Forum > M A G N U M - Düsseldorf - Erkrath

Magnum (algemene info)

(1/4) > >>

KanariePiet:
[attachimg=1]

KanariePiet:
[attachimg=1]

KanariePiet:
[attachimg=1]

bernardus:
Ik ben deze club een beetje aan het researchen, maar iets is me niet geheel duidelijk:
- Is die 20 euro voor het restaurant enkel voor à la carte maaltijden, of ook voor het buffet? Hoeveel kan je dan eten zonder bij te betalen, één maaltijd of toch twee?
- Is alcohol bij te betalen of niet? Ik lust wel een biertje, als dat bovenop de entreeprijs komt vind ik dat wel een zeer duur grapje.

KanariePiet:

--- Citaat van: bernardus op  4 april 2017, 11:21:54 ---Ik ben deze club een beetje aan het researchen, maar iets is me niet geheel duidelijk:
- Is die 20 euro voor het restaurant enkel voor à la carte maaltijden, of ook voor het buffet? Hoeveel kan je dan eten zonder bij te betalen, één maaltijd of toch twee?
- Is alcohol bij te betalen of niet? Ik lust wel een biertje, als dat bovenop de entreeprijs komt vind ik dat wel een zeer duur grapje.

--- Einde van citaat ---

Je kan in Magnum de ganse dag door smullen van het uitgebreide en gevarieerde buffet (warm én koud). Dit is inbegrepen in de 60€ inkomprijs. Daarenboven kan je voor 20€ bestellen uit de à la carte maaltijden. Dit volstaat, als je goed kiest ;), voor een voorgerecht en een hoofdgerecht, of voor een hoofdgerecht en een dessertje. Meestal zijn die maaltijden van restaurant niveau.

Alcohol is inderdaad bij te betalen. Een lekker pintje kost 2,50€ à 3€. Daar ben ik niet meer heel zeker van, maar die precieze info kan je zeker terugvinden in mijn eerdere clubrecensies.

Magnum is inderdaad geen goedkope club, maar persoonlijk vind ik de club het wel waard.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie