Auteur Topic: Kristina  (gelezen 6110 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kristina
« Gepost op: 18 maart 2017, 16:08:20 »

[box title=Kristina]
Land:             Romania
Taal:             Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m - 1m65
Ogen:            donkerbruin
Model:           slank
BH:              A (of B klein)
Kontje:         lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, Vingeren
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lieve dame, GFE Light
[/box]
[box title=extra info]
Service gericht en kon ik goed mee opschieten
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kristina
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2017, 16:12:06 »
Kristina (PHG) - De reddende verjaardagsengel
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden
 
Stil meisje dat op de zetel bij de binnensauna zit, dit blijkt op die avond haar stekje of uitvalsbasis te zijn want ik zag ze er steeds zitten gedurende mijn bezoek. Ze is Roemeense, heeft halflang zwart haar en donkerbruine ogen die me timide doch ondeugend aankeken en ze heeft mooie vuurrood gekleurde lippen. Ze was ietwat verrast dat ik haar aansprak in deze club vol van de jaagsters. Leeftijd schat ik ca 23. Ze is meegaand en ik nam ze mee om elders wat terug te trekken vanwege teveel nieuwsgierige ogen van de beren om en rond in de zetels. We gingen naar de zetels in een gangetje ergens, denk dicht bij waar buiten de barbeque stond waar je naartoe kon met een schuifdeur.
 
 
Presales
 
Eerder kort, ik wou deze schat gewoon op kamer meenemen en behoefde niet veel introductie. Wat bespreken wat ik graag had, strelen, kusjes, massage met m'n massagespeeltje, seksen, wat kinky gedoe (wie in Babylon was: nee betreft nooit dildo-toestanden). Ze vond het allemaal enig.
 
 
Kamer
 
De kamer was klein en in de benedenverdieping met wand-tot-wand bed en wat kussens en spiegels (niet groot). Verlichting is regelbaar en we waren ver genoeg van de bar verwijderd zodat het rustig was. Achteraf gezien geen verrassing als je weet dat ze die centrale bar meed. Kamer nr. niet gevonden. Heeft een venster (handig voor als het te warm wordt).
 
 
Voorspel & Sex

Rustig opgebouwd en gemasseerd, gestreeld. Ze heeft een heel mooi slank lichaam en haar borsten zijn niet bijzonder groot (tussen a en b, ben gene goeie in dit vast te stellen) en zacht. Had licht TZ met haar en ik kon ze omhelzen en in de armen nemen wat altijd erg intiem is. Ze deed het voorspel erg goed en de seks was intens en goed, erg goed. Wat was het weer te lang geleden, 69 dagen, dat ik nog eens m'n handen kon leggen op een prachtig vrouwenlichaam! De dorstige in de woestijn kwam snel in extase bij het vinden van het hemelse water. Kwam ik klaar binnen de 2 minuten zoals door Deket voorspeld? Wel het scheelde niet veel: het waren er hooguit 3 of 4, maar je kijkt niet op een klok als je sekst. :) Ik was allang blij dat we zo intiem konden zijn, dat ik met haar heb gevreeën als met een vriendin en ze mijn wensen (soft dominantie) zo verrassend goed vervult voor zo'n timide meid. We waren goed ingespeeld en ze was altijd erg vriendelijk en meegaand. We hebben wat gepraat (over de clubs) en heb haar wat verteld over GT en dat ze mijn verjaardag gered heeft. Ze reageerde wat verrast en ze was er blij om. Dit Roemeentje lust de Manele niet dus dat achterwege gelaten. Het verklaart waarom ze vooral in de loungebar blijft zitten: om het lawaai van de hoofdbar te ontvluchten. Ik kon nog een tweede maal klaar komen (masturberend) terwijl ze me bleef opgeilen terwijl ik haar mooie ranke lichaam streelde. Op het einde masseerde ik haar met het massagespeelgoedje. De massage-olie wou ze niet dus masseren zonder olie is altijd wat moeilijk. Uiteindelijk met m'n handen haar rug gemasseerd.
 
 
Afsluiten
 
De tijd met Kristina werd vol gemaakt. We ruimden rustig af en aan de lockers overhandigde ik de 50€ damage.
 
 
Aftersales
 
Af en toe langs passeren, ze vroeg of alles goed ging hier en nog eens of onze sessie naar behoren was. Dat moet ze echt niet vragen, het was schitterend!
 
 
Fazit en Score

Lichte GFE dame, type muurbloem met sublieme service, geen PSE hier verwachten.

Score: 8,0/10
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2017, 16:24:26 door Vazkor »