Auteur Topic: SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon  (gelezen 121820 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Gepost op: 12 maart 2017, 18:49:09 »
WELCOME ON BOARD, ROMANIAN AIRLINES WISH YOU A DANGEROUS  FLIGHT TO SOFIA

 .....
In de bar zag ik me er daar toch eentje, ik schat rond sexxx'o'clock  (klinkt zoveel beter als half past six) met blauwe ogen, een lekker strak model, een beetje te vergelijken met Paula in haar hoogdagen maar dan nog vijf kilo lichter ....
Had al enkele keer "helderblauw" oogcontact gezocht, en bij navraag bleek niemand haar naam te kennen ....
Ik kon niet anders dan hett haar te vragen toen madame voor de zesde keer een bordje ging opscheppen ...
Ze liep me haast voorbij, ik vroeg "what's your name"
Ze kraamde iets onverstaanbaars uit, wat nadien Sofia bleek te zijn ..... dus kon ik niet anders dan het nogmaals, wat luider te vragen ...
Iedereen had het gehoord, een oerkreet volgde .... ze leek wel kwaad .... SSSSSSOFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-A
Lap, dat wisten we alweer ....
Wat ik ook al wist, was dat ze enige tijd geleden verkast was naar Bab van het nabijgelegen Planet Eden, oftewel Eden Mens Club (met dank aan onze KP en onze sjeuf)

[attachimg=1]

De sfeer was gezet, die knetterlekkere gekke stoot moest en zou ik bespringen .... dus toen ze nog geen vijf minuten later weer de bar passeerde, zei ik kortweg maar luid en kordaat (kwestie van haar te tonen wie de broek draagt) "Hi Sofia" .... en zowaar verscheen er een glimlach op de "bitch" haar facade  ;D ;)
Een half uurtje later (haar eten naspoelen met een drankje en een sigaretje) lagen we te stoeien op kamer 12/13/14/15 .... what's in a number, it is the company that counts
na een kamer met Karla (later de recensie in haar topic vanzelfsprekend) kon het alleen maar tegenvallen (dacht ik), want die karla voelt me perfect aan en weet mijn gevoelige plekjes wel te raken. Echter .... niets was minder waar ......

Ze begon me daar toch met me lekker op mijn bek te pakken, en uiteraard vroeg ik die oceaanblauwe kijkers open te houden ..... daar wilde ik namelijk al in verdrinken ....
En toen moest de kennismaking nog komen ..... gegevensuitwisseling ..... ha ha, ik heb me een kriek gelachen .... net de schoolbanken ...
Ik stelde me voor als sexmachine (ja ja, de enige echte) wat bij haar een glimlach om haar bevallige mond toverde en ze vertaalde als 'you are a bitch", "you are more crazy then me" ....
De volgende vraag die ze stelde, doorzoenend weliswaar en af en toe plagend bijtend .... what do you like
kijk, dat heb ik neit graag .... everything was dan ook mijn antwoord.
Ze sprong recht als een tijger, en zei ... you are not going to fuck me in tha ass and I do not want you to come in my mouth ..... met een "fine, that's gonna be cheap" schoten haar ogen vuur en viel ze achtrover op bed met de legendarische woorden ......

[attachimg=3]

"Book your fligt to Sofia with Romanian Airlines, I am your stewardess and I will guide you to my right places" .....
(mijn opmerking dat Sofia wel de hoofdstad is van Bulgarije counterde ze met .... it was the first name that came in my mind bitch, don't ruin my fantasy or you never leave this room alive)

KNETTERGEK dus .... of beter KNETTERLEKKER .....



En of ze dat is .... met een "ready to take-off" viel ze op mij, pakte mijn handen beet en duwde die hardhandig op bed boven mijn hoofd, zodat ik (o hoe erg) geen kant meer op kon, en begon ze toch met een tongzoenbeurt met de opmerking "Let's warm up your engine" ...  en toen ... weerklonk er in de bar "Happy birthday" .... ik worstelde me los, en stond op, vouwde de handdoek rond mijn bevallig lijf en zei: "let's go to the party in the bar"
Ze had het neit zo goed begrepen .... our time ..... dat kon ik dan counteren met haar gerust te stellen dat we om kwart voor zeven de sessie hadden gestart en dat de tijd bleef lopen.
Ik kreeg enkel "Well, it is your money, bitch, but after this room it is mine, so I have to make sure I get paid"
We zijn een kwartiertje mee gaan vieren met de jarigen van de dag (dat waren er toch wel drie), om daarna terug naar ons hok te trekken .
Met "we were warming up your engine, I will help you a little mouthfull", zakte ze af naar mijn melocakejes, en die verdwenen in die lekkere mond, terwijl ze me geil bleef aanstaren .... wat grapjes tussendoor over sexmachine, wat bitcherig gepraat, wat plagerij, Spielerei (positieve dan), en plots schreeuwde ze luid .... TAKEOFF NOW .....
Neuktijd geblazen dus ..... ik had nog zo gezegd dat ik sexmachine was, dus den deze plat op de rug wilde ze niet meer, er moest gewerkt worden .....
Madame opp de rug dus, en ze pakte zelf mijn handen beet, mij geil aankijkend ...... en drukte deze boven haar op bed   ... use me as you wish please ....
In front you find the entrance to the cockpit .... the door is open ......
On the left and right upper site you find the security switches .... please use them ..... (dat bleken haar borsten te zijn)  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Het was fucking lekker, en bij iedere stoot moedigde ze me aan ... a sexmachine does not fucks tender or sweet ... fuck me bitch or the plane will crash ...... en maar zoenen, bijten, lachen, gillen en schreeuwen .... zo gek maken ze ze alleen in Elsdorf (alhoewel alhoewel)

Toen ze zag dat ik het erg moeilijk kreeg kreunde ze enkel .... this plane is gonna crash soon, we need some extra fuel ..... ik hield het niet meer (zowel van de geilheid die er gewoon afdroop als van het lachen) en stopte net voor mijn hoogtepunt en kroop van haar af .... ze begreep het eerst niet goed, maar dan zei ze .... ow, you want me to handle the stearing wheel to make a secure landing ......

En zo ... wow .... wat een lekkere geile stoot, waarmee ik nog veel meer viespeukerij ga uithalen daar in Elsdorf .... een mix tussen Kesha, Russische Marina en Precieuse, in een Roemeens lekker kleedje met diepblauwe ogen gegoten en overgoten met een sausje van geilheid en een gezonde overdosis gekheid ... zo heeft deze jongen ze erg graag ....

De ganse avond nog verder genoten van haar in de bar met haar fratsen en streken ... sneuvelende glazen, rakkers achtervolgen met dildo's, met Eddy dollen, uitdagen, en iets voor het uur der spoken nog een half uurtje met haar de kamer opgetrokken ...
Ze had aangegeven zeer moe te zijn en had zelfs om die reden Vazkor al geweigerd (heel mooi van haar ... i do not want to go to the room and give bad service), maar ik drong aan ..... zelf een tiende van de eerdere sessie was nog goed als afsluiter.

Over dat laatste halfuurtje kan ik kort zijn, we hebben ons een kriek gelachen op kamer en ik wilde haar enkel een half uur mijn tong in haar mond proppen, wat ze met plezie beantwoordde en waar ze deftig aan meehielp ... en ze af en toe stopte om wat te praten, want die tetter staat geen seconde stil .....

Voor mij met STIP naar nummer 1 de afgelopen drie jaar .... en dat wil wat zeggen ...

Ik weet niet wat ze er van bakt indien iemand vriendinnetjessex zoekt, ik durf daar ook geen garantie op te geven, maar voor sexmachine ..... als ik nog verliefd zou kunnen worden op een griet, dan is het wel op de deze (al zal ik het lekker houden bij betaald kamerplezier, ik moet die rompslomp van whatsapp en kleveruigheid  niet, en zij ook niet°
Call Babylon or look on the list, and come to fuck your bitch .... that is why we are here for, big bitch ....

Nog een afscheidskus bij het buitengaan (toen zij vertrok omstreeks half een 's nachts), en ik denk dat ik de volgende keer niet om haar heen kan .... ach, dan kruip ik maar lekker in haar  ;D

[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2017, 13:17:34 »
Sofia deed me erg aan Paula terugdenken in meer dan één aspect. De opvallende ogen, dat wilde... Lellebel, ge zijt gewaarschuwd  :))

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2017, 13:23:10 »
Sofia deed me erg aan Paula terugdenken in meer dan één aspect. De opvallende ogen, dat wilde... Lellebel, ge zijt gewaarschuwd  :))

Inderdaad. Meer zelfs: Sofia is een mooiere uitvoering van Paula! :-\ ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2017, 15:05:47 »
Sofia deed me erg aan Paula terugdenken in meer dan één aspect. De opvallende ogen, dat wilde... Lellebel, ge zijt gewaarschuwd  :))

Inderdaad. Meer zelfs: Sofia is een mooiere uitvoering van Paula! :-\ ;)

Sofia, Sonia, het scheelt slechts 1 letter maar beiden worden nog eens mijn dood en dat terwijl ik Sofia nog niet eens ken  backen
Ik voel de deegroller van Paula nog tegen mijn krullenbol knallen nadat ik ooit vreemd ben gegaan.
Deze Sofia lijkt nog een graadje erger (en nog lekkerder?!)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2017, 19:20:46 »
Sofia vs Paula dan maar?

Nog Lekkerder
Veel Mooier
Nog Geiler
Nog Stouter
Gewoon knetterlekkerder .... en Paula was al knettergek .... deze mooiere jongere zus heeft zowat het zelfde karakter, maar dan twee hoeken eraf ...
Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ...

Je bent bij deze gewaarschuwd Lellebel, ze is ze is van mij   ;D ;D ;D ;D :lol
Met andere woorden .... afstoempen die stoot ... ze heeft niet liever  ;D ;)
En vooral niet te lief zijn, of je verdrinkt in die blauwe kijkers en dan staan wij van Rb niet voor de (ernstige) gevolgen in  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Latiga

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 28
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2017, 17:28:01 »
Ik ben normaal geen voorstander van korte haren, maar ook ik heb vorige week een top uurtje met deze wondermooie meid doorgebracht. En naast het hele mooie snoetje, het mooie lichaam en die fel blauwe kijkers, heeft ze ook nog iets te vertellen! Door het vele babbelen (mijn fout) begon het een beetje aarzelend, maar naarmate de tijd verstreek gingen alle remmen los!

HHG: ....



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #6 Gepost op: 7 april 2017, 23:57:56 »
Stond vandaag wel op de AWL, maar helaas niet aanwezig.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #7 Gepost op: 15 april 2017, 23:19:20 »


[box title=Sofia]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits en Engels
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,64m
Model:            slank
BH:                 75B (met hulp van de dokter)
Kontje:           super
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Killerbody
+ Mooi gezicht, stralend witte tanden
+ Uitstekende standaardservice
+ GOSP 0,9M
[/box]
[box title=extra info]
Ex Planet Eden
[/box]

Na alle positieve recensies op dit forum moest ook Sjeuf zich een keer wagen aan het geweld dat Sofia heet. En wel op 14 april. Ik had een totaal andere kamer verwacht. Zo eentje waar je alle kanten van de kamer gezien moet hebben. Integendeel. Sofia is een een hugging-girl en haar zoenen zijn dik in orde. Naast haar voortreffelijke kamerkwaliteiten is ze ook nog eens geboren met een prachtig lichaam. Mooi gezicht en prachtige ogen. Staat optisch gezien hoog op de ranking van de Imps. Dreamgirl!
Sofia gaat op 15 april met vakantie.
« Laatst bewerkt op: 15 april 2017, 23:36:42 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #8 Gepost op: 8 juli 2017, 17:49:15 »
Aan de receptie zag ik een bekende dame aan de incheck.....zie ik het goed? Nog eens kijken....nog eens kijken. Drie smakkerds en jawel, Ze is het toch echt: Sofia back in the house.
Na een uurtje zeveren links en rechts heb ik haar meegetrokken naar een sofa achter in de bar. Half uurtje bijgekletst EN ZO!
Haar lange afwezigheid heeft niets ingeboet op haar service. Sofia weet nog precies waar Abraham de mosterd haalt.
Ik werd al helemaal 'horny' van dat prachtige lijf. Liever goede service dan een mooi lijf, maar als je het er gratis bij krijgt......... ;D is dat toch mooi meegenomen.
Een knuffelbeauty..... met alles er op en er aan. Ga maar lekker je gang meid, dacht ik!  ;)
Ze stond bijna 3 maanden droog, dus ik zag mijn kans schoon om haar eens prettig boven de wolken te schieten. Dat was geen verkeerd gezicht. Haar handjes deden prima werk! Uitstekende service weer.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2017, 13:22:26 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #10 Gepost op: 16 juli 2017, 13:22:41 »
MY bitch .... vraag het haar zelf maar  ;D

Lekker wijffie  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #11 Gepost op: 16 juli 2017, 13:42:14 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
't Is helemaal niks die Soooooofia, noch voor jou, noch voor deket, noch voor Lellebel ... het is een typisch sm-bitchke  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #12 Gepost op: 16 juli 2017, 13:48:55 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
't Is helemaal niks die Soooooofia, noch voor jou, noch voor deket, noch voor Lellebel ... het is een typisch sm-bitchke  :lol :lol :lol :lol

Deze meid moet mij geen goede service bieden. Die ogen, kont en billen hebben mij al lang overtuigd. Dit is een meid die ik gewoon eens hondjes moet gepakt hebben 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #13 Gepost op: 16 juli 2017, 13:51:34 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
't Is helemaal niks die Soooooofia, noch voor jou, noch voor deket, noch voor Lellebel ... het is een typisch sm-bitchke  :lol :lol :lol :lol

Deze meid moet mij geen goede service bieden. Die ogen, kont en billen hebben mij al lang overtuigd. Dit is een meid die ik gewoon eens hondjes moet gepakt hebben 8).
Neen, ik bedoel net ... ze biedt goede service, dus niks voor jullie  :-\ ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #14 Gepost op: 16 juli 2017, 13:54:59 »
Is en blijft een lekker ding he :-\. En te bedenken dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, noch tijdens mijn tiental bezoeken aan PE, noch in Babylon. Zal er binnenkort ongetwijfeld toch eens van komen ;).
't Is helemaal niks die Soooooofia, noch voor jou, noch voor deket, noch voor Lellebel ... het is een typisch sm-bitchke  :lol :lol :lol :lol

Deze meid moet mij geen goede service bieden. Die ogen, kont en billen hebben mij al lang overtuigd. Dit is een meid die ik gewoon eens hondjes moet gepakt hebben 8).
Neen, ik bedoel net ... ze biedt goede service, dus niks voor jullie  :-\ ;D ;)
Ik had het wel verwacht dat na deze foto's enige reacties zouden komen  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke