Auteur Topic: Hey  (gelezen 6193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederico

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Hey
« Gepost op: 18 maart 2017, 18:23:32 »
Ik ben begonnen met wandelen in 2001 of zo. Na mijn scheiding ben ik dat gaan doen. De eerste was een Russische dame, ik was best wel nerveus. Ze was een hele leuke meid en bracht me snel op mn gemak. Daarna ben ik vaker naar de Hoekstraat in Groningen gegaan. In de Hoekstraat zaten veel Latinas en het was er gezellig. Muziek, de meiden zaten vaak bij elkaar in de kamer. In de Nieuwstad kwam ik niet zoveel. Alles veel zakelijker en veel jonge Oosteuropese dames. Niet zo mijn ding.  In de Hoekstraat kwam ik veel bij Martha. Mix van Aruba en Suriname. Bij haar ben ik veel geweest. Soort GFE. Ik betaalde 50 euro en bleef bijna elke keer wel meer als een uur bij haar. Biertjes drinken en ze heeft me nog de salsa geleerd. Hoop gekletst ook met haar en supergeile sex. . Ze zat ook behoorlijk in de SM. maar was niet zo mijn ding. Ben wel s vastgebonden waarna ze me behoorlijk verkrachte hehehe. Toen Nigeriaanse Naomi in de Nieuwstad ontmoet waar ik een relatie meegekregen heb. Heeft zo 6 jaar geduurd. Ze woonde in Den Haag en ben veel naar haar toe geweest en zij ook regelmatig naar Groningen. We zijn samen nog naar Napels geweest om schoenen, tassen, etc in te kopen voor de handel. Haar geld trouwens :) Hoekstraat is nu gesloten. Heel jammer. Nieuwstad vind ik niks en de privedames ook niet zo. Kwam toevallig SKY tegen op internet en pfff wat super daar voor mij. Wel verslavend ben ik bang :)


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hey
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2017, 18:25:54 »
Frederico: bedankt voor de voorstelling! Nog veel plezier gewenst in het paysex wereldje en we hopen in de toekomst op dit forum uiteraard zoveel mogelijk over je avonturen te kunnen lezen! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Frederico

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Hey
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2017, 18:38:28 »
Ik ga snel weer s naar Sky. Had nu twee kamerrondes maar volgende keer wil ik toch wel 3 of 4  ;D heb er beetje spijt van die 2 rondes

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hey
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2017, 18:42:14 »
Ik ga snel weer s naar Sky. Had nu twee kamerrondes maar volgende keer wil ik toch wel 3 of 4  ;D heb er beetje spijt van die 2 rondes

Misschien kom ik wel eens met je mee :)). Sky is 1 van die weinige clubs die ik nog niet heb bezocht en die hoog op mijn to do lijst staan!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Frederico

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Hey
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2017, 18:46:16 »
Lijkt me leuk. Door communicatieprobleem is het best wel lastig als je geen Spaans spreekt, wel leuk dan om met iemand te zijn.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hey
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2017, 19:14:07 »
Lijkt me leuk. Door communicatieprobleem is het best wel lastig als je geen Spaans spreekt, wel leuk dan om met iemand te zijn.

Wel: dan zullen we ter zijner tijd zeker eens afspreken! :pica 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum