar dat ik nog aan het uitbuiken was en zoals verwacht was deze zin voldoende om het vogeltje te laten vliegen.

Het tafereel was gadegeslagen door een dame die de hele tijd als een muurbloempje twee plekken verderop zat. Ze wisselde verlegen wat blikken uit. Na een minuut of vijf vroeg ze de beer die tussen ons in zat of hij met mij van plek wilde wisselen. Ze stelde zich voor als Carla en waar ik dacht dat er misschien iets van een gesprekje uit haar mond kwam begon ze met "I give the best blowjob" gevolgd door "I have a very beautiful pussy". Ik kapte het af door te zeggen dat ik nog aan het uitbuiken was en ging buiten een sigaretje roken.

Terug in de bar ergens anders plaats genomen en kon rustig de aflevering van dances with dvp's bekijken. Na een tijdje kwam Patricia bij mij zitten. Uitgebreid bijgepraat over de afgelopen twee maanden en na een half uurtje een kamer opgezocht. Een heerlijk uurtje sensuele GFE+.

Na een douche een colaatje opgepikt in de bar en buiten een sigaretje gerookt. Ik ging hierna in het restaurant zitten en Iliana nam een tafeltje verderop plaats. Ze wenkte me bij zich en ging bij haar zitten. Ze bleek ook een gesprekje te kunnen voeren en ik zei haar dat dit beter had gewerkt in een eerder stadium dan de obscene gebaren. Ze gaf aan dat ze zich niet echt thuis voelde in Samya en zij normaal dit soort gedrag niet vertoonde, maar het harde geluid in de bar het onmogelijk maakte om een normaal gesprekje te voeren. Aangezien ik nog in de herstelfase zat gaf ik haar aan dat als ik nog een kamertje zou doen en zij beschikbaar was we er een erotisch vervolg aan zouden geven.

De beer die ik eerder had ontmoet kwam het restaurant in en ging een hapje eten. Ik besloot de kip een herkansing te geven. We namen onze belevenissen door en zagen de mentale breakdown van een dvp. Een blik op de klok wees uit dat het inmiddels na drieeën was. Ik besloot dat het mooi was geweest en toverde mezelf weer om tot burger en begon aan de terugreis.

Hartelijk dank aan FSLGF, SM en Samya voor het vrijkaartje.

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #497 Gepost op: 20 februari 2018, 19:49:46 »
Visite du dimanche 18 février.

Après la déception de la veille à la Villa Vertigo, on espérait bien se rattraper au Samya.
Arrivée vers 15h de la fine équipe et déjà et 1er constat : plus de filles que la veille à la VV. Bon il n'y a pas de mal mais cela fait néanmoins plaisir.

Beaucoup d'absentes en ce jour : Inès, Teo, Katea, Hanna, Francesa, Madalina, Renata, Blanka, Mona, Mandy, Kashia...
Présentes du jour : Lulu, Patricia, Alexandra, Franceska, Andar, Beyoncé, Valentina, Iren, Hatije, Cassandra, Samira, Giovanna, Rayra, Marie, Lily, Kim, Alina, Johanna...

Celles que je préfère, à une exception près, sont absentes mais aucun problème pour moi car au Samya on trouve toujours des perles à découvrir.
J'aime, il est vrai, tester des nouvelles mais c'est moins vrai en ce moment. Je me suis donc contenté de Rayra , pour une de nos meilleures sessions ensemble, et Alina qui m'intriguait depuis quelques temps (pas de déception).

Pour mon premier dimanche au Samya, j'ai pu voir à quoi ressemblait les danses pour gagner une entrée gratuite : c'est folklorique et très drôle ! Je tenterai peut-être la prochaine fois que je passerai un dimanche...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #498 Gepost op: 21 februari 2018, 10:24:09 »
Aschermittwoch 14.02. im Samya

Nachricht bekommen dass meine „Liebingsfrau“ zurück aus dem Urlaub ist, kurzer
Hand auf Arbeit frei gemacht und ab nach Köln in den „Dance and Fuck Club“ bewaffnet mit einer VRIJKAARTSPELLETJES vom Relaxxboard.
Ups, Dampfbad noch aus aber keine 5 Minuten später lief sie auf Hochtouren für
meine rituale Säuberung bevor ich mich ins noch ruhige Clubleben stürzte.  Anliegen werden von der Geschäftsleitung umgehenst umgesetzt. Bravo!
Nett von einigen Damen begrüßt, ‚ihre Freundin‘ hat mir mit einem Augenzwinkern gesteckt dass Sie am Spätnachmittag kommt. So hatte ich viel Zeit für das gewohnt gute Männerfrühstück  -- Rührei mit Bratkartoffeln, Bulette.
Zweite Runde Wellness, etwas Smalltalk mit der besten ED und Wer kommt denn da!?!?
Zwei weitere Rakkers auf ihrem Erstbesuch im Samya.  ““Fremdgänger““!!
Den Beiden nur kurz mitgegeben dass Sie sich Zeit lassen sollen da alle Frauen
bis spätestens 18/19.00 Uhr im Haus sind. So jung wie Sie sind, aber als
erfahrene Clubgänger haben Sie in aller Ruhe sich in das Clubleben eingefunden.
Was auch ihre spätere Auswahl zeigte, Sie haben Geschmack und ich denke auch
gute Erfahrungen was das ‚zimmern‘ angeht gemacht.
Zumindest der Eine hatte ja mit den besten Mentor was das Clubben angeht.
Naty in Zivil, ein schöner Anblick und als Sie mich sah gleich von Ihr mit Küßchen rechts/links begrüßt worden. Für hübsch machen und die Neugierde ihrer Kolleginnen hat Sie sich eine Stunde Zeit erbeten. Klaro!
Zur angegebenen Zeit, frisch geduscht mit ihr hoch in das Zimmer Nr.4 und schönen langsamen und intensiven Begrüßungs-Sex. Wouw, noch besser wie ich es in Erinnerung hatte.
Kurz zum Erfrischen getrennte Wege gegangen um dann gemeinsam zu Essen und wie Ich mir wünschte wenig später die zweite Runde einzuläuten. Auch das jetzt aktivere Liebesspiel war für Uns Beide gut ge-timed und führte zu dem sexuell-erotischen Höhepunkt. Für mich spielt Naty ganz oben in meiner Clubfrauen Liga!!
Leider mußte ich mich sehr bald danach von Ihr verabschieden, denn zum Einen hatte ich noch eine lange Heimfahrt vor mir und zum Anderen früh um 6 ist Arbeitsbeginn.
Sorry meine zwei Rakkers dass ich mich nicht von Euch verabschiedet habe aber ich wußte Euch in guten Händen.
Doch eins ist sicher, Naty und das Samya sehen mich bald wieder!
Danke Naty, Danke Samya, Danke Relaxxxboard.

vanKees

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #499 Gepost op: 25 februari 2018, 21:03:09 »
Een verslag van mijn debuut in samya

De aankomst
Rond de klok van 11 uur kwamen we daar aan en de reistijd viel op zich wel mee zonder al teveel op onthoud en werk saam heden waren we mooi op tijd bij de club en we konden mooi op de binnen parkeerplaats parkeren toen we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen en kregen we onze badjas en sleutel voor ons kluisje toen we benden kwamen bleek het een groten te zijn dus dat was ook wel handig toen vlug omgekleed en maar een wat gaan drinken


De club
Na wat gedronken te hebben heb ik een rond leiding gehad van cheasehead die me een beetje weg wijs maakte in de club mijn eerste indruk was goed en ziet er van binnen ook erg mooi uit en mooi aangekleed en zag er ook alle maal schoon uit de bar ruimte vond ik er ook mooi uit zien met genoeg zit plaatsen en vrij ruim later op de avond bleek er toch wel wat minder zit plaatsen te zijn en dat er toch al best veel dames aanwezig waren viel mij ook op rond half 12 het restaurant was ook redelijk ruim maar denk met drukke dagen dat het wel een wachten zal zijn maar het ontbijt was ook gewoon goed vers gebakken eitjes en van allerlei broodjes en genoeg keuzen uit beleg het avond eten was ook goed met genoeg keuzen en moet zeggen over heerlijk kabab het enigen nadeel was dat je heel snel moest zijn voor friet wand heb 2 pogingen gedaan voor een beetje friet maar voor de rest was het gewoon goed de muziek ja wat zal ik daar over zeggen niet hele maal mij ding overdag later op de avond werd hetwel beter waar op ook de dames op dansen wat wel een leuk gezicht geeft al die kontjes op het podium


De wellness
Die zag er mooi uit met een sauna en een Turks stoombad die goed op tempratuur waren het enige nadeel is geen bubbelbad dat zou voor deze club een echte aan winst zijn


De line up
Wat me al laat in de morgen op viel was dat er al veel dames waren en er liepen toch al redelijk wat mooi spul rond en we zaten in de sauna en er kwam toch wel een paar hele mooi dames zig op warmen na een tijdje weer naar boven gegaan en er waren nog meer dames en dacht dat gaat stressen worden vandaag maar wat mij wel op viel deze dag is dat er toch redelijk wat dames die er rond liepen toch wat aan zich zelf hebben laten doen van siliconen tieten tot op gespoten lippen en moet ook zeggen bij sommigen gewoon mooi gedaan maar ook bij een aantal waar ik bij dacht van oke maar ieder ze ding wat ook wel mooi was om tezien was dat sommige dames die vroeg waren begonnen dat ze later op de dag een aantal uur gingen slapen en dat ze af gelost werden door de middag ploeg is ook wel te begrijpen maar later op de avond waren er meer als genoeg vrouwen als ik daar een lijst moet maken die ik alle maal zou willen dan ben ik even bezig



Mijn kamertjes
Na het eten ging ik even roken en daar kwam ik een dammen tegen stelde zich voor als cora en hebben even buiten zitten praten daar na ging ik terug naar me maatje waar op zij gezellig bij mij kwam zitten en over het een en ander hadden en we ons wel vermaakte met cheasehead die werd gebruikt als slaap bank en daar na was hij masseur na ik denk anderhalf uur kwam van haar uit de kamer vraag ik hat al besloten voor me zelf dat ik wel met haar zou gaan en zag er ook leuk uit en het was ook wel vort tijd voor de eerste ronden en cora van mora hat mij frikandel al wel leven in gebracht waarna we maar eens de kamer op zochten en wat een goede kamer was het was gewoon goed na de daad nog even na gepraat en kan niks anders zeggen dan dat het totaal geen klok kijker was en een erg gezellige dame op de kamer is na iets meer als 30 min de kamer verlaten en haar wel verdiende centen heb overhandigd later op de dag nog regel matig met haar gesproken en gelachen en samen gerookt kwam me regelmatig halen en heb toen ook vaak moeten lachen later op de avond was het tijd voor de 2 de ronden en ik wist eigenlijk niet goed wat ik zou gaan doen aan gezien dat je nieuw in een club Bend maar naar een tijd zag ik wel wat moois lopen en dacht ik ga het maar eens proberen helaas weet ik de naam echt niet meer als ik er op kom dan zal ik hem er bij zetten na een gesprekje dacht ik van ja het zou wel wat kunnen zijn maar op de kamer aangekomen zag ze er nog mooier uit en maar helaas was het niet geweldig maar ja dat is dan jammer en de volgende keer weer beter


Tenslotte nog
Samen met cheasehead weer een mooi dag gehad waar we weer veel gelachen hebben denk wel dat hij ze beroep keuze verkeerd heeft gedaan hij kon denk ik toch echt beter masseur worden ook nog even met een Duitse stamgast zitten praten die eigenlijk alleen nog maar daar kwam en voor de rest hebben we toch echt het meesten moeten lachen om de chinezen want die zijn er die dag echt aan gemoeten door de dames en hebben daar ook wel echt om kunnen lachen ook wat de dames er over zeiden en hoe makkelijk het ging om die te strikken ik zat even op een bankje en er zaten ook vier Chinees en binnen 5 Minuten waren er 2 vertrokken waar ik dan wel mooi vond was dat het een dame was waar we het over gehad mee hebben en toen ze naar de kamer ging moest ik wel lachen en daar na een heel stiekem lache van zie je hoe makkelijk het is voor de rest was er een goede sfeer die dag en ik wil zeker nog wel een keer terug zal ook moeten wand het volgende bezoek staat al weer gepand wat ik wel een na deel nog vind van de club is dat het na mij zin een echte winter club is aan gezien dat er maar beperkt buiten terrein is

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #500 Gepost op: 26 februari 2018, 06:55:22 »
Een week na mijn vorig bezoekje op zaterdag de 17e wederom naar Samya getogen. Ik had mezelf voorgenomen eens werk te gaan maken van mijn to do lijstje van dames welke inmiddels al niet meer met twee handen aangeduid kunnen worden.

Aanwezige dames gespot
Oa Alexandra, Andar, Angelina, Barianne, Beatrice, Catalina, Claudia, Franceska, Hadige, Kim, Lilly, Lulu, Mine, Patricia, Semira, Tara en Viktoria

Afwezig tov een week eerder
Oa Bria (die schijnbaar in SS aanwezig was), Giulia, Hannah, Iliana en Katarina

In Samya hebben dames waar ik de naam niet van weet of door karakteristieke eigenschappen een bijnaam gegeven. Zo heb je oa Sidonia, Curly Sue, The Ice Princess, Megan Fox, Daenerys (oftewel Emilia Clarke), miss marathon aka the digger, de überhoer, miss Epic Fail en de Teeny Titty brigade.

In de kleedkamer stond ik mij te transformeren tot ijsbeer en zag een mooie blonde teeny pocket dametje, oftewel een 100% TAFKAP meiske, samen met een beer binnenlopen om af te rekenen. Ze zocht meteen oogcontact en een glimlach viel mij ten deel. Het ritueel herhaalde zich toen ze na ontvangst van haar gage aan mij voorbij liep. De grote glimlach op het gezicht verried een geslaagde kamergang en ongevraagd voegde hij mij toe "she is a dirty girl". Het zorgde voor de nodige interesse bij mij en een additionele aanvulling van mijn lijstje.

Snel een drankje gehaald in de bar om vervolgens eerst wat calorieën te bunkeren zodat ik deze later weer kon verbranden met fysieke inspanningen. Van achteren werden handen voor mijn ogen gehouden. Maar goed dat ik geen naam noemde, want waar ik dacht dat het Andar was bleek het Patricia te zijn vergezeld door haar zus Catalina. Wat vriendelijkheden uitgewisseld en zij lieten me verder eten. Kort daarop meldde Andar zich en vroeg naar een "green lollypop". Na het eten was het tijd voor een sigaretje en tijd om de bar te verkennen. Mijn vaste stekkie opgezocht en gelijk kwam de eerste dame zich al mijn richting uit. Meer zigeuners bijna onmogelijk en de caravan in haar kielzog. Ze wees en aangezien er een beer naast mij stond gebaarde ik hem of mij. Ze wees naar mij en ik vroeg haar of ze er zeker van was. Ze antwoordde volmondig ja en zei dat ze sex met mijn neus wilde. Als iemand ooit zijn neus in de poes van een dame wil stoppen dan kan hij terecht in Samya.

Miss Marathon aka The Digger
Eerder op de avond had ze al een kusmondje mijn richting uit laten komen en toen ze voorbij liep stak ze haar handje uit. Ik pakte hem vast en ze zag dit als uitnodiging om op mij te komen zitten. Hadige stond bij mij te boek als miss marathon omdat ze eindeloos rondjes rond het podium loopt en noemt Latiga haar the digger omdat volgens overlevering het podium en de vloer ooit op gelijke hoogte waren, maar dat Hadige er eigenhandig voor verantwoordelijk is dat er nu een hoogteverschil is. We zaten wat te dollen en pleasen zonder dat ze hintte naar een kamergang. Ze bleek een zotte doos te zijn en dat gecombineerd met haar heerlijke lijfje en die vuurrode lippen hadden het pleit al in haar voordeel geslecht. Na een tijdje samen buiten een sigaretje gerookt. Aangezien het hier wat rustiger was konden we wat makkelijker een beetje praten. Ze vroeg mijn herkomst en volgens internationale gebruik de vraag andersom ook gesteld waarbij ik een voorzet gaf door Roemeense als antwoord erin te verwerken. In plaats van dat ze hem alleen nog hoefde in te tikken verraste ze me dat ze Griekse zou zijn. Een maat van mij is van Griekse afkomst en gooide er wat huis, tuin en keuken Grieks tegenaan dat ze tot mijn verrassing feilloos counterde. Het zou wel haar eindeloos rondlopen verklaren aangezien de marathon een overblijfsel is uit de Griekse oudheid. Uiteindelijk maakt de herkomst niets uit zolang de klik er maar is. Ik gaf de hint dat we wat wij betreft bij terugkomst linea recta door naar de kamer konden. Eenmaal binnen maakte ze nog niet de aanstalten om door te lopen. Na een minuut of vijf vond ze dat het moment daar was om wat privacy op te zoeken.

Ik had de massage olie gehaald en dit gebaar viel goed bij haar. Waar ik normaliter de kamer begin met de massage vond ze dat zij eerst haar ding moest doen en ik haar daarna de massage kon geven als beloning voor gedane inspanning. Haar lange haren bleven los en ze begon aan een goede BJ/HJ afwisseling waarbij ze zich zodanig positioneerde dat ik full acces had tot alle vrouwelijke erotische zones. Na een tijdje gleed ze langzaam naar boven en werden de nodige kussen uitgewisseld. Ze likte haar hand, maakte haar poesje nat en liet zich er treiterend langzaam overheen glijden. Het ritme klopte feilloos en na een tijdje voerden we langzaam het tempo op en het eerste schot van de dag was een feit.

Ze eiste haar massage op en op deze wijze de resterende minuten van het half uurtje volgemaakt. Aftersales ook dik in orde. Geregeld kwam ze een kusje stelen, een dolletje maken en gespeeld boos kijken als ik met een andere dame in gesprek was. Een herhaling zal er vanzelf wel een keer van komen en dan eens minimaal een uurtje meenemen en kijken of ze de door mij verkregen bijnaam ook op de kamer waarmaakt.


Na het overhandigen van haar gage en een douche liep ik de bar in om een drankje te halen. Er kwam gelijk een dame tegen me aan rijden. Haar gezegd dat ik zojuist van de kamer kwam en ze zocht een andere paal om tegen aan te rijden. Ze werd gelijk opgevolgd door een andere dame die langs me kwam staan. Het enigste wat uit haar mondje kwam was "sex?". Haar ook duidelijk gemaakt dat het eerste uur een kamergang er niet inzat. Na een sigaretje een bank opgezocht. Inmiddels was Dennis Rodman en een gevolg van Franstalige Marokkanen binnen gekomen. De flessen drank werden aangerukt en je kon er op wachten dat het een disaster to happen ging worden.

Ik kreeg gezelschap van Viktoria. Tot op heden voor mij Curly Sue vanwegen haar krulletjes waarmee ze continue zit te spelen. Aardige meid maar het was nog te vroeg voor een tweede kamergang. Ze had haar hielen nog niet gelicht of Patricia kwam bij mij zitten. Een tijdje gekletst maar ook voor haar was het nog te vroeg. Aan de praat geraakt met een beer en genoten van de shows die oa Claudia op het podium gaven.

