Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 620514 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #150 Gepost op: 5 april 2014, 15:20:24 »
* Too soon Samya
---------------------------

Het leek zo’n goed idee. Samya op de vrijdag avond. Dans-Roemeentjes op de bar. Vanachter de gesloten ogen bioscoop had ik er al zin in. Even vergeten dat ik twee weken daarvoor nog van bar naar bar hopte in het al maar meer Russische wordende Pattaya; laten we hopen dat ze het geen 2e Krim maken. Echter de directe conclusie was op moment dat ik de bar in liep klaar als boter. Er had meer tijd tussen moeten zitten. Veel meer tijd wel te verstaan. De overvolle barruimte. Dames die mij zaadvragend aankeken. Niecky betoverend op de bar. Het was er allemaal niet. Ik kwam binnen in de nieuwe ontvangst ruimte waar mijn vrijkaartje door een gespierde gast bekeken en met glimlach goedgekeurd werd. Dit keer zo geprint dat Willem2’s registratie datum er niet op stond. Zo dacht men laatst dat ik een vrijkaart uit 2005 nog wilde inleveren. Niet in Samya overigens.

* Perceptie's a bitch
-----------------------------

Omgekleed en al mijn waarde volle spullen in het kleine middelste lockertje gepropt en naar boven gelopen. De keer in Januari geen verwachtingen, maar nu wel. Krijg nou, het is rustig. Het leek meer Samya in de middag dan op een vrijdagavond.  Even op het klokje gekeken en ja hoor het is echt tegen 8en. Een biertje uit de koelkast gepakt en eens om de bar heen gelopen. Het was zo rustig dat dit zonder problemen ging en ik mezelf nergens tussen door hoefde te wurmen. Of systematisch de damesarmen om mijn middel hoefde te weren. Eten was prima. Geen idee maar wat het was. Vast iets met rijst. Dat zat nog wel in mijn systeem.

Ik nam het bord en ging aan de bar zitten. Het restaurant was ook open. Veel lege tafeltjes en verder rustig. Nee, ik had nog de hoop dat er dames op de bar zouden komen. Omhoog kijkend in de poes van een meisje worteltje prikken. Niets van dat alles gebeurde. Wat ik zeg, het was te snel nadat ik terug kwam uit de regio waar niets gek genoeg is. Dat went blijkbaar. Een blik op het dames bestand, te oud en te dik. Dit lag echt aan mij. Adela, vorige keer nog te slank. Ze zat bijna op schoot en wat ben jij groot en zwaar dacht ik. Ze zal in 2 maanden niet aangekomen zijn. Haar figuur was nog nagenoeg hetzelfde, maar de proporties waren zoek. Mijn god waar je dus in 3 weken aan kan wennen. Aan iets waar ik normaal, klein en Petit, niet op val was nu gewoon mijn normaal beeld geworden.

Mijn bord werd opgeruimd en ik verkaste naar een sofa. Het bleef rustig. Een dame op de bar had wel mijn interesse. Misschien iets verder weg en hielp dat het visuele aspect. Zij zat al aan de champagne met een gast. Af en toe dames op schoot, maar lust was er nog niet echt. Dus een hoop dames stante pede afgewikkeld. Een meisje (naam vergeten) wat ik meende te kennen uit Oase had ik een leuk praatje mee. Totdat ze er op attent werd gemaakt dat er een stammi voor haar was. Ze kregen direct een woordenwisseling. Niet veel anders dan in het verre oosten dus. Ik besloot maar aan het bier te gaan om de gedachte wat ik hier deed proberen te vergeten. Schijnt bij alcohollisten ook te werken tot de volgende dag.

* Verbouwing afgerond
--------------------------------

Tijdens mijn laatste bezoek sprak ik met Christina en zij vertelde me dat er al 1,5 jaar verbouwen bezig was. Ze klaagde over het kamer tekort, de lange wachtrijen en de koppeltjes die noodzakelijk uitweken naar de kino. “Waarom duurt het toch zo lang”, vroeg ik haar. “Because they don’t care about us”, kreeg ik als typisch vrouwelijk antwoord terug. Mijn ex riep dit ook altijd als ik weer eens niet reageerde op whatsapp om 05:00 in de morgen. Dat ik lag te slapen was geen excuus om niet te reageren. Nee ik gaf gewoon niet genoeg om haar. Ik sliep er zo door heen. De nieuwe kamers zijn af. De druk kan van de ketel. De kino dat ik er langsliep was leeg. Zelfs geen Michael Douglas film georganiseerd door het lokale Krolsche film comité. Volle kamers ten opzichte van een lege bar, trekt geen volle zalen bleek. Ik snapte steeds meer waarom het zo lange geduurd heeft en misschien was het beter als Samya gewoon in de verbouwing gebleven was.

* Rima
------------

Een bier of 6 later raakte ik in gesprek over Italië met Rima in het restaurant. De dames stonden inmiddels op de bar. Een klein handje vol, helaas. Een animerend gespreksuurtje later ging ik met Rima intiem verder in een kamer. Een oude ruimere kamer wel te verstaan. Waar ik ooit ook mijn Samya ontmaagding had van een Roementje wat destijds om de 2 minuten controleerde of het condoom er nog wel om zat. Grappig hoe ik na alle dames te groot te vinden, met een van de grootste meisjes op kamer belandde. Op zich een prima sessie. Gepijpt worden als je aangeschoten bent is heerlijk en na de gebruikelijke standjes het rubber volgeknald. Sex was lekker. Het voelde wel te veel een dienstverlening. Dat is het natuurlijk ook. Ik moet dus niet miepen.

Gedoucht beneden en boven aan de bar plaats genomen. Vergezeld door Andrea (ex-HP) die haar chips met me deelde. Ik mocht ze houden. Ze vond zichzelf te dik. Ik gaf wijselijk genoeg geen commentaar. In Panthera ben ik nooit met haar op kamer geweest en dat ging in Samya ook niet gebeuren, maar ze is altijd wel in voor een praatje. Christina is weer in Panthera tipte ze me. Grappig onthouden. Mijn laatste keer met Christina was vorig jaar in de zomer nog. Andrea ging weer op jacht. Mij overkwam een misplaatst gevoel. Op reis een fantastisch knappe en leuke meid tegen gekomen en dan zit ik hier. De emoties begonnen enigszins op te spelen. Even maar aan het water. Dit is allemaal te snel te veel. Terug naar het hotel om alleen te zijn had ik helemaal geen zin in. Bleef dus maar een beetje verloren aan de bar hangen. De leegte en eenzaamheid welke omschreven word in de media over onze hobby kon ik qua gevoel nu aanraken. Ware het niet dat het andere soort was. Sigaretten roken en flesjes water en Fanta drinken ver verwijderd van mijn gevonden Assepoester. Ik had hoge hoop dat meer suiker wel iets goeds zou doen.

* Brigitta
---------------

Dames proporties wenden ook wel weer een beetje, zo na een hele avond. Naast me zat een knap roemeentje; Brigitta. Ik ging maar een gesprek aan. Haar vriendinnetje welke eerder nog naar haar stammi was gevlucht kwam verhaal halen. Te laat. Kort voor 3en ging ik dan toch maar met Brigitta een kamertje betrokken. Rustig knuffelend, voorzichtige kusjes met tong. Wel een mooi meisje toen ze op me zat. De dienstverlening droop er voor mij vanaf. Met dat feit had ik al vrede gesloten na mijn 2e biertje. Ik snapte de leegheid die door anderen wel eens word omschreven. Met Brigitta een uurtje op kamer gebleven, of eigenlijk iets korter. We waren het half uurtje al overschreden en gaf aan dat we rustig aan konden doen. Ik wilde op een moment eigenlijk gewoon weg van kamer en dit alles. Dan maar richting het hotel gaan. Ergens voelde ik me schuldig over hetgeen ik vanavond had uitgespookt. Hoewel ik ook wel weet dat ik met een dame aan de kant van de wereld niet trouw ga zijn. Beter ontrouw met een betaald Roemeentje dan met het meisje uit de voetbal kantine.

Tegen 4en was het druk in de kleedkamer en muisstil in een hoekje kleedde ik me om, de stoere verhalen aanhorend van het huiswaarts kerende publiek. Ik leverde mijn sleutel in en stak een kretek op en liep verloren naar het hotel. Een taxi negerend. Ik had even behoefte om verwerking, alleen. Dit lag niet zozeer aan Samya. Des te meer aan mij en daarom eens een ander soort verslag.


* Drie (Positieve) Musketiers
----------------------------------------

Ik heb er echter volle vertrouwen in dat de 3 musketiers nu onderweg (of reeds binnen) in Samya weer mooie positievere verhalen in dit topic kunnen afleveren.... :)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #151 Gepost op: 6 april 2014, 14:51:11 »
Hum, de verbouwingen zijn nog niet afgerond hoor, en zelfs op een zaterdag wordt er naarstig voortgewerkt. De nieuwe inkomhal is grotendeels klaar, net als de gang met extra kamers. Achteraan is er de nieuwe resto (denk ik toch) die momenteel als rokershol gebruikt wordt. Ook in de benedenverdieping en boven, waar nog meer kamers komen, zijn de werken nog lang niet klaar. Het buitengedeelte lijkt door de herinrichting wel heel klein te worden.

Uitgebreid verslag volgt nog.

Wijze grijze

  • Gast
Samya belevenissen
« Reactie #152 Gepost op: 7 april 2014, 16:17:12 »
Ik stond afgelopen Zaterdag reeds voor Samya te wachten en was al aan m’n krant begonnen toen Again and Again met z’n gecharterde chauffeur Hansdordt aan kwam rijden. Deze enthousiaste newby heeft z’n zaakjes goed voor elkaar. Hij schrijft koud 1 maandje op het forum en laat zich nu reeds door een ervaren ijsbeer door Nederland en Duitsland chaufferen.

15:00 was duidelijk te laat voor een fatsoenlijk ontbijt. De broodjes waren op. We moesten het slechts met oerduits Vollkorn Graubrot doen. Eieren waren ook niet (meer) verkrijgbaar, dus heb ik me maar tot het gewone broodbeleg beperkt.

Terwijl we onder ons drieën in de verrookte kantineruimte zaten te eten, kwam er ineens een klein jong stunnertje, begeleid door een collegaatje, binnen. Zeer verzorgd uiterlijk, een super taille en een spierwitte bikini:

[attachimg=1]

Naam : Mikrula
Nationaliteit/Taal : Grieks/ Duits+Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, lang, echter gedeeltelijk opgestoken
Lengte dame : 1,66 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 46 Kg, maat 32, stevige B-cups
Service: TZ, PZC/ 69/ NMC
Voordelen: Mooie taille, zeer zachte, egaal bruine, huid
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Ik was lichtelijk afgeleid en kon mijn gedachten niet meer echt zinvol bij het gesprek houden. Mikrula’s collega had mijn overduidelijke interesse gesignaleerd en toen Hansdordt en Again and Again heel even weg waren om nieuwe koffie te halen, werd Mikrula meteen door haar collega er op geattendeerd dat ik wel eens een potentieel slachtoffer kon zijn. Toen Hansdordt weer terugkwam gold dan ook: “opgestaan is plaats vergaan”, want Mikrula zat op z’n plaats. Ja, ik geef het toe: ze kunnen me ook geen 30 seconden alleen laten.

Ik gaf er echter de voorkeur aan me met Mikrula even af te zonderen op een rustig plekje in de barruimte. Minder rook en wat intiemer. Kijken of er iets van chemistry tussen ons kan ontstaan. En dat was zeer zeker zo. We hebben een hele tijd ongedwongen gekletst, waarbij ook af en toe speelse intimiteiten konden worden uitgewisseld. De erotische stemming bouwde zich langzaam op en uiteraard resulteerde dat in een kamergang.

Daarbij had ik ook weer een meevaller. Mikrula had de sleutel van kamer nummer 9 geregeld. Een spiegelkamer. Hier kon ik deze beauty ook nog eens van alle kanten bekijken, terwijl ik me aan haar lichaam verlustigde. Mikrula begon al heel teder in al haar naaktheid over me heen te schuiven, waarbij ik alvast van een heerlijke pussy-slide sessie kon genieten. Ondertussen maakten onze tongen overuren. Daarna uiteraard PZC en 69. Vervolgens wakkerde ze mijn oerlusten aan door me haar kontje te presenteren en haar poesje omhoog te steken. Tegelijk wreef ze met haar vingertje door haar glibberige sneetje en nodigde me op die manier uit om Wijze Stijve er diep in te steken. Daarbij ging ze met een gekromd ruggetje op het matras liggen en bewoog haar bekken ook nog eens ritmisch om Wijze Stijve heen. Wow, wat een uitzicht. Als ik toen al over haar rug heen had gespoten, dan had ik waarschijnlijk ruzie met haar gekregen vanwege een verpest kapsel. Gelukkig kon ik door wat standjes af te wisselen dat orgasme uitstellen totdat we het halve uur hadden vol gemaakt, maar toen was het ook navenant. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Het was tijd om me even voor wat recovery af te zonderen in het wellnessgedeelte in de kelder. De lichtverhoudingen zijn niet optimaal om er wat te lezen, maar je kunt er zalig relaxen in de prettige ligstoelen. Bovendien speelt op de achtergrond rustgevende loungemuziek. Na korte tijd kreeg ik echter gezelschap van:

Naam : Emanuelle
Nationaliteit/Taal : Frans/ Frans+Duits+Engels+Italiaans
Leeftijd : 36
Haarkleur/-lengte : Lichtbruin, hevig naturel krullend, kort
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : volslank, 65 Kg, maat 38, B-cups
Service: TZ/ PZC/ massage
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10


Haar profiel zal menigeen verbazen, die m’n WG-criteria kent. Dat was echter “eine Begegnung der besonderen Art”. Emanuelle bleek een rasechte volwassen Franse mademoiselle te zijn. Een zeer niveauvolle en intelligente gesprekspartner bovendien.

Of ik wel eens met een Française de lakens had gedeeld? “Nou nee, nog nooit in deze saunaclubomstandigheden, maar je herinnert me wel aan mijn jeugdherinneringen waarin ik als 18-jarige eens gedurende een week door 2 Françaises als toy-boy ben “misbruikt”. En Wijze Stijve begon bij die herinneringen spontaan te ontwaken, hetgeen Emanuelle ook registreerde. Daar wilde ze meer van weten. Terwijl ik haar (in het Frans) m’n verhaal vertelde, kriebelde en streelde Emanuelle heel sensueel en gevoelvol m’n lichaam met de toppen van haar zorgvuldig gemanicuurde nagels. Dat deed ze zo subtiel en geraffineerd dat ik langzaamaan in een trance raakte: “She putt me under her spell”. Tussendoor fluisterde ze me af en toe iets liefs franstaligs in m’n oor en dat klinkt toch net iets erotischer. Het verschil tussen “Est-ce que tu veux faire l’amour avec moi? en Ey, willst du Fickääähn?”

Ik probeerde vooralsnog aan een kamergang te ontsnappen, door aan te geven dat ik eerst nog iets wilde gaan eten, maar Emanuelle was onverbiddelijk. Ze had haar prooi en liet deze niet meer los. Dus uiteraard gingen we naar boven waarbij ik van tevoren al met Emanuelle had afgesproken dat ik niet wenste te neuken, maar uitsluitend van een sensuele massage wilde gaan genieten, waarbij Wijze Stijve het centrum van het universum diende te zijn. Door het goede contact dat we in het wellnessgedeelte al hadden gehad, wist ik dat het wat dat betreft helemaal goed zou gaan komen. En inderdaad werd ik niet teleurgesteld. Emanuelle weet je helemaal op je gemak te laten voelen en laat je helemaal in je comfort-zone verdwijnen. Olieflesje erbij, lieve woordjes in het Frans. Geef je over en geniet. (enigszins vergelijkbaar met Lulu in Golden Time) Nog een leuke kinky twist had ze in petto. Ze had een ijskoud flesje water meegesmokkeld en hield dat ook soms tegen m’n ballen aan. Interessante gewaarwording; je gevoel krijgt dan een extra boost en de daaropvolgende aanrakingen zijn dan extra intens. Haar pijpen gaf ze ook een extra dimensie mee door regelmatig te stoppen en met haar tong lange speekseldraden te trekken en deze dan weer van Wijze Stijve af te slurpen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Ook toen ik daarna ben gaan eten, kwam Emanuelle bij me zitten en later op de avond hield ze me ook nog een uurtje gezelschap in de wellness. Geheel vrijblijvend en zonder op nog een kamergang aan te dringen. Topvrouw.

Van het eten kon ik trouwens niet echt blij worden. Er waren in de loop van de avond 3 verschillende vleesgerechten, waarvan er eentje uitzag alsof het al eens door iemand anders gegeten was. Veel bordjes werden dan ook niet leeggegeten en verdwenen in de vuilnisbak. Het best te pruimen was de gebakken kipfilet.

Mbt de sfeer viel me nog op dat er niet zoveel animo bij de dames was om op de bar te dansen. Regelmatig stond er een van de mannelijke Turkse medewerkers te swingen. Sporadisch kwam er dan af en toe een meid bij. En, leuk dat men blijkbaar nogal 1. FC Köln gezind is, maar om dan steeds het clublied te draaien en te verwachten dat iedereen meezingt? Dat was slechts weggelegd voor de enkele bezoekers die de club, gekleed in clubshirt, bezochten en aldus recht hadden op een entreekorting van EUR 25,=.

Vanaf 22:00 kwamen er weer overal asbakken in de barruimte en dat is nog steeds een nadeel voor de niet-rokers. Reden voor mij om me elders in het gebouw op te houden en er tegen 23:30 een eind aan te breien. Afscheid genomen van Again and Again en Hansdordt om me op weg te begeven naar de Vulkan in Duisburg.

Bij het weggaan sprak ik nog even met de eigenaar over het verdere verloop van de verbouwing en de toch wel storende sigarettenrook. Er is inderdaad veel veranderd sinds m’n laatste bezoek van 1 ½ maand geleden. Er zijn nog steeds zeker een tiental bouwvakkers overal bezig. Naar verwachting is alles tegen eind Mei klaar. Voor een volgende bezoek zal ik eerst bellen om zeker te weten dat de situatie dan onder controle is.

Volgens mij heb ik vandaag weer 2 nationaliteiten aan mijn paysex carrière kunnen toevoegen: Griekenland en Frankrijk (for what it’s worth)

Hoe het verder ging in Duisburg lees je hier: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;msg=47340;topic=1400.0

Wijze Grijze sexapproval™ voor Samya vandaag: 7,5/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 7 april 2014, 16:32:16 door Wijze grijze »

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #153 Gepost op: 7 april 2014, 21:29:38 »
Hum, de verbouwingen zijn nog niet afgerond hoor, en zelfs op een zaterdag wordt er naarstig voortgewerkt. De nieuwe inkomhal is grotendeels klaar, net als de gang met extra kamers. Achteraan is er de nieuwe resto (denk ik toch) die momenteel als rokershol gebruikt wordt. Ook in de benedenverdieping en boven, waar nog meer kamers komen, zijn de werken nog lang niet klaar. Het buitengedeelte lijkt door de herinrichting wel heel klein te worden.

Uitgebreid verslag volgt nog.

Je hebt helemaal gelijk. Ik ga te kort door de bocht hier. Er word nog nog naarstig verbouwd. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat verbouwing voor het creëren van extra kamers gereed was. Maar als ik zo lees komen er nog meer bij dus :) De inkomsthal en het restaurant waren nog duidelijk in verbouwing.

Gelukkig letten anderen beter dan ik soms (dat krijg je als je typt en post en niet nog eens een keertje goed naleest ;))

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #154 Gepost op: 8 april 2014, 11:49:58 »
Ik stond afgelopen Zaterdag reeds voor Samya te wachten en was al aan m’n krant begonnen toen Again and Again met z’n gecharterde chauffeur Hansdordt aan kwam rijden. Deze enthousiaste newby heeft z’n zaakjes goed voor elkaar. Hij schrijft koud 1 maandje op het forum en laat zich nu reeds door een ervaren ijsbeer door Nederland en Duitsland chaufferen.

De chauffeur heeft het daarentegen nog beter voor elkaar, zijn baas betaald de benzine en ik financier de helft van zijn 1e kamergang, voor wat hoort wat hey ;)

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #155 Gepost op: 8 april 2014, 12:20:34 »
Afgelopen zaterdag voor de 2e maal in Samya geweest. Tesaam met HansDordt afgereisd en ter plaatse WijzeGrijze ontmoet. We zijn al om 12.00 uur vertrokken, om zodoende, minus een sanitaire stop, zo tegen 15.00 uur acte de présence te geven. De verbouwingswerkzaamheden zijn nog in volle gang, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

In de ontvangstruimte zag ik direct een slanke dvp staan :mistress, jawel het was de mij niet onbekende MonaLisa die mij 2 weken terug in Samya onverwachts besprong en mij eigenlijk min of meer aan het aanranden was :o, geen kamergang toen. We hebben elkaar gegroet en de rest wordt vervolgd :035:

Gehuld in onze dienstkledij, trokken wij de barruimte in, verrassend waren er al weer best aardig wat dames op dat tijdstip aanwezig, we besloten wijselijk om eerst gebruik te maken van een welverdiende lunch, zeker na zo’n lange reis ::). Dit was overigens goed binnen te houden, lekker wat tomaat en komkommer, brood met degelijk beleg, ik was tevree. Tijdens deze maaltijd eens wat beter kennis gemaakt met WijzeGrijze en ik kwam al snel tot de conclusie dat wij ergens wel een beetje dezelfde smaak hebben qua vrouwen, jong, klein en slank ;D. En WijzeGrijze had dan ook al zeer snel contact met een zeer appetijtelijk Grieks slank mokkeltje, toch wel 1 van de aantrekkelijkste die ik die dag heb gezien :-\, maar er liepen over de dag en vooral ’s avonds zeer veel ongelooflijk lekkere dvp’s in Samya, de line up was qua uiterlijk weer DIK in orde!

HansDordt en ik gingen aan de bar wat drinken, WijzeGrijze lieten we achter met zijn Griekse aanwinst en haar tzatziki vragende oogjes  :ladyred. Al snel werd ik wederom gespot door Mona Lisa, echt een aardige meid hoor en werkelijk een super aantrekkelijke body, maar er lopen knappere dames rond in Samya, alleen de ervaring leert mij dat ik me daar niet blind op moet staren  :banghead:. Ze bleef steeds in mijn buurt en ik gaf aan dat de kans er wel in zou zitten dat we die dag zouden gaan kameren  000006, ik wilde eerst even rustig opstarten en de boel verkennen. In de wandelgangen liep ik ineens tegen een hele knappe blonde stoot op, Eleana of zoiets?? Italiaans volgens haar zeggen ( zei later die dag dat ze gewoon Roemeens is), ik dacht eigenlijk dat ze Pools was als ik zo haar Looks bekeek, echt een type waar ik zo voor zou vallen, ze had al een afspraak staan dus misschien later en idd een klein uur later liep ik haar weer tegen het lijf en we gingen een praatje maken, helaas voelde ik nauwelijks een klik met haar :017:, het was ook een gesprek van niets, maar goed ik vond haar aantrekkelijk en toen ik hoorde dat ze aan TZ en FT deed, dacht ik laat ik het maar gewoon wagen! Wij een sleutel halen en we belandde op een kleine kamer waar het al gelijk slecht begon. Ze begon te what’s app’en met iemand, na een paar berichtjes heen en weer was het: sorry for that. Doesn’t matter zei ik, maar ik dacht wel wat anders :021:, daar gingen we, ze heeft silicone borsten en niet eens zo groot, ze begint een beetje over mij heen te glijden en we beginnen te TZ, uhmmm nou soort van dan :017:, dat ging eigenlijk nergens over, telkens als ik door wilde zoenen stopte ze, zeer irritant! :banghead:  TZ is voor mij een must anders word ik nauwelijks opgewonden. Toen stond ze erop dat m’n kauwgom uit moest, ik dacht nog dat bepaal ik zelf wel hey, maar ze ging niet verder voor mijn kauwgom uit was , ok jij je zin :o. Wij verder, volgende: ik begin haar clitoris te stimuleren want het was echt hordroog daar beneden ::), toen ik met mijn vinger in haar poesje wilde maakte ze een extreem spastische beweging waarmee ze mij duidelijk maakte dat ze daar niet van gecharmeerd was!! Ik was in mijn hoofd een optelsom aan het maken van het aantal tegenvallers die tussen mij en haar al hadden plaatsgevonden wat resulteerde in dat ik totaal niet opgewonden was en zodoende had ik de grootste moeite om de boel letterlijk en figuurlijk overeind te houden :017:, na een bedroevend voorspel dan maar proberen nmc, dat liep ook al niet soepel, haar poes voelde totaal niet lekker aan :wtf:. Toen als klap op de vuurpijl moest de muziek die ik aan het begin van de sessie aan had gezet op mijn telefoon ook nog eens uit van mevrouw omdat dat mij zou afleiden :014:, kon er ook nog wel bij!! :o. Om een lang verhaal kort te maken vroeg ik haar maar om het af te maken met een FT, ik had die dag ervoor nog de nodige eieren gegeten en een blik ananas om de FT een aangename smaak te geven ;D. Ik moest werkelijk alle zeilen bijzetten om klaar te komen maar dat lukte en nu komt het mooiste van heel de sessie, ik bleef maar spuiten in haar mondje, ze slikte niets door maar spuugde het op de grond, op een handdoek en als laatste alles in haar hand, het was echt absurd veel en ze zei dat ze dit nog nooit had meegemaakt dat iemand zoveel in haar mond had gespoten  :-\ , ik was ook verbaasd waar het allemaal vandaan was gekomen want het was inderdaad wel een zeer royale lozing O0, ik vond het natuurlijk schitterend :035: ,zij zag er duidelijk de lol niet van in :017:. Enfin 75 euro afgerekend bij de lockers en toen ze daarna nog een kus OP DE WANG wilde had ik het helemaal met haar gehad :banghead:. Heel de week zo naar Samya uitgekeken en dan als eerste zo’n dvp treffen, ik was echt zwaar teleurgesteld en ik heb ook echt 2 uur nodig gehad om weer bij te draaien want ik zat totaal niet goed in m’n vel en kon voor geen meter m’n draai vinden. HansDordt had ook net een sessie gehad en gelukkig kon ik bij hem mijn ei kwijt over de frustraties van mijn 1e sessie. Steeds zag ik Eleana weer in de barruimte en ik besloot (dom) om haar nog even te vertellen waarom het nmc niet lekker ging (haar what’s app, slecht tz etc), ze wilde er niets over horen :014:, die dacht ik heb mijn 75 euro en klaar, sorry dat ik het zeg maar ik had haar op dat moment wel in haar gezicht willen spugen!! Nog even voor de duidelijkheid: Eleana is dus een blonde van plus minus 1.70 en niet Eleona donker haar waar HansDordt 2 weken terug mee ging.

Mona Lisa zag mij en ik vertelde haar wat er gebeurd was en weer prees ze aan om met haar te gaan en dat ik daar geen spijt van zou gaan krijgen :shakekontje. Ik moest wel op safe gaan spelen want ik had natuurlijk geen zin om weer zo’n sessie te treffen als de 1e. Na zo’n uurtje of 2 rust besloot ik om met Mona Lisa te gaan kameren en ging opzoek naar haar, heel de tijd hing ze om m’n nek of was ze in de buurt en ja hoor, uitgerekend toen ik ready was en wilde kameren was ze in geen velden of wegen te bekennen :017:. Ze bleek al op de kamer te zijn met een ander en heb een uur op haar gewacht. Toen ze beschikbaar was was ik blij en vertelde dat ik een uur met haar wilde kameren :017a, Mona Lisa kan heel lekker TZ, dat had ze al eerder aan mij bewezen. Ik vroeg haar om een mooie kamer te nemen, dat was maar 5 minuten wachten en we hadden kamer 1, een heel fraaie kamer  :13:. Kijk en hier keerde het tij voor mij, Mona Lisa is echt naturgeil, niet normaal, ze vreet je bekant op, heerlijk!!! 8) Kijk zo zien we het graag, initiatief en volgas TZ, PZC doet ze ook erg goed en tot mijn grote blijdschap liet zij zich tussentijds dus wel lekker vingeren wat ik natuurlijk hartstikke leuk en geil vond maar nog veel mooier is dat zij er helemaal wild door werd en ze kwam dan ook overduidelijk klaar :cheer:, ze brak zowat m’n vingerkooktje door haar ferme samentrekkingen :o. Het vochtgehalte in en rond haar flamoesje was ook extreem hoog geworden ondertussen ;D. We gingen over in 69 en na een tijdje grazen in haar open weide kreeg ik heel erg veel zin om haar te penetreren :pompe. Mijn jonge heer had er helemaal zin in en we neukte (zonder dat de muziek uit moest haha) elkaar heel de kamer door, echt de gekste standjes heb ik met haar gedaan, heerlijk!!! Na ongeveer een half uur kwam ik zo intens in haar klaar dat ik zowat het behang van de muur schreeuwde ::), wat een geweldige goedmaker was dat in vergelijking met de 1e sessie :017:, maar het wordt nog mooier: we hadden een uur en ik begon haar na een korte pauze weer lekker te vingeren, met mijn linker middelvinger en om mijn linker pols zit mijn HORLOGE. Wederom genoot ze daar intens van was aan alles te merken, mijn middelvinger werd wel erg lam van al dat gevinger en ik besloot het (wijselijk) over te nemen met mijn linker wijsvinger wat nog veel gevoeliger werd bij haar waarop zij besloot te testen of mijn HORLOGE wel spatwaterdicht was door kei en keihard spuitend klaar te komen!!! :035: :-\  Echt direct voor mij met stip op nr. 1 het geilste moment anno 2014 O0. Dit is de 3e vrouw in mijn leven bij wie ik dit meemaak, echt zo geil als je dat overkomt! 2-1 voor haar dus! Toen was het weer mijn beurt en heeft ze me nog getrakteerd op een heerlijke FT :sexxx. Dat was dus het andere uiterste als je het vergelijkt met de 1e sessie! 100 euro hadden we afgesproken, het was alleen een paar minuutjes uitgelopen en daarom vroeg ze 10 euro extra, kruimelaar dacht ik en gaf haar de 10 euro alszijnde finale kwijting, beetje jammer maar goed de service op de kamer was uitmuntend! yourock

HansDordt en WijzeGrijze hadden er ondertussen ook weer een sessie opzitten. Ik besloot met HansDordt wat te gaan eten, patat, kipfilet en wat groente, was ook goed te doen, pilsje erbij. Ondertussen werd het enorm druk in Samya, veeeeeel drukker dan 2 weken terug. Ik was moe van de sessie met Mona Lisa en we doken de welness in en daar was ook WijzeGrijze. De ligstoelen bij de welness zijn zalig. WijzeGrijze hield het voor wat betreft Samya voor gezien en ging op doorreis naar de Vulkaanstraat, zodoende namen we afscheid van hem. In beraad met HansDordt overlegde ik met hem of wij nog in waren voor een 3e sessie, het was toen zo rond 0.00 uur. Ik was echt moe en als je in die relaxstoelen lig kom je er ook niet gemakkelijk meer uit!

Plots viel mijn oog op de 22 jarige Bulgaarse Annie die ik nog kon van een zeer goede kamergang van mijn 1e GT bezoek. :littleangelx 2 Weken terug zagen HansDordt en ik haar ook al in Samya, sorry maar d'r haar zag er toen echt niet uit :017:, het leek wel of haar föhn ontploft was :o, nu had ze het haar heel sierlijk, met behulp van wat extensions en een nieuw geil blond kleurtje erin, toppie :ladyred. En ik besloot om de dag af te sluiten met haar :happy. Annie is 1.50 en 40 kg. HansDordt kan dit bevestigen want die stond haar te bestuderen toen ze stond te douchen na onze geslaagde kamergang 8). Het was weer super, ze TZ heel geil en kreunt ook gemeend, mijn falles was op volle sterkte en m’n helm paste dan ook maar net in dat kleine mondje van haar :))! NMC was ook weer uitzinnig, moest de 1e paar minuten voorzichtig doen want haar poesje moest weer even wennen, daarna was het volop uitelkaar trekken, ongelooflijk lekker, alle standjes zijn lekker met haar :035:, uiteraard heb ik haar ook in m’n armen opgetild en in de lucht geneukt, super de super allemaal, uiteindelijk heerlijk al TZ intens missionaris in haar klaargekomen :dance2. Netjes 50 euro betaald en HansDordt spotte we toen in de welness waarop hij dus als eerder gezegd zich visueel aan een vleeskeuring onderwierp bij kleine Annie. Mona Lisa liep toevallig ook voorbij in de welness, haar heb ik gelijk vriendelijk gedag gezegd want we wilde naar huis, het was mooi geweest. Het begon slecht maar uiteindelijk toch weer zeer voldaan O0. 1 ding heb ik wel geleerd, het kan niet elke sessie feest zijn en daar moet je mee leren omgaan als je z’n kutsituatie treft, maar goed dit was mijn 6e clubbezoek dus aldoende leert men ;).

We vertrokken naar huis en 4.30 uur rolde ik mijn mand in :great:.

Bijdeze wil ik HansDordt nog hartelijk bedanken voor het rijden :steeringwheel:, we zitten toch opgeteld 5 uur in de auto als we naar Samya gaan. Uiteraard heb ik HansDordt hier een additionele compensatie voor gegeven.

Tot het volgende verhaal :039:

Greetz Again and Again

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #156 Gepost op: 14 april 2014, 17:50:32 »
Afgelopen zaterdag, avond laat, ben ik, een paar colleguas gaan terugvinden in Samya.
De werken gaan slillekes vooruit, het is leefbaar alhoewel en nog veel stof overal is en zal nog enkele/weken als niet langer duren.
Heerlijk sfeer zoals dikwils daar s'avond (behalve de niveau van het muziek - maar dit weten we ondertussen)
Wat mij betreft een klein halve uurtje met een neiuwe jonde duitse dame (ben haar naam vergeten) 20-22 jaren Lang donkere haren - 1 m 60 55 kgs C-D cut (+silicoon) en 2 piercing (intiem en in haar neus  :-\)
Om eerlijk te zijn een van de slechte meeting al lang - zeer om niet te zeggen helemaal passief maar ik moet ook toegeven dat ik niet veel inspanning heb gedaan om hieraan iets te veranderen.
Voor de rest, ik heb me goed geamuseerd met de collegua's en de dansen van de dames.
Ik ga er naar terug en vlug dat de werken gedaan zijn het zal eerlijk zijn met de nieux terras en de nieuwe installatie.
Uitbater altijd heel vriendelijk met ons groepje.
Ik denk dat mijn lieveling moderator zich ook geamuseerd heeft- hij zal dat wel vertellen als hij tijd heeft

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #157 Gepost op: 14 april 2014, 18:49:17 »

Ik denk dat mijn lieveling moderator zich ook geamuseerd heeft- hij zal dat wel vertellen als hij tijd heeft
Ik was er niet en foots kan nooit je lievelingsmoderator zijn, dus Laurent, vertel op  ;D :dance2 :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #158 Gepost op: 14 april 2014, 21:21:56 »
Oops, zaterdagmiddag jongstleden na een enerverende avond elders tevoren na lange afwezigheid nog ns Samya aangedaan. Op een haar na enkele bouwvakkers omvergekegeld tijdens het parkingopdraaien, de entree gevonden en door de bevallige ontvangstdame me van 50E ontdaan en als blauwe geschelpte tsjilpend de trap naar beneden genomen alwaar in de vernieuwde umkleide een andere bouwvakker aan het pleisteren was, het dient gezegd, de werken zijn in volle gang, doch het sleept toch behoorlijk aan. Onze allerolijkste moderator Laurent74 tegengekomen in de wellnesszone en enkele moppies waren zich nog aan het bepleisteren, monkey see monkey do... Rosanna gedag gezegd enzo, keurig toch allemaal en dan onder de verkwikkende prima regelbare douchestralen de ochtendblues van me afgeschrobd. Trippeldetrippel naar de barzone in onsamenhangende tred en daar was het naar aloude Samyatraditie in de vroege namiddag nou niet bepaald swingend te noemen. Een vijftiental ietwat verveelde dames die voor zich uittuurden, enkele heren aanwezig, helaas meer activiteit aan de daddelautomaten dan elders. Eetgedeelte ietwat kaal en doorrookt, terrasgedeelde nog braakliggend en driftig onder handen van werklui, de nieuwe kamers zijn voorzien van radio&tv, doch eerder aan de kleine kant. Heb tijdens elk van m'n kamergangen dan ook de stille wens richting upstairs kameren geuit, en dit werd telkenmale probleemloos zonder enigerlei wachttijd geregeld, dus mij hoor je niet mopperen over de nieuwe kamers die voorgaande wachttijden toch behoorlijk in de kiem hebben gesmoord, doch ik stip gerne aan dat de "oude" kamers nog steeds m'n voorkeur genieten. Een drietal extra kamers zijn nog in aanbouw minimaal, een goede zaak sowieso. Voorts vermeldenswaard dat toevalligerwijs de huisfotograaf aanwezig was en er dus binnen zeer afzienbare tijd nieuwe dameskiekjes worden geëtaleerd, werk op de plank Sexmachine  :-P... Karien was ook aanwezig, tikte zich een breuk op de daddelautomaten, kwam effe gedag zeggen, dan naar de fotograaf en dan naar huis, egal, kameren wegens plausibele redenen toch geen optie.

Doorheen de dag liep het damesaantal gestaag op, rondom 14 uur een 20-tal, rondom 17/18 uur de grote toename richting 45/50, vanaf 19/20 uur een 50/60-tal dunkt me ongeveer, té hoog voor het aantal aanwezige heren wat maakte dat vele dames met een laag conto naar huis dienden te gaan. ss hield de sessieboot na driftig vrijdagkameren in Ratingen wat af wegens te billijken redenen, en keuvelde wat met Laurent74 en een Franstalige vriend van hem, enkele Duitse stammies begroet en wat bijgepraat met hen, altijd handig om Hausmeisters in de nähe te vinden ter eventuele ontrading of aanbeveling, doch ditmaal en niet voor het eerst trok ik me weer ns weinig van dit gedoe aan en toen Julia opdook rondom 16/17 uur was het voorts een abc-tje om ns te gaan bijpraten met dit ravissante dametje. Leuke vrouw, geen overmatige presales om bij te duizelen doch gezellig te noemen, geen tijdsdruk, sigaretje roken, wat over haar lange vakantie gelald, wat over m'n lange afwezigheid etc., naja, een mens moet wat. Kameren was überhaupt een evidentie, ze is geen oelewapster, ss vond dit prima, laatste sessie tijdens m'n vorige bezoek, eerste sessie bij m'n herintrede, ik voorzag weinig hinderblokken...

JULIA: begin30 ofzo, rankjeslankje, erg mooi gezicht, voorts al beschreven in haar topic dus mits interesse zoeken jochies. Service immer nog met hoofdletter S, Tongzoenen der extraklasse, eindeloos en gevoelvol, diep, verslindend bijwijlen, het betere werk zeg maar. PZC: dito, variatierijk, volhoudend, zéér goed te noemen. Lecken hochgenuss, receptief en reactief, fijn toch. NMC goed tot zéér goed, ietwat enggebaut wat sensaties bevordert doch ook orgasmes wat maakte dat een prima openingsuurtje volstond. Zéér goede service, herhalingsgevaar is een soort van aan evidentie grenzende waarschijnlijkheid... Prima opener!

Keuvelen in het restaurantgedeelte met Laurent en voornoemde collègue, Nina en haar vriendin vergezelden ons, naja, Nina vrat Laurent half op en ss smeet naar traditie weer ns wat onsamenhangende nonsens in de rondte tot zowel amusement als verdriet van beide dames, maar alla, een mens moet wat. Laurent werd geschaakt voor z'n herhalingszet met Nina dus bleef k over met haar vriendin, doch ondanks gezellige luim de sessieboot afgehouden, le collègue kamerde wel met haar, geen doorslaand succes maar alla, who knows... Later op de avond toen Laurent effe uitgepierd was  ;) met Nina gekamerd die minder recuperatietijd benodigd vond  ::)...mal gucken...

NINA: 27, Roemeense, rank figuur, enkele tattoos, spreekt weinig Duits/Engels, Spaanstaligen scoren dus pluspunten sowieso ter communicatief plezier. Mooie dame, strakke B-cups natuur, middellange geblondeerde haren, voorts weinig op aan te merken. Service: TZ: goed PZC: dito NMC: dtio... igendwie niet zo m'n ding, ietwat hektisch en aufbaufähig in sommige compartimenten, doch dat zal ze van mij ook vinden ongetwijfeld  ;D  Uurtje plezier, correcte clubservice im Grunem Bereich maar niet werkelijk m'n ding, kan men zich geen buil aan vangen, goedgeluimd, zéér goede allroundsales, zal zich ongetwijfeld tot één der meer populaire dames opwerken, maar ss zal niet direct met haar op herhaling gaan de komende tijd gok k... Leuke sessie, niet meer niet minder...

Avondeten ter aansterking, ok van niveau, ruim voorhanden, niet direct m'n voorkeur ditmaal, doch het naar m'n mening goede tot zéér goede ontbijt met omeletje naar voorkeur dat werd bereidt  (tot 15 uur, opgelet dus ter tip ditaangaande). Voordeel in Samya is dat het eten lang en ruim voldoende beschikbaar blijft, ook als men rond 22/23 binnenwandelt is er nog mogelijkheid tot een bordje opsmikkelen, toch een bonus. Hygiëne en sauberheit overigens prima, personeel naar aloude traditie vriendelijk, bazen ook da, masseur aanwezig, sauna goed van temperatuur, an sich weinig te mopperen behoudens de langdurende umbau die ietwat storend kan zijn...

Vanaf 21 uur werd de volumeknop fameus opengedraaid, loeihard muziek, ontelbare schuddende tieten en konten van half Roemenistan, men waant zich in een onzedige disco te Braila alwaar zigeunerdochters hun maagdelijkheid sito presto wensen te verliezen, je kent dat wel, qua sfeer en animo onvergelijkbaar en andere toko's alla World of LR die er ook graag prat op gaan bruisende dansclubs te zijn in het alibihoekje drummend waar ze ditaangaand ook thuishoren...Goe geprobeerd, but not the real deal uiteraard...

LONDON: voorheen Sylvia te Babylon, rond 19 uur rechtstreeks uit Babylon binnengewandeld en mejuffer kwam me gezelschap houden, haar voorts nooit gezien, toevallig... Presales ok, tongzoentje dabei in de bar, doch anblasen of neuken in de barzone net iets te dolletjes, en terecht om niet meteen half het damesgild over haar heen te krijgen  ;D 1m55/60, roodbruine lange gladde haren, A/B-cup natuur, voorts een meisje von nebenan... Service: TZ ok doch niet meer dan dat. PZC degelijk zonder meer. NMC: matig, zeer enggebaut... Ietwat ontgoochelende service, wel lachen dat de slechtste sessie van de dag met een Babylondame was...Don't believe the hype ditaangaand...Geen happy end in sight anyhowkens bij ss, sessie dan ook wegens plausibele redenen tot een klein halfuurtje beperkt, herhalingsgevaar grenst dan ook aan nihil...Matigjes allesbeschouwd...

Reboundsessie met een dame die voor enkele jaren matigjes performde en na anderhalf jaar afwezigheid ofzo weer was opgedoken: Sissie...Presales net als toen geen mirakel, zéér snelle sleutelvraag, doorheen de dag een keer of 4 geweigerd  ;D, mejuffer bleef volharden, was gans de avond aan het dansen en vertoonde meer gute laune dan strikt toegestaan eigenlijk, en toen ze na een kwartier dansen met een Turkse gast geen kamergang met die gozer toegezegd kreeg stapte ss onvervaard op haar af en vroeg haar met uitgestreken smoelwerk of ze nou eventueel eindelijk die sleutel wou fiksen die ik al vier keer had gevraagd  ;D, nou, dat moest ik haar klaarblijkelijk geen vijfde keer zeggen want seconden later stonden we seminaakt te muilen op een kamer. Oops, ik meende me toch stellig te herinneren dat ze toendertijds niet zo actief was, naja...

SISSIE: Roemeense, begin20, 1m60, C/D-cups natuur (referentie, oogverblindend, vol van textuur, zwaartekrachtontkrachtend). TZ ditmaal goed tot zéér goed, offensiev, variatierijk, quelle surprise... PZC: goed tot zéér goed, EL dabei, nounou... Lecken: pff, Zungereiten eerder eigenlijk, geil als boter wegens onverklaarbare redenen maar alla, ss z'n neus werd somtijds ruwweg geplet door schaamlippen die m'n neushaartjes vakkundig epileerden en enige humiditeit kan niet worden ontkend gezien de soppende sappen die over m'n rotmuil gutsten, tsjonge toch. NMC: heftig, vollgas en de ongebruikelijke doggyopener ditmaal, nou, ik weet niet zo goed hoe en waarom en redenen zijn me onduidelijk, maar een compleet onverwachte sessie van formaat met dit nog steeds oogverblindende mokkel...Ze gaf aan niemals te geloven dat ik ooit nog met haar zou hebben gekamerd; naja, ss was uitermate in z'n nopjes met deze wiederholung tegen beter weten in eigenlijk... Een feesje, geen idee of dit nog nachfickbar is met haar, mal gucken als we elkaar nog ns tegenkomen...

Zo, fameus gesloopt en verdere kamergangen waren onmogelijk, nog enkele fanta's ter opfrissen, nog gezellig wat met mederakker Bou die s'avonds was gearriveerd gepraat, telkenmale leuk en gezellig met deze Franstalige heer die prima Nederlands spreekt as well... Rond 03 uur Samya verlaten met de stellige overtuiging dat er de komende tijd nog wel wat valt te beleven daar. Een bevriende kollege stopte me nog een vrijkaart virtueel toe die tot eind april geldig is, naja, het lijkt me plausibel dat ik die zal gebruiken de komende week...

Fazit: 4 sessies waarvan 2 met voorheen onbekenden, comme Anthélios donc  8)... 1 maal top zoals viel te anticiperen (Julia), 1 maal zéér goed tegen verwachtingen in (Sissie), 1 maal goed (Nina) en 1 maal matig (London (ex-Sylvia Babylon)... geen slecht bilan... Moe doch voldaan een kwartiertje gekacheld en in m'n bedje geduikeld en aldaar mental date zoals het al een tijdje Pflicht is voor een zevental minuutjes...Samya: twee clubs in één dag, s'namiddags luilekkerland, s'avonds discogekte met een riedel dansmariekens, tolle Kollegen en franstalige mederakkers die m'n dagje aanzienlijk bevorderde, je leur salue amicalement...
Line-up numeriek hoog, servicedichtheid niet geweldig, enige intimi en kennis strekken ter aanbeveling ter damesselectie, doch ook een drietal Poolse certitudes nog als back-up, voorts helaas ook een boel matigere Roemeense/Griekse/en andere dames, enkele phg/lr/gt-transfugees die als te mijden worden gecatalogeerd, doch zoals bovenstaand vermeld, ook babylondames bieden generlei garanties (meer), the times they are achanging big time...

Peace out!

« Laatst bewerkt op: 14 april 2014, 21:29:26 door satanic surfer »

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #159 Gepost op: 15 april 2014, 16:01:35 »
Ce Mardi 08/04/2014
Arrivée 18H, départ 03H

En provenance du panthera, je suis repassé au samya
rejoindre le duo vice le roy et why not me.
Toujours de bon moment avec c’est deux là

2 sessions avec:


ANTONIA.RO :shakekontje Il me faudra du temps avant de l’abordè
car déjà bien éprouvé par mes deux première session.
Ce n’est que vers 20H que je commence à faire connaissance
avec cette charmante GND.
C’est la nouvelle amie de NINA,
c’est donc lâchement que je commence à parler avec Nina
pour petit à petit dévier la conversation vers Antonia.
Jolie roumaine pulpeuse et très cool qui viens remplir ses popoches
pour pâques avant de retourner au pays,
mais quelques chose me dit qu’elle vas rester un long moment
car elle ne tourne pas beaucoup du au faite qu’elle reste en retrait.
En chambre, elle a encore beaucoup à apprendre,
mais son charme me fit passé un bon moment.
Fellation correcte et sensualité exquise.


MIA.ALL :bonken Il était 2H15 et je me fait une fixation sur Mia.
Une jeune allemande blonde quelconque,
mais qui lors de nos discussion avec vice le roy
 nous paraissais être une vrai cochonne.
Elle remarque donc mon intérêt pour son corps
et me fait signe de venir la rejoindre,
pas eu trop le temps de faire les présentations
qu’elle me roulais déjà des patins profond.
Ni une ni deux direction une chambre, quel pied, une vrai furie, une nymphomane. Fellation toptop a la porno star, doigtage, cuni d’enfer
le tout fini par une séance anal bien profonde.
   

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #160 Gepost op: 16 mei 2014, 14:44:42 »
wow, no post in one month? ok let's do it...

After four months of absence in Samya, we 're back on Thursday the 08th (day off in Fr) with noo75 and cochon128. and what a (few) good surprise(s)
First, we met a lot of french speaking guys, well known on another friendly forum. It was fun  ;)

The club
works are almost finished:
  • A large and nice lobby
  • fontionnal new locker rooms
  • 7 new bedrooms on the ground floor, not very large but adequate
  • 3 another bedrooms on 1st floor, about to be finished
  • A pleasant large veranda (which would need an efficient air extraction because of the smoke)
  • A garden area not yet finished
  • an outdoor terrace with sun loungers and artificial turf, access from 1st floor
All the new spaces are quite nicely decorated in a modern style.
In brief, that’s a big change and that really makes the club more pleasant than ever.
Especially since I did not expect such an attendance (girls and clients) and such an atmosphere in the middle of the week :o
However, in spite of the new rooms, there’s still a short wait of keys around 23h (15min)

The girls
As I recall, the girls are cool, smiling and relaxed. You can talk, laugh, even play with them.
Unlike Acapulco, I can make my show here…  :ecomcity: :trio
After 4 months, all the girls seem new to me. That’s what I’m talking about 8)
Well, I still recognized Wioletta with her new hair color, still discrete, Zuzan, all tanned, Chantal maria and Zorana always cool and smiling, Nicole, still a hottie, Carina, still a weirdo, Kelly, still a freak with her formatted speech :-[, and a few others…

But on this day, half a dozen of girls were newly arrived, mainly Romanian (a couple of them were gipsy-type).
the best came very late: a gorgeous 19 years old german blond girl. Great body, great face. :o
Her very first day in this job, and she looked like a bit reluctant to join the dark side :017:
well I don’t blame her, a bunch of French guys were waiting for her like vultures in the lobby :sex
she eventually decided to stay in samya as a waitress. How frustrating :banghead: but hey, she was saved (for a while) :))
I had the privilege to speak (in english) with her at her arrival and later on when she was working, and she really seems to be awesome.

anyway, what did I finally find?
  • Anna, 18y, Romanian from piteste
    Speaks English, no german.
    Very Pretty gray eyes, beautiful face, black hair, 1m65, C cup, curvy shapes
    Tattoo on her right hip saying something about “living dangerously”
    She is pretty but not my type physically, much of noo75’s type actually.
    she has just arrived in germany ansd her pimp, euh sorry, her boyfriend ::) asked her to choose between Acapulco and Samya.
    so there she is, her very first day and still a “virgin” in this business, though she didn’t look like stressed.
    well, this is the kind of situation I have to try, to be her very first client.
    Too bad for cochon who stole Aurelia from me a few minutes earlier :021:, a nice 20 years old Romanian brunette I had fun talking with.
    In room, she was a bit tensed at the beginning but she relaxed then.
    She provided a beginner’s BlowJob, didn’t really know how to put the condom, no kissing with tongue, cuni ok, sex was rather classic but she was reacting quite well.
    cool experience being the first ;D
  • Cassandra, 19y, German
    She's been doing this job occasionnaly for 7 months now
    Beautiful clear- blue eyes, blonde, 1m60, thin, small ass, always smiling and quite funny.
    Excellent blowjob with balls Licking, she’s a great fucker :bonken, spreading her legs wide open to take it deep, moving her ass efficiently in doggy style. Great. :great:
    She Also provides anal, but depends on the size.
  • Lorena (laurena), 20y, Italo-romanian
    she doesn’t speak Italian though, and her English is poor, no german.
    Brunette, long black hair with a fringe, juvenile face, 1m60, nose and tongue piercing, great round ass with a small bunny tattoo on the right of it.
    It was her 2nd day in samya and Germany.
    She had only 2 clients the day before, and two clients this day before me.
    In room, she provided a beginner’s BJ, but she was very applied to it, she liked to play with her pierced tongue on my dick and followed guidelines to improve her BJ. she didn’t know how to put a condom either.
    In sex, she was very enthusiastic, accepted dfk, cuni, fingers, and all positions with undisguised pleasure :censored
    she completely let herself go, giving me some ingenuous “oh I’m finish” on occasions  8)
    surprisingly very refreshing :13:
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2014, 15:50:22 door boff »

Offline billclinton

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #161 Gepost op: 17 mei 2014, 22:51:47 »
[quote author=boff link=topic=2212.msg49394#msg49394
the best came very late: a gorgeous 19 years old german blond girl. Great body, great face. :o
Her very first day in this job, and she looked like a bit reluctant to join the dark side :017:
well I don’t blame her, a bunch of French guys were waiting for her like vultures in the lobby :sex
she eventually decided to stay in samya as a waitress.
[/quote]n
Ja, ze schrok zich dood voor me. De oude, wulpse grijsaard die met de jonge mooie tiener wilde kameren. Maar het is niet verwonderlijk dat ze bang was. Want ik was niet de enige . Al de fransen stonden kwijlend haar omheen te  staren. Ze kregen bijna ruzie met elkaar want iedereen de eerste  met haar boven wilde zijn. Maar uiteindelijk hebben ze  een verslagen gezicht getrokken want de topper had ze allemaal gefrustreerd. De bazen, die aan de receptie stonden, hebben zich natuurlijk bij hun teleurgestelde klanten verontschuldigd : ze was te verleggen, ze was een maagd .
Nou, wil iemand me een plezier doen ?  Wil je mij op de hoogte houden of Mandy, ze heet Mandy, nu aan de slag is ? Ik heb het in mijn hoofd gekregen een pannekoeksessie met haar te doen.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2014, 23:12:52 door billclinton »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #162 Gepost op: 17 mei 2014, 23:19:39 »
Een maagd? Dan ben ik de geilige geest toch, maagden van 19 jaar, daar gelooft bibi niet meer in....  :dance2 ;D :pica :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #163 Gepost op: 25 mei 2014, 00:15:14 »
Ce Vendredi 09/05/2014
En provenance du bab,
j’arrive vers 18H,
 le club commence a ce mettre en route pour la soirée, line up correct.
En soirée une ambiance de folie comme toujours au samya.
Arrivée 18H, départ 02H
3 sessions avec:


SUNNY.RO :blonde
Déjà quelque temps que nous n’étions plus monté ensemble,
ce jour elle est apparue resplendissante dans une ensemble
deux pièces avec des voiles blanc.
Il n’en fallait pas plus pour me donner envie,
après un petit verre dans le restaurant,
nous sommes partis en chambre pour une petite demie heure tout en douceur,
elle était joyeuse malgré la moue qu’elle fait quotidiennement.
Une valeur sûre au samya et peut être aussi une des plus anciennes du club.


NINA.RO  :shakekontje
Deuxième session du jour,
dès mon arrivée la belle me lançais sont sourire ravageur.
Ce n’est que vers 22H que je suis partis la rejoindre,
nous sommes restés enlacer une petite heure avant de partir en ensemble.
Session ultra gfe, que dire de plus,
tous ceux qui sont passé entre ses bras savent de quoi je parle.


SILVIA.BU  :sign0065:
Nouvelle venue, fille n’y trop mince ni trop grosse
avec une longue crinière noirs
elle avait l’aire ma fois très sympathique au bar près du dj.
En chambre ce fut médiocre et en plus son corps était pas des plus beau,
de grosse vergeture sur le ventre signe d’un régime ultra rapide.
Niveau sex du bas de gamme.
Ce fut donc un coup dans l’eau, c’est aussi cela le samya.


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #164 Gepost op: 25 mei 2014, 15:54:03 »
Zaterdag 24 mei 2014
Samya revisited...


Na een eerste bezoek aan Samya, met vrijkaartje ter eerste verkenning, was ik destijds enigszins ontgoocheld teruggekeerd. Geen club voor mij, was de conclusie. Ondanks de vele positieve verhalen...

Toen één van mijn beregezellige vrienden (Knaktuut) een vrijkaartje had gekregen en vroeg of ik met hem mee wou gaan op zijn eerste bezoek, had ik dan ook in eerste instantie mijn twijfels. Echter, de verhalen over de gaande verbouwingen (en logischerwijze verbeteringen) hadden me nieuwsgierig gemaakt en samen met minstens één andere ijsbeer kon het natuurlijk toch wel gezellig worden. Plan B was er wel: als het niet beviel zou ik op de terugweg naar huis akelig kort langs SixSens komen... Tel daarbij op dat ik van vrijdag op zaterdag na een bezoekje Panthera in een hotel in Ratingen geslapen heb, dan is de beslissing snel gemaakt: Zaterdag Samya een tweede kans geven.

Zodra we bekend maakten dat we naar Samya gingen sloot de ene ijsbeer na de andere zich bij ons aan en voor we het wisten waren we met een behoorlijke (gezellige) groep: Allereerst Knaktuut met zijn vrijkaartje en ondergetekende, daarbij nog eens vergezeld door Vendezz, Again and Again (onze jonge hond), aamu, Hasta la Pasta en Wijze Grijze (die na deze avond ook Rooie Oortjes mag worden genoemd wat mij betreft...).

En oh ja, last but not least, wist ik (en de rest) natuurlijk dat Andrea (ex Panthera) hier al sinds vier maanden werkte, zo te horen naar volle tevredenheid. En de heimwee naar haar speelde ook een niet te versmaden rol in een bezoekje Samya. Al met al dus met goede verwachtingen naar Samya getogen.

Aangekomen speelde het bekende parkeerprobleem weer... alles bommetje vol en wat mij betreft vele onduidelijke verkeersborden die aangaven of je wel of niet mocht parkeren... zeker weten doe je dat uiteraard pas als je je auto na een avondje stappen oppikt en er plakt (g)een briefje onder je ruitenwisser (of je auto staat er überhaupt nog)... Deze avond bood mij echter een net vrijgekomen parkeerplaats hetgeen ik zag als een goed voorteken... en achteraf bleken de goden mij dan ook gunstig gezind te zijn...

Op zoek naar de ingang, wetende waar die vorige keer was, maar dat was nu toch wel even anders. Grote opening, allemaal dames en heren half binnen en half buiten, links een balie waar mensen aan zaten voor een drankje, rechts een lege balie... Ik gokte er maar op en na een tweetal minuten bij de rechterbalie te hebben gestaan kwam er dan toch een lieftallige juffrouw achter de linkerbalie uit om me aan de rechterbalie te verwelkomen. Ik begon al te denken dat de nieuwe ingang misschien ergens anders was maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn.

Het was een komen en gaan van (Limburgse) timmerlui en andersoortige in de (af)bouw werkzaam zijnde lieden en het was al snel duidelijk dat er nog laat gewerkt werd aan de al lang durende verbouwingen. Het was erg rommelig en later bleek dan ook dat de bar een nogo zone was in verband met de afrondende werkzaamheden en dat iedereen zich in de eetruimte en op het buitenterras bevond. Geen probleem, zoals al beschreven, des te drukker en makkelijker om ongedwongen contact te leggen met beren en dames. Ik zelf had er in ieder geval geen problemen mee, hoewel ik wel diverse andere beren hoorde klagen over het feit dat de bar nog steeds niet open was en de aangekondigde openingstijd al enkele malen naar een later tijdstip opgeschoven was. Zou het vandaag nog gebeuren? Met "vandaag" bedoelende: deze avond/nacht vóór sluitingstijd)...?

Enfin, eerst maar eens de passende bedrijfskleding aan gaan doen in de kleedkamers beneden en daar kwam ik Knaktuut al tegen die net terug kwam van een kamergang met ... Andra (aka Andrea uit Panthera)... Ik werd door haar met een hoog knuffelgehalte welkom geheten en ze leek dan ook erg verheugd dat ze me na lange tijd weer zag, zoals waarschijnlijk ook met de andere haar bekende Panthera klanten. En ik mag wel zeggen, the feeling was mutual... zelfs meer dan ik had verwacht. Na enkele welkomstzoenen trok Andrea naar boven, even later gevolgd door ondergetekende en Knaktuut, die mij de nieuwe route naar de eetruimte en buitenterras voorging (de bar was immer nogo zone).

Op weg naar het terras, lopende langs de vele tafeltjes, werd mijn badjas al gegrepen door niemand anders dan Corina (nu dus ook ex-Panthera, althans for the time being)! Die had ik inderdaad de vrijdag daarvoor en de zaterdagochtend niet in Panthera gespot en de reden was nu duidelijk: ze zat sinds vrijdag in Samya bij haar vriendin Andra. Of dat een eindstation wordt wist ze nog niet, ze zat nog volop in de evaluatie...

Buiten op het terras wachtte mij (als laatkomertje, zie mijn verslag over een uitgelopen ochtendbezoek aan Panthera die dag) een warm welkom door de eerder genoemde ijsberen. Ik vond hetgeen ik tot nu toe van de verbouwing had gezien al erg mooi en met dit gezelschap kon het eigenlijk al niet meer stuk... Plan B kon wat mij betreft al in de koelkast en als ik de opening van de bar nog kon meemaken ging dat plan helemaal de diepvries in...

Wat doen ijsberen dan zoal als ze elkaar in een leuke club tegen komen? Natuurlijk: kletsen als een stel ouwe wijven! Ditmaal niet anders, hier en daar prettig onderbroken door een jeugdige deerne die op iemand zijn schoot plaatsnam om wat aandacht te krijgen. Omdat ik me vanmorgen in Panthera mijn laatste restjes proteïnen had laten ontfrutselen door Nicole aldaar was ik vandaag in Samya aangekomen met de spreekwoordelijke lege zak en had ik dus geen kamergangen in gedachte (ik had vandaag het beste nickname kunnen ruilen met Knaktuut). Oei oei oei, wat was dat een misrekening... want wat liep er allemaal aan lekkers rond daar in Samya... Daar zou ik spijt van kunnen krijgen, hoewel ik natuurlijk wel wist dat ik mijn kruit de afgelopen dagen ook weer niet umsonst had verschoten... maar als man heb je nu eenmaal maar een beperkte voorraad proteïnen "op zak" en daarna moet je weer opladen... zoals de huidige electrische auto's heb je soms maar een beperkte actieradius en moet er dan een oplaadpauze ingelast worden...

Uiteraard kwam Andra na een poosje bij me zitten om wat goede herinneringen aan onze kamergangen in Panthera op te halen en moest ik haar eerlijkheidshalve vertellen dat een kamergang er in Samya helaas niet in zou zitten, gezien mijn activiteiten van de afgelopen dagen. Echter, Andra kennende, werd dat niet zomaar geaccepteerd. Na een eerste tijdje op schoot zitten en knuffelen ging ze weer een rondje lopen maar ik zag aan haar ogen dat ze terug zou komen en mij op kamer zou proberen te krijgen. Ik kreeg al spontaan kramp tussen mijn benen want ik wist dat de kans groot was dat haar dat zou gaan lukken, enkel al gebaseerd op mijn herinneringen uit Panthera... en ja hoor, een tijd later kwam ze weer bij me zitten en vroeg ze of we op kamer gingen. Ik moest lachen want het ging precies zoals ik had verwacht en ik gaf nogmaals aan dat er letterlijk en figuurlijk niets meer in zat, maar dat ze uiteraard wel haar best mocht doen tijdens een uurtje relaxen en bijpraten op een kamer...wel zo gezellig natuurlijk en ik dacht: verras me maar. "What I need is something magical, so you do the magic", zei ik nog. Op de kamer heeft ze behoorlijk wat, misschien wel alle registers open getrokken, waarbij ik zag dat ze nog precies wist hoe ze me kon verwennen, echter op=op en waar het leeg is kun je ook niks uithalen... Toch lekker knus en intiem met elkaar gestoeid en tot slot heb ik haar voor de volgende keer een sessie moeten beloven waarbij ze zei "I will kill you next time, twice...".

Terug beneden heeft Hasta la Pasta mij nog een rondleiding gegeven langs alle nieuwe delen van het gebouw, inclusief de nieuwe kamers (waarvan ik er met Andra al eentje van binnen had gezien) en het dakterras. Erg prettig dat ze nou toch een buitengebied hebben, met name voor de rook maar ook om op zo'n mooie dag van het zonnetjes te kunnen genieten. De nieuwe kamers zien er ook allemaal erg goed uit en op de begane grond zag ik op meerdere plaatsen overal airco, dus daar is goed over nagedacht. En ja, dan mag achteraf gezien zo'n verbouwing ook wat langer duren, als het resultaat er dan ook maar naar is.

Het hoogtepunt moest echter nog komen, want de bar was nog steeds nogo zone en de openingstijd was alweer naar later verschoven. Wat ik echter al kon zien was veelbelovend en het feit dat er naast timmerlui ook schoonmaaklui rondliepen gaf mij goede hoop...

Eerst maar eens een hapje eten, dat was weer prima maar naar mijn smaak niet buitengewoon. Ik had vanwege mijn verlate vertrek uit Panthera daar nog à la carte gegeten dus hier in Samya was het meer bedoeld als snack en niet als volledige maaltijd. Nogmaals prima en lekker, goed aangevuld (de hele avond tot laat!) dus niks te mekkeren, chapeau!

En toen, rond 0:30 uur.... trommelgeroffel (figuurlijk dan) .. de bar werd geopend! Allereerst alleen voor de dames, wat ik wel een heel leuke geste van het clubmanagement vond, daarna ook voor de heren. Ongelofelijk in welk tempo er die avond gewerkt was om de bar af te maken, schoon te maken en verder bedrijfsklaar op te leveren! Alle complimenten voor iedereen die hier een bijdrage aangeleverd hebben!

En mooi dat het is geworden ... mijn mond viel bijna open van verbazing... geweldig! Een nachtclub idee met veel ruimte, goede muziek, kleinere bar (maar groot genoeg), voldoende zitgelegenheid en het belangrijkste, een verhoogde dansvloer met twee danspalen voor de met tietjes huppelende en met kontjes wiegende dames... De muziek was naar mijn idee minder hard dan voorheen, waarschijnlijk is er dus een nieuwe en betere geluidsinstallatie en dus geen piepende oren meer bij vertrek. Het advies van foots om bij een bezoek aan Samya oordopjes mee te nemen kan wat mij betreft weer ingetrokken worden...

Al snel steed de sfeer naar recordhoogte en werd er zowel op de dansvloer als daarom heen flink gedanst. Super sfeertje, iedereen met een smile en veel prettig geanimeer door dames die bij je (en tegen je) komen dansen. Niemand met een scheef gezicht als je de "Zimmer" vraag negatief beantwoord, iedereen had lol en ging er voor. De beslissing om deze rit tot sluitingstijd uit te zitten was dan ook al snel genomen...

Nog regelmatig kwam Andra bij ons staan en probeerde mij te overtuigen waarom het haar hier beter beveil dan destijds in Panthera en het was niet zo moeilijk om haar op haar woord te geloven. Voor de twijfelaars en gaande geruchten: een terugkeer van Andra naar Panthera zit er dus 200% zeker niet in voor haar! Conclusie: ik heb er een vierde favoriete club bij en zal nog meer hersens moeten gaan breken om een efficiënte en betaalbare planning te kunnen maken voor het bezoeken van die clubs... elk voordeel heeft zo zijn nadeel, zullen we maar zeggen.

Inmiddels vloog de tijd en voor ik het wist was het al weer 02:00 uur maar nog steeds bleek deze bijna vijftiger niet moe te worden... ik voelde me meer ergens rond de 24 en swingde vrolijk met de meute mee. Tussen de manele en andere muziek door hoorde ik op de achtergrond een deuntje van "we gaan nog niet naar huis, nog lange niet..." Tjonge jonge jonge wat een feestje was dit... party at Samya! Aangezien Knaktuut al vroeg had moeten vertrekken heb ik hem gedurende de avond via WhatsApp op de hoogte gehouden maar ik was al snel bang dat ik vooral na de opening van de bar wat al te enthousiast was geweest en de arme kerel enorm gefrustreerd raakte op zijn familie verjaardagsfeestje waar hij naar eigen zeggen "minder mensen kende dan in Samya"... Lang tijd voor medelijden was er echter niet want een lieftallige dame nestelde zich in/voor/op/tegen Vendezz die naast mij stond te swingen en haar vriendin deed hetzelfde met mij... hoezo ingewenste intimiteiten? Helaas voor hen werden beide Zimmer-fragen negatief beantwoord en zeer sportief liepen ze zonder mokken door op zoek naar een volgend slachtoffer...

Rond een uur of 3:00 ben ik Corina nog gezelschap gaan houden en na wat geknuffel zijn we op de begane grond op een kamer beland. Op zich voelde ik me een beetje stom want mijn plan was om niet meer te kameren, ervan uitgaande dat daar toch niks van kon komen. Toch had ik ergens een goed gevoel en ze zat in de bar heel lief vriendinnen-achtig te knuffelen en te zoenen, waardoor ik dacht: Ach, als ik Samya een second chance kan geven kan ik dat met haar ook doen... en dat heb ik geweten... Corina heeft sinds mijn sessie met haar in Panthera behoorlijk bijgeleerd en dan enkel en alleen maar in haar voordeel... zo kwam het dat ik uiteindelijk anderhalf uur afrekende (hoezo time flies when you're having fun?) en ze mij op de een of andere manier een voorschot op mijn nieuwe oogst proteïne had weten te ontfrutselen...  de zoveelste verrassing op deze dag/avond/nacht...

De tijd was zelfs zo omgevlogen dat ik na een verfrissende douche na de bar terug wilde gaan maar in de kleedkamer Andra tegenkwam die me er op attendeerde dat de muziek die nu draaide het einde van de avond betekende... het was inmiddels 04:30 uur en na een snelle check in de bar en op het terras moest in inderdaad concluderen dat er maar één optie overbleef: omkleden en met big smile huiswaarts keren.... De overige bevriende ijsberen waren al nergens meer te zien en naar later bleek was iedereen onder vermoeidheid bezweken en al naar huis gegaan... tjonge jonge jonge, moet ik als bijna-vijftiger de jeugd dan nog laten zien hoe het moet...?

Eind goed al goed, zegt men dan, en na mijn bezoek aan Samya kan ik dit niet ontkennen.
Hier kom ik snel weer terug en dan liefst weer tot de late uurtjes!


« Laatst bewerkt op: 26 mei 2014, 08:33:22 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...