Auteur Topic: DARA  (gelezen 6948 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DARA
« Gepost op: 29 maart 2017, 23:12:44 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
DARA
« Reactie #1 Gepost op: 5 april 2017, 19:48:51 »
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken… Dara, Bulgaars, vooraan in de twintig, korte blonde haren (maar soms ook met een lange helblonde pruik). Eerder slank (maar geen stunner) met een mooie b-cup.

Toen ik pas gearriveerd was, lag ze al te zonnen, haar mooie billetjes uitnodigend omhoog, met enkel een minuscuul slipje aan. Een tijd lang lag ik op de ligzetel die in het verlengde van de hare stond, zodat ik een prima uitzicht had op haar borstjes, de cameltoe die zich in haar slipje aftekende, en later, toen ze helemaal naakt was op haar gladde gleufje.

Vooralsnog beperkte ik mij tot dit visueel genieten. Enerzijds omdat ik eerst nog wat van het mooie weer wilde genieten en anderzijds omdat Patra (waarmee ik al eerder de sponde gedeeld heb) zware verleidingstechnieken inzette om mij te overhalen tot een kamergang. Het leek trouwens wel alsof de zwarte dames door het zonnetje geprikkeld werden, want ook Angel bood zich in al haar naakte glorie aan, waarbij ze mijn handen op haar stevige borstjes en haar lekkere kontje legde.

Al snel was het bbq-tijd en al kletsend met een Limburgse en een Akense collega passeerden de kwaliteiten van een aantal dames de revue. Ik bleef echter twijfelen. Helaas was mijn uitverkoren snoepje (Sabina) er niet, en de aanwezige dames waren in mijn beleving toch allemaal van een net iets mindere optische kwaliteit.

Uiteindelijk besloot ik toch voor Dara te gaan, omdat ik van twee verschillende wandelaars hoorde ‘dat die blonde toch echt wel een goede service bood’.

Op zeker moment lag Dara boven in de rustruimte bij de binnensauna op een bankje. Even later lag ik bloot in lepeltjeshouding tegen haar aan. Een kwartier of zo hebben we daar gewoon (nou ja, met een erectie en met een hand om een tietje) gelegen. En daarna volgde een kamergang…

Ergens had ik vrij hoge verwachtingen. Dara is toch best een lekkere meid, en de aanbevelingen klonken prima (en bij een vorig bezoek had ik haar enthousiast actief bezig gezien een man te berijden in de barruimte).

Helaas viel het op de kamer toch wel wat tegen. Pijpen (zonder) was redelijk ongeïnspireerd, eerder machinaal, zonder veel gevoel. Ze wilde ook al snel overgaan op neuken. Ik wilde eerst nog wat met haar borsten spelen, en dat mocht, maar ze reageerde alsof ze erg kietelachtig was. Snel maar missio dus (zij legde zich alvast in die positie klaar – nadat ze eerst een flinke klodder gel ingebracht had: weinig gevoel dus…).

Dat ging het hem niet worden. Doggy dus maar, waarbij ze zich zo positioneerde dat ze goed in beeld kwam in de twee spiegels. En eerlijk is eerlijk: langs achteren deed ze enthousiast mee, nam ze zelfs het tempo over en dreef ze dat op waarbij ze me aanspoorde om haar hard en wild te nemen. Resultaat: een flink gevuld rubbertje.

Is er herhalingsgevaar? Niet veel. Dara is een leukere gnd maar geen absolute stunner. Een Optikfick is dus niet aan de orde, en in het spel zelf biedt ze te weinig om dat te compenseren. Eenmalig was het OK, en de ervaring an sich was zeker 40 euro waard, maar het is dus zeker niet dat ik zwijmelend de kamer verliet of nu bij het schrijven van deze recensie opnieuw lustgevoelens krijg.

Een dagje fkk is absoluut leuk, maar dit keer was de line-up voor mij (als liefhebber van slanke, knappe jonge vrouwen met een goede service) eerder teleurstellend. Nog zo een toch wel mindere ervaring en ik nijg wellicht opnieuw meer richting Babylon...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
DARA
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2017, 21:15:20 »
H7 still going strong

Vandaag H7 maar eens een bezoek gebracht om te kijken hoe de club het doet nadat de gratis entree per 1 maart is verdwenen.
Ik arriveerde 13.30 en er waren op dat tijdstip een 15-tal rakkers en een even groot aantal dames aanwezig. Viel me niet tegen.

Naast de bekende gezichten (Olga, Sarah, Mirjam, Erica etc.) waren ook een aantal nieuwe dames aanwezig. De club lijkt van een gestadige nieuwe aanvoer voorzien.

De bovensauna stond niet aan, er werd verwezen naar de buitensauna, die inderdaad goed op temperatuur was.

De hele dag stond er eten klaar. Rond 14.00 werd het ontbijt (gedeeltelijk) vervangen door warm eten en salades en ham en meloen. Even na 17.00 werd avondeten geserveerd (o.a kip en gebakken aardappelen, rijst en vis((denk ik)).

De Turkse Miriam heeft de hinderlijke gewoonte om direct na binnenkomst hardnekkig aan je te plakken. Het duurt altijd weer even voordat ik van haar af ben.
Ik heb gekozen voor zekerheid en twee prima sessies gehad met respectievelijk Olga en Erica. Geen optick fucks maar bij beiden krijg je waar voor je geld!

Er liepen enkele bekende rakkers rond in de club. Nog een tijdje staan kletsen met Rlhexe.

Om 18.30 de club tevreden en met een lege zak weer verlaten.