Auteur Topic: Love-It! (Ghana)  (gelezen 8761 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Love-It! (Ghana)
« Gepost op: 18 maart 2017, 15:56:18 »


[box title=LoveIt]
Land:             Ghana
Taal:             Ghanees, Frans, Engels, Duits
Leeftijd:         ca25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Ogen:            donkerbruin
Model:           normaal
BH:              kleine B
Kontje:          Afrikaans lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken&bijten Vingeren GFE PSE Massage Kinky
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Langzame opbouw maar werd enthousiaster
+ Vrijen en zelf helemaal nymfomaan at end
+ Kan je goed mee praten
+ Service-gericht
[/box]
[box title=extra info]
Geeft goede presales en goede service en maakt de tijd vol. Prima dame.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Love-It! (Ghana)
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2017, 16:02:32 »
Love-It! (PHG) - I LOVE IT!!!
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden

Dit is het eerste zwartje van het jaar. Ze nam me bij de hand terwijl ik naar de lockers ging en troonde me mee naar de Kino. Dit is een mooie dame uit Ghana. Eerder zocht ik een andere uit Kenia met eveneens een heel mooi lief gezicht maar die vond ik niet. Love-It mag best ook gezien zijn. Ik hou wel van die mooie ronde vormen op juiste plek bij de Afrikaanse dames, hun volle lippen, dat prachtige achterwerk om op te slaan. Ze heeft zwart halflang haar tot over de schouders en een zelfverzekerde uitstraling. Ze is zeker van haar zaak dat ze haar klanten kan verwennen: strong attitude.  C:-)
 
 
Presales
 
Deze Ghaneese nam me mee naar de Kino en wist me presales te geven die met kop en schouders boven deze van Semmie (ofzo) & others uitstak eerder in GT. Een afpoeier-uitspraak à la 'But Baby, my dick loves all girls' was niet alleen cruciaal fout an sich maar nog eens resoluut onwaar: ze gaf me een zeer goed gevoel en een prima klik kwam tot stand. Ze fluisterde en knabbelde aan m'n oor en vertelde wat we zoals zouden doen in de kamer met een lekker sexy stem terwijl ze me streelde en dat ze voor veel in is: haar naam is niet voor niets Love-It. Ik was wel voor deze dame te vinden en besloot het erop te wagen. Ze ging een sleutel halen en ik m'n speelgoed: massage-olie, massagetoestel, wat pralines en snoep. Terwijl ze weg was kwamen 2 Roemeentjes binnen: 'Hallo wie geht's?', weerklonk het uit 2 monden. Ze kwamen bij me en keken wat ik bij me had en vonden zo het massagetoestelletje en dachten dat het een vibrator was. Ze wilden nog wat stoutere dingen doen maar Love-It keerde terug en zag het gelaten aan. De 2 dames hadden door dat een trio-vraag hier niet zou werken en dropen giechelend af. Love-It schudde glimlachend gelaten haar hoofd. Dat zal een gespreksonderwerp zijn in de bar. We zochten een kamer op.
 
 
Kamer
 
Eentje in een gang ergens (niet beneden), niet ver van de lockers ofzo, ook hier geen nummer gezien. Het heeft een wand-tot-wand 'bed' zoals in de vorige kamer maar veel ruimer, veel meer plaats om te spelen en dat werd helemaal benut. Heeft ook een venster die Love-It meteen dicht deed. Afrikaantjes hebben het graag warm. In de kamer vond ik niet meteen regelbare verlichting terug maar was ook niet nodig. Hier hoor je wel de geluiden van de bar wat doorklinken maar het stoorde niet.
 
 
Voorspel & Sex

Zoals bij Kristina: zeer goed maar hier moest de passie voor het vorspel wel wat opgebouwd worden maar eens ze er zelf van genoot, was ze niet te houden. Veel verliep als bij m'n vorige kamergang met iets meer van de wildheid en zonder bedeesdheid, de Afrikaanse dames mogelijks eigen. Ze masturbeerde zelf, ik vingerde haar ook terwijl ik haar borsten masseerde. We gebruikten alle plaats van het grote bed om te rollebollen. Ik had daarop erg goede seks met haar, ze gebruikt nauwelijks glijmiddel en ze was voldoende nauw gebouwd. Heerlijke  seks gehad...alleen net toen ik op punt stond klaar te komen trok ze zich ineens terug! Ja dat point-of-no-return volgde eerst niet en dan toch weer wel. Ze voelde er zich erg schuldig over want blijkbaar lag ze met een been een beetje verkeerd en kreeg ze wat kramp en trok zich daarom terug. Ze keer er zelfs behoorlijk verslagen bij en checkte paar maal dat er inderdaad sperma in het condoom zat. Damn!  :o
 
Ze begon weer te masturberen en masturbeerde mij en we speelden, vrijen en kusten verder. Love-It gaf me al van bij de presales TZ. We kwamen samen ongeveer masturberend klaar. Zalige dame die mag wat ik mag en met wie ik ook goed kon praten.
 
 
Afsluiten
 
De tijd werd net vol gemaakt. We ruimden pratend op het gemak af, er was naar haar zeggen geen haast bij.  En verzekerde me dat ik zeker bij haar terug mocht en het nog beter zou worden.
 
 
Aftersales

Geen, ik ontmoette ze niet meer en ging niet lang na de sessie weg. Ik was tevreden.  :pica
 
 
Fazit en Score

Zalige zelfverzekerde dame die weet hoe ze moet verwennen. Buiten het jammerlijke coïtus accidentale was alles erg goed.
 
Score: 8,5/10
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2017, 16:24:10 door Vazkor »

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Love-It! (Ghana)
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2017, 16:42:16 »
I was also in the room with Loveth some weeks ago. Really not bad, but not really the type of body that I prefer. I heard that she's in Living Room for the moment. To confirm...