Ik besloot nog een kleinigheidje te eten en daarna buiten tijdens het roken van een sigaretje bleek al dat het eerder genoemde groepje nothing but trouble was. Ze werden gewaarschuwd door de kleine pezige blonde bardame, maar trokken zich er weinig van aan. Terug in de bar dacht ik dat "Daenerys" het podium had betreden. Echter zag ik haar lopen richting restaurant. Waarschijnlijk een zus gezien de gelijkenis en een triootje speelde zich al af in mijn hoofd. Na een tijdje begon mijn geilheid weer op te spelen en besloot eerst een sigaretje te roken. Ik liep Catalina tegen het lijf en ze vroeg of ik al met Patricia was geweest. Toen ik zei dat dit niet het geval was volgde er enkele subtiele aanrakingen van haar waarmee ze zonder zich op te dringen toch even duidelijk maakte dat ik haar ook als optie mocht beschouwen. Het grappigste blijft dat Catalina zich voornamelijk in het Duits verstaanbaar maakt en Patricia in het Engels.

Het Bulgaarse sex doll lolitaatje
Gedurende de avond had ik het pocket dametje de ene na de andere beer de kamer op zien slepen. Toen ik een sigaretje ging roken stond ze buiten. Ze zocht meteen oogcontact en toen ze naar binnen liep kreeg ik een ondeugende, speelse blik toegeworpen. Ze ging door de draaideur en draaide zich om om te kijken of ik keek. Aangezien dit het geval was verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ik liep naar binnen en ze stond me tactisch op te wachten in de opening tussen restaurant en bar. Ze liep gelijk op me af en waar ik normaal dames die gelijk de kamervraag stellen categorisch vermijd had "my little friend" al de beslissing voor mij genomen. Ze pakte mijn hand en als een kind zo blij met een nieuwe puppie liep ze met me door de bar om een sleutel te halen.

Onderweg stelde ze zich voor als Mine. Ik vroeg of ze een massage wilde, maar ze gaf aan dat dit niet haar ding was en hield van pijpen en neuken. Op de kamer was het straight to business. Binnen no time had ze zich ontdaan van de kleding en dirigeerde me op bed. Ze dook meteen richting middelste regionen en begon net onder mijn ballen met likken. Ze kwam overeind en vroeg of ik ervan hield als een dame me zou rimmen. Mijn verbaasde blik zag ze als opening om te vertellen dat ze dit voor €50 extra zou doen. Aangezien dit mijn ding niet is haar vriendelijk gezegd dat zoiets niet voor mij hoefde. Ze probeerde nog uit te vissen of ik "extra" wensen had. Toen ze doorhad begon ze aan de BJ. Deze was nog redelijk gevarieerd, waarbij ze DT afwisselde met sensueel langs de eikel te likken en ook de balletjes af en toe meenam. Na een kleine tien minuten vond ze het tijd om te neuken. Ze legde zich op haar rug en maakte haar poesje nat met wat spuug. Zoals verwacht was ze behoorlijk nauw. Ze bewoog goed mee en spoorde me aan om haar stevig te nemen. Combinatie van nauwe poes, geilheid en haar mooie koppie en perfect lijfje zorgden ervoor dat het slechts enkele minuten duurde voordat het rubbertje zijn waarde weer bewees.

Door haar gebrekkige taalkennis ontbrak de behoefte om de resterende tijd op te vullen en verlieten we de kamer. Mooie meid die echter in afwerkmodus haar werk doet. Het ontging haar helemaal dat ik een pannenkoeker ben. Voor het eerst in mijn SC carrière een tweede kamertje gedaan waarbij ik binnen het half uur van de kamer af was. Ideaal meisje om de eerste druk ervan af te halen. Verwacht niet teveel communicatieve interactie. Ach als we in de toekomst ons moeten behelpen met Real Dolls dan heb ik er in ieder geval al eentje van vlees en bloed gehad. Herhalingsgevaar is klein of het moet zijn dat "my little friend" in een nostalgische bui behoefte heeft aan een laufhausnummertje.


Buiten een sigaretje gerookt en even in het restaurant gezeten om daarna weer een kijkje in de bar te nemen. Het groepje Dennis Rodman en de Franstalige Marokkanen begonnen zeer vervelend gedrag te tonen. Elke dame die in hun buurt voorbij liep werd hun kring ingeduwd. Mooi om te zien dat de meeste dames zich gelijk uit de voeten maakte. Hun gedrag wekte dermate veel irritatie bij mij op dat ik besloot even af te koelen in het restaurant. Patricia zat er ook en ze vroeg of ik bij haar kwam zitten. Een tijdje rustig gepraat en ik twijfelde of ik nog een kamertje zou doen of naar huis zou gaan. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt om met haar te kameren.

Miss Sensuality
Voor mij inmiddels een zekerheidje. Iedere keer een waar genot om me af te zonderen met haar. Haar fluwelen touch met haar handjes, de sensuele wijze waarop ze haar mond en tong gebruikt en een waanzinnige beheersing van haar poesspiertjes. Het gevolg een heerlijk uurtje met een daverend orgasme.


Als we van de kamer komen blijkt het groepje raddraaiers in de entree te staan met Hakan en de security. Ze worden eruit gegooid. Ik drink nog een colaatje en rook een sigaretje. In de kleedkamer staat Dennis Rodman zich om te kleden. Een mede beer wordt door hem als racist uitgemaakt. Als deze hem in het Frans van repliek bediend bedaard hij enigszins. Bij het verlaten van de club verontschuldigd Hakan zich voor de eventuele overlast bezorgd door dat groepje en benadrukt dat zij nooit meer binnenkomen.

Conclusie
Ondanks het vervelende gedrag van een groepje randdebielen is Samya nog steeds mijn favoriete winterclub. Het eten, de sfeer en het hoge gehalte aan loslopend eyecandy maken een bezoekje steeds weer tot een feestje. Het zal voor een club wel altijd het eeuwig dilemma blijven. Waar leg je de grens met groepjes beren die de flessen drank laten aanslepen alsof het ranja is aangezien dit toch een belangrijk deel van de inkomsten is. Het was voor het eerst in acht bezoekjes dat er zich iets vervelends heeft voorgevallen en dit veranderd niets aan mijn zienswijze.

Nothing beats Samya on a Saturday Night

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #501 Gepost op: 26 februari 2018, 22:12:21 »
Afgelopen weekend heb ik voor de vierde maal mijn all time favorite clubcombi gedaan: Samya (16/02), en Parksauna Residenz (17/02). Over een cultuurschok gesproken! Het weekend was ook het toppunt van agenda-seks: ik had mijn hotel al 5 maanden op voorhand geboekt. Nu moest het toch een topbezoekje worden, hé! Jawadde, uitgerekend die avond sloeg de oververmoeidheid onverbiddelijk toe en werd ik gereduceerd tot een hoopje schroot. Wees gerust, ik ga niet heel de tijd zitten janken, want ik heb er nog het beste van gemaakt.

Het was alweer 7 maanden geleden dat ik Samya (één van mijn lievelingsclubs) had bezocht. Je hebt er geen idee van hoe hard ik dit cosy clubje stampvol Roemeense lolitas heb gemist. 7 maanden... Hoeveel nachtjes nog slapen was dit niet?

Met een heftig verlangen (op het ongeduldige af) scheurde ik richting Samya. Industriestrasse, Emil-Hoffmann-Strasse, Kirschbaumweg  --> Samya in zicht! Na een vriendelijk ontvangst kreeg ik locker nummer 91. Getallensymboliek, het is me wat. Het jaar 91 komt recht uit Shakir's wonderjaren: dit was het jaar van mijn eerste lief. Polleke vasthouden aan de schoolpoort. Het vormt al meteen een leuk gespreksonderwerp met de dames, die eerste grote liefde van destijds.

Samya, you love it or you hate it. And I love it! Het werkt er een beetje als volgt: fuiven, kwakje kwijt, fuiven, kwakje kwijt, enzovoort... Als partyanimal en optick ficker pur sang vormt deze disco-saunaclub dan ook mijn natuurlijke biotoop. Het jaar 91 was ook de ontdekking van de house. Die muziek heeft mijn hele leven getransformeerd. Begrijp je nu waarom ik me zo thuis voel in Samya?

Samya mag dan wel mijn persoonlijke numero uno zijn onder de avondclubs, bij veel dames uit het circuit heeft de club een behoorlijk kwalijke reputatie. "Crazy girls" en "Too much Turkish people" krijg je dan te horen. Samya is dan ook de moeder aller Turkenpuffs. Ach, ik zal misschien wel schreeuwen in de kerk, maar ik begrijp die mensen die iets tegen Turken hebben niet zo goed. En wat crazy girls betreft: laat maar komen! Alhoewel ik vrees dat men hiermee "onprettig gestoord" bedoelt.

De line up in het kort

>> Line up was nog grotendeels dezelfde als vorige zomer. Om je vingers van bij af te likken dus.<<

>> Ik bevestig TAFKAP: Megan Fox loopt hier gewoon rond!<<

>> De keuzestress is nergens groter dan in Samya. Mijn to-do lijstje werd steeds groter, en de rangschikking was constant onderhevig aan veranderingen. Eerst dacht ik: "Deze, deze en deze." Dan wandelde ik een beetje verder. "Ook nog deze en deze, en deze wordt nu nummer één". Een uurtje later zag de lijst er weer helemaal anders uit. Het leven kan soms ingewikkeld zijn...<<

>> Er was een groot damesoverschot. Ongeveer 60 dames tegenover minder dan 30 beren (waarvan het merendeel kwam om te zuipen). Wat een eer om in zo'n tempel te mogen rondlopen. Ik begin de IS-strijder die 72 maagden krijgt al wat beter te begrijpen.<<

>> Sommige meiden zitten heel de avond oeverloos te kletsen onder elkaar, en zie je nauwelijks of zelfs geen kamers maken. Gebrek aan ambitie? Deze beschaamde vlegel kan er dan toch moeilijk tussen komen? Ik kan er kop noch staart aan krijgen.<<

>> Wat de service betreft kan Samya een waar mijnenveld zijn. Er gaat dus ook veel rampslet-stress mee gepaard.<<

Een losse grabbel uit de voorstellingsrondes

:ladyred "What's your name?", "Where are you from?" and "How old are you?". Meestal blijft het bij banale gespreksstof voor mensen die elkaar niets te melden hebben. Eén van de oudste dames van de club kwam al eens poolshoogte nemen. "How old do you think I am?" Aiii, leeftijden schatten is meestal een gevaarlijk spelletje. In de omgang met vrouwen is één van mijn stelregels om niet te beginnen over gewicht en leeftijd. Ik schatte haar begin 40, maar om haar een plezier te doen zei ik 34 jaar. Ze bleek er uiteindelijk slechts 32 te zijn. Tja, ik vind dat veel van die DVPs dan ook snel oud worden. Slechte levensstijl, zeker?

:ladyred Een markante transfer: Gabriella van PHG zit nu in Samya (met de naam Bonnie). Ze heeft een zekere ruwheid over zich, maar ergens mag ik haar wel. Ze vroeg wanneer ik nu eindelijk eens mijn haar ging laten knippen. Tjonge, dat is precies zoals het gezaag vanop een familiefeest. Ach ja, liever recht voor de raap dan het zoveelste fake compliment. Alhoewel onze kamergang in PHG uitstekend was, kwam het niet tot een herhaling. Ze is me net iets te ruig, maar wel puur. Neen, getatoeëerde zigeuners zijn niet mijn dada.

:pica22 Een vreemdsoortig individu klampte zich heel de avond hardnekkig aan me vast. De kamervraag werd geen vijf maal, ook geen tien maal, maar minstens twintig maal gesteld! "I give good blooowjob" (maal twintig), "Why not?" (maal twintig), "You don't like my face?" (maal drie)... Man, wat een hemeltergende ellende, tot op het einde bleef ze me bestoken. Zelfs in mijn slaap zette de meid zich nog vast in mijn gedachtenkronkels. Rijp voor op de vismarkt te gaan staan, ja. Crazy girls?

:ladyred Deze is hilarisch. Mijn Samya-liefje Ilona (fronsend): "Tiens, ga jij ook nog naar andere clubs?" (Ze moest eens weten).


Ilona

Forget skinny... Ilona is een mooi rond meisje. Een rond hoofd, ronde ogen, ronde blozende wangetjes, ronde schouders, werkelijk alles aan haar is rond. Een leuk buikje ook. Meermaals heb ik jullie "het maatje meer" aangeprijsd. Je zal er van verstelt staan hoe fijn het is om tegen een warm zacht buikje te pletsen. Ilona is nog een erg jong meisje (ik schat haar maximaal 23 jaar). Dan zijn BBW-tjes meestal nog erg strak en lekker. Let wel, wanneer de 30 jaar in zicht komt vind ik zo'n type al heel wat minder appetijtelijk (ik ga geen namen noemen).

Haar vaste plaats is aan de eerste zuil als je de bar binnen komt.

Met Ilona had ik tijdens de zomer al drie maal gekamerd. http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22986.msg106505.html#msg106505

De presales verliepen deze keer nogal stroef. Ze had niet graag dat ik haar kuste in de bar. Tja, ze komt nogal koeltjes en afgelijnd over (sexy?). Enfin, ze ontdooide in de loop van de avond, en ik kon zelfs (per ongeluk) een lachje losweken.

Ik heb twee maal naar believen met haar gekamerd. Het was minder wild dan tijdens de zomer, maar meer op maat gemaakt. De kamertijd werd gerespecteerd, waar vind je dat nog in Samya? (De truc is een massage geven).

* Evaluatie uitslag:  :tietjes :tietjes :tietjes en een half op 5.

* Herhalingsgevaar: zeker bestaande, maar na de "No kiss in the bar"-frats is de verleiding toch iets minder.



***
Na een stevige saunabeurt gebeurde het onvermijdelijke: mijn energie level stortte in. Een drukke, stresserende werkweek eiste zijn tol. Te hard gewerkt voor mijn zuurverdiende neukcentjes... Ik stond al heel de week in het rood. Ik heb me dan maar in de zetel neergeploft, en genoten van het unieke Samya-sfeertje en de paaldansacts.

Vanaf 21 u neemt de DJ plaats en gallen de Chalga-beats door de boxen. Dat is Bulgaarse pop-folk dat zich kenmerkt door snerpende klarinetten en opzwepende percussie. We zitten in Samya! Chalga-stuff is voor mij ook te scharen onder de noemer Aarschotstraat-nostalgie, want de Bulgaarse miekes legde die muziek ook op achter de ramen. Ontelbare keren heb ik op deze muziek geneukt.
***


Katarina

Na de energy crash lag ik als een aangespoelde walrus in de zetel. Naast mij begon Katarina subtiel met mijn hand te spelen. Met haar had ik in de zomer van 2016 al eens gekamerd. Ze vormt wellicht de heilige graal voor de nationaliteiten-neukers (TAFKAP?) onder ons: ze is afkomstig uit Siberië!

Ik kan de voorgaande reviews wel bevestigen: ze is idd een spontane en vriendelijke meid. Na een tijdje zei ze "I have now a crucial question for you...". Het vervolg mag je nu zelf invullen.

Tegen beter weten in toch maar de sleutel laten halen. En toen gebeurde het meest denkbare: Piemelmans weigerde dienst. :banghead: Zoals verwacht... Wat baten borst en bil als de lul niet stijven wil? Had ik hiervoor mijn hotel al 5 maanden op voorhand geboekt?

Wat een verschil met onze eerste kamer van 2016. Toen kwam ik veel te snel klaar van de opwinding. Wel stond ik toen al na 15 minuten terug in de bar. Nu kreeg ik hem niet omhoog en stond ik eveneens na 15 minuten terug in de bar. Eerlijk gezegd hoefde het voor mij niet langer want ik was meurg en wou naar mijn hotel om te slapen.

En toch, een goede vakvrouw moet daar wel een draai aan kunnen geven vind ik. Door een massage te geven bvb.

Ze is gewoon een vriendelijke afwerkster, meer niet. Waarschijnlijk zal ze die goede service wel geven als je voor een uur betaalt. Betaal je voor een half uur dan vind ik dat het servicepakketje ook wel mag afgeleverd worden. Zelfs kussen kwam niet aan de orde (lipstick werd niet eens verwijderd).

* Evaluatie uitslag:  :tietjes op 5 voor de moeite. En Shakir: dat kan in het vervolg beter kameraad!

* Herhalingsgevaar: Nopes, rien-de-knots, nougabollen. Ze mag dan nog het mooiste schepsel op aard zijn. De sessie was immers al een herkansing van anderhalf jaar geleden.


Afsluiten

Ik hield het al voor bekeken voor middernacht. Naar Samya-normen is dat onchristelijk vroeg. Toen ik de kleedkamer verliet stroomde er nog een hele meute Franse sekstoeristen binnen. Shakir ging tegen de stroom in als het ware. (Waar heb ik dat nog al eens gehoord?)

Samengevat was het me toch een avondje wel. Spijtig van de fatale energy crash en de daaruit resulterende slappe lul op de kamer. Helaas kan ik de eerste maanden niet komen herkansen in Samya. Jammer!

Nagenieten

Hier nog een bekend Chalga-hitje uit 2014: Azis-Sen Trope. Een echte Samya-anthem!


(*) Let vooral niet op die kerel op zijn high heels. Walgelijk!

PS. Mijn bezoekje aan Parksauna Residenz was een topeditie!
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2018, 22:48:29 door Shakir »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Een tegenvallend Samya :(
« Reactie #502 Gepost op: 4 maart 2018, 19:49:04 »
Zaterdag 24 februari met een vrijkaart op zak richting Samya gegaan. Rond de klok van 3 aangekomen in de club. Na het omkleden de sauna ingegaan. Deze was lekker op temperatuur. Daarna de bar ingegaan. Het was nog erg rustig en ik verwachte dat het s'avonds wel drukker zou worden. Het werd inderdaad wel wat drukker, maar ik vond het nogal tegen vallen. Qua aantal hertjes en beren. Er liepen wel vrij veel kamelen rond, de meesten met baard. s'Avonds nog een sauna genomen met zo'n 6 kamelen. Dacht eerst dat ze een knoflook opgieting deden, maar het bleek de geur van die kamelen zelf. Niet erg lekker fris... Ook opvallend veel panda's. Met één van hen nog een leuk gesprek gehad. Hij sprak goed Engels, maar dat kwam natuurlijk omdat hij uit Hong Kong kwam. De eerste dame die naast me kwam zitten was een Bulgaarse zeekoe. Erg stinkend naar sigaretten. Haar snel afgewimpeld. Niet veel later kwam de volgende al, dit keer een Bulgaarse wandelende tak. Een echt sprietje, maar met een paar flinke memmen. Ook zij rook erg naar sigaretten.  De derde dame beweerde een Colombiaanse Alpaca te zijn, maar denk dat het gewoon een Roemeens katje is. Wel een leuk katje om te zien, maar tongzoenen deed ze niet, dus een no go voor mij. Zo ging het de hele avond door, het ene kippetje na de andere kwam polsen of ze me kon paaien.

Carla, een Italiaans raspaardje of toch een Roemeense pony ;)
Uiteindelijk kwam ik later in de avond, rond 1 uur, in contact met een Italiaans raspaardje, althans, dat beweerde ze. Ik denk dat ook zij gewoon een Roemeense pony is. Qua uiterlijk leek ze wel wat op de bardame in Happy Garden of Beatrice in Dolce Vita. Ze beweerde al ruim 3 jaar in Samya te werken, maar heb nog geen recensie over haar gelezen en haar ook nog nooit in Samya gezien. Die klapeksters lullen maar wat ;) Na een kort gesprek, waarin ik mijn wensen had uitgesproken en nadat zij aangaf deze wel te willen vervullen, zijn we naar een kamer gegaan. En die kamer viel erg tegen met haar. In de bar beweerde ze dat ze zou tongzoenen, maar met veel aandringen en dreigen dat ik de kamer zou verlaten, heeft ze met tegenzin heel minimaal 1 of 2 tongzoentjes gegeven. Pijpen zou 1 van haar kwaliteiten zijn. Nou, het was meer een trekbeurt dan een pijpbeurt. Al gauw aangegeven dat ik liever wilde neuken. Ze draaide vlot haar kontje naar me toe, zodat ik haar in doggy moest nemen, bang dat ik haar weer wilde tongzoenen. Het was omdat ik erg geil was, anders had ik het vast niet op deze ongemotiveerde dame gekund. Een kleine 20 minuten ben ik op kamer geweest met haar en dat vond ik lang genoeg. Een dame om snel te vergeten. Zo slecht heb ik het lang niet meer gehad. Later op de avond kwam ze nog wel een paar keer bij me zitten en had ze het idee dat ik nog wel een tweede kamer met haar zou willen. Ik liet haar mooi in die waan en speelde dat ik dat misschien wel zou doen, om haar wat te treiteren ;)

Naam: Carla
Nationaliteit/Taal: Roemeense (hoewel ze beweerde Italiaanse te zijn, jaja ;) ) / Engels met een totaal niet Italiaans accent ;)
Leeftijd: 30+, maar ziet er jonger uit
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 34/ B-cup

[attachimg=1]

De rest van de avond afwisselend in de bar gezeten, in de sauna en in de rustruimte. De Roemeense bar ezel bleek niet erg handig te zijn. 3 keer heb ik hem een stapel glazen zien laten vallen in de zaal. Benieuwd of die nog lang blijft werken in Samya. In die rustruimte lagen later op de avond nog een stel kamelen te ronken, waardoor ik beter tot m'n rust kwam in de bar  dan in de rustruimte. Iets voor 5 uur heb ik de gorilla's bij de uitgang de handgeschut en ben ik naar mijn hotel gegaan. Op weg naar het hotel werd ik nog staande gehouden door 2 Deutsche Bullen in gele fluorescerende jassen. Alcoholcontrole! Gelukkig s'avonds bijna geen alcohol gedronken, dus geen problemen. Het plan was om zondags weer naar Samya te gaan. Vraag me niet waarom... Kortom, ik ben er s'middag tegen 2 uur weer naartoe gegaan. Eénmaal binnen begon ik al spijt te krijgen. Veel dames zagen er vermoeid en ongemotiveerd uit, waarschijnlijk door de lange nacht ervoor. Had er geen goed gevoel over. Ik twijfelde om naar Sixsens te gaan en Dani op te zoeken. Om 6 uur de knoop doorgehakt en toch naar Sixsens vertrokken. Daar wist ik zeker dat ik er een leuke tijd zou hebben, met name met Dani. Achteraf had ik beter gelijk naar Sixsens moeten gaan voor een ontspannende dag. Het was een mooie beestenboel in Samya, waar ik niet echt vrolijk van werd. Ja, deze Hollandse leeuw heeft in het verleden in Samya overigens wel leukere avonden gehad, maar dit weekend viel alles erg tegen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #503 Gepost op: 13 maart 2018, 00:56:22 »
Visit of Saturday, March 10 th, from 4 pm to 5:30 am

According to an informant, Erika, my former favorite, must be back after a year of absence.
The substitute of Bianca, the whimsical theke, can not inform me.
Lilly greets me. I also see Vanessa.hg and Beatrice. I'll briefly see her later in the kino, blowing.
I read the register: no trace of my target. A woman named Mina has already done five sessions, two of which are thirteen minutes apart.  :sign0135:

I go down to the cloakroom, there are fewer people than usual for this time slot.
While I brush my teeth, Raissa says me: "You are a good man".
I answer him "I know". She gets tired while saying to me, "You know!"  :lol

I go to the bar.
Ilona informs me that she has not seen Erika for more than a year.
My informant will tell me the next day that she has postponed her return, and that she is still in Romania.

Catalina comes chatting with me.
I remember our last session, failed, of September 2015.
I want to put things in perspective: there will be no new room if it does not recognize its errors (crisis of jealousy due to the level of frequency and duration of sessions).
She accepts and seems to be good faith: we go up to a room.

Despite her recent weight gain, due to the cessation of smoking, she kept a slender figure.
She has a big chest now.  :movingtits
She "drowned" her butterfly, tattooed at the bottom of her back, among roses.

Good session.  :sign0098:
Lips kisses. Best blowjob of the evening  :sexxx. Good doggystyle and cowgirl enduring. Mutual massages.

She said that Patricia (absent this day) is her sister (it is true that she looks alike) ... To confirm.  :035:
She tells me that she is fed up with some customers skipping the shower, even between sessions, and calling for unprotected blowjobs.  :douchen

Good aftersales : as promised, we dine together.
During this dinner, she will be surprised by the return (temporary, the time of a night) of Manuella / Sofia.  :welcome:
I see Lilly, ruffling with his girlfriends.
So, I hesitate between Manuella / Sofia and her for the second session.

The club fills slowly, but after 10 pm it is difficult to find a seat.
The smalls asses dance begins later than usual, led by Sweety, who repeatedly encourages the other cubs to wiggle.  :djparty:
In the end, there are more people than during the visit of Saturday, February 10 th.  :06:

I'm going to collapse in the rest room.  :bedtime2:
Noise wakes me up while I wonder who to session.
Lilly is literally at hand: I take this opportunity to put a hand to the buttocks.  :azn:
She turns, smiles at me, and nods to me "no" of the hand: she is busy.
On the bed next door, Bria sit on (back from Six Sens) and she, excited, helping a Panda to count the mountain of banknotes of 10 Euros he has placed on it.  :character0029:

Cold shower (this will also be the case after the second session) and consultation of the registers: Lilly is in the room.
It is more and more solicited, which I could see during my last visit.

I'm looking for Manuella / Sofia.
After opening the door leading to the bar, I see it.
I immediatly ask him to go to room.  :sex
Half an hour waiting to get a key, especially because I refuse to go in a smalls rooms on the ground floor.
I take the opportunity to touch her during this time.

I met her for the first time in Samya, about three years ago.  :adult
I met her for the second time in the night from Saturday to Sunday in Samya, in which she should not stay.
She did not make so much money, and did not get used to the deafening racket of music.
She prefers the ambience of the Living Room.

Good session.   :pica
Lips kisses.
Many kisses on the face and body.
Nice hugs.
Enduring blowjob.
Doggy style was good

Andar   C:-) mimes to slit my throat, with a big smile.  :021:
She knows who I cooed with.
I remind him that I did not promise her anything.  :098:

Also seen : Alexandra, Anna(.ro), Bibi (milf), Hannah.bg, Iren, Katea, Lavinia, Mandy, Valentina & Warsa (inseparables), Vanessa.ro

Few actions in kino.
However, this strategic place allows to see scrolls present and available soon.
It also makes it possible to check the cleanliness of the women when they go to the bathroom on the second floor : many of them do not wash their hands and go back to their rooms.

Food ok, but with less choice than during previous visits (at the level of cold starters and desserts).  :103:

It was a nice visit.  :pica

Next visits on Saturdays : March 31st, May 5th, June 30th

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #504 Gepost op: 20 maart 2018, 18:42:32 »
My place for the moment.
A lots of nice and beautiful girls.
Just take care about the service.
Last week some rooms with Sally (A+), Mina(AAA) and Iren (A)...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #505 Gepost op: 20 maart 2018, 18:59:53 »
My place for the moment.
A lots of nice and beautiful girls.
Just take care about the service.
Last week some rooms with Sally (A+), Mina(AAA) and Iren (A)...
Is that the ENERGY LABEL of those girls? They don't use a lot of electricity, give me one with the label G on it ..... real power   :lol    :lol :lol :lol
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #506 Gepost op: 20 maart 2018, 19:02:15 »
My place for the moment.
A lots of nice and beautiful girls.
Just take care about the service.
Last week some rooms with Sally (A+), Mina(AAA) and Iren (A)...
Is that the ENERGY LABEL of those girls? They don't use a lot of electricity, give me one with the label G on it ..... real power   :lol    :lol :lol :lol
[attachimg=1]

 ;D ;D ;D this is my own label  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #507 Gepost op: 20 maart 2018, 19:04:00 »
My place for the moment.
A lots of nice and beautiful girls.
Just take care about the service.
Last week some rooms with Sally (A+), Mina(AAA) and Iren (A)...
Is that the ENERGY LABEL of those girls? They don't use a lot of electricity, give me one with the label G on it ..... real power   :lol    :lol :lol :lol
[attachimg=1]

 ;D ;D ;D this is my own label  ;)
ok, then you deserve a free entry card of Samya, as long as you  label all the girls there for us  ;D ;D ;D
Tomorrow in your inbox  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #508 Gepost op: 20 maart 2018, 19:21:04 »
My place for the moment.
A lots of nice and beautiful girls.
Just take care about the service.
Last week some rooms with Sally (A+), Mina(AAA) and Iren (A)...
Is that the ENERGY LABEL of those girls? They don't use a lot of electricity, give me one with the label G on it ..... real power   :lol    :lol :lol :lol
[attachimg=1]

 ;D ;D ;D this is my own label  ;)
ok, then you deserve a free entry card of Samya, as long as you  label all the girls there for us  ;D ;D ;D
Tomorrow in your inbox  :lol

 :-\ wonderful!!!
I will try to do my best  ;)
Next time in 10 days, 30 of march  :pica

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #509 Gepost op: 28 maart 2018, 07:14:51 »
Ein fußballfreier Samstag, 25.03.18, im Samya. Kein Mitfiebern, kein Freuen oder Ärgern, die Kumpels haben sich auch fast Alle gemeldet dass Sie kommen – das hört sich ganz nach einem entspanntem Tag/Abend im „Fuck and Dance Club“ an.
Um die Mittagszeit stellte ich meine Karre auf dem noch leeren Parkplatz. Doch ich wußte, dass mich drinnen schon mindestens 20 hübsche junge Frauen erwarten werden. ED begrüßte mich mit einem ‚Hallo,wie geht’s?‘ Hier bin ich zuhause.
Runter, raus aus den Klamotten, rein in das Dampfbad. Wie immer schön heiß und feucht, genau richtig um sich 'sauber' zu fühlen. Duschen und ab zum Männer-Frühstück. Frisches Rührei, Speck, Bratkartoffel.
Der Tag kann beginnen.
Kleines feines Line-up, von einigen Mädels nett (aber nicht so innig) begrüßt wie gestern. Das gefällt mir hier, dezent aber nicht aufdringlich wird hier animiert.
Nach einer weiteren Runde im Wellnessbereich mußte ich für eine kurze Augenpflege auf die Wasser(bett)liegen. Herrlich!
Kumpels trudelten auch schon ein und schnell füllte sich der Barraum mit immer mehr Frauen. Ich schätze es waren um die 65? oder sogar mehr. Es war ein sehr chilliger Abend mit guter Musik, hübschen Frauen, die Männer waren gut gelaunt, hatten Bock auf die Mädels waren aber nicht in übertriebener Sauflaune. Ein paar Kölsch sind o.k., ein Wodka/BitterLemon, das reicht. So gefällt es mir im Samya.
Hat Spaß gemacht aber wegen Zeitumstellung gegen 4 Uhr dann die Zelte abgebrochen, einen Kollegen nachhause gebracht und noch ein Stückchen Richtung Heimat gefahren.
Auch wenn einige meiner Lieblinge nicht da oder nicht mehr da sind, andere wie Mona und Mia die Deutschen (dendocteur, Du mußt mal ins Samya!) sind wieder zurück, ist dass Samya immer noch einer der besten Clubs in NRW.
Unter dem Tag ist es ruhig, abends ist Disco-Party-Time!
Ich komme wieder keine Frage!

vanKees