Auteur Topic: SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon  (gelezen 121840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #45 Gepost op: 4 februari 2018, 11:44:39 »
Sofia 2 feb.
Ik had min of meer Sofia de 3e kamer beloofd. En zo geschiedde het ook.
Dat bekkie met parelwitte tanden en die grote blauwe kijkers  :o Dat nog even los van haar scherpe (erotische) uitspraken. Mijn nipples werden in de bar al 'verorberd'!
We hadden geluk....Zimmer 11! Enig nadeel van deze kamer, ik ben overal in beeld. Dat wil de kijker en ikzelf niet zien ;D
Op de kamer meteen samen douchen. Wie wast wie? En in welke richting moet de doucheknop worden gedraaid. Stortdouche of de handdouche. Inzepen en zo........ . Ja dat inzepen moet ook op de intieme plekjes gebeuren. Een hete bedoeling! Wat is eigenlijk niet heet aan Sofia?

Maar ook fun. Sofia heeft geen extra's in haar pakket en al zeker geen mondvulling. Ze is wat dat betreft zeer direct in presto en staccato: "don't come in my mouth". Toen ik tussen ik tussen haar eindeloze benen een wasje lag te draaien en ik begon aan haar "Maria ten hemelopneming" predikte ik: "don't come in my mouth"! ;D Fun fun fun.. Sofia kwam niet meer bij....;D
Uitstekende GFE kamer met Sofia, een lekker figuur en degelijke service.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #46 Gepost op: 4 februari 2018, 15:59:24 »
Ik heb haar dus niet opgemerkt vorige keer in SS  :017:
Jammer want staat op m'n todolist. Mss op m'n verjaardag!

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #47 Gepost op: 4 februari 2018, 16:14:45 »
Ik heb haar dus niet opgemerkt vorige keer in SS  :017:
Jammer want staat op m'n todolist. Mss op m'n verjaardag!

Ik weet dat ze er nu werkt, maar ken deze dame in kwestie ook niet.
Volgende keer er maar eens naar vragen aan de ex bb crew.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #48 Gepost op: 4 februari 2018, 16:20:49 »
Ik heb haar dus niet opgemerkt vorige keer in SS  :017:
Jammer want staat op m'n todolist. Mss op m'n verjaardag!

Ik weet dat ze er nu werkt, maar ken deze dame in kwestie ook niet.
Volgende keer er maar eens naar vragen aan de ex bb crew.
Sofia werkt maar 2-3 dagen per week doorgaans op verschillende dagen. De kans haar te treffen is op vr en za het grootst.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #49 Gepost op: 4 februari 2018, 16:21:57 »
Ik heb haar dus niet opgemerkt vorige keer in SS  :017:
Jammer want staat op m'n todolist. Mss op m'n verjaardag!

Ik weet dat ze er nu werkt, maar ken deze dame in kwestie ook niet.
Volgende keer er maar eens naar vragen aan de ex bb crew.
De kijkers zijn van haar, alleen nog indringender en blauwer.
[attachimg=1]
Voor de rest "knetterlekker" ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #50 Gepost op: 4 februari 2018, 16:30:04 »
@ sm: in 1 woord SLIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik smelt nu al :17:

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #51 Gepost op: 4 februari 2018, 16:34:55 »
Reken daar ook nog een killerbody bij én retegoede service.
Ja, Sofia is near perfect ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #52 Gepost op: 21 juli 2018, 14:51:57 »
Gisteren toevallig in Sixsens beland gewapend met twee waterpistolen.
Die bleven niet onopgemerkt door Sofia. Nadat ik een paar injecties onder de bademantel had ontvangen. En ik die uiteraard had beantwoord met een natgespoten poes, kon het niet anders ons terug te trekken in kamer 2b: met venster, want bij Sofia zijn meerdere vluchtwegen noodzakelijk voor je eigen veiligheid :lol
Note: alvorens een collega ijsbeer dit weer gaat terugmelden aan Sofia: het is een citaat met een knipoog  ;)

Dat werd nog een aardig toneelstuk met Sofietje. Ze gaf aan inmiddels de international academy of blowjobs performance 'cum' laude te hebben doorlopen.
BJ: Een ROSP van 0,9V, hetgeen uitzonderlijk hoog is. Verder nog de nodige capriolen uitgehaald, hetgeen eindigde in een 7.2 op de schaal van Richter. Maar vooral een kamer met veel lol!

Zaterdag 21 juli is haar laatste dag voorlopig! Een paar weekjes bakken aan the 'black see'.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #53 Gepost op: 21 juli 2018, 16:20:04 »
Samstag 21. Juli war ihr letzter Tag zu besuchen! Vor ein paar Wochen in ‚schwarz siehe backen.

Letzter Tag bevor Sie in Urlaub geht oder ihr letzter Tag im SS?
(Mein Übersetzungsprogramm ist in diesem Punkt nicht korrekt)

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #54 Gepost op: 21 juli 2018, 16:43:16 »
Samstag 21. Juli war ihr letzter Tag zu besuchen! Vor ein paar Wochen in ‚schwarz siehe backen.

Letzter Tag bevor Sie in Urlaub geht oder ihr letzter Tag im SS?
(Mein Übersetzungsprogramm ist in diesem Punkt nicht korrekt)

vanKees
Haar laatste dag in SixSens .....


















... tot na haar verlof  ;D ;D ;D

Sinds wanneer ben jij geïnteresseerd in geile sletjes met helblauwe ogen trouwens?  :lol :lol :lol
Ze is ze is van mij  ;) :pompe :dance2

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #55 Gepost op: 2 augustus 2018, 03:20:24 »
Sofia kwam mij de eerste keer over als een ijskoningin. Keren eerder had ze me al geïntrigeerd met haar blauwe kijkers. Maar ze leken wel van ijs, want ondanks blikken van mij, leek ze niet geïnteresseerd.
En zo zat ik onlangs met haar vriendin Eva te praten en had het er over dat Sofia zo streng en serieus keek. Eva moest er om lachen en zei dat tegen haar. Die beaamde op een nog steeds koele manier dat meer mensen dat over haar zeggen, maar dat ze op de kamer juist heel warm was.

Beetje sceptisch nog besloot ik later het forum te raadplegen en na alle referenties had ik het afgelopen er afgelopen keer op gewaagd. En geen moment spijt van gehad. Heerlijk vrolijk en vriendelijk. Niet op zo een kleine meisjes achtig manier. Vrolijk, vriendelijk en volop vrouw. Met top service. Ik kan niet wachten totdat ze terug is en dat pokkeneind weer te gaan rijden voor haar.
Dus mocht je in dr geïnteresseerd zijn, gewoon op afstappen. Ze bijt niet, althans niet hard ;)

Kan amper geloven dat er niet meer over haar geschreven is. Of is dit gevalletje van de pareltjes voor jezelf willen houden?

Over schrijven gesproken, tijdens de pre sales in de tuin zei ze ineens iets van oh en dan schrijf je Sofia zus en Sofia zo... Ik was er even door overrompeld. Had niks gerept over het fora gebeuren. Maar blijkbaar roddelen de dames er op los en/of ze is scherp en ziet zoals wij kluitjes Roemenen en Bulgaren zien, zag zij mij bij een hoopje recencisten...

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #56 Gepost op: 10 november 2018, 07:12:38 »
Beste RB, Ik heb gezondigd  :-\. Van RB had ik een vrijkaartje Heaven7 ontvangen en de dag dat ik naar H7 zou gaan ben ik in plaats daarvan naar Sixsens gegaan, het was midden oktober.
Na aankomst ging ik wat eten en in de ontbijtzaal haalde ik een jus. Een dame zat aan me te plukken wat later Sofia bleek te zijn. Na mijn ontbijt en wat rond lopen kwam ik Sofia tegen met haar mooie blauwe ogen. Ik herkende haar ergens van en ze vertelde bij Babylon gewerkt te hebben, zoals iedereen behalve ik, weet. Daar heb ik haar natuurlijk een paar keer gezien maar heb ik nooit gekamerd met haar. Ik dacht: "ik probeer haar een half uurtje". Op de kamer trok ze haar wijde blouse uit en...  :-\ :-\ :-\ wauw wat een strak lichaam kwam daar te voorschijn met even strakke (nep) borsten. Ze staan heel mooi bij dat ranke lijfje. Ze kwam naast me liggen en het zoenen ging al goed en we warmde elkaar op. Even later gleed mijn hand tussen haar benen en ze was warm en nat geworden. Het verbaasd me soms, de ene dame gooit er glijmiddel bij en zij had niks daarvan nodig. Het werden uiteindelijk drie aan een gesloten halve uren ipv één halve. Man wat is deze meid lekker. Ik moest even douchen en bijkomen. Daarna kwam ik Sofia op drie verschillende plekken tegen en steeds trok ze me naar haar toe. Ik nam nog een biertje en moest eigenlijk weer op huis aan. Nog één rondje en daar kwam ik beneden Sofia weer tegen. Ze werd de afsluiting van mijn bezoek aan Sixsens.  Voor we naar de kamer gingen stelde ze een trio voor met haar vriendin. Ik twijfelde maar uiteindelijk toch maar een keer gedaan. First time  :dance2 Lekker hoor twee van die naakte meiden op bed, afwisselend zoenen en n##ken. Sofia had toch mijn voorkeur en ze ging weer helemaal los. Sofia staat nu op mijn lijstje erbij van toppers, zonde dat ik haar de eerdere keren steeds voorbij ben gelopen.
Het vrijkaartje van H7 heb ik gelukkig voor het einde van de maand kunnen doorpasen aan een mede RB lid waarvan ik op de meetingpoint zag dat hij naar H7 ging. Zoals afgesproken heeft hiij er een keuring en lang verslag van zijn bezoek gemaakt.  :clap: Thanks nog daarvoor.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #57 Gepost op: 10 november 2018, 08:04:31 »
Citaat
Sofia staat nu op mijn lijstje erbij van toppers, zonde dat ik haar de eerdere keren steeds voorbij ben gelopen.

Een van de mooiste meiden, geheel mijn smaak, maar ook nooit mee gekamerd!
Vraag me altijd af zal het werken een bbz en Sofia :o, daarom nooit gekamerd.
Trouwens heeft ze nog die extensions, persoonlijk vindt ik dat minder.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #58 Gepost op: 10 november 2018, 11:30:57 »
Sofia heeft een half lang zwart kapsel zonder extensions.
In de bar een gekke doos cq fuivende losbol. Op de kamer een Süsse! Ook in een trio laat ze er geen gras over groeien  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #59 Gepost op: 10 november 2018, 12:56:55 »
Sofia heeft een half lang zwart kapsel zonder extensions.
In de bar een gekke doos cq fuivende losbol. Op de kamer een Süsse! Ook in een trio laat ze er geen gras over groeien  ;D

Dan was dat een korte opleving ooit, half lang haar en die ogen  :banghead: