Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 618760 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #525 Gepost op: 28 juni 2018, 07:14:07 »
Meine Geburtstagstour durch die NRW-Clubs  TAG 3

Samstag, Tag 3 der Feierei.
Heute war das Samya auserkoren, die Party-Location für weiteren Spaß mit
Frauen und Kumpels zu sein.
Mit Hakan’s Erlaubnis durfte ich eine gewisse Anzahl Leute einladen, die Gruppe
bekam einige kleine Vergünstigungen und ich als ‚Purzel-Kind‘ ein aufs Haus
gehendes halbstündiges Freizimmer (dazu später noch mehr).
Pünktlich eingecheckt. Das kurze Wellnessprogramm ist jetzt schon fast Ritual,
kurzer Plausch mit der Köchin und Bestellung meines Eierfrühstückes. Wie immer
deftiger Männerteller. Bratkartoffel und Fleischküchchen als Vorgeschmack auf
„junge Hühnerbrüste und –körper“ (ach wie sexistisch).
Dem Sonnengott für 3 Stunden gehuldigt, unterbrochen mit kurzen weiblichen
Intermezzis die dem Vorgeplänkel für einen möglichen Liebesdienst vorausgingen.
Eingenickt, verschwitzt und durstig aufgewacht. Utensilien eingepackt und runter
um mich neu aufzuhübschen.
Ahh, die ersten Gäste auch schon eingetroffen. Auf die erste Kölschrunde (und nicht
die letzte) auf der Terrasse verabredet und huschhuschhusch saßen Wir zu fünft
beim Bier und in netter, wechselnder Damengesellschaft. Ab 18.00 Uhr wußte ich dass
etliche meiner Favo-DL`s nicht kommen werden, so hieß es für mich nocheinmal
neu umzuschauen. Raluca, die sonst zu quirlig umeinanderspringt ähnlich einem
Flummi,  machte einen traurigen Eindruck und als Sie auf meinem Schoß saß sprudelte es
nur so aus ihr heraus. Wieder Problemtag! Aber da wollte Sie nicht weiter stören ….
…upps. Eine neue Raluca???
Nachdem Einer nach dem Anderen sich mit seiner Holden aufs Zimmer verzog oder von
da zurückkam war es Zeit, auch mich dem *Laster* zu ergeben.
Raluca ist gut auf dem Zimmer. Schöner fester Body mit echten, festen B-Titten und einen knackigen
Popo. Nach groß Küssen war mir nicht (ihre Worte, ich küsse nicht mal meine Mutter) wegen ihren
anderen guten Fähigkeiten habe ich Sie nochmal auf meinen Schoß beordert.
„Du holst Wasser und reservierst Zimmer oben für Uns. Ich gehe derweil duschen“.
„Ja Chef“. So mag ich es.
Mein Tag, also wollte ich pascha-like verwöhnt werden. Die ersten 5 Minuten war ein bißchen
Ausloten Wer das sagen hat. Sie hat schnell kapituliert und sich ganzheitlich um meinen
#Adoniskörper# gekümmert. Kurz das Feuchttuch gezückt und schon hatte sie sich
meinen *In-den-Ruin-Treiber* gesetzeskonform einverleibt und nach aller Regel der
Kunst verwöhnt.
In Reiter, Löffelchen und zum Ende in Missio schubste ich mich selber über den Berg.
Hahaha, war ich stolz. Für 3 Sekunden. „Bist Du schon fertig? Schade“. Die Kleene
wollte mehr. Bis dahin wirklich gute Zeit.
Und jetzt kommt’s: Holt Raluca doch sofort das Handy raus und begann ihre SMS
zu lesen. Auch mein Einwand dass ich das nicht will störte Sie nicht. Widerwillig dann
doch und startete die Erklärung warum. Interessiert mich nicht, ich zahle für volle
Stunde. Weiteres Palaver, ich bin aufgestanden und ihr deutlich gemacht dass ich gehe.
Wie dumm viele DL’s sind, ich zahlte und da hat Sie wohl eingesehen welchen Bock
Sie geschossen hat.
Angesäuert aber nach 3 weiteren Kölsch habe ich mich wieder im Partymodus befunden,
hatte noch viel Spaß mit all meinen ‚weiblichen und männlichen Gästen‘!
Danke Samya, danke Kumpels. Raluca….??

vanKees

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #526 Gepost op: 2 juli 2018, 23:57:11 »
Visit of Saturday, June 30th.  :pica
Arrival around 16 hours, at the same time as Lilly, who snubs me.  :angry:
My "unofficial" jersey of the French team did not allow me to fool the member of the staff, called in reinforcement by the whimsical theke Bianca, in order to benefit from a free entry later.

Hot shower mandatory because no cold water (and until closing). The club was a giant sauna.
Also scalded by all the little butts seen (especially those seen from the central station to Michaelshoven), I quickly wanted to "business". :character0029:
Too bad for the football match.

I wanted to make a session with one of the following cubs, in order of priority: Patricia, Vanessa, Andar, Cristina, Bibi, Catalina (Lilly having received a red card).

After consulting the register (which has the gift of irritating this bitch Bianca  C:-)), it was indicated that Patricia was in the room.
When she came back, she informed me that her lucky cub was rebooking for several hours.  :-[
She will be absent from Wednesday, and should not return until mid-august, or september.
She will return with Catalina, who will be on vacation from the beginning of August.

I did not see Andar, neither Cristina, nor Vanessa.
I kept watching Bibi, who was not in place either, or it was me who was driving her away, I do not know, impossible to ask her to go to her room.  :nofuck

Catalina finally appeared ... behind the bar, which she had to hold for ten minutes, the time that the bartender could eat.
I was so upbeat that I equated that with a bogus excuse not to go to the room with me.
She must have understood that, and as I walked away from the zinc and approached Beatrice, she called out, "Wait a few minutes, and then you could talk to me !"  :shakekontje
When her service bar ended, she joined me on the sofas.   :ecomcity:
I told her that I did not want to talk  :sign0023:, but fuck. :schaap
She did not ask for directions to zimmer.
There was no way to get to the room until the chubby Ilona finished bawling with her Teutonic cub because they were blocking the hallway.  :021:
It was rather a good fuck, even if it only kissed the lips, and the pipe was worse than usual.
Question jerks, she has participated well, has shown flexibility, and listening to chain positions.  :shakekontje

Re-hot shower and dinner (accompanied by seasonal fruits and oriental pastries).  :103:

During the evening and the night, I saw:
- skeletor Madalina, though less than before, smiling  :017:
- Raissa, who kept the kino bears in the Uruguay-Portugal match, but did not perform. :017:
- Lilly, who had suddenly remembered that we knew each other. It's my turn to snub her. :sign0151:
- Iren "the head of the job" topless walking, with his silicone boobs pointing like shells, and chaining sessions (just like Ines and Katea)

To complete the line-up: Anna.ro, Giovanna, Hannah.bu, Kim, Lavinia, Valentina, Warsa.

Strongly the next visit (Saturday, July 21st) !  :pica


Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #527 Gepost op: 3 juli 2018, 06:58:18 »
Good morning French Lover!
We were at the same day there with different goals so we did not meet intentionally.
I am sorry that You dont read the flyer for this WM 2018 correctly because
T-shirt or Jersey is not trikot!



But this i find fair for a next free entrance. You have a next chance in a few days, for me
is this deal empty.
We'll see us next time there.

vanKees

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #528 Gepost op: 23 juli 2018, 20:19:38 »
Visit of Saturday, July 7th :

Pleasant visit with several french-speaking friends  :happy. A large french colony was also present which gave a south accent and a good atmosphere in the club  :035:.

Very good lin-up with about sixty girls  :showtits1.

I did a nice session with the pretty italian girl Valeria.


Valeria (italian) :

Profile : 25 yo, 1.70 m, curly blond hair, nice and elegant silhouette.

Service : Very nice session with this "bellissima raggaza"  :ladyred !!! I could appreciate her beautiful body  ;D .... gfe profile, sensuality and sweetness : what a nice discovery  :cheer: !

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.


Tot ziens ...  :039:

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #529 Gepost op: 25 juli 2018, 08:46:48 »
Zum Viertelfinale am Samstag den 07.07. war wieder Samya angesagt.
Mußte meinen serbischen Puffkumpel doch ärgern und gegen ihn wetten und für
Kroatien stimmen.
Das Wetter war bombig und so war es entschiedene Sache, das Spiel auf der Terrasse
anzuschauen.
Wen sehe ich den da? An(i)ca, ich kenne Sie aus einem anderen Club. Jetzt 24J, schöne
große D-Titten, ca. 165cm, mit schönem Lächeln in einem schönen Gesicht. Etwas über
schulterlange schwarze Haare. Ca. 60kg, frauliche, griffige Figur.Spricht gutes Deutsch
und noch weitere 6? Sprachen. Manchmal ein bißchen launisch, nicht schrecken lassen,
ist ne Liebe.
Sie freut sich mich zu sehen und da ich schon stundenlang viele hübsche Frauen um
mich habe will ich jetzt ‚zimmern‘.
Gemeinsam noch eine Zigarette draußen geraucht, die neuesten Infos ausgetauscht.
Ich zum duschen, An(i)ca schaute nach einem Zimmer oben. Die 4, gut, mit Fenster und
schön groß.
Ein Knutschmoster wird Sie wohl nie werden, aber es gibt leichte Zungenküsse. Hungrig
nach meinem ‚Pula‘ taucht Sie ab. Bläst mit Druck, will dann aber auch geniessen bevor Sie
auf mir reitend das Tempo bestimmt. Langsam beginnend nimmt Sie ihn tief, mag aber
lieber Doggie und Löffelchen. Bei den Temperaturen auch die nicht so anstrengenden
Stellungen. Sie will dass ich aktiver werde (viele würden das als abspritzorientiert nennen),
es stört Sie nicht dass ich noch lange nicht komme. Wechsel in die Missio wo An(i)ca
die Beine so weit spreitzt wie selten eine andere DL. Sie will dass ich tief und schnell
mit ihr Sex habe. Leichte Küsse gibt es zwischendurch auch, aha, und Wir Beide leicht verschwitzt
nimmt Sie meinen Absch(l)uß lächelnd wahr. Schmusesex ist nicht ihres, GFS jain, aber wer eine
sportlich-aktive Nummer schieben will ist bei Ihr richtig.
Korrekte Abrechnung 100460 und das Versprechen, dass Wir Uns nach dem Fußballspiel
noch einmal zum Quatschen treffen.
Das Fußballergebnis versüßte noch dazu den Abend -- Hrvatska osvojila/Kroatien gewann—
und mit den Kumpels den Rest des Abends abgehangen. Mit An(i)ca wurde es nichts
mehr, war gut beschäftigt. Naja, das nächste Mal wieder.
Samya und die Mädels, immer wieder gut. Bis bald!

vanKees

Nachtrag zu An(i)ca: Sie wollte dieses Wochenende zum 28.07. wieder zurück sein.
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2018, 08:54:41 door vanKees »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #530 Gepost op: 4 augustus 2018, 17:33:04 »
Dit verhaal is opgedragen aan rakker TAFKAP
{Die net als ik Samya ook wel kon smaken}


Men schrijve vrijdag 20 juli.

Een vrijkaartje in de box zorgde ervoor dat ik koers zette richting Het Beloofde Land Samya. Bij mijn neuktripjes komt er meestal ook de nodige tegenslag kijken (jullie kennen me al wel, zeker?): deze keer werd ik reeds een week geplaagd door een pijnlijke nek, en was ik niet volledig gevechtsklaar. Tegen beter weten in toch maar richting Keulen getogen, maar dan wel met een rugzak volgepropt met zware pijnstillers. Mijn experimenteerdrift was weer flink aangewakkerd: hoe zou het zijn om te seksen op NSAID pijnstillers? Tja, op de kamer zal lulverstevigende brol wellicht effectiever zijn.

Als liefhebber en deskundige van volslanke dames had ik mijn zinnen gezet op Ilona, mijn Samya-liefje. Een dame die bovendien goed in haar vel zit en fier is op haar forse rondingen, heerlijk! Ze doet me beseffen waarom skinnies volslagen oninteressant zijn. Bestaat er überhaupt nog iets leuker dan die grote stevige tieten op en neer te zien bewegen tijdens het pletsen? Al mijn natte dromen en voorbereidend werk ten spijt, ze was er vandaag niet... Ze behoort nochtans tot het meubilair van Samya. Tegenslag, tegenslag!

Daar zat Shakir dan in de bar, met een nek die nog onwrikbaarder was dan een kapstok. Zou hij hierdoor al dat loslopend wild wel in zijn gezichtsveld kunnen vasthouden?

Gedurende de gehele avond telde ik minstens 50, misschien wel 60 meiden! Wat een verschil met Living Room waar de line up zowat gedecimeerd was tijdens mijn laatste bezoek in mei. In dit pessimistisch tijdperk waar de apocalyptische doemscenario's hoogtij vieren blijft Samya overeind staan. Een nóg mooiere line up zal je in NRW waarschijnlijk niet vinden, die vond ik enkel terug in FKK Goldentime in Wenen.

Er wordt behoorlijk wat afgejaagd in Samya. Nergens ben je veilig. Overal moet je dekking zoeken. De meeste jaagtechnieken zijn meer moderne geëvolueerde vormen vanuit de prehistorie, maar sommige meiden zijn nog blijven steken. Een overzichtje:

  [-] Een jong Bulgaartje hield er nogal primitieve jaagtechnieken op na. Telkens ze passeerde greep ze me ostentatief in het kruis. Op volautomatische piloot bleef ze maar jagen en zat ze veel te snel onder het ijsberenvel. "Rustig meid, rustig. Ik weet dat ik een geweldige sabel heb, maar zo gretig hoeft het nu ook weer niet voor mij."

  [-] Ik ben ook nog eens een keertje besprongen geweest door twee tattoo chicks met een triovraag. (Auw, weer een pijnscheut in mijn nek!) Sorry dames, ik kan moeilijk multitasken. Ik heb nu eenmaal niet de hersenen om een trio tot een goed einde te volbrengen. Om brokken te vermijden heb ik het maar niet gehad over mijn diepgewortelde aversie tegen tattoos.

  [-] Ook een veel gebruikt trucje waarvoor ik je wens te waarschuwen. In Samya krijg je een nek-sleutelhanger mee voor je locker. De sleutel kan je er gemakkelijk afnemen. Op een onbewaakt moment durft een meid je sleutel er al eens af te trekken. Drie keer raden wat nu de voorwaarde is om hem terug te krijgen? ;D In den beginne zijn dit soort broekzakspelletjes wel leuk, maar na vier vriendelijke pogingen wou de lichtelijk geïrriteerde Shakir zijn sleutel terug. Na een tijdje begon het spelletje sneller en bruter te worden en via een subtiele Aikido klem kon ik mijn sleutel afhandig maken. "Zeg kerel, het was maar om te spelen, hoor." Ach, het zijn maar doordeweekse spanninkjes die zelfs in de beste huishoudens voorkomen. 

  [-] Toen een meid hoorde dat ik uit België kwam, probeerde ze me te charmeren in haar beste Frans: "Zamber! Zamber!". Rarara wat betekent nu "zamber"? :017: Voor de ijsberen die het Frans niet machtig zijn, waarschijnlijk bedoelde ze "chambre" (=kamer=zimmer). Afijn, ik zal maar zwijgen, want als ik mijn Jean-Marie Pfaff-Duits bovenhaal zal er ook eens goed gelachen worden.

Eén van mijn goede voornemens - de eerste twee uur nog niet kameren - was vrij snel gesneuveld. Een uur na de aankomst om precies te zijn.

***

 :tietjes  Rosa

We hadden elkaar al van bij de aankomst in de smiezen. Leuk gezicht, sprekende ogen, een lekker blank velletje, en vooral: ze deed normaal. (Er zijn veel crazy girls in Samya). Niets geplamuurd, geen verfpot of een mislukt kapsel. Gewoon puur natuur zonder al te veel kapsones. Een beetje tegen de Samya-normaal in nam ze uitgebreid de tijd om te presalen (*). Rosa lijkt zowat de ideale schoondochter te zijn. Gevolg: een paal zo hard als een stuurknuppel. En dat onder invloed van pijnstillers? Alle lichten stonden nu op groen, en we zouden spoedig naar ons liefdesnestje gaan.

Inmiddels was één van de grootste spanningsmomenten van ons ijsberenbestaan aangebroken: de BH die uitgaat! Ow...Oeps...Eeuhhh...  Links een A-cup, en rechts een B-cup? :017: Moeder aarde maakt soms als eens een vergissinkje. Niet dat die asymmetrie echt storend was, ik vond het alleen een beetje vreemd.

Vanwege mijn pijnlijke nek plofte ik mij neder op bed en zette ik haar aan het werk. Nochtans ben ik onder ideale omstandigheden geen lamlendige ligger op de kamer, en neem ik meestal het voortouw. Waar ik bvb. echt van door het lint ga is van staand neuken. Kortom, deze sessie zou uitmonden in een atypisch Shakir-kamertje. Spijt heb ik er zeker niet van, het moet voor alles een eerste keer zijn, nietwaar?

Kussen deed ze nogal zuinig, en het orale gedeelte was conform de nieuwe wetgeving (je voelt gewoon de aanwezigheid van Merkel op de kamer). Vervolgens bereed ze me als een losgeslagen cowgirl, een standje waarvoor ik uit mezelf nooit zou opteren. De oerman in mezelf kan dan niet helemaal losgaan, en op deze manier een orgasme krijgen lukt me met geen mogelijkheid. Na enkele standenwissels hield ik niet meer vol en was het was kaboem!

Ik was ook aangenaam verrast door de afbouw van de kamer. Rosa maakte het halfuur volledig vol door me een massage te geven. (Meestal ben ik het die de massage geeft). Bij de meeste andere Samya-girls ervaar ik een kruid-verschoten-is-opkrassen-mentaliteit. Voor een hitsige snelschieter als den deze hier ben je dan wel een gemakkelijke prooi.

Omdat ze zich zo goed had ingezet op de kamer besloot ik om er nog eens een half uurtje aan te breien.

Samenvattend moet dit zeker één van de beste sessies zijn die ik al ooit had in Samya. Geen grondverzakking weliswaar, maar dat lag puur aan mezelf (en Merkel), en ook aan die VERDOMDE nek natuurlijk. Godzijdank liet mijn trouwe vriend me in deze benarde situatie geen enkele keer in de steek.

(*) Bericht aan de werkloze jaagsters: een kerel strikken doe je dus zo.

***
 
Voor de rest
 
Om 22 u kroop DJ Ali Baba achter de draaitafel. Vanaf dan is het hup met de beentjes en verbroederen al de ijsberenzielen. Met een bliksemsnelle mixstijl flanste hij allerlei Balkan House plaatjes aan elkaar. Man, wat liet die kerel de bassen beuken! Normaal gezien hoor ik dan in mijn element te zitten, maar vanwege die klote nek stond mijn kop niet echt naar feesten. Zelfs voor seks kwam ik niet meer uit mijn zetel.

Shakir, gezeten op zijn troon, genoot van de huppelgrietjes op het podium en hiermee ook van het typische Samya-sfeertje. Het zicht werd hem echter verdoezeld door menig zwaar behaarde "dansende" ijsberen met zweterige pens. Met een door begeerte en alcohol verdoofde blik werpen ze zich met hun foutste danspassen op de meiden. Sommige van die dansmariekes spelen het slim, en weten genoeg geld bij elkaar te harken door zich 10-euro briefjes in hun BH te laten steken door beschonken beren. Wat ordinair.

Geheel onverwacht dook daar een louche gangster op uit het Groningse criminele circuit. Het was de illustere Vendezz. Dat was zeker geleden van Sjeufke's verjaardagsfeest in Babylon. Blijkbaar leeft hij nog. Hij moet wel een ongelofelijke dorst hebben gehad, want later op de avond stond hij er met twee pinten tegelijk in zijn poten.

Inmiddels was de bobijn af en was het heilige vuur gedoofd. Ik ging naar het wellness-gedeelte om me te leggen in de voorziene rustruimte. Tijdens één van mijn vorige recensies deed ik nogal lacherig over die "intergalactische" rustruimte, maar ik moet zeggen dat het nu goed van pas kwam. Ik zou mezelf ook maar eens spiritueel gaan ontwikkelen in dat eigenaardige hok. Algauw viel ik in slaap maar de rust werd na een tijdje verstoord door een luid snurkende beer naast me. Spiritualiteit alom...

Nog voor middernacht gaf ik er de brui aan, en besliste ik om de zaadjes te sparen voor Parksauna Residenz de dag nadien. Toen ik afscheid nam van Vendezz legde de grote loebas zijn onbehouwen poten op mijn schouder, met een pijnlijke scheut in mijn nek als gevolg. Ongetwijfeld was dit een vriendschappelijk gebaar, hij wist trouwens niets van mijn pijnlijke nek. (Ik ga niet heel de avond over die nek zitten zeiken namelijk).

Conclusie

@ Ondertussen heb ik Samya al zo'n 10 maal bezocht en ik blijf het één van de gezelligste clubs vinden die NRW rijk is. De club is uiterst verzorgd en heeft duidelijk alles voor elkaar.
@ De party animals onder ons zullen Samya zeker smaken want het is een soort van veredelde discotheek. Hou je niet van herrie dan zou ik Samya ten stelligste afraden, zeker tijdens de weekends.
@ Samya is ook niet zo geschikt voor de warme zomermaanden omdat er nauwelijks buitenfaciliteiten zijn. Als je dan toch van nachtelijke herrie-clubs houdt dan vormt Happy Garden wellicht een betere keuze dezer tijd.
@ De struikelblok van Samya is voor mij het gemiddeld lagere servicegehalte van de dames (maar dat geldt ook voor zowat elke andere nachtclub natuurlijk). Geregeld komt die aardig in de buurt van de vitrine-service, met uitschieters naar boven, dat wel. Nog een ander heikel punt zijn de bemoeienissen van Merkel op de kamer.
@ De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik enkel voor Samya niet meer naar Keulen zou afreizen. Je kan toch evengoed uit de bol gaan in Café d'Anvers (gelegen in hartje SKW), en daarna binnenwippen bij de buren? Het beoogde effect zoals in Samya is ongeveer hetzelfde.
@ Vroeger was Samya het hoofddoel van mijn tweedaagse Keulen-trips. Het laatste jaar ben ik echter meer geëvolueerd naar de meerwaardeneuker en zijn er andere clubs op de voorgrond gekomen. Nu beschouw ik Samya eerder als een leuk opwarmertje, en geniet ik van de wiebelende kontjes op het danspodium. Het echte werk begint dan pas op dag 2 in Parksauna Residenz of Babylon. Desalniettemin zal ik Samya zeker blijven bezoeken.
O0

The Day After

Als je een beetje vertrouwd bent met mijn schrijfsels, dan weet je wellicht dat dag 2 der neukweekends in het teken staat van de totale degeneratie. Zware clubavonden in combinatie met miserabele nachten in één of ander raar hotel zorgden ervoor dat ik zowat gesloopt de tweede club van het weekend betrad. In the day after beschreef ik mezelf wel eens als "een gestrande walrus" of "een schotelvod", etc... Ik begin toch aan een andere hobby te denken, jongens...

Nu ging het zelfs nog een stap verder. Na een slapeloze nacht in een broeierig hete hotelkamer van meer dan 30°C was ik bijna verdampt! Nog eventjes en er was van Shakir geen sprake meer. De tweede ronde van de uitputtingsslag werd uiteindelijk geleverd in de mooiste en charmantste saunaclub van Duitsland: Parksauna Residenz. We zien wel of ik er nog over ga berichten. Na een X aantal verslagen van een zelfde club, met veel egocentrisch gelul en geile nonsens, weet ik het na een tijdje ook niet meer.


« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2018, 18:03:38 door Shakir »

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #531 Gepost op: 7 augustus 2018, 21:21:36 »
Visit on Saturday, August 4 th, from 18:30 until closing.  :pica

Quality and quantity line-up.  :olaaaa
Fewer ladies & guys than two weeks ago.
There was therefore more room on the seats, completely replaced.
One of the benches was squatted, because of its strategic position: in the passage, near the slot machine, in front of the toilet.
The bears were lying there, raised buttocks :shakekontje : guaranteed effect.   000008

Laies were dancing "manele" on podium.  :djparty:

As usual, Katea was in great demand.   :gtgal
I could contemplate the silhouette of Kim, naked, climbing the stairs leading from the reception to the locker room, with my head just inches from her great ass...  :great:
Madalina became Madalina again: she pulled the face all night.  :043:

Also seen : Beatrice, Giovanna, Johanna, Lavinia, Raissa, Stella

Not seen : Anna.ro, Catalina, Gülbahar, Hannah.bg, Ilona, ​​Ines, Iren, Mandy, Marina, Patricia, Valentina (actually working in Six Sens), Vanessa, Warsa.

Good sessions with already practiced ladies : Lilly  :bonken (becoming more possessive: "Why do you go with other girls ?"  :character0029:), then Andar.  :sign0098:

Why not expand my hunting chart at the next visit Saturday, with prey such as Bibi or Cristina ... :showtits1

It is a real sauna club : it was too hot in all common areas.
The air conditioning worked well in room 4, unlike that of room 2.
Choice between "hot water" and "very hot water" in four of the five showers.  :-[
Freshness only on the first floor terrace, during the night.  :sleepy:

The food was good.  :103:

The members of the Heavy Arms Brigade looked funnies  ;D when they had to pass, urgently, through the turnstile to the terrace on the ground floor, to put an end to the muddle between alcoholic two clans.   :098:

Hakan and some staff members greeted me when I left.
I can not wait to return.  :dance:
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2018, 21:28:51 door French Lover »

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #532 Gepost op: 13 augustus 2018, 23:41:02 »
Visit on Saturday, August 11 th, from 16:30 until closing.  :pica

During the first hours, ladies go to the office to present their administrative documents.
And go back quickly to their locker room.
As a result, few of them are in the bar, on the terraces, or in the kino.  :wtf:

At the reception, I consult the register to identify the names of ladies, such as Feria, Mina (chaining sessions of ten minutes), Sandra.
Katea also continues the sessions.  :laydown

I navigate between the different parts of the club.
In kino, a cute lady, just put his pretty little ass  :shakekontje on Bandito Dracului Junior.
The upper brain regains control and asks her to introduce herself.
But she does not understand anything.
I zap her.
I will learn from one of my new friends that this is Rosalinda. He appreciated her talents.

Discovery of Lavinia   :movingtits, 29 years old (including 3 in the club).
Lip Kisses (but not lip service either).
Good blowjob.  :xrated
Good fuck.  :bonken
For information, the air conditioning of room 8 is out of order.

I go down again : the club begins to fill. Quality line-up (less than last Saturday).  :olaaaa

Lilly explains that she abused the solarium (check made: she is covered with sunburn).
And refuses to be touched  :character0029:. Which is convenient for our favorite hobby.  ;D
She insists to be boarded. I answer that she must suffer from sunstroke.  :sign0151:

Andar's fiddling, but no room with her this time.
 :ecomcity: with Stella : she now knows that guys from Prestige claim her.
To complete the line-up : Beatrice, Denisa, Francesca, Iren, Isa, Johanna, Kim  :blonde, Lori  :ladyinred, Madalina, Marina, Samira.

Sharing experiences with new friends.  ;D
They enjoyed Flori, Mina (PSE trash, messy :sign0135:) and Mirela.

On the terrace of the first floor, voices escape from the window of room 1, in which this orgy.  :06:
A lady mouths more than the other participants, but no pleasure.  :014:
She tries to explain to the three  that they will have to pay each 50 Euros to be sucked.  :043:
These three comics were convinced they could get a group prize.  :lostit

I collapse in the rest room, until closing.  :bedtime2:
A nice visit. Hurry the next one.  :dance:
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2018, 23:53:31 door French Lover »

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #533 Gepost op: 24 september 2018, 19:42:52 »
Samya, saturday 22nd, september 2018

"Autumn is coming !" : I had not experienced so much rain like that on my way to Germany for at least three years !

Anyway, it is 16:30 when I arrive at my hotel in Düren.
After a long break, I jump back into my car to drive to Rodenkirchen, near Köln (Keulen).

This is my third visit to Samya, after a first one in August 2014, and a second one in September 2015.

At entrance, the Theke Frau welcome me very well.

After I took a shower downstairs, it is arround 18:00, when I get in Samya main room.

A very good mood is inside here, and music is great : "The Song of Ice and Fire", Game Of thrones theme, plays.  :smiley:

At the bar, I order a Diet Coke, with lemon.

There are a lot of pretty girls all arround the dance floor.

I immediately recognize, Marina, a beautiful tall black german girl (with nigerian backgrounds). But beware, two guys (Sugarandspice & Scrib) have warn, on the french forum, that her service is poor. Otherwise, I would have choosen her, because she looks great and sluty, and she has huge tits.
 :movingtits :-\

Upstairs, at the Kino, it's Bundesliga time : FC Schalke 04 vs Bayern München (0-2).
Goals : James Rodríguez (8'), Robert Lewandowski (64' pen).

During the evening, I can see a familiar face : Anda, a girl I met for the first time in Living Room at spring 2015, and who I also fucked in Samya, in september 2015.  :039:

I note a lot of asian clients in the crowd.

For my first set, I choose to have a room with Lucy, a sexy german girl, from Hambourg. She is quite tall, arround 1.70 m, and she has long brown hair.
She speak a bit of english, and I speak a bit of german, what is enough to chat.
In the room, her blowjob is nice (a good point for her), but fuck is basic. Her kisses are very shy, and she is also too focus on the clock. This is neither good, nor bad, but the feeling is missing. No chance to repeat.
 

After I had a shower, it's diner time : Damn, Smaya is still a very good adress for the catering !

Time is running, and the mood has becom absolutly great : everybody is here to have fun. I really like that.

For my second set, I choose to spend some good time with Joanna.
She is romanian, she is quite tall, arround 1.70 m, and she has long blond hair. She has nice silicon breasts, and a very interesting ass.  :great:
When we meet, we start to chat a little bit in english, and I tell her what I'm expecting : I want to take the time, and to make it very slow.
Oh my god, she did it very well, and it was absolutly amasing !
 :13:
What a good feeling : her blowjob is sweet and wonderfull ; she give her best at the mirrors game ; and to fuck her is a real pleasure.  :engel016:
She made me come for the second time in the evening, and that means a lot.
She is easy, and we also had very good fun speaking spanish together.
We laugh at the people who are unable to speak any bits of foreign tongues.  ;)  ;D
She told me she was in Germany for two years, and she improved her English here.
For sure, I would be very pleased to have others rooms with Joanna.
 victory

After 22:30, music become louder... So it's time to leave.

In the end, I am very satisfied with my evening at Samya.
I will be back.
 :smiley:
« Laatst bewerkt op: 24 september 2018, 20:05:11 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #534 Gepost op: 27 september 2018, 07:36:07 »
21.09. Spieltag FC
Freitag kurze 4 Stunden auf der Arbeit abgerissen, um 10.15 Mitfahrerin aufgesammelt und in Rekordzeit über die A3 nach Köln/Rodenkirchen. Läuft.
Eingecheckt und kurzen Plausch an der Rezeption gehalten. 4+1 ist voll, super. Habe nächstes Mal freien Eintritt. Läuft.
Erfrischt und mit spätem, sehr spätem Frühstück mich für den kommenden Tag und Abend gestärkt.
Hurra, mein Spion und Informant ist Spitze. Sie ist da, mein Fleischgewordenes Objekt der Begierde. Und werde mit einem Lächeln begrüßt. Hohoho, läuft. Aber wie!
Doch erst noch etwas im Club umgesehen, haben noch Zeit und am Nachmittag ist nicht viel los dass ich überstürzt an Zimmer machen denken muß. Doch Sie hat andere Pläne. Winkt mich zu sich, da muß ich wohl folgen, oder?
Bißchen quatschen, kuscheln und streicheln auf den Polstern. Zweimal verabschiedet Sie sich mit einem Küßchen um aber nach einigen Minuten wieder an meiner Seite zu liegen. Ihre Freundinnen sind auch mit dabei, so bleibt mir eher der ruhige Part. Aber ich weiß ja was mich im Zimmer erwartet.
An ihrem Blick sehe ich, dass es jetzt Zeit für mich, die Zimmerfrage zu stellen. Frisch geduscht bin ich schon, also ab in Zimmer 4. Trippelt in meinen Latschen noch kurz nach oben zum Duschen. Bei ihr kein Problem, die Zeit läuft erst ab Aktionsbeginn. Nackig stürmt Sie ins Zimmer, schmeißt mich aufs Bett….und dann heißt es nur noch fühlen, reagieren. Läuft!
Mit ihr passt es einfach, andere finden ihre ‚Performance‘ als nichts besonderes. Chemie halt!
Im Verlauf wird es ein von voll kuschelig zu einem gut aktiven Zimmer, wo Wir Beide auf unser Vergnügen kommen. Sportlich, da mir ein pornöses Verhalten nicht zugetraut wird. Ich bin geschafft und das registriert Sie mit einem entspannten Lächeln.
Sie ist auch seit einiger Zeit in sich ruhiger, da (wie ich selbst über 3! Verschiedene Besuche im Sommer live miterlebt habe) Sie kopffickende LKS’ler aussortiert hat!
Wie immer fair, korrekt und mit dem letzten innigen Kuss verabschieden Wir Uns auf: „Poate mai tarziu“!?!? Läuft.
Jetzt wird es aber Zeit mit einigen Kölsch bewaffnet wieder mit dem FC um die Punkte zu zittern. Doch hintenraus wars o.k. Auch das läuft.
Abend mit Kumpels verbracht, doch wenn der Alkoholpegel steigt wird es auf die Nacht hin schon anstrengend. Da läuft's zu gut.
Nachts um 2 hab ich dann entschieden, Richtung zweiten Treff für den Samstag aufzubrechen.
Danke Mary, danke Samya. Mit Euch LÄUFT’S!!!

vanKees

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #535 Gepost op: 5 oktober 2018, 02:43:03 »
Visit it on Saturday, September 22th, from 04:30 pm until closing.  :pica
In the absence of Patricia, I chose Andar   :shakekontje for a quality session, as usual.  :bonken

Mary :ladyinred  : and her girlfriend set fire to the podium.  :djparty:
She was biting her lips while doing her show, the pleasure was in her eyes.  :laughingchick
As she was naked, I took the opportunity to contemplate her anatomy, sitting on a seat near the track.  :sign0151:
At the same time, near the stairs to the podium, her cousin Lilly, was doing a lesbian show with her girlfriend, it was exciting, such a little bitch !  :blonde
Subsequently, the cousins ​​offered a lesbian show on sofas.  :sef

Hordes of guys came at 10 pm.
To the point that even the least popular ladies were able to chain the sessions.
Except that there are sometimes several couples squatting the kino.
Several tens of minutes waiting to get a key.
I took the opportunity to pet Lavinia, whose performance was very satisfactory.  :bonken

Also seen : Anna.ro, Beatrice, Bibi, Bria, Elisa, Emy (Iren's younger sister, taller and more cute), Flori, Giovana, Hannah.bg, Helen (view in action at kino, not bad), Ilona, ​​Ines, Joana, Katea, Lori, Madalina, Mirela, Rosa, Samira, Sandra

My friend said that Raisa and Roberta are catastrophic. :sign0135:
A nice visit. Hurry the next one !  :character0029:

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #536 Gepost op: 7 oktober 2018, 06:09:59 »
Kort verslagje in telex-stijl :

-Onthaal is nog steeds uitstekend, dank u, en de 4 + 1 actie loopt nog altijd. Al kom ikzelf nooit aan die 4, met nieuwjaar wordt iedereen weer op z'n nummer (nul) gezet...
-Wellness is zoals bekend eerder beperkt maar wat er is is wel goed : goede sauna en aangename rustruimte.
-Food was ok maar wel altijd hetzelfde. Bier is nog steeds gratis.
-Het interieur van de clubruimte is wat opgeknapt : ipv 50 tinten grijs zijn het er nu 70...
-Muziek was nogal luid, en de deejay wisselde harde technobeats ( ambiance nul) af met Eurovisiesongfestivalmuziek (ik kan het niet anders omschrijven) en dan staat de tent wel op z'n kop natuurlijk.
-Line up redelijk met een aantal oude bekenden en wat jong gespuis.
-Seks : 1 keer met Lilly, een klein doch fijn meisje en 't was meer dan voldoende.
-Volgend bezoek : als ik weer eens niet weet wat te doen op een vrijdagavond.

 :039:

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #537 Gepost op: 9 oktober 2018, 16:06:32 »
Samya met een bittere nasmaak

Bij binnenkomst in de barruimte merkte ik een verschil t.o.v. mijn laatste bezoekje.
Het gehele zitgedeelte was voorzien van een nieuw jasje en ook stonden er glazen vitrine kasten bij de hoge bankjes die als tafel fungeerde. Volgens mij waren de lage tafeltjes ook nieuw en de bar zelf had ook een metamorfose ondergaan. Alles zag er wel gelikt uit.

Tot een uur of 4 was het erg rustig in de club en werd ik meerdere malen misbruikt door de aanwezige dames als hoofdsteun, zodat ze lekker lang uit op de bank konden liggen.
Na diverse Babylon en LR bezoekjes was ik niet met een al te hoge service verwachtingen van de dames richting deze club gereisd. Op de tv’s zag ik een mooi gebaar richting de gehandicapte beer die in Samya na het tonen van een gehandicapte kaart voor 3 tientjes naar binnen mag.

Madelina, zij had mij in de vroege middag ook misbruikt als hoofdsteun en ik was eigenlijk wel content dat ze aanwezig was, omdat ze op mijn Samya verlanglijstje staat.
Na mijn sauna en relax rituelen vond ik het wel tijd om me eigen te gaan afzonderen met de mooie Madelina. Wat heeft ze toch een heerlijk slank lijf met een mooie C-cup.
Op de kamer bleek Madelina een prima bedpartner te zijn met een goede BJ en lekker neukwerk en hierdoor was ik achteraf positief verbaasd. Het is geen service kanon, maar het was wel gewoon goed en zeker voor Samya begrippen.

Dus al gezegd werd het rond een uur of 4 langzamer drukker en stoomde de ene klapekster na de andere klapekster binnen. De LU was kwa optiek uitstekend.
Op het forum had ik gelezen dat Aisha van Babylon sinds kort in Samya werkzaam is en uiteindelijk spotte ik haar daar dan ook en nu werkzaam onder de naam Anisha.
Ook liep er nog een dooske rond die beweerde dat ze uit Portugal kwam en tijdens een gesprek gooide ze er een Roemeens woord door waarop ik vervolgens in het Roemeens antwoorden en toen deed ze net of ze het niet begreep. Even later hoorde ik haar vloeiend Roemeens spreken met een collega. Waar zou ze toch vandaan komen haha.

Katelina, eigenlijk stond ik op het punt om een hapje te gaan eten, maar een bepaalde dame tronk mijn aandacht en na een leuk gesprekje met een heerlijk uitzicht op haar mooie borsten was het bloed ergens gaan zitten en kon ik niet meer nadenken en voordat ik het wist zat ik op de kamer.
Katelina ontpopte zich als een leuk neukertje en ik kon heerlijk met die mooie borsten spelen en uiteindelijk heerlijk in doggy mijn kwakje gedeponeerd. Enige min puntje is dat ze zeer regelmatig check of het CD nog goed zit wat de voortgang niet bespoedigt.

Het eten vond ik wat minder als de vorige keer, omdat er veel dingen lagen die mij niet konden bekoren. De kebab smaakte overigens wel weer prima en uiteindelijk toch redelijk oké gegeten.
Rond een uur of 9 begon het druk te worden in de barruimte en transformeerde de SC tot ware disco hetgeen mooi is om te zien.

Denisa, ik wilde nog een laatste kamertje doen en wilde voor een optiek fuck gaan en ik had een mooi blondje op de radar staan die in een leuke verpakking zat in de vorm van een gordijnenpakje.
Eerder al op de dag met haar gepraat en toch wel een oké gevoel er aan overgehouden.
Met haar dus naar de kamer en het gordijnenpakje ging uit en het optiek stuk werd toch wel wat minder omdat haar buik en slappe borsten sporen vertoonde van een zwangerschap, maar goed geen probleem daarmee moet het ook wel lukken.
Wat volgde was een hele slechte kamer met pijpwerk wat zeer matig was en ook na een paar halen wilde ze al van bil. Gevolg dat er nog slappe hap was en uiteindelijk kreeg ze hem toch hard en mocht ik haar neuken. Ze deed alleen maar aan missio waarbij mevrouw er mateloos ongeïnteresseerd bij lag en ik het gevoel had dat ik een zand zak aan het neuken was. Vervolgens duurde het haar te land en maande ze me om snel te komen. Mijn zin raakte al snel over en vroeg haar dan maar om het karwei met de hand af te maken, want de concentratie was helemaal weg.
Mevrouw besloot eerst even om doodleuk een berichtje met haar telefoon te versturen.
Daarna begon ze dan aan mijn leuter te trekken op een heel ongeïnteresseerde manier waarop ik maar besloot om het heft in eigen handen te nemen en ik focuste mij op haar rechter borst terwijl madam met haar telefoon aan het spelen was. Toen ik vervolgens klaarkwam kreeg ik een cynisch applausje. Ik ben meteen van de kamer gegaan en heb haar met tegenzin het geld overhandigd voor deze wanprestatie.
OP het begin van de dag tijdens ons gesprekje gaf ze aan om dit werk nog een jaartje te willen doen, nou meid ga nu maar met pensioen.
Ik moet erg diep in mijn geheugen graven wanneer ik voor het laatst zo een slechte kamer heb gehad.

De boelding was om nog even in de club te blijven om de disco atmosfeer te aanschouwen, maar ik voelde me eigen zo belazerd dat ik het helemaal had gehad.
Netjes bij de receptie de sleutel overhandigd en bij het naar buiten gaan werd er door 2 mannen aan mij gevraagd hoe het was bevallen “op zich wel goed alleen die laatste kamer was dermate slecht” 1 van de 2 mannen nam me mee naar de theke en die vroegen naar de naam van de dame.
Tevens werd ik er op attent gemaakt over de 4 + 1 actie en ze wilde dat ik me dan meteen registreerde.
Bij buitenkomst werd ik door de manager of de baas van de club aangesproken die er inmiddels ook lucht van had gekregen dat ik niet tevreden was. Hij wilde ook de naam van de dame weten en vond het belangrijk dat dit soort wanprestaties werden gemeld. Als pleister op de wonden gaf hij mij een gutscheincard zodat ik bij een volgend bezoek gratis naar binnen mag.
Dit vind ik vanuit hun kant zeer goed opgelost om de klant toch nog enigszins tevreden naar huis te laten gaan. Mijn complimenten voor de club.

Uiteindelijk toch nog een redelijk leuk clubdagje gehad met dank aan de manager van Samya. Volgende maand ga ik het nog eens proberen in Samya.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #538 Gepost op: 16 oktober 2018, 20:41:11 »
Visit on Saturday, October 13th, from 04:30 pm until closing.

First session with Catalina (because Patricia was booked, for several hours, by her usual client of Saturday).
It was worse than usual.
It was necessary to channel her energy at the beginning of the session.
She was speed due to the lack of air conditioning in the room (it was a hot day).
She ended up getting back to offer me a good end of session.
I should have taken Lavinia for this first room.

Second session with Patricia.  :diva
It had been seven months since I expected that.
She is great !  :pica
Sweet blowjob.  :sexxx
Variations of positions and rhythms during rodeo.  :bonken
She makes you feel how much she wants to give pleasure.  :laydown
Friendly Lady.  :happy
She would be on vacation in December.

It was necessary to manage the jealousy crises of Lilly.  :character0029:
This  of Hannah.bg has come to get tangled.  :021:
I sent them both toss !  :098:

Seen : Anna.ro, Andar, Beatrice, Elisa, Bibi, Emy, Giovanna, Gulbahar, Ilona, ​​Ines, Iren, Joana, Katea, Madalina, Mina, Sandra, Stella

About public transport : from the central station, take the Dom exit and take bus 118 (provisional line, until Saturday, 29 October inclusive) to the Barbarossaplatz stop.
Then take the U-Bahn line 16.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #539 Gepost op: 26 oktober 2018, 20:00:59 »
Samya, saturday october 20th 2018

The weather is absolutly beautufull : the sun shines, the sky is clear, and in the afternoon, outside, it is over 20 ° C.

At home, I take my time this morning, and the young hairdresser girl who take care of me has big breasts.  8)
As a result, I arrive late in NRW, and it is 5:00 pm when I get my hotel room in Köln area: the young cute brunette receptionist, has big breasts too.  8)  :smiley:

Between, 18:00 and 21:00, I waste my time.  :-\
Just before 22:00, I decide to move to another place.

My MP3 player broadcasts safe values:
Elephanz - Feat. Eugenie - "Maryland" (2018) https://www.youtube.com/watch?v=Xtv47GLtf8A
LSD - Feat. Sia, Diplo, Labrinth - "Audio" (2018) https://www.youtube.com/watch?v=tjA7nAHOAww
LSD - Feat. Sia, Diplo, Labrinth - "Thunderclouds" (2018) https://www.youtube.com/watch?v=kg1BljLu9YY
Zedd & Elley Duhé - "Happy Now" (2018) https://www.youtube.com/watch?v=-qnyd7Ht9uc

Rodenkirchen : It is 22:30 when I get in Samya main room: wow!

An atmosphere of madness: music in the background and lots of pretty sexy girls who dance in the middle of the crowd and on the central stage!

I come face to face with Joanna: Bingo.  :13:
Room number 7... Luck is on my side.
Dream session: an hour of wonderfull sex !  :engel016:
This girl is a real hit.
 victory

I spent the rest of the evening at the restaurant, chatting in spanish with a girl named Monalisa.

I also had a look at all tall brunettes already seen during my previous visit in September.

The future is promising indeed!  :smiley:

I left the club shortly after midnight: I spent a great evening at Samya.
 :clap:

DJ Snake - Feat. Selena Gomez, Ozuna, Cardi B - "Taki Taki" (2018)
https://www.youtube.com/watch?v=ixkoVwKQaJg

I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like