Auteur Topic: Rose (Hong)  (gelezen 12227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Gepost op: 18 maart 2017, 01:31:59 »


[box title=ROSE]
Land:             Hongarije
Taal:              Engels
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                 C
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2017, 01:35:51 »
Rose is 1 van de mooiste vrouwen die ik al geneukt heb, en waarschijnlijk ooit zal neuken :-\. De service: GFE+. Vriendinnetjessex dus :)). Heel goede ervaring. Rose ziet me zeker terug. Uitgebreide recensie volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2017, 08:07:58 »
Afgelopen vrijdag heb ik een eerste keer gekamerd met Hongaarse Rose.

Dit is een bloedmooie meid die me bij binnenkomst in de club al onmiddellijk was opgevallen en heel hoog op mijn to do lijst stond. Ze oogde echter wat afstandelijk en passief, waardoor ik er tegen de avond nog steeds niet was toegekomen op haar toe te stappen.

Nu zat ze plots echter op zo’n 2 meter afstand van me alleen bloedmooi te wezen, en afstandelijk of niet: ik raakte helemaal betoverd door haar schoonheid. Ik aarzelde dan ook niet langer en stapte op haar af.

En wat bleek maar weer: nooit verder gaan op een eerste indruk. Rose ontpopte zich immers onmiddellijk tot een leuke, spontane gesprekspartner en ze liet het aan de toog ook niet na me met subtiele aanrakingen op de juiste plaatsen te verleiden. Passief my ass ;).

Na 1 seconde was ik er eigenlijk al van overtuigd dat ik met deze bloedmooie Hongaarse op kamer ging gaan, maar dat had zij gelukkig niet door. Ze heeft nog een tijdje heel leuk aan de toog gepresaled, tot ik zelf aangaf dat ik dolgraag met haar op kamer wou.

Er waren op dat moment gelukkig geen wachttijden en zo stond ik niet veel later voor de 3de keer die dag met een meid op kamer.

Rose ontdeed zich van haar sexy lingerie, en oh my god, ze was naakt nog mooier dan ik had durven hopen :-\. In het kort een beschrijving: Rose is 21 jaar jong, heeft een heel mooi gezicht met grote bruine bambi ogen (à la die van Veronique De Cock of Valerie De Booser) en lang, bruin haar. Ze is 1,60m groot, is slank gebouwd, heeft een killer poep en een betoverend mooie B-cup. Geen piercings of tattoos.

De kamergang begon heel rustig: eerst wat praten en geleidelijk aan overgaan tot wat streeltjes en de eerste voorzichtige tongzoenen. We verkenden, zoals een koppeltje dat nog niet lang samen is, beetje bij beetje elkaars volledige bovenlichamen, tot kleine Piet zich begon te roeren en duidelijk maakte dat hij ook wel wat aandacht verdiende. 

Rose liet zich dat geen 2 keer zeggen en begon aan een lange pijpbeurt. In het begin wist ik die pijpbeurt uitermate te appreciëren, maar na een tijdje begon het wat te vervelen. De blowjob was immers net iets te monotoon en te zacht om mij blijvend te begeesteren. Gevolg: kleine Piet liet tot mijn afgrijzen plots het kopje wat hangen.

Niet getreurd echter: deze meid was zooooo mooi: ik had er alle vertrouwen in, dat dat nog wel goed ging komen, en inderdaad! Rose had uiteraard ook gemerkt dat de pijpbeurt niet geheel mijn ding was, stopte er daarom maar mee en kwam plots bovenop me zitten. Ze begon voorzichtig wat te droogneuken, tongzoende me innig en liet me overvloedig met haar lekkere borsten spelen. Het duurde niet lang eer dat effect had (0,3 milliseconden of zo ;)) en kleine Piet terug fier op volle oorlogssterkte stond.

Ik wou geen 2de keer riskeren dat mijn orgasme het wat zou laten afweten, dus ik liet Rose een condoom aanbrengen en ik liet haar zich op haar rug leggen. Wat volgde, was 1 van de intiemste missio’s die ik in lang heb beleefd :pompe. GFE+++. En dat met zo een bloedmooie meid. Ik heb er enorm van genoten ;D!

Mooie sprookjes kunnen echter niet blijven duren en ik vermoedde dat we het uur ondertussen langzaam maar zeker aan het volmaken waren. Ik heb Rose zich daarom nog op handen en voeten laten zetten, en heb nog een vijftal minuten stevig doorgestoten. Niks te GFE nu, gewoon even lekker doorgaan. En wat bleek: ook dat kon Rose gelukkig heel goed hebben 8).

Het voelde zalig aan in Rose haar strakke poesje, en ondanks de 2 eerdere orgasmes, was het dan ook geen enkel probleem om opnieuw een condoom vol te spuiten :cheer:.

Condoom verwijderd, Piet laten schoonmaken, en wat bleek: het uur was inderdaad zo goed als rondgemaakt. Tijd om de kamer te verlaten dus. Derde kamer van de dag, derde heel goede kamergang. Grote en kleine KP waren héél blij :pica!

Herhalingsgevaar met Rose? Een bloed-, maar dan ook bloedmooie meid, met een heel goede service: liever gisteren dan vandaag nog eens ;D 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2017, 22:39:01 »
Hierover zijn KanariePiet en ik het unaniem akkoord: een onsterfelijk mooi meisje. Een heel verfijnd gezichtje, rechtstreeks gesneden uit een schilderij van een Italiaanse meester (Caravaggio ofzo). Nochtans had ik de deal met haar niet laten doorgaan tijdens clubtour VI in november. Ze leek me wat stilletjes en vrij passief in de communicatie. Zelf ben ik nu ook niet de grootste spraakwaterval, dus zag ik het toen niet echt goed komen.

Deze keer ging KanariePiet eerst op verkenning bij deze meid. Het was hem goed bevallen. Zo goed zelfs dat hij nog naar Samya was doorgereden waar hij zo nodig nog een hertje diende te dekken. Hierbij splitsten onze jaagwegen.

En nu is het mijn beurt ;D. De goesting was ondraaglijk geworden! Ja lap, nog een wachttijd van een halfuur ::) Dat is niet zo eenvoudig met zo'n zwijgzaam meisje (wat gaan we nu zeggen? Euh, euh nog iets over die vakantie in Hongarije dan maar, over het slecht weer in Duitsland hebben we het al eens gehad. Geeuw). Ze begreep niet goed waarom ik in november uiteindelijk niet met haar op de kamer was beland. Tja, vrouwen, ga ik ze ooit begrijpen?

De seks is navenant. Het is allemaal heel zacht en subtiel. Ik durfde niet echt stevig doorgaan, ze leek wel een wiegend grashalmpje dat elk moment kon knakken door de wind.

Herhalingsgevaar: ja, maar enkel om de avond rustig af te sluiten.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #4 Gepost op: 9 april 2017, 10:42:03 »
De mooiste meid uit heel LR, en ik was lang niet de enigste die daar zo over denkt.
door haar Hongaars zijn, permanent op haar eigen en npoit in kliekjes.
als eerste gisteren bij ondergetekende, en dit uitgebreid, inclusief pre-en aftersales.
Al betere sex gehad, maar die lange donkere zwarte haren en wondermooie donkere ogen in dat prachtig gelaat en dan tz en kijken in de spiegel hoe ze mij pijpt, mmmm.
het is dat ik geen relatie meer wil met een dvp of ik nam ee onmiddellijk mee naar huis

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #5 Gepost op: 9 april 2017, 10:55:43 »
het is dat ik geen relatie meer wil met een dvp of ik nam ee onmiddellijk mee naar huis
Ja, dat gaat nog leuk worden ..... episode 15 .... deket plukt de roos .... komaan, gun ons dat plezier, neem haar mee naar huis en maak een apart topic aan onder je naam   :lol ;D ;)
Moet ik een goed woordje voor je doen?  ;D :dance2 :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #6 Gepost op: 9 april 2017, 11:32:58 »
het is dat ik geen relatie meer wil met een dvp of ik nam ee onmiddellijk mee naar huis
Ja, dat gaat nog leuk worden ..... episode 15 .... deket plukt de roos .... komaan, gun ons dat plezier, neem haar mee naar huis en maak een apart topic aan onder je naam   :lol ;D ;)
Moet ik een goed woordje voor je doen?  ;D :dance2 :pica

Neeneeneenee! Laat haar maar mooi in LR zitten! Zodat ik in mei ook nog eens van haar kan genieten!! t4533
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #7 Gepost op: 9 april 2017, 11:47:47 »
het is dat ik geen relatie meer wil met een dvp of ik nam ee onmiddellijk mee naar huis
Ja, dat gaat nog leuk worden ..... episode 15 .... deket plukt de roos .... komaan, gun ons dat plezier, neem haar mee naar huis en maak een apart topic aan onder je naam   :lol ;D ;)
Moet ik een goed woordje voor je doen?  ;D :dance2 :pica

Neeneeneenee! Laat haar maar mooi in LR zitten! Zodat ik in mei ook nog eens van haar kan genieten!! t4533
Deket kan haar ook verhuren, dan recupereert hij wat centen van de kost en inwoon  ;D ;)

Deket, we lachen maar wat, ik ben eigenlijk gewoon stikjaloers op je, ik ben nu eenmaal een lelijke hardwerkende arme oude man, die zich geen hoertje thuis kan permitteren   :lol :dance2 :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Rose (Hong)
« Reactie #8 Gepost op: 3 februari 2018, 14:44:39 »
==> DV
Though this be madness, yet there is method in't.