Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 620219 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #315 Gepost op: 3 februari 2016, 00:55:09 »
Wat ik van Samya hoor : bijwijlen een sublieme line-up ('s avonds), maar dat de service vaak belabberd is.

Offline Freddy_K

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
  • BANNED
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #316 Gepost op: 3 februari 2016, 09:20:10 »
dat verhaal over Amina klinkt niet best ik heb ook wel een aantal van dat type mogen beleven in mijn carriere. Ik lees weinig goeds over de service in Samya toch zit ik te denken om even heen te gaan want die fotos van Annett spreken mij wel aan, lijkt echt van het type waar ik erg op val. Heeft iemand ervaringen met haar? Las op freiercafe in ieder geval dat haar service ook erg beroerd is. Daar heb ik ook geen zin meer in om voor te betalen.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #317 Gepost op: 3 februari 2016, 09:53:23 »
Laat ik beginnen dat ik een aantal goede en zelfs uitstekende sessies heb mogen beleven in Samya. Maar dat is een aantal jaar geleden. De laatste keer vond ik het ronduit zwaar tegenvallen. Kinga zeer matig zonder tz, Lulu redelijk in orde. Maar ook weer niet zodanig dat je de volgende week met een paal van heb ik jou daar naar Keulen zou karren om er nog een keer op te kruipen.

Anastasia ja, ik moest er wel om lachen na dat feestje in Babylon, dat ze een ervaren rot als s&f bij de neus had weten te nemen. Ik had haar toen nog even kort gesproken. Twee jaar geleden had ik nl. een wat Duitsers noemen 08/15 sessie gehad in Living Room met de toen 20 jarige Elisa. Niets bijzonders dus. Beetje standaard voor die club. Knap toch dat ze kans ziet om twee jaar later als 18 jarige een nieuw leven te beginnen. De jokkebrok. Of ik heb het indertijd met een minderjarige gedaan, oh my God. Heb er online maar niet op gereageerd, want het scheen dat ze goed bezig was gezien het bericht van s&f. En zo'n meid mag dan best een tweede kans hebben. Helaas was het van korte duur.

Het meest klote incident was dat tijdens het douchen iemand anders mijn badjas aangetrokken had en ermee was weggelopen. Zou geen probleem zijn, ware het niet dat mijn bril in de jaszak zat. En die vent natuurlijk niet kunnen achterhalen in de drukte. Meteen gemeld bij de Theke. Die gaf het door aan de collega's en de chef. Een beetje normaal mens geeft zo'n vondst af bij de Theke zou je denken. En anders komen ze hem bij het wassen wel tegen. Later een mail gestuurd en tig keer gebeld, maar niet gevonden. De juffrouw aan de telefoon suggereerde op een gegeven moment dat degene die hem aangetrokken had dan wel besoffen zou zijn geweest. Had ik niet eens aan gedacht, maar daar kon ze best eens een punt hebben. Er loopt daar wel vaker half of helemaal bezopen volk rond. Nee, Samya hoeft voor mij niet. Er zijn betere alternatieven in het Keulse.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Freddy_K

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
  • BANNED
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #318 Gepost op: 4 februari 2016, 08:42:38 »
ik vond de ruimte in de bar Samya nooit echt relaxed als je alleen heengaat. Soms zijn er wel hele lekkertjes. Ooit was er een meisje die Lessi werd genoemd, een Duits blond teeny meisje. Die heeft later haar geluk nog even gezocht in Happy Garden onder een andere naam.

ik wilde even heen voor Annett en Ely, dacht misschien vandaag maar zie nu dat beide meisjes niet meer voorkomen op de foto pagina  :o  gisteren nog wel. Wat een toeval weer ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #319 Gepost op: 9 februari 2016, 10:28:09 »
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst in 2016 in Samya beland. Aangekomen om 14u en de club verlaten tegen 2u30.

2 (voor mij) nieuwigheden: De 6 keer inkom betalen, 1 keer gratis binnen, bestaat nog steeds. Je aanmeldingen worden nu echter bijgehouden op computer ipv op papier. En op het dakterras is er een sauna bijgekomen. Hij was afgelopen zaterdag uitstekend van temperatuur.

Op Davedv na waren er zaterdag geen mij bekende ijsberen aanwezig. En met Davedv heb ik door omstandigheden uiteindelijk veel minder dan verwacht kunnen socializen ;).

Het was een typisch dagje Samya: van 14u tot 21u was het rustig, na 21u raakte de tent meer en meer gevuld. De sfeer was wel nooit echt uitbundig: iedereen lag, zat, stond maar wat te chillen en er werd zelden gedanst.

Eten en drinken waren, zoals steeds, dik in orde.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam als altijd.

De line-up was uitstekend. Ik had zaterdag véél kameropties.

Ik heb 2 keer gekamerd. Hoewel Samya een Roemeens bastion is, ben ik met 2 Bulgaarse meiden op herhaling geweest: Blowie en Hanna. Goed en uitstekend.

Mijn conclusies: weinig bekenden en een voor een zaterdag, rustige sfeer, maar, dankzij Davedv en mijn 2 Bulgaarse dames, heb ik toch weer een topdagje beleefd in Samya ;D. De club ziet me dit jaar ongetwijfeld nog een paar keer terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #320 Gepost op: 11 februari 2016, 12:17:22 »
I have a little controversy with some of my colleagues: they do not enjoy this club and have always a little something to complain about.
Well, i have to admit that the club is not perfect but it has a very unique feeling, and i am never tired of it.
For instance, i had to stop visiting some other clubs as they felt empty after a while.

I had the chance to go back in Samya on early 2016.
I did not have to say my shoe size, they know it.
As usual, the club was really dead before 6/7 PM, that is something they should really improve to make it less of a night time club.  :06:

In every club i visit, i repeat some particular habits, things i fancy.
The breakfast is always nice in Samya, with a nice homemade omelet, and you can pick anything you like, with great choice, apples are very good.
Then, you are ready for an endless slow day of chatting with girls you will not feel obliged to session, a bit of reading, a bit of sauna, a bit of water drinking like you would do in any club to kill time.
On best days, you pick a girl, why not...

Alternatively, you could be something interresting in town before the late afternoon, but sometimes you feel the benefit of laziness and find it precious.
The music is surprisingly good sometimes(Chic, Justice, Herbie Hancock:eek:), it needs to be noted.
Groovy!

The same old line-up was partly there, many girls were out, but the beauty of this club is that you can find new options most of the times.
To be honest, the average service is on the weak side, you need to be skilled and leading, or as most visitors, you will not even notice it.  :sign0104:

That particular day, i went with 2 girls: pretty Saskia from YY, fresh Francesca from Galati, and as i was uninspired that day, tried to take the non-kissing Zarah to the room, but she was more prone to dance Manele on the podium!  ::)
I suspect her to offer a mediocre service, but she is smoking hot!
I may give it another go, someone has to take the plunge.  ;D

I strongly recommend that club, i feel like home there, you can have really good time with a fresh mindset.

 :king:
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2016, 16:07:38 door cassenoisette »
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #321 Gepost op: 11 februari 2016, 13:53:21 »
Ik is very easy, some like it, others hate it .....


What a coincidence that I was just starting a topic about the likes and the dislikes of clubs .....


I also enjoy Samya a lot, and there are other clubs I just dislike .... every single man has different preferences, in clubs, girls, food, whatever ....


Thanks for the report ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #322 Gepost op: 12 februari 2016, 09:07:18 »
A mon arrivée au milieu de la semaine dernière, un peu avant midi, il n'y avait personne à la réception et la porte d'entrée était entre ouverte, quelques filles entraient et sortaient pour fumer, j'aurais pu m'y faufiler sans payer. Donc je descendis me changer avant de me diriger vers le bar où j'aperçus une dizaine de filles somnoler encore sur les sofa. A cette heure, les filles viennent volontiers me faire conversation et bien que pour l'instant aucune d'elles présentes n'éveille mon appétit sexuel, j'accepte volontiers leur compagnie pour ne pas passer pour un goujat, deux filles me demandent de leur procurer massage l'une après l'autre, une tactique subtile pour m'inciter ensuite à monter en chambre avec elles mais je décline poliment. La 2e se présente comme Colombienne de 28 ans mais ne se cache même pas pour parler roumain avec sa copine. J'aime l'ambiance décontracté avant 22h00 car pas de fumée de cigarette au bar et les filles sont disponibles en nombre. Ambiance des années 70 avec un chanteur black entrecoupée par de la musique orientale, j'avais beaucoup aimé O0.

Je fais des allées entre le bar pour me désaltérer et le sous sol pour mâter les filles se doucher. 5 ou 6 filles me font beaucoup d'effet mais la plupart refusent d'embrasser, j'ai alors opté mon choix sur 4 filles: Zina, Francesca, Emma, Saskia. Ce jour-là j'ai eu la chance de ne rencontrer que des filles hônnetes.

Zina est une petite Allemande de 19ans aux longs cheveux noirs, à la peau très pale avec presque pas de seins, tatouage "Selim" au bas du cou, son service est excellent avec FK et léchage des boules, dommage qu'elle refuse doigtage.

Francesca.ro est devenue pro en peu de temps, elle disparaît toute l'après-midi pour se coiffer et se maquiller vainement car elle ne me plaît toujours pas de visage mais le reste du corps est très bien et très bon service sans doigtage.

Emma.ro a un visage quelconque mais son corps de teen est fort appétissant, j'ai cru qu'elle est nouvelle, et non pas de chance, elle a déjà bossé dans d'autres clubs, c'est la moins bonne des 4, son haleine de fumeuse ne m'incite pas à l'embrasser ni à me faire sucer, je me suis contenté de la baiser, la petite a bien encaissé.

Saskia.ro m'a procuré un excellent service aussi, elle est très contente parce que j'ai été son seul client de toute la soirée. 0.
Finalement c'est mieux d'aller au Samya pendant la semaine, c'est plus détendu.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #323 Gepost op: 14 februari 2016, 18:57:53 »
Heren,

Alle onzin over Samya verwijderd naar clubgeneuzel, afgesloten en wel.
Vanaf nu hier alleen verslagen van Samya. Positief of negatief, maar we breken geen club of andere leden af!

Gr,
Sjeuf  :039:


note sm: kleine toevoeging in het rood ....
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #324 Gepost op: 15 februari 2016, 21:16:58 »
Zaterdag 13 februari nog es naar Samya geweest met vrijkaartje in de hand (waarvoor grote dank aan Sexmachine!!!!). De theke wou hem eerst niet aanvaarden omdat er een hemelsgrote Six Sense advertentie op de email stond die ik had afgeprint  ;D. Uiteindelijk na met handen en voeten uit te leggen dat dit geen vrijkaart was voor Six Sense, maar wel degelijk voor Samya, binnengeraakt.

Op m'n gemakje douchke gepakt en gewelnesst. Daarna rond 18h gaan eten. Op culinair vlak was alles weer tip top in orde. Veel keuze uit groenten en vlees, klaargemaakt op deels Arabische, deels mediterrane wijze. Echt lekker. Voor mijn part heeft Samya de beste keuken van alle saunaclubs die ik al bezocht heb. Natuurlijk komen we niet voor het eten naar een saunaclub, maar voor de meiden:  de lineup was weer dik in orde. Een 60-tal mokkels, de echte lelijke kon je op 1 hand tellen. Wel redelijk wat meiden die geen oogcontact maken en die je zelf moet benaderen. Een verlegen beer is gewaarschuwd ;). Ook een paar koninginnetjes die weten van hunzelf dat ze heel mooi zijn en slechte service uitstralen.

Om 22h komt de DJ spelen en komt er echt een leuke party sfeer in de barruimte die ongezien is in vele clubs. Echter vind ik de barruimte te klein als het echt druk is. Moeilijk om soms plaats te vinden. De bediening aan de bar zelf is traag en je moet er vaak aanschuiven aan de zijkant omdat die barkrukken alle plaats innemen. Zouden ze toch iets aan moeten doen.

De eigenaars van de club zijn Turken en het clienteel savonds is 80% Turks. Echter moet ik erbij vermelden dat iedereen zich wel gedraagd. De eigenaars zijn savonds continue aanwezig en komen iedereen een hand geven en ik heb wel gevoel dat er een soort van respect heerst voor de eigenaars vanwege hun klanten.

Mijn eerste kamer ben ik naam van het meisje vergeten, het begon met een A.... degelijke kamer, zonder meer, geen herhalingsgevaar. 2de kamer was met Bulgaarse Diana (rood haar in paardenstaart, slank met volle kont). Zelf op moeten afstappen want maakte geen oogcontact, was al gans de avond aan het dansen en kletsen met haar collega's. Echter danste ze heel mooi en meestal betekent dat ook dat ze goed kunnen neuken en mijn voorspelling kwam uit. Top kamer, gelijk verlengd naar 1h ipv 30 min. Herhalingsgevaar: groot.

Ik zal zeker terugkeren naar Samya want de lineup is altijd om duimen en vingers af te likken en de party sfeer savonds is leuk, echter zal ik de volgende keer eens op een woensdag of een donderdag gaan om zo de drukte in de bar wat te ontlopen. Speelt de DJ eigenlijk ook doorheen de week?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #325 Gepost op: 15 februari 2016, 21:27:10 »

Mijn eerste kamer ben ik naam van het meisje vergeten, het begon met een A.... degelijke kamer, zonder meer, geen herhalingsgevaar


Anastasia ? :lol_hitting: :sign0151: :beer:

Speelt de DJ eigenlijk ook doorheen de week?

Ik heb vernomen dat ie door de week toch driemaal daags met zijn pietje speelt   ;D :-\  
:019a
Ik dacht enkel op (donderdag,)vrijdag en zaterdag in Samya, maar ik kan me vergissen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #326 Gepost op: 15 februari 2016, 21:41:41 »

Mijn eerste kamer ben ik naam van het meisje vergeten, het begon met een A.... degelijke kamer, zonder meer, geen herhalingsgevaar


Anastasia ? :lol_hitting: :sign0151: :beer:

Speelt de DJ eigenlijk ook doorheen de week?

Ik heb vernomen dat ie door de week toch driemaal daags met zijn pietje speelt   ;D :-\  
:019a
Ik dacht enkel op (donderdag,)vrijdag en zaterdag in Samya, maar ik kan me vergissen  ;)


Nee twas Anastasia niet ;) heb zonet es de samya website gekeken en ik denk dat het Adriana was. Dat lijken toch haar tieten te zijn.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #327 Gepost op: 16 februari 2016, 00:17:02 »
Damn Ryu etc was je daar ook? Ik was er vanaf 0u binnen gekomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #328 Gepost op: 16 februari 2016, 00:27:54 »

Damn Ryu etc was je daar ook? Ik was er vanaf 0u binnen gekomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Je had Ryuennogwat makkelijk kunnen herkennen aan het grote reclamebord van SixSens dat ie op zijn rug had gebonden  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #329 Gepost op: 21 februari 2016, 21:05:25 »
Damn Ryu etc was je daar ook? Ik was er vanaf 0u binnen gekomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Amai das toevallig. Hebde mij ni gezien in de bar? Ik was de enigste Westerling :